Ostatnio jadę #uber a tam jakiś łepek z 19 lat, w radio bardzo głośno jakieś polskie rapsy. W aucie gorąco, a typ siedzi w czapce zimowej (taka hipsterska), złoty zegarek, telefon iPhone 6 Plus. #!$%@?.. aż głupio patrzeć na ten dzisiejszy konsumpcjonizm. Koleś pewnie na taki telefon musi 2 miesiące jeździć tym uberem...
Elo, dziś zaczynam #naukaprogramowania i z tej okazji chciałbym pozdrowić wszystkich Mirków i Mirabelki przeglądających ten tag ( ͡°͜ʖ͡°)
10 lat temu pisałem coś w Matlabie, ale wtedy nie widziałem w tym pieniędzy. 4 lata temu pisałem troszkę w visual basic, ale to było tylko przy okazji czegoś innego.
Teraz mam zamiar zacząć od C. Mam nadzieję że dobrze wybrałem. Jakby ktoś chciał podzielić
@bohlen: ja najpierw użytkowałem E46 320d (polift), potem E46 330Ci (przedlift), a teraz E46 M3 (polift), no i co mogę powiedzieć... Bajka! ( ͡°͜ʖ͡°) Jeździłem różnymi Audi, począwszy od jakichś A3 do A8 i prowadzenie BMW jest o niebo lepsze. Jednostki silnikowe praktycznie bezawaryjne, o ile oczywiście dbasz jak należy, a to się wiąże z wyższymi kosztami rzecz jasna. Na Twoim miejscu przy budżecie
@IcanFlaj: dokładnie, jeśli R6 w benzynie to minimum 325i, no ale to byłby za duży wydatek dla autora... Natomiast nie wchodzić w benzynowe R4, bo to pali dużo i nie jedzie wcale w porównaniu do chociażby 320i.
Ja miałem żywe przykłady wzięte od ludzi, którzy na codzień jeżdżą autami grupy VAG, przesiadli się do E46 czy E39 i stwierdzili jednogłośnie totalną przepaść, oczywiście w pozytywnym kontekście dla BMW.
@PiotrokeJ: jeśli diesel to tylko poliftowy (M47N - 2.0d, M57N - 3.0d). W dieslu jest fajne to, że masz wysoki moment obrotowy, a przy wgraniu dobrej mapy może to już być całkiem szybki dupowóz. Minusy w stosunku do benzyny to koszty serwisowania (turbina, wtryski, itd). Plusy to niskie spalanie i lepsze osiągi z dołu.
Ja nie mam porównania 2.0d - 2.0i, ponieważ przesiadłem się do 330Ci, aczkolwiek jeśli miałbyś te
#danielmagical