Ja rozumiem, że ceny trzeba podnieść ze względu na wiele Waszych podstawowych błędów i ogólną niewypłacalność biznesu scooter sharingu, ale #lime przynajmniej miało jaja i poinformowało mnie mailowo na miesiąc przed zmianą taryfy.
@orio: strzał w stopę, we Wrocławiu ma się pojawić jeszcze jedna firma z hulajnogami i podejrzewam że nie ostatnia, na szczęście kończą mi się środki w hive i przerzucam się na Birda bo mam masę kuponów tam :D
Powiem tak, firma zachowała się #!$%@?, bo to nie jest błąd użytkowników, tylko ich. Nie postąpili zgodnie z własnym regulaminem, bo nikogo nie poinformowali o odbieraniu kodów, po prostu je zabrali bez ostrzeżenia.
Ale #!$%@?, rozumiem ich, no bagno się wylało straszne, sami sobie są mu winni, ale naprawdę nic Wam nie zabrali, kody dostaliście za darmo, mieli prawo do ich odebrania, które wykorzystali (ok nie poinformowali, no trudno)
@orio: Bo zabrali też te kody które wcześniej były "legalne" i tu leży problem, mi (i nie tylko mi) z prawie 300 zostawili 80 czy to jest uczciwe? No chyba nie. Nikt się nie pruje o to że zabrali te kody które rozdali dając dupy
@orio: Dam plusa, bo poniekąd się zgadzam. Ja nie mam pretensji o to, że zabrano mi kody z ostatniej afery, bo mimo, że wtedy nie miałem świadomości, że to błąd to rozumiem decyzję. Problem w tym, że zabrano dużo więcej kredytów, min. za poleconych użytkowników. Problem też w tym, że nikt nie dostał żadnej informacji o zabranych kodach. Dziś zacząłem przejażdżkę z ponad 1500 kredytami, a zakończyłem z 14, po ponad
#albicla