Jaka mnie wku... roszczeniowe społeczeństwo, tolerowanie chamstwa na każdym kroku w stosunku do sprzedawców, obsługi.
Powodem tego, że konsument może Ci wejść na głowę, napluć w twarz, jest to, że zarząd dużych firmy i tak stanie po jego stronie i po złożonej skardze przeprosi za zachowanie pracownika gdy ten nie wytrzyma i odmówi obsługi lub odpowie na zaczepkę klientowi.
Przykład z mojego życia, fakt faktem jakieś 5-6lat temu jak byłem robakiem pracującym w Orange
Powodem tego, że konsument może Ci wejść na głowę, napluć w twarz, jest to, że zarząd dużych firmy i tak stanie po jego stronie i po złożonej skardze przeprosi za zachowanie pracownika gdy ten nie wytrzyma i odmówi obsługi lub odpowie na zaczepkę klientowi.
Przykład z mojego życia, fakt faktem jakieś 5-6lat temu jak byłem robakiem pracującym w Orange
Początkowo spoko luz, zwłaszcza, że darmowa wejściówka na próbę (można sobie zarezerwować na PESEL, na ich stronie i masz dzień otwarty w zasadzie). Pracownicy widzą, że potencjalny klient to mili i pomocni, pokazują jak co obsługiwać żeby sobie