tommy-vercetti via iOS
Kurde mirki ale sie wkurzyłem.
1 grudnia zamówiłem sobie pasek do spodni ze sklepu Answear.com z odbiorem w punkcie Żabka. 3 grudnia paczka tam dotarła, jednak do 10 nie miałem kodu odbioru. Dzwoniłem na infolinie poczty i powiadomiłem sklep. Obiecali że sprawe rozwiążą, a dzis dostalem telefon od poczty że nie wiedzą co sie dzieje z paczką i nie mogą mi wysłać kodu odbioru. Jedyne co moge zrobić to złożyć reklamacje do
1 grudnia zamówiłem sobie pasek do spodni ze sklepu Answear.com z odbiorem w punkcie Żabka. 3 grudnia paczka tam dotarła, jednak do 10 nie miałem kodu odbioru. Dzwoniłem na infolinie poczty i powiadomiłem sklep. Obiecali że sprawe rozwiążą, a dzis dostalem telefon od poczty że nie wiedzą co sie dzieje z paczką i nie mogą mi wysłać kodu odbioru. Jedyne co moge zrobić to złożyć reklamacje do
https://www.youtube.com/watch?v=7DT4D31-gY4