@n4zgul: jest to możliwe, ale kilka powodów odpada:
1) Logowanie tylko z polski 2) Pracodawca ten sam w przeciągu 4 lat 3) Krypto nie mam i nigdy nie miałem 4) Bukmacherka też żadna 5) Przelewy tylko krajowe
Mam nadzieję że wcześniej czy później w końcu czegoś się dowiem.
Wydaje mi się że jak by coś takiego było to sprawa była by już u prokuratora
@n4zgul: Pracodawca z Polski, przelewy z Polski, mam 24 lata, ponad 3 lata pracowałem jako programista, a od 3 miesięcy jako Teamleader, pracodawca cały czas ten sam
@viper134: Właśnie mają 96H na to i jak podejrzenie się sprawdza sprawa ląduje do prokuratury, a bank podaje mi sygnaturę sprawy i dalej się zaczyna. Tylko nie mam prokuratury sprawa jest wewnątrz banku po dziś dzień
@JustynM: ja nie domagam się żadnej afery, chce tylko znaleźć możliwe rozwiązanie, może znaleźć jeszcze kilka osób co mają identyczny przypadek. Postanowiłem że wykop najbardziej się nadaję i założyłem konto.
@zebrak: Nie boje się, bo nie mam czego, nikt nić nie robił na boku, hasła nie miał, no i w aplikacji nie ma takich przelewów. W historii od założenia nie znalazłem nic ciekawego.
@Laches: Dziś w końcu konto zostało odblokowane. Jednak nić tak nie pomaga, jak wspomnienia że dziś masz w planach zawitać do prokuratury ze zgłoszeniem sprawy.
1) Logowanie tylko z polski
2) Pracodawca ten sam w przeciągu 4 lat
3) Krypto nie mam i nigdy nie miałem
4) Bukmacherka też żadna
5) Przelewy tylko krajowe
Mam nadzieję że wcześniej czy później w końcu czegoś się dowiem.
Wydaje mi się że jak by coś takiego było to sprawa była by już u prokuratora
Dzień dobry,
W nawiązaniu do dzisiejszej rozmowy odnośnie blokady rachunku w naszym banku, proszę o przesłanie:
1. scanu dokumentu potwierdzającego status studenta (np. legitymacja studencka),
2. scanu pozwolenia na pracę w Polsce i umowy o pracę w Polsce (umowy zlecenie).
Dokumenty dostarczone.
Bank nie prosił mnie o wyjaśnienie jakiś konkretnych przelewów i tak dalej. Ale zaświadczenie z uczelni to jest na tyle ważny dokument dla blokady?
Też
w celu weryfikacji Pana sprawy przesłałem ją do odpowiedniej komórki banku.
Proszę oczekiwać na odpowiedź.
@Laches: Dziś w końcu konto zostało odblokowane. Jednak nić tak nie pomaga, jak wspomnienia że dziś masz w planach zawitać do prokuratury ze zgłoszeniem sprawy.