Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko243
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
pipipipi

pipipipi

Dołączył 9 lat i 11 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 222
  • Znaleziska 198
  • Mikroblog 24
  • Obserwujący 5
  • Obserwowane 2

245

AMA - mam zaburzenie osobowości typu BORDERLINE + liczne uzależnienia

zaburzenie osobowości typu Borderline, uzależnienie od alkoholu, narkotyków, seksu, samookaleczania, pytajcie o co chcecie

pipipipi
z
wykop.pl
dodany: 03.08.2016, 21:34:43
  • 472
  • #
    ama
  • #
    borderline
  • #
    alkoholizm
  • #
    narkomania
pipipipi
pipipipi
Autor
03.08.2016, 21:44:49
  • 45
@Kopytko1: jestem kobietą
pipipipi
pipipipi
Autor
03.08.2016, 21:46:36
  • 40
@muszelec: rucham sie kiedy mam na to ochote
pipipipi
pipipipi
Autor
03.08.2016, 21:47:55
  • 17
@muszelec: jestem po odwyku, jestem w trakcie leczenia
pipipipi
pipipipi
Autor
03.08.2016, 21:55:21 via iOS
  • 13
@Januszpol: 1. Po raz pierwszy zdiagnozowano mnie jak miałam 16 lat (teraz mam 23) ale odrzuciłam tą diagnozę od siebie. Wielokrotnie diagnozowano mnie z borderline, ale zaakceptowałam to w wieku 21 lat. 2. Jak byłam w liceum wiele razy byłam blisko wpadnięcia , do tego sam fakt że też dilowałam. Nie wiem jak, ale udało mi sie nigdy nie wpaść. Jedyne problemy z prawem to takie typu rozwalenie stojaka w
pipipipi
pipipipi
Autor
03.08.2016, 21:56:51 via iOS
  • 17
@pipipipi:
pipipipi - @pipipipi:

źródło: comment_0IF9XvopFafxtf8zu8TRJ5wqI3bAmYpM.jpg

Pobierz
pipipipi
pipipipi
Autor
03.08.2016, 21:57:41 via iOS
  • 0
pipipipi

źródło: comment_gCRsxlcSHmxR94TASDTVCtWI5h6Nqqez.jpg

Pobierz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

pipipipi
pipipipi
Autor
03.08.2016, 21:58:33 via iOS
  • 6
pipipipi

źródło: comment_qEfgMSCjRPhcWOM8MKSh7fsP6sh8Xyc0.jpg

Pobierz
  • 2
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

pipipipi
pipipipi
Autor
03.08.2016, 22:04:38 via iOS
  • 93
@aksnet: czynników jest kilka . Po pierwsze genetyka: odziedziczenie po dwóch bardzo różnych od siebie rodzicach różnych sprzecznych cech charakteru . Matka naiwna, słaba, wrażliwa Ojciec tyran, dominujący, zimny. Do tego od dziecka byłam maltretowana fizycznie i psychicznie przez ojca. W wieku 10 lat molestowana seksualnie i duszona przez brata. Zgwałcona w wieku 15 lat. To tak mniej więcej od tego.
pipipipi
pipipipi
Autor
03.08.2016, 22:09:37 via iOS
  • 17
@4191727801: lubię jak zadaje mi sie pytania. To chyba część mojego szukania uwagi innych osób
pipipipi
pipipipi
Autor
03.08.2016, 22:11:28 via iOS
  • 23
@Januszpol: tak, z wszystkimi. Wybaczyłam im. Utrzymuje kontakty, bardzo zdystansowane. Życzenia na urodziny, telefon z pytaniem co słychać, tyle. Zbliżam sie do matki której wybaczyłam to że nigdy mi nie pomogła i nie zwracała uwagi. Ona sama była maltretowana i zastraszana przez mojego ojca.
pipipipi
pipipipi
Autor
03.08.2016, 22:12:37 via iOS
  • 14
@aksnet: każda osoba z mojej rodziny będzie miała obszerną diagnozę . Ojciec i brat alkoholicy. Matka cierpi na depresje. Młodsza siostra idzie moimi śladami
pipipipi
pipipipi
Autor
03.08.2016, 22:15:24 via iOS
  • 18
@aXinek: 1. Mam 23 lata. 2. Brałam głównie amfetaminę i mdma, często też wyniszczałam sie acodinem i xanaxem. 3. Kocham każdy a-----l, jestem w stanie wypić dwa litry wódki naraz. Piłam codziennie 24 godziny na dobę. Potrafiłam przez dwa miesiące nie być trzeźwa nawet na jedną minutę. 16 sierpnia 2016 roku minie rok odkąd napiłam się alkoholu.
pipipipi
pipipipi
Autor
03.08.2016, 22:22:59 via iOS
  • 28
@capsaicin: zniszczyłam dwóch chłopaków w swoim życiu. Rozwaliłam ich. Skończyli z depresjami, bulimiami - po związku ze mną. W związkach manipuluję, szantażuję, grożę że sie zabije jak odejdą, narażam partnerów na oglądanie mojego świeżo pociętego ciała, wyzywam, wszystko robię całkowicie nieświadomie. Jest ze mną coraz lepiej. Od dwóch lat jestem cały czas w terapii. Uczę się żyć w związku. Od prawie roku jestem w związku z chłopakiem z którym czuje
pipipipi
pipipipi
Autor
03.08.2016, 22:24:55 via iOS
  • 0
@aXinek: teraz ważę 50 kg ale jak byłam w anoreksji i ważyłam 42 to spokojnie waliłam litra. Dodam że byłam na skraju niewydolności wątroby. Powoli się regeneruje
pipipipi
pipipipi
Autor
03.08.2016, 22:30:10 via iOS
  • 36
@4191727801: 1. Chce się wyleczyć, chce być stabilna, chce się cieszyć życiem . Chcę założyć szcześliwą rodzine której nigdy nie miałam. Chce skończyć ASP. 2. Nie mam. Nie wiem co to przyjaźń, nie wiem czy w nią wierzę. 3. Założenie szczęśliwej rodziny. Niczego tak bardzo nie chce. Nic nie uszczęśliwi mnie tak bardzo jak uszczęśliwienie moich dzieci i męża 4. Moim największym zmartwieniem jest to czy przeżyję, strasznie boje sie
pipipipi
pipipipi
Autor
03.08.2016, 22:31:18 via iOS
  • 8
@capsaicin: może on sam się wypowie. @maaac
pipipipi
pipipipi
Autor
03.08.2016, 22:43:01 via iOS
  • 4
@komunikator: zajęłam sie studiami jak tylko moje funkcjonowanie mi na to pozwoliło . W październiku zaczelam studia na ASP i całkowicie mnie to pochłonęło. Zaczęłam iść w performance, robię rożne odważne i często hardkorowe rzeczy które mi dają adrenalinę - zastępstwo alkoholu i narkotyków. I strasznie dużo gram w gry co mi pozwala uciec od problemów
pipipipi
pipipipi
Autor
03.08.2016, 23:00:42 via iOS
  • 12
@piwonadziendobry: po czym wnioskujesz że fake? To moje życie jest ech
pipipipi
pipipipi
Autor
03.08.2016, 23:04:17 via iOS
  • -1
@piwonadziendobry: nie rozumiem
pipipipi
pipipipi
Autor
03.08.2016, 23:13:42 via iOS
  • 57
@tenji: jak wyszłam z psychiatryka półtorej roku temu adoptowałam pieska ze schroniska. Bardzo sie do siebie przywiązaliśmy. Idę do łazienki na 15 minut wychodzę a on siedzi przed drzwiami i czeka. Za każdym razem jak wchodzę do mieszkania to on sie cieszy i skacze. Takie widoki sprawiają mi najwiecej radości. Mój piesek
pipipipi
pipipipi
Autor
03.08.2016, 23:21:39 via iOS
  • 32
@Kapitalis: to nie brat mnie zgwałcił. Brat mnie molestował. Jak miałam 10 lat nakłaniał mnie do tego żebym z nim uprawiała s--s. Po tym jak sie nie zgodziłam zaczął mnie regularnie bić i dusić do nieprzytomności. Zaczelam miewać okropne ataki paniki, nie mogłam sama przebywać w pomieszczeniach, szczególnie w nocy. Nie spałam po kilka nocy z rzędu. Rodzice nie pozwalali mi spać u nich wiec żeby móc zasnąć chodziłam do
pipipipi
pipipipi
Autor
03.08.2016, 23:21:57 via iOS
  • 18
@Kapitalis: brat miał wtedy 14 lat
pipipipi
pipipipi
Autor
03.08.2016, 23:22:40 via iOS
  • 18
@Vitt_Stwosz: święta prawda , każda laska podcina sobie żyły dla atencji
pipipipi
pipipipi
Autor
03.08.2016, 23:40:31 via iOS
  • 10
@Kapitalis: zgwałcił mnie sąsiad mojej koleżanki podczas jednej z imprez. Wtedy byłam pogrążona w piciu i ćpaniu, byłam przyzwyczajona do tego że nikt nie słyszy mojego wołania o pomoc. Bliscy udawali że nie widzą bicia i molestowania więc dlaczego mieli by zauważyć to? Dzisiaj już nie chce tego poruszać, to zostało w przeszłości którą zaakceptowałam i zakopałam
pipipipi
pipipipi
Autor
03.08.2016, 23:45:08 via iOS
  • 34
@Jezus_z_Galileii: ofiary gwałtu nie są wszystkie takie same. Nie ma zasady. Prawnie nie odpowiedział, ja nikomu nie powiedziałam o czym piszę w innym komentarzu. Największy przypał którego sie najbardziej wstydzę był chyba taki że przećpałam wszystkie pieniądze i poszłam do taksówkarzy pytać sie czy nie chcą mnie wyruchać za pieniądze. To był moj największy upadek
pipipipi
pipipipi
Autor
03.08.2016, 23:53:20 via iOS
  • 16
@Jezus_z_Galileii: 1. Mój brat wszystko z siebie wyparł. Zachowuje się tak jakby nic nie miało miejsca. Dystansuje sie, jesteśmy od siebie daleko. Nie potrafimy dzisiaj ze sobą za bardzo rozmawiać. Wszystko na dystans. 2. Wyleczenie jest możliwe. Już dzisiaj czuje się w 60% zdrowa. Od trzech lat jestem na antydepresantach, lekarz powiedział że będziemy je powoli odkładać. To zaburzenie można wyleczyć, można żyć bez leków. Ja do tego dąże. Przede
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 00:02:59 via iOS
  • 17
@ilduce999: w jego awatarze jest sasha grey X DDD
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 00:37:14 via iOS
  • 5
@julasck:wstaje koło godziny 10, myje sie , jem śniadanie, ide na spacer z psem , większość dnia spedzam komputerze grając w gry i słuchając muzyki. W wakacje wegetuje, dlatego nie lubie wakacji - bo nie mam uporządkowanego dnia i robi mi sie chaos w głowie. A jak mam chaos w głowie to łatwiej o odpały. Kładę sie spać koło pierwszej
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 10:47:14 via iOS
  • 2
@takashi20: mam 23 lata, studiuje na ASP, żyje z alimentów
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 10:48:11 via iOS
  • 1
@Antonyo77: nie, nigdy mi tego nie proponowali
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 10:51:02 via iOS
  • -1
@Andr3v: mój pierwszy chłopak miał borderline już wcześniej wiec związek z nim był jak tykająca b---a zegarowa natomiast drugi chłopak nie, ale wpadł w depresję i bulimię
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 10:52:50 via iOS
  • -2
@rybak17: jakie co ? : )
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 10:54:37 via iOS
  • 5
@LibertyPrime: mam teraz wakacje, w roku akademickim studiuje i mam zajęcia od 9 do 19. Znalazłam sobie prace dorywczą na wakacje, kilka razy w tygodniu opiekuje się 15 letnim chłopcem z zespołem aspergera
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 10:55:24 via iOS
  • 2
@sunny-d: nie boję się pracy, bo tak jak już wcześniej pisałam - jestem po kilku latach leczenia. Wcześniej owszem, bałam sie
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 10:55:51 via iOS
  • -1
@rybak17: z alimentów, rodzice się rozwiedli
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 10:56:08 via iOS
  • 1
@wieczny_lowca: z alimentów, rodzice się rozwiedli
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 10:59:51 via iOS
  • -1
@xxjthxx: 1. Kiedyś nje byłabym w stanie. Kiedyś jak tylko zostawałam sama, bez partnera, wpadałam w panikę, życie traciło sens, od razu chcialam sie zabijać . Dzisiaj jestem już po kilku latach terapii, jestem inną osobą, nie boje sie być sama, polubiłam siebie, stałam sie niezależna. 2. Oczywiście, jest szansa, choć bardzo mała. Przede wszystkim liczy się motywacja. Znam mnóstwo osób z borderline, które wolą tkwić w zaburzeniu - bo
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 11:00:53 via iOS
  • 0
@irish71: można, borderline u każdej osoby wygląda inaczej bo każdy jest inny. Niektórzy mają objawy lekko nasilone, niektórzy bardzo.
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 11:01:39 via iOS
  • 1
@kosi_mazaki: problemy psychiczne a iloraz inteligencji to dwie różne rzeczy. Tą drugą akurat mogę się chwalić
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 11:02:04 via iOS
  • -1
@Kobryda: zaraz odblokuje jak tylko sie dowiem jak to sie robi
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 11:04:22 via iOS
  • 1
@Snooopi: to była jednorazowa akcja. Później bardzo tego żałowałam. Uzależnienie od seksu objawia się u mnie tym, że jest to mój sposób na ucieczkę, na zdobycie adrenaliny i silnych emocji. A raczej był, bo dzisiaj już jestem inną osobą. Potrafiłam umówić się na s--s z brutalnym mężczyzną tylko dlatego że potrzebowałam adrenaliny . S--s był moim narkotykiem.
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 11:04:43 via iOS
  • -1
@numer_jedenescie: straciłam dziewictwo podczas gwałtu w wieku 15 lat
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 11:12:16 via iOS
  • 1
@numer_jedenescie: 1. Tak naprawdę nie jestem w stanie powiedzieć, często nie pamiętam że z kimś uprawiałam s--s. Jest to liczba dwucyfrowa - nje trzy. Uzależnienie od seksu też nie objawia się zawsze dużą ilością partnerów seksualnych lecz zachowaniami i powodem dla którego uprawia się s--s. 3. Nie, nigdy z niczym nie wpadłam. 4. 23. 5. Straciłam dziewictwo podczas gwałtu w wieku 15 lat. 6. Tak. 7. Nie byłam, tak naprawdę
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 11:12:49 via iOS
  • -1
@Lemingus_Vulgaris: nie mieszkamy za granicą, nie wiem czemu nie używa polskich znaków X DDD
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 11:20:55 via iOS
  • -2
@nvmm: borderline cechuje się bardzo dużą wrażliwością. I chociaż często jest to wadą to i tak cieszę się że jestem wrażliwa. Myśle że jestem dzięki temu "dobrą" osobą - świadomie nigdy w życiu nie chce nikogo ranić, uwielbiam pomagać ludziom i zwierzętom, mam ogromną dozę empatii - jestem z tego dumna
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 11:22:07 via iOS
  • 0
@KrowkaAtomowka: 1. O 4 lata. 2. Szczerze mówiąc nie mam zielonego pojęcia, w przeszłości obwiniałam siebie, myślałam że mam zbyt ponętne ciało - to oczywiście stek bzdur ale tak sobie ubzdurałam
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 11:25:03 via iOS
  • 0
@Onni: 1. Tak, 5c w babińskim. 2. Byłam na 7f. Po kilkudniowym pobycie wypisali mnie z oddziału bo stwierdzili że jestem uzależniona od alkoholu i narkotyków czego im wcześniej nie powiedziałam. Na 7f osoba uzależniona może być przyjęta tylko jeśli od pół roku jest czysta. Ja nie byłam. Wysłali mnie na odwyk. 3. Niestety w Krakowie to sie jeszcze nie zmienia, a przynajmniej ja nic o tym nie wiem.
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 11:25:59 via iOS
  • 3
@Korax: "'na raz" czyli jednego wieczoru. Tyle wypijałam w momencie największej tolerancji organizmu
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 11:26:27 via iOS
  • 0
@ko0omo: tym i tym, w końcu mam borderline, jestem stworzona z przeciwieństw
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 11:26:59 via iOS
  • -1
@Bzdziuch: czy to pytanie jest na poważnie?
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 11:28:12 via iOS
  • 0
@Mehaty: teraz już jest normalnie, jestem stabilna. Kiedyś jak byłam sama w domu to wpadałam w panikę i przerażała mnie samotność. W mojej głowie powtarzałam sobie: jesteś sama jesteś sama sama sama. To samo przed pójściem spać
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 11:28:49 via iOS
  • -2
@mamtosamo: o rety, nie. Nie słyszałam nigdy o czymś takim. Mógłbyś powiedzieć coś więcej ?
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 11:30:40 via iOS
  • -2
@Dzemtenjem: jestem po kilkuletniej terapii. Wyleczyłam się z koloryzowania. Wszystko co tutaj pisze jest prawdą. Zdarzają się momenty kiedy koloryzuje w jakichś błahych sprawach codziennych. Zamiast ciepło powiem upał o Boże jak gorąco. Ale coraz rzadziej
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 11:32:54 via iOS
  • 0
@deonis-kopec: 1. Uwielbiam. Mój ulubiony kawał : jak nazywa się kotek który lata? KOTLECIK. 2. W wakacje mój dzień jest rozwalony, potrafię siedzieć cały dzien na komputerze. Cieżko mi jest zaplanować sobie czas. W roku akademickim mam zajęcia od 9 do 19, mam mało czasu dla siebie. 3. Nie znoszę luźnych dni, nie znoszę wakacji, bo nie mam schematu dnia. Wakacje oznaczają dla mnie chaos, a chaos w planie dnia
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 11:33:30 via iOS
  • 1
@WektorWlasny: rozumiem. Myślę że szybko oceniasz
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 11:34:25 via iOS
  • 0
@motomotomoto: teraz już nie, bardzo rzadko. Tak jak wspominałam już wielokrotnie - jestem od kilku lat w terapii, jestem teraz stabilna. W przeszłości - bez przerwy.
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 11:34:38 via iOS
  • 1
@denerwujesie: żyję z alimentów
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 11:49:40 via iOS
  • 11
@Otek: 1. Z borderline mogą wynikać dobre rzeczy. Ja dzięki borderline jestem dużo bardziej wrażliwa niż inni ludzie. Dzięki temu jestem bardziej pomocna, empatyczna. Jestem z tego dumna. 2. Tak naprawdę nie da się tak powiedzieć. To tak nie wygląda. Jedno jest warunkiem drugiego. Leki są podstawą, utrzymują w mnie w stabilnym nastroju a stabilny nastrój umożliwia mi udział w terapii i prace nad sobą. Bez terapii zmian by nie
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 11:50:33 via iOS
  • 0
@mus_tang: jestem ateistką. Nigdy nie wierzyłam w żadnego Boga. Nie potrzebuje tego. Dzięki terapi znalazłam już sens życia
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 11:51:29 via iOS
  • 0
@Sh1eldeR: od dwóch - trzech lat jestem cały czas w terapii i jestem coraz bliżej wyleczenia. Od jakiegoś czasu jestem całkowicie stabilna. Jestem teraz zupełnie inną osobą
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 11:56:48 via iOS
  • 0
@mojkrajtakipiekny: moją pierwszą diagnozę dostałam w wieku 16 lat po kilku wizytach u psychologa - poszłam ze względu na pierwsze tendencje samobójcze. Diagnozę całkowicie od siebie odrzuciłam, nie zgodziłam się z nią. Przez kilka kolejnych lat "żyłam" w ciągłych stanach depresyjnych, odpałach, uzależnieniach. W wieku 20 lat kiedy stałam przy oknie i chciałam z niego wyskoczyć stwierdziłam że musze znowu pojsc do lekarza. Dostałam leki i wysłał mnie na terapie
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 11:57:45 via iOS
  • -1
@FerdinandFranz: jestem od dłuższego czasu stabilna i coraz bliżej wyzdrowienia. Pozdrawiam
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 11:58:34 via iOS
  • -2
@sgweg: mam na imię Kamila i nie jestem w stanie ci odpowiedzieć na to pytanie. Może ze względu na to że osoby z zaburzeniami mają większość wrażliwość i wiekszą potrzebę wyrażania
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 12:04:20
  • -3
@Andr3v: ciężko stwierdzić, ale myślę że już podczas związku miał stany depresyjne
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 12:06:03
  • -23
@Ryzoslaw: utrzymuję kontakt z rodziną, bo ich kocham. KAŻDY kocha swoich rodziców. Zgwałci cie ojciec - i tak go kochasz, bo to ojciec. Tego nauczyłam się na terapii. Urwanie kontaktu z bliskimi byłoby dla mnie destrukcyjne.
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 12:06:38
  • 12
@takashi20: moi rodzice mają prawny obowiązek wysyłania mi alimentów dopóki jestem studentką
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 12:07:15
  • 0
@Jezu_Ufam_Tobie: głównie a--------a. Do tego też bardzo często mdma
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 12:07:30
  • -1
@pipipipi: a no i oczywiście acodin i xanax
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 12:10:09
  • -10
@rybak17: kilka miesięcy temu robiłam akcję na dworcu w Poznaniu, gdzie rzucałam się na ziemie i łapałam za nogi przypadkowych ludzi i nie chciałam puścić. Ostatnio też przypiełam się kajdankami do balustrady w Uniwersytecie Artystycznym w Poznaniu, do drugiej ręki też miałam przypiete kajdanki którymi przypinałam się do przechodniów.
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 12:10:19
  • 0
@SunnO: serdecznie dziękuję
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 12:10:47
  • 1
@Sh1eldeR: dokładnie tak. Serdecznie dziękuję
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 12:11:45
  • -4
@nvmm: są dwie strefy : świadomość i nieświadomość. Świadomie jestem osobą dobrą i empatyczną. Nieświadomie moje zachowania krzywdziły innych ludzi.
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 12:12:49
  • 0
@mhrok87: Proszę o uzasadnienie
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 12:13:16
  • 6
@Khamel07: Serdecznie dziękuję
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 12:13:53
  • -2
@migdalll: właśnie skończyłam pierwszy
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 12:14:34
  • -2
@inver: proszę o uzasadnienie
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 12:15:45
  • 7
@takashi20: od każdego rodzica po 800 zł. Nie musiałam iść do sądu, rodzice podczas rozwodu ustalili kwotę alimentów dla każdego dziecka. Widuję mamę często, bo ostatnio się do niej bardzo zbliżyłam, ona też się leczy. Z tatą widuję się rzadko, spotkania z nim są dla mnie ciężkie.
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 12:16:17
  • -1
@mhrok87: ponownie proszę o uzasadnienie
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 12:18:44
  • 2
@inver: rozumiem. Wyżej masz zdjęcia moich wypisów ze szpitali. Pozdrawiam
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 12:20:08
  • -3
@nvmm: borderline polega przede wszystkim na braku kontroli swoich zachowań
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 12:22:21
  • 1
@inver: w pewnym sensie. Zamknęłam moją przeszłość i jestem w stanie o niej opowiadać jako o przeszłości. Rozdzielam życie z zaburzeniem od tego co jest teraz. Oprócz tego uwielbiam jak zadaje mi się pytania : )
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 12:23:32
  • 15
@takashi20: nie mieszkam w internacie. Mieszkam w mieszkaniu z moim chłopakiem. Moi rodzice są bogaci, tak. Pochodzę z wyjątkowej BOGATEJ patologicznej rodziny.
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 12:24:09
  • -1
@rybak17: teraz już nie. Teraz to łagodna i w miarę bezpieczna forma.
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 12:25:03
  • -2
@nvmm: za korzystne uważasz szantażowanie partnera aby od ciebie nie odszedł? Nie uważam że korzystne jest trzymanie partnera na litość
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 12:27:25
  • 11
@takashi20: dlaczego patologicznej? Czy nie czytałeś o moim dzieciństwie? Byłam maltretowana psychicznie i fizycznie przez ojca - ja, moja siostra, mój brat i moja matka. Oprócz tego molestowana i maltretowana przez brata.
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 12:30:10
  • 5
@rybak17: zostałam odurzona przez tego mężczyznę - nie brałam wtedy narkotyków. Obudziłam się rozdziewiczona, nogi i krocze we krwi.
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 12:31:16
  • -2
@nvmm: być ze mną mógł mój współlokator, dobry kolega. Ja chciałam miłości, nie bycia.
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 12:34:10
  • -1
@migdalll: priv : ) wolę tutaj nie pisać ze względu na to, że ktoś może mnie rozpoznać. Nie lubię być wytykana palcami : )
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 12:35:52
  • -1
@migdalll: priv : ) wolę tutaj nie pisać ze względu na to, że ktoś może mnie rozpoznać. Nie lubię być wytykana palcami : )
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 12:36:39
  • 0
@rybak17: byłam wtedy na imprezie u mojej koleżanki. Ten mężczyzna był jej sąsiadem, nie brał udziału w imprezie
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 12:39:06
  • -2
@nvmm: wielokrotnie na terapii podejmowałam ten temat, mówiłam że czuję się winna tych rzeczy, że oskarżam siebie. Terapeuci zgodnie uważają, że robiłam te rzeczy nieświadomie, nie kontroluję siebie. Ja o tym wiem i oni o tym wiedzą. Teraz kiedy jestem już stabilna i skończyłam z tymi zachowaniami, przeprosiłam wszystkie osoby które w swoim życiu nieświadomie skrzywdziłam.
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 12:39:30
  • 2
@RR_Woda: na mnie. Przysługują mi dopóki jestem studentką
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 12:40:23
  • 1
@rybak17: nie, zabrał mnie do swojego domu. Zjawił się znikąd
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 12:40:59
  • -1
@nvmm: Bardzo Ci dziękuję !
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 12:44:37
  • 0
@rybak17: byłam odurzona. Widziałam wszystko, ale moje ciało było jak gąbka. Nie pamiętam też wszystkiego, jak przez mgłę. Pamiętam trąbki w uszach, miałam wrażenie że ktoś grał obok koncert na trąbkach.
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 12:47:22
  • 0
@mersi: niech on się wypowie @maaac
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 12:48:25
  • -1
@to31mcio: przez sąsiada koleżanki
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 12:50:37
  • -2
@RR_Woda: badano mi iloraz inteligencji w szkole podstawowej. Ja sama w takie rzeczy nie wierzę. Uważam, że są różne rodzaje inteligencji, nie tylko myślenie logiczne.
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 12:53:08
  • 3
@Stivo75: jest bardzo duża różnica pomiędzy osobą z borderline która nie jest w trakcie leczenia, a taką która się leczy. To różnica jak pomiędzy dziką zwierzyną a okiełznaną.
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 12:54:07
  • -1
@to31mcio: przez sąsiada koleżanki
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 13:03:40
  • -1
@Bzdziuch: przeciw
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 13:05:49
  • 2
@rybak17: po raz kolejny powtarzam : nie odurzałam się narkotykami tego wieczoru.
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 13:07:01
  • 1
@rybak17: bardzo proszę o odrobinę szacunku
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 13:08:20
  • -1
@rybak17: brak komentarza dla takiego rozumowania
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 13:09:07
  • 0
@capsaicin: @maaac
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 13:12:10
  • -1
@Pherun: również pozdrawiam X))
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 13:12:22
  • 1
@duzy-Joe: dziękuję serdecznie!!
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 13:21:21
  • 8
@rybak17: błąd popełnił mężczyzna, który mnie zgwałcił
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 13:27:06
  • 5
@rybak17: tak, zostałam zgwałcona, nie wydaje mi się. Nie chciałam uprawiać seksu z tym mężczyzną. Pozdrawiam
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 13:30:20
  • 1
@rybak17: sytuacja miała miejsce 8 lat temu, sprawa jest przedawniona
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 13:56:34
  • 19
@Ryzoslaw: Jestem dorosła i mam możliwość WYBORU. Utrzymuję kontakt z rodzicami DOPÓKI jest on dla mnie bezpieczny. Ojciec dzwoni pijany? Rozłączam się. Spotkanie z ojcem jest dla mnie ciężkie? Nie spotykam się. Odcięcie się od przeszłości nie jest żadnym sposobem. ZROZUMIENIE przeszłości, zaakceptowanie jej i niepozwalanie na to, aby nią żyć w teraźniejszości - to jest sposób na wyleczenie.
Nie istnieją tylko dwie karty : albo totalna miłość i poddanie
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 14:02:06
  • 0
@krojcol: serdecznie dziękuję : )
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 14:02:24
  • -2
@inver: plusów jest trochę więcej : )
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 14:05:27
  • 3
@Stivo75: wiem na czym polega leczenie takiej osoby : ) Od dwóch - trzech lat jestem w terapii, od trzech lat biorę leki. Dzisiaj jestem osobą stabilną, kontrolującą swoje zachowania, potrafiącą żyć w związku - a jestem borderem.
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 14:07:13
  • 3
@Stivo75: a zresztą, mój chłopak się tu w tym AMA wypowiadał w komentarzach. Możesz znaleźć i poczytać : )
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 14:20:58 via iOS
  • 0
@inver: to że jestem wrażliwa, że mam "barwną" osobowość, to ile w życiu przeżyłam sprawiło że mam dużo mądrości życiowej, dużo empatii. Uważam, że dzięki temu co przeżyłam mogę teraz dzielić sie tym z innymi i pomagać - bo wyszłam z kryzysu
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 14:24:17 via iOS
  • 4
@Vladimir_Kotkov: serdecznie dziękujemy : )
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 15:02:23
  • 8
@Ryzoslaw: traumy nie spowodowała osoba ojca/brata, lecz zachowania tych osób. Nie unika się osób, lecz zachowań. Ja wybaczyłam, zrozumiałam i pogodziłam się.
Może też nie czytałeś, ale w wielu komentarzach pisałam o tym, że jestem od dwóch-trzech latach w ciągłym leczeniu. Nie wpisuję się już w typowe objawy czy zachowania osoby z zaburzeniem osobowości typu borderline. Kontroluję swoje zachowania i emocje. Jestem od dłuższego czasu osobą stabilną. Jestem też czysta
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 15:02:55
  • 1
@dwiesciedziewiecdziesiatpiec: kim jest Kasia?
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 15:03:28
  • -1
@kamdz: oglądałam i jak dla mnie w tym filmie nie istnieje zaburzenie osobowości typu borderline : ) Ten film jest dla mnie nieporozumieniem.
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 15:04:16
  • 4
@Kukki: nawet jeśli sprawa nie jest jeszcze przedawniona, nie chcę jej rozgrzebywać. Nie chcę przez kilka lat chodzić po sądach i o tym rozmawiać. Jestem szczęśliwa i stabilna.
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 15:04:29
  • -1
@Beobe: 23
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 15:04:46
  • 0
@dwiesciedziewiecdziesiatpiec: nie rozumiem
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 15:10:15
  • 2
@dwiesciedziewiecdziesiatpiec: wiem czym jest DDA, lecz nie rozumiem wspomnienia Kasi - o to pytałam. Nie wiem kim jest Kasia.
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 15:10:55
  • -1
@dwiesciedziewiecdziesiatpiec: nie mam potrzeby odkrywania swojego jakiegoś profilu osobowości, znam siebie, wiem kim jestem. Nie potrzebuję testów i szufladek. Pozdrawiam.
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 15:13:26
  • 2
@dwiesciedziewiecdziesiatpiec: mam na imię Kamila. Pozdrawiam
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 15:38:56
  • 3
@dolarstach: Serdecznie dziękujemy z całego serca!!!
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 15:39:34
  • 1
@motomotomoto: z osobą jak ja? Każdy jest inny
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 15:43:44
  • -3
@LibertyHead: 1. Nigdy. W przeszłości, kiedy manipulowałam, robiłam to całkowicie nieświadomie. I nie czułam satysfakcji, wręcz przeciwnie. Czułam się winna.
2. Absolutnie, wręcz przeciwnie. Jestem osobą bardzo empatyczną i pomocną. Skłonności do sadyzmu mam jedynie wobec samej siebie.
3. Odpowiedź w numerze 2
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 15:44:12
  • -3
@LibertyHead: dodatkowo, często myślę bardziej o dobru innych osób, że jest ono ważniejsze niż moje
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 15:45:17
  • 0
@motomotomoto: nieee, nie obraziłeś mnie : ) Osoba z nieleczonym borderline często podejmuje się takich akcji jakie opisałeś, są całkowicie nieobliczalni.
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 15:51:42
  • -2
@LibertyHead: inny od tego, o którym wyczytałeś na portalach w artykułach o typowym borderze. Borderline ma różne typy. To zaburzenie dzieli się na osoby : DO SIEBIE i OD SIEBIE. Ja jestem DO SIEBIE. Emocje skupiam na sobie, agresję skupiam na sobie. Obwiniam SIEBIE o wszystko. Niszczę SIEBIE. Drugi typ chyba sam możesz sobie dopowiedzieć na czym polega : OD SIEBIE.
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 15:55:02
  • -2
@jaromaz: oczywiście, że nie do końca pozbyłam się tego zaburzenia. Wciąż się leczę. To AMA jest też dlatego, że chce pomóc innym którzy borykają się z tym zaburzeniem, mają bliskich z tym zaburzeniem. Chcę też pokazać wam na czym to zaburzenie polega i jak bardzo różne jest od tego co zazwyczaj piszą w bzdurnych artykułach internetowych.
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 15:55:33
  • -2
@jaromaz: dokładnie, dzięki : )
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 15:57:37
  • -1
@4pietrowydrapaczchmur: w pierwszych komentarzach umieściłam zdjęcia swoich wypisów ze szpitali z diagnozami.
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 16:06:55
  • 1
@wieczny_lowca: aktualnie objawia się tylko w mojej głowie, nie realizuję nic co mogłoby przyczynić się do rozwoju uzależnienia. W przeszłości moje uzależnienie objawiało sie tym, że uprawiałam s--s dla adrenaliny, szukałam wrażeń, uprawiałam brutalny s--s z obcymi mężczyznami tylko po to, żeby zapomnieć o problemach, s--s był moim narkotykiem. Uzależnienie objawia się głównie nie w ilości uprawianego seksu, lecz w przyczynie, dla której chcesz s--s uprawiać.
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 16:18:07
  • 1
@wieczny_lowca: Nimfomania to potrzeba uprawiania seksu z wieloma osobami, chęć uprawiania seksu z jak największą liczbą osób.
Często mam ochotę na brutalny s--s z moim partnerem, żeby mieć trochę adrenaliny. Oboje wiemy, że nie możemy tego realizować, bo jest to puste zaspokajanie moich destrukcyjnych potrzeb i rozwija moje zaburzenie osobowości. Uzależnienie rozwija pozwolenie na to, żeby moje autodestrukcyjne zapędy zaczęły się realizować. Często mam ochotę na to, żeby mnie partner
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 16:19:50
  • 0
@piwonadziendobry: nie rozumiem. Proszę o wyjaśnienie
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 16:24:29
  • 4
@piwonadziendobry: Nie mam i nigdy nie miałam depresji. Skąd wniosek że miałam/mam depresję?
Po drugie wykorzystywałam, już tego nie robię. Jestem w trakcie leczenia. Jest różnica pomiędzy osobą zaburzoną nieleczoną, a w trakcie leczenia.
Po trzecie nigdy nie powiedziałam że jestem chora, borderline to nie choroba, lecz zaburzenie osobowości.
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 16:24:58
  • -1
@piwonadziendobry: Proszę także o uzasadnienie twierdzenia, że moje stany są na niby. Skąd taki wniosek?
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 16:27:12
  • -1
@4pietrowydrapaczchmur: a możesz mi powiedzieć w jaki sposób mogę skontakować się z administracją? Nie znam sie tak bardzo na wykopie
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 16:28:27
  • -1
@wieczny_lowca: bawimy się w taki sposób,żeby nie było to destrukcyjne. Np. stosujemy gesty typu samo ułożenie dłoni na szyi zamiast realnego duszenia.
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 16:29:33
  • 2
@trombek89: Jestem ateistką. Proszę o wytłumaczenie sformułowania : "coś nie teges". Pozdrawiam
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 16:35:00
  • -1
@wieczny_lowca: Dziękuję z całego serca : )
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 16:36:52
  • -1
@4pietrowydrapaczchmur: wysłałam im wiadomość, ale nie wiem czy w dobre miejsce. Poczekamy zobaczymy
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 16:39:43
  • -1
@Korax: tak jak pisałam wcześniej, 2 litry szły na jeden wieczór. To 5-7 godzinna posiadówa. W międzyczasie jedzenie, rozmowy. Weź też to pod uwagę : )
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 16:40:49
  • -1
@pipipipi: wypijałam dwa litry dokładnie żubrówki. Tatanka - żubrówka z sokiem jabłkowym. Piłam to jak wodę : )
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 16:43:06
  • 0
@trombek89: Pomijam kwestię kościoła, jak już wspomniałam - jestem ateistką. Nie okaleczałam się tak po prostu. Okaleczałam się, żeby spuścić z siebie ból. To tak działa. Jak pokroisz sobie nogę żyletką i widzisz wypływającą z rany krew, czujesz jak cała agresja i ból wewnętrzny z ciebie ucieka. Zadawany sobie ból fizyczny pozwalał mi na pozbycie się bólu emocjonalnego.
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 16:47:02
  • 0
@wieczny_lowca: 1. Brat nigdy mnie nie przeprosił, zakopał temat. Nie rozmawiamy o tym, to temat tabu.
2. Myślę o tym, że mógł to zrobić ponownie. Nie jestem w stanie nic z tym zrobić. To dla mnie zbyt ciężkie. Boję się, że kilka lat chodzenia po sądach i zeznawanie przywróciłoby u mnie stany kryzysowe. Może jestem słaba, może jestem tchórzem. Chcę to zakopać i pójść przed siebie. Bardzo długo uczyłam się
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 16:51:46
  • -1
@jaromaz: dokładnie a zazwyczaj przedstawia się tylko jeden z tych wielu wariantów
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 16:53:57
  • -1
@Korax: możliwe że tak ci sie wydaje - to co piszesz. Może ci się to wydaje
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 16:55:09
  • -1
@wieczny_lowca: myślę o tym bez przerwy, to część mojego życia. Widziałam go wtedy, jak miałam te 15-16 lat. W wieku 19 lat wyprowadziłam się z miasta.
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 16:56:35
  • 0
@Korax: zawsze byłam znana z tego, że przynosiłam wszędzie swoją flaszkę. Moja flaszka była zawsze moja. Żubrówkę piłam tylko ja, nikt z moich znajomych jej nie lubił : ) Ale pewnie mi się wydaję
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 17:00:57
  • 0
@wieczny_lowca: Bardzo Ci dziękuję : )
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 17:03:26
  • -1
@trombek89: To nielegalne. A cięcie utrzymało mnie przy życiu, więc pomaga. Wie to każda osoba, która się cięła. Ktoś kto tego nie robił, nie zrozumie, a przynajmniej z łatwością nie zrozumie.
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 17:05:45
  • -1
@Korax: masz prawo wierzyć w to, co zechcesz : ) Pozdrawiam
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 18:25:25
  • -2
@mirek216: Serdecznie Ci dziękuję : )
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 18:25:53
  • -2
@arturmacho: Paliłam mało marihuany, nie lubię jej, źle się po niej czuję, staję się wylękniona i smutna.
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 18:27:31
  • -2
@arturmacho: nie rozumiem
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 18:29:46
  • -2
@arturmacho: przyczynę znajdziesz we wcześniejszych moich komentarzach : )
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 18:32:55
  • -2
@kate1990: tak, mam to w sobie. Często też mówię do partnerów głosem małej dziewczynki.
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 18:39:47
  • 0
@Syntax: Zazwyczaj mężczyźni, którzy zakochują się w takich kobietach sami mają ze sobą problemy. Sami szukają wrażeń. Są też tacy, którzy mają potrzebę opieki nad drugą osobą - zazwyczaj jest to kwestia tego, że mieli w przeszłości problemy z zaniedbującym matkę ojcem. Chcą być takim dobrym ojcem dobrym mężem, którego nie mieli u siebie w domu. Jeśli mężczyzna decyduje się na bycie w związku z kobietą, która ma borderline i
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 18:40:05
  • -1
@itsmine: Serdecznie dziękuję : )
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 20:01:24
  • -1
@Dinth: ja w przeszłości kompletnie nie zdawałam sobie sprawy z tego, że moje zachowanie kogoś krzywdzi. Byłam całkowicie nieświadoma. Dopiero długo po fakcie, po rozstaniu się, po zobaczeniu z dystansu widziałam co robiłam.
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 20:02:04
  • -1
@Dinth: to ciekawe co piszesz, jakiego mroku, możesz wytłumaczyć?
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 20:03:11
  • -1
@Futsalista_cisowianka: dziękuję serdecznie : )
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 20:11:41
  • 0
@corka_prezesa: 1. Nie ma to żadnego znaczenia. Mogę umówić się z obcą osobą przez internet na s--s bez żadnego problemu.
2.Oczywiście, robię to praktycznie za każdym razem kiedy dochodzi do seksu oralnego. Mam silną potrzebę zaspokajania marzeń mężczyzny.
3.Tak, pracowałam. Nie mam problemu z podjęciem pracy obecnie. Teraz dorabiam jako opiekunka do 15-letniego chłopca z zespołem aspergera.
4.Najstarszy 32, najmłodszy 18.
5.W wolnym czasie najczęściej gram w gry komputerowe albo szukam muzyki na internecie (jestem
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 20:13:57
  • 0
@Dinth: absolutnie nie jest to coś co dotyczy wszystkich kobiet. Wiąże się to z moją potrzebą bycia zdominowaną, zaopiekowaną, stłamszoną.
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 20:15:29
  • -1
@Dinth: Wydaje mi się, że nie, ale być może nie jestem tego świadoma. Na pewno może być trochę mroku ze względu na moje problemy : )
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 20:19:59
  • -2
@Dinth: 1. Nigdy nie oglądałam, nie słyszałam. Sprawdzę to : )
2. Kobiet z tym zaburzeniem jest dużo więcej, ale są też mężczyźni o zaburzeniu osobowości typu borderline. Sama znam kilku. Szczerze mówiąc nie znam odpowiedzi na to pytanie, a sama jestem ciekawa. Muszę poczytać : )
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 20:32:48
  • -1
@Greenlampern: od trzech lat jestem na tych samych lekach, które niesamowicie mi pomagają. Wenlafaksyna, czyli antydepresanty.
2. Najlepsza terapia w Polsce w oddziale stacjonarnym to Oddział Leczenia Zaburzeń Osobowości 7F w krakowskim Szpitalu Babińskiego. Najlepsza terapia w oddziale dziennym to Oddział Dzienny Leczenia Zaburzeń Behawioralnych i Nerwic Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie przy ulicy Lenartowicza 4. Gorąco polecam.
3. Zaczęłam słuchać szybkiej muzyki o mocnym basie. To mi się zdecydowanie pozwala
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 20:37:19
  • -1
@szzzzzz: Uważam że 80% mojego zaburzenia to przeżycia z dzieciństwa i okresu adolescencji.
Bycie borderem ma swoje zalety, choć jest ich bardzo mało. Mam bardzo dużą wrażliwość, jestem osobą empatyczną i pomocną. Wiem też, że moja twórczość jest dzięki borderline dużo ciekawsza i lepsza.
Już to osiągnęłam, już funkcjonuję normalnie, po dwóch latach bycia w terapii.
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 20:38:26
  • 0
@ladyaga: specjalizuje się w sztuce performance. Inspiracją jest dla mnie wytrzymałość człowieka, ta fizyczna i psychiczna. Chętnie pochwaliłabym się swoimi pracami, ale niestety obawiam się zidentyfikowania mnie : ) proszę o wiadomości priv jesli chodzi o to
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 20:39:17
  • -1
@rennaissance: od trzech lat jestem na antydepresantach które zdecydowanie zmniejszyły mój popęd płciowy. Nawet pomimo tego bywają okresy kiedy mam ochotę na s--s non stop.
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 20:41:03
  • -2
@pfffff: skąd wzięłaś takie informacje? O niemożności odziedziczenia? Nie wydaje mi się to prawdziwe : )
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 20:41:49
  • 0
@bonus: Tak, kilka. Najpoważniejszą z nich było powieszenie się na przedłużaczu. Ściągnął mnie mój współlokator.
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 20:42:24
  • -2
@Trixie: z Krakowa
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 20:45:39
  • 1
@piwonadziendobry: jest bardzo duża różnica pomiędzy chorobą, jaką jest depresja, a stanami depresyjnymi. Stany depresyjne mogą trwać godzinę, dzień, dwa dni. Depresja natomiast to choroba, która jest długotrwała. Towarzyszy jej stałe, kilkumiesięczne, kilkuletnie obniżenie nastroju.
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 20:47:36
  • -2
@Syntax: dzięki, to ciekawe i trafne co napisałeś.
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 20:53:30
  • 0
@quakeone: nie życzę nikomu uzależnienia. Tobie też nie : ) Wszystkiego dobrego
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 20:57:41
  • 3
@quakeone: twój język jest bardzo agresywny. Pozdrawiam
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 21:01:34
  • 0
@Mir_: Serdecznie ci dziękuje !!!!!
1. Nigdy nie miałam skłonności do kontroli moich partnerów. Nie lubiłam jak wychodzili z domu, bo zostawiali mnie samą, a tego się bałam. Oprócz tego nie, nie kontrolowałam. Nie miałam takiej potrzeby.
2. Chciałabym zrobić doktorat na ASP i wykładać. Takie są moje marzenia. Jak nie wyjdą to pewnie będę zarabiać na grafice komputerowej : )
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 21:05:17
  • 0
@quakeone: widzę że twoją uwagę zwróciłam : ) bardzo się udzielasz
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 21:06:02
  • -1
@trombek89: Serdecznie Ci dziękuję : )
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 21:11:51
  • 4
@quakeone: proszę o uzasadnienie
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 21:16:02
  • 0
@quakeone: wytłumacz mi proszę dlaczego miałabym o tym mówić mojemu dziecku. Ponownie apeluję o zaprzestanie używania języka agresji. Jesteś chyba dorosłym mężczyzną, nie nastolatkiem.
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 21:17:07
  • 1
@theone1980: Nie jestem upośledzona : ) Umiem podłogi umyć, naczynia, kurz zetrę : ) Pozdrawiam
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 21:21:58
  • 1
@theone1980: A nie, teraz nie. Kiedyś owszem. Jeszcze mniej więcej 1,5 roku temu nie byłam w stanie robić takich rzeczy jak sprzątanie mieszkania. To nie były moje problemy. Moimi problemami było: pociąć się na nodze czy ręce? Zabić się czy nie zabić? Do sklepu też ciężko było wyjść, raczej nie jadłam. Dlatego też wpadłam w anoreksję. Miałam też okresy dużego wylęknienia, kiedy bałam się po prostu wychodzić z domu. Bałam
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 21:26:29
  • 0
@theone1980: Dziekuje Ci serdecznie : )
pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 22:19:02
  • -1
@weeden: ?
pipipipi
pipipipi
Autor
05.08.2016, 09:02:36 via iOS
  • 0
@bonus: po co to pytanie?
pipipipi
pipipipi
Autor
05.08.2016, 15:17:12
  • 0
@Menzo: Nie mam problemów ze znalezieniem pracy, pracodawca raczej nie ma wglądu do historii zdrowia psychicznego, o ile nie jest to choroba kwalifikująca do niepełnosprawności. Nie wydaje mi się, żebym w przyszłości miała z tego powodu jakieś problemy z pracą - nie planuję kariery psychologa czy psychiatry.
pipipipi
pipipipi 27.12.2015, 14:48:44
  • 3
@pipipipi: mój niebieski pasek dostał pod choinkę lego i mały model samochodu. Wróciliśmy dzisiaj do domu, rozłożył prezenty na biurku i od 30 minut ustawia je w różnej pozycji i robi zdjęcia. Co to oznacza ? #logikaniebieskichpaskow #prezenty #nierozumiem #pomocy
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

pipipipi
pipipipi
Autor
04.08.2016, 20:58:08
  • 0
@quakeone: @maaac wiesz?
  • Odpowiedz
maaac
maaac
maaac
01.01.2016, 15:00:40
  • 8
Dziewczyna zbiera fundusze na projekt artystyczny @pipipipi

THE BOX to instalacja, która ma być zbudowana w lesie. Jest to prostopadłościan o ścianach z lustra weneckiego. Jedna ze ścian skrzynki ma możliwość otwarcia, tak aby można było wejść do środka i obserwować las nie będąc widzianym z zewnątrz.
Kwota docelowa : 2000 zł.

#sztuka #design #pomocy #fundusze #sztukanowoczesna #sztukanadzis #
maaac - Dziewczyna zbiera fundusze na projekt artystyczny @pipipipi 

THE BOX to in...

źródło: comment_EaididfG2zDMIpJId0Gx0ISGPnNX5sXY.jpg

Pobierz
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

pipipipi
pipipipi 01.01.2016, 15:29:08
  • 0
hehehe
  • Odpowiedz
pipipipi
pipipipi 01.01.2016, 15:47:32
  • 3
@Kierownikdzialuzycie000: w jaki sposób objawia się artyzm tego projektu ?
pipipipi - @Kierownikdzialuzycie000: w jaki sposób objawia się artyzm tego projektu ?

źródło: comment_PZlrSvntvlu3KGUGmxuYQnwuv1lYAB9M.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
pipipipi
pipipipi 01.01.2016, 15:54:55
  • 0
@Kierownikdzialuzycie000: POZDRAWIAM
  • Odpowiedz
pipipipi
pipipipi 01.01.2016, 15:56:46
  • 0
@Kierownikdzialuzycie000: POZDRAWIAM
  • Odpowiedz
pipipipi
pipipipi 31.12.2015, 17:44:03
  • 8
ZBIERAM FUNDUSZE
Bardzo proszę o wsparcie.
THE BOX to instalacja, którą chcę zbudować w lesie. Chcę stworzyć prostopadłościan o ścianach z lustra weneckiego, który ma pełnić funkcję schronienia. Jedna ze ścian skrzynki ma możliwość otwarcia, tak aby można było wejść do środka i obserwować las nie będąc widzianym z zewnątrz.
Kwota docelowa : 2000 zł.
#sztuka #pomocy #fundusze
pipipipi - ZBIERAM FUNDUSZE
Bardzo proszę o wsparcie.
THE BOX to instalacja, którą ...

źródło: comment_j70rCxhdSVBTfeGNogMYIxHtuuPIwl9v.jpg

Pobierz
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

pipipipi
pipipipi
Autor
31.12.2015, 17:47:19
  • 0
@konduktorblazej: przed tym przed czym akurat uciekasz
  • Odpowiedz
pipipipi
pipipipi
Autor
31.12.2015, 17:47:31
  • 0
@mikii77: nie da się z Polski, próbowałam : (
  • Odpowiedz
pipipipi
pipipipi 29.12.2015, 10:50:17
  • 2
Czy wie ktoś skąd mogę zdobyć plekse w okolicach Krakowa w niskiej cenie lub za darmo ? Pilnie potrzebuję pięć razy metr kwadratowy grubości 0,5 cm i jedną sztukę metra kwadratowego grubości 2cm.
#pytanie #pytaniedoeksperta #krakow #pleksi #pomocy
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

pipipipi
pipipipi
Autor
29.12.2015, 10:54:28
  • 0
@Napiecie: a cenowo jak ?
  • Odpowiedz
maaac
maaac
maaac
16.12.2015, 17:23:06
  • 3
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

pipipipi
pipipipi 27.12.2015, 14:59:25
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
  • ✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡
  • Kraków

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 05.08.2016

    Komentator
  • Rocznica
    od 17.12.2022

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 03.08.2016

    Gadżeciarz

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking