Za dużo cyberpunka... Śniło mi się, że miałem możliwość pogadania z Sasko u niego w domu. Kątem oka widziałem, że ma włączoną stronę tylko dla devów i zobaczyłem tam patchnote patcha 1.3. Spytałem się czy mogę zobaczyć, odpowiedział, że tak bez zastanowienia. Było ponad 30 pozycji, w każdej z nich były kolejne. Większość naprawiała zadania, nie było nic o poprawie AI itp. A największą zaletą tego patcha miało być to, że udało
wrucił @Janusz_z_Rivii wrucił @trejn brakuje jestem ja, jest @cin123654 - czterech jeźdźców apokalipsy w komplecie.
Paanie Adaaamie, można dawać pacz na produkcję!
Jesteśmy gotowi do ostatecznego starcia - hejterzy kontra fanboje. Bordo kontra bordro, pomarańczka kontra pomarańczka. Siły są wyrównane, ale zwyciężyć może tylko jedna strona!
Może na czas oczekiwania na nowe ,wypełnione po brzegi świeżutkim kontentem dlc zagłębimy się w słowa Philippa Webera. Zobaczmy co senior quest designer miał nam do powiedzenia o Cyberpunku na 3 miesiące przed premierą. Nie wiem czy temat tego wywiadu był poruszany na tagu, ale wsm nie zaszkodzi.
#f1