- 12
Niech ktoś powie januszom fliperom że jest ewakuacja z rynku. Bo wasacz z taksówki nadal ma przed oczami wzrosty
#nieruchomosci
#nieruchomosci
- Corona_Beerus
- mookie
- SzitpostForReal
- zametr
- kaaban
- +7 innych
@rowerowyrajd: co to za aplikacja?
- 0
Napisałem skrypt w Pythonie którego działania nie rozumiem. Może ktoś sprytniejszy ode mnie się znajdzie (to akurat nie będzie takie trudne :)) i mi powie dlaczego tak się dzieje a nie inaczej.
Mam dwa sety jeden z itemami wejściowymi i drugi pusty do którego dodaje itemy które zostały przerobione. Jako że set wejściowy zwiększa swoją wielkość w czasie iteruje itemy po tymczasowej liście z pobranymi itemami z seta wejściowego.
Po przerobieniu itema
Mam dwa sety jeden z itemami wejściowymi i drugi pusty do którego dodaje itemy które zostały przerobione. Jako że set wejściowy zwiększa swoją wielkość w czasie iteruje itemy po tymczasowej liście z pobranymi itemami z seta wejściowego.
Po przerobieniu itema
- 306
- 126
@Armo11:
- konto usunięte
- neerg_ylno
- mrwhite0
- Snowdr0p
- adableble
- +121 innych
Jaką wolicie klawiaturę? Niski skok czy wysoki? Jak dla mnie, to te z wysokim skokiem są totalnie niewygodne. Na takiej z niskim, to jak coś piszę, to tylko myk myk myk sunę palcami jak po klawiaturze fortepianu, niczym Jan Sebastian Bach. A na tej z wysokim, to co chwilę mi się wciśnie coś, czego nie chcę i w ogóle jest do bani. Jaki jest wasz wybór?
#pcmasterrace #komputery #klawiatura
#pcmasterrace #komputery #klawiatura
jaka klawiatura lepsza
- niski skok 43.7% (45)
- wysoki skok 56.3% (58)
@lysyzlombardu: Widziałeś kiedyś fortepian?
Czy taki kompresor się nada do aerografu?
https://www.jula.pl/catalog/narzedzia-i-maszyny/urzadzenia-pneumatyczne/kompresory/kompresory/kompresor-016441/
Oraz czy do różnych typów lakieru (podkład vs końcowa warstwa lakieru) potrzebne są różne typy aerografów?
#samochody #motoryzacja #blacharstwo #majsterkowanie
I ten pistolet lakierniczy można użyć i do podkładu i do zwykłego lakieru?
Takie coś by się nadało, czy to jakaś padaka?
https://allegro.pl/oferta/pistolet-lakierniczy-lvlp-malowania-auarita-1-4mm-11756322542
Z tym kompresorem to w sumie faktycznie dużo większy można kupić w niewiele większej cenie a przyda się też do innych zastosowań.
Mam jeszcze jedno pytanie. Widzę że są dostępne 2 typy reperaturek progu.
https://allegro.pl/oferta/prog-reperaturka-seat-leon-1-i-1m-toledo-ii-2-1m2-10942905971
https://allegro.pl/oferta/prog-reperaturka-progu-seat-leon-5d-99-06-lewa-8382637339
Teraz czy dobrze rozumiem, że tą droższą należy wspawać przy słupku i błotnikach tylko, natomiast żeby zainstalować tą tańszą trzeba wyciąć ten kształt po całej długości progu? Czy może próg składa się z 2 części i one są zgrzane a ja tego nie widzę.
A co do tej tańszej reperatury, to ja to widzę tak że żeby ją tu wstawić to po całej długości progu trzeba by było robić cięcie. Więc raczej skłaniałbym się ku wymianie całego - sporo jest zgnite, a dużo mniej cięcia na to wygląda.
Panowie, jeszcze jedna kwestia mi przychodzi do głowy. Od zewnątrz blacha jest zabezpieczona przed korozją podkładami/barankiem. Jak zabezpiecza się wewnętrzną część progu po zamontowaniu? Wewnętrzne elementy konstrukcyjne chyba sporo ograniczają możliwość polakierowania od wewnątrz a to musi się odbyć po wspawaniu.