Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko248
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
majstersztykja
majstersztykja

majstersztykja

Dołączył 7 lat i 11 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 166
  • Znaleziska 160
  • Mikroblog 6
  • Obserwujący 2
  • Obserwowane 1

412

#AMA #KRUPIER #KASYNO

#AMA #KRUPIER #KASYNO

Pracownik z trochę ponad rocznym stażem odpowie na pytania dotyczące tego podobno elitarnego zawodu. Mity? Fakty? Pytajcie śmiało. Postaram się udzielić wyczerpujących odpowiedzi na każde pytania jak zarobki,kursy czy sama praca.

majstersztykja
z
wykop.pl
dodany: 28.12.2017, 14:52:13
  • 398
  • #
    ama
  • #
    krupier
  • #
    kasyno
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
28.12.2017, 15:11:52
  • 41
@Wojtek-bez-portek: Możesz sprecyzować o jakie oszustwo Ci może chodzić? Liczenie kart? Podmiany żetonów?
Chcesz znać triki osób które próbują wykiwać kasyno tak?
Zależy od oszustwa. Jak liczenie kart to najpierw się upomina. Jak nie pomaga to Dyrektorzy dają zakazy wstępu do kasyn których ciężko się pozbyć jak nie masz statusu VIPa.
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
28.12.2017, 15:19:25
  • 78
@3palcewnatalce: Krupierzy nie mają słuchawek w uchu. Zazwyczaj kamery pierwsze dostrzegają liczenie kart i dzwonią na Pit(kierownika sali). Zazwyczaj otrzymuje się tak zwane oczko od inspektora bądź jest zmieniany krupier. Na stanowisko wchodzi nowy z jasną instrukcją skracania buta.
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
28.12.2017, 15:30:21
  • 63
@Zarov: Zarabiam dalej! Najniższa krajowa + napiwki. Najgorszy miesiąc to początkowe jak wchodziłem na stoły dopiero. Po 3 miesiąc i okresie próbnym nie schodziłem poniżej 800 zł netto z napiwków. Największy i rekordowy miesiąc to 4,5 tyś do ręki. Teraz mamy pulę napiwkową więc co miesiąc prawie podobnie.
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
28.12.2017, 15:31:31
  • 33
@smilen23: 84 tyś
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
28.12.2017, 15:43:02
  • 21
@koral: z krupierem oczywiście. Nigdy nie rozumiem fenomenu elektronicznych a mają sporą ilość graczy.
Wszystko? Nie rozumiem tego ale raczej tak!
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
28.12.2017, 15:49:35
  • 12
@koral: Są obie ruletki - nie w każdym kasynie ale są. Ja polecam z krupierem. Wydaje mi się że są mniejsze możliwości "oszustwa".
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
28.12.2017, 15:51:30
  • 40
@koral: Z opinii krupierów które słyszałem to w Poznaniu jest ponoć bardzo dobrze jak nie najlepiej. Ja sam z siebie się nie wypowiem ponieważ nie mam możliwości sprawdzenia jako klient ze względu na zakaz :)
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
28.12.2017, 15:55:29
  • 48
@koral: Ja sam bywam w Czechach na turniejach pokera :) Zakazy dotyczą kasyn na terenie RP.
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
28.12.2017, 16:06:40
  • 12
@koral: dużo osób narzeka na brak gry cash holdem czy turniejów holdema. Niestety jest to nieopłacalne z interesu kasyna w Polsce.
W niektóre piątki czy soboty można poczuć się jak w małym Vegas. Dużo zamieszania,głośno i grube gry :)
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
28.12.2017, 16:13:05
  • 3
@koral: są. Nie w każdym ale są :)
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
28.12.2017, 16:15:45
  • 19
@Question: Przegrywa niestety. Chciałbym żeby było inaczej :)
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
28.12.2017, 16:47:43
  • 77
@paramedix: 84 tysiące złotych polskich
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
28.12.2017, 17:04:19
  • 43
@Meritum: Sporo się działo ale taką jedną z "ciekawych" to gościu któremu jeden zakład cofnął inspektor bo był to late bet tak się wkurzył że wszystkie swoje żetony przed następnym rzutem wywalił na stół(przed końcem zakładów) i powiedział kilka zagrań na które mają iść te żetony(a były rozwalone po całym stole). Chciał zagrać na złość ale była Dyrekcja i szybko pożegnali Pana wraz z ochroną. Jest wiele śmiesznych sytuacji :)
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
28.12.2017, 17:07:17
  • 66
@adrian__23: Okolice 12-13 tyś na jeden bet. Azjata więc portfel nie bolał ale poszło standardowe do kierownika "Zmień krupiera" :D
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
28.12.2017, 17:11:23
  • 47
@adrian__23: Ustawki z innymi krupierami których mogę znać. Przyjść do kasyna w którym mam znajomych i pozwolą mi na więcej. Zamiast cofać late bet to będą tylko upominać z czego moje szanse są większe na wygraną. Jest kilka sytuacji gdzie można graczom ułatwiać życie. Osoba która łamie zakaz na następny dzień otrzymuje wypowiedzenie.

Krupierzy chodzą podczas pracy na zwiady do konkurencji ale też nie mogą grać tylko obserwują :)
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
28.12.2017, 17:13:48
  • 25
@JaMam36lat: szatańska gra?!
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
28.12.2017, 18:07:36
  • 45
@andrzejek1989: 1. Teoretycznie samemu jak siedzisz i liczysz to nie powinni robić akcji ale każda sytuacja w której gracz stara się naginać zasady i przechyla choćby 0,1% na swoją korzyść musi być ostrzegany że kasyno nie życzy sobie liczenia. Kasyno w każdej grze na początku już ma przewagę i tak ma zostać według nich.

2. Oczywiście że są. Są zakazy kasynowe gdzie osoba nie pójdzie dalej niż recepcja. Za wszystko można
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
28.12.2017, 18:15:02
  • 124
@patrzpan: Czy tragedią będzie rozwód? Jeżeli tak to na własne oczy widziałem jak klient po 50tce grał na ruletce i tylko usłyszałem strzał w twarz i słowa typu " Ty c*** tyle czasu mnie oszukiwałeś. Z nami koniec." Poleciał pierścionek i kobieta wyszła z kasyna.

O ile mogę mówić że coś było w tym śmieszne to tylko to że kobieta weszła do kasyna bez rejestracji "na pełnej k....." po czym
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
28.12.2017, 18:47:31
  • 3
@pahha: Nie potwierdzam. Nie zaprzeczam. Osoby z branży wywnioskują po jednym zdaniu które napisałem :)
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
28.12.2017, 18:54:09
  • 1
@pahha: Nie wnikajmy :)
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
28.12.2017, 21:25:47
  • 7
@Sphinx10: Gra progresywna jest zakazana lecz jak zagrasz 3 razy z rzędu to samo za podwojenie to nikt Cię z kasyna nie wyrzuci. Zazwyczaj limity stołów psują takie plany graczy.
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
28.12.2017, 21:26:10
  • 37
@arturmacho: ja nie słyszałem :)
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
28.12.2017, 21:28:58
  • 4
@arturmacho: Od jednej osoby za jeden rzut dostałem 400 zł. Dobry krupier ma podobne rzuty lecz sam z siebie nie ma możliwości celowania w dany numer. Krupierzy bynajmniej których znam jak są pustki w kasynie rzucają i starają się obstawić w jaki rejon koła wpadnie kulka. Są dobre serie ale w większości są to typy nietrafione.
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
28.12.2017, 21:58:40
  • 138
@andrzejek1989: Tak. Na olx było ogłoszenie. Wysłałem CV i jeszcze tego samego dnia zadzwonili. Na rozmowie pytali o znajomość gier kasynowych,angielskiego i jak szybko liczę i sprawdzali pamięć.
Teoretycznie szkolenie krupiera trwa miesiąc(lecz aby dojść do w miarę solidnego poziomu potrzeba 5-7 miesięcy według mnie). Pierwsze 2-3 dni uczysz się "chipowania" czyli układania żetonów w dłoniach i szybkiego ich zbierania. Każdy krupier powinien dojść do takiej wprawy że w obu rękach
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
28.12.2017, 22:01:45
  • 16
@sad_pepe: różnie bo jest 3 miesięczny system rozliczeniowy. Trochę ponad 4 tyś mam miesięcznie.
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
28.12.2017, 22:02:52
  • 14
@arturmacho: zawsze kasyno ma przewagę na samym starcie. Procentowo się nie zagłębiałem
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
28.12.2017, 22:06:49
  • 16
@ertrzytrzyjeden: w zależności od stażu pracy i stanowiska. Nie mam przy sobie całego wykresu :)
Temat hajsu na bok pozwolę sobie ominąć tak muszę Ci powiedzieć był jeden dzień jaki w życiu pamiętam że barmanka miała na zmianie więcej tipa niż najlepszy krupier w dany dzień :) No ale jakieś nieudane love story...mimo wszystko kasa się zgadzała.

W liście zapomniałeś o wspaniałej i niedocenianej rececji! :) Mało bo mało ale
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
28.12.2017, 22:07:57
  • 3
@xDrope: Jakby grać zespołowo to można myśleć nawet i o początkowym becie 100 zł ale to bez sensu bo chwila i zaraz z kamer pójdzie info :)
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
28.12.2017, 22:38:21
  • 41
@TypowyPrzygryw: Liczenie kart polega na...ich liczeniu :D liczysz jakie karty opuściły "but" i na tej podstawie wiesz ile kart i jakiego "nominału" zostały w "bucie". Przez to możesz ocenić jakie masz szanse na jaką kartę. Musisz poczytać poradniki w google lecz mało opłacalny biznes w Polskich kasynach.

Da się wygrać w kasynach. Możesz zarobić wiele gotówki. Są jednak dwie elementarne zasady o których gracz musi mieć świadomość :
- Na długą metę
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
28.12.2017, 22:43:14
  • 28
@TypowyPrzygryw: wcześniej opisywałem. Możesz mieć układy ze znajomymi bo krupierzy to dobra ekipa znajomych i nawet nie chodzi o to samo kasyno ale całą polskę. Za łatwo mógłbyś się dogadać. Konkurencji zakazać Ci nie mogą bo to nie Oni decydują o tym.
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
28.12.2017, 22:45:37
  • 4
@florekflorek: pisałem w jedenym komentarzu. Bardzo łatwo o ustawkę ze swoimi. Konkurencji nikt zakazać nie może ale w tej samej spółce ma się zakaz.
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
28.12.2017, 23:04:45
  • 10
@wroclaw79: masakra! Taki mam nawyk :D
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
28.12.2017, 23:11:07
  • 15
@Adix435: dla osoby która nie zna tematu to niech tylko liczy na szczęście. Los tak chce że na początku zawsze daje więc śmiało.

Różne są taktyki. Są osoby które grają to co według ich obliczeń ma wpaść i wygrywając zakład znwou grają ale grubiej i tak np 4-5 rzutów żeby ostatni był najwięksą wypłatą.
Jakbym ja miał grać to na spokojnie lecz stanowczo. Często nowe osoby które są pierwszy raz
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
28.12.2017, 23:43:49
  • 5
@gniewnypolak: Niestety nie. Grali za to zawodnicy zespołu z Ekstraklasy
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
28.12.2017, 23:46:25
  • 20
@Meelek: Wiem z czym wiąże się h----d więc nie gram jakoś szczególnie. Od święta puszczę kilka meczy u bukmachera czy jakieś małe zakłady w Czechach podczas turnieju pokera. Wszystko w trybie czystej rozrywki.
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
28.12.2017, 23:58:07
  • 84
@Meelek: polecam różne terapie. Najlepiej zamknięte. Znam temat i proponuję terapię w ośrodku zamkniętym. Nie powinieneś zaglądać do takich tematów ponieważ mogą wyzwolić chęć gry. Trzeźwości! Dasz radę!
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
29.12.2017, 00:11:07
  • 25
@Meelek: 3mam kciuki! Ale pamiętaj że uzależnienie masz już do końca życia i ciągle może to wrócić. Trzymaj się!
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
29.12.2017, 00:35:33
  • 22
@Erk700: Byłem w jednym z ośrodków jako gość mojego kolegii który ma problemy. Zwykłe odwiedziny podczas terapii. Myślę że odważyłbym się. Jeżeli mógłbym jakoś pomóc to na pewno.
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
29.12.2017, 01:48:41
  • 35
@Wafellini: Mało prawdopodobe że zabraknie pieniędzy? Moja najdłuższa seria koloru jednego to 16 razy. Więc policzmy jakby ktoś się chciał pałować po minimalnej 10 zł:
10
20
40
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
29.12.2017, 01:51:24
  • 17
@Wafellini: gdyby p---r wrócił do kasyn na stałe to miałby branie i tak w dużych ilościach bo ludzie po prostu dla relaksu,nauki by grali.
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
29.12.2017, 10:06:45
  • 14
@michallbn: Po pierwsze przychodzą tam z własnej woli. Po drugie kasyno ma być rozrywką dla graczy a nie pracą. Czasem czuję się źle jak widzę gdy ktoś przegrywa tysiące ale nie mam prawa go wyprosić.
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
29.12.2017, 10:09:26
  • 4
@snup-siup: Jak kolega pisał wyżej. Są ograniczenia stołu i na tym kończy się możliwość realnej progresji. Poniżej wyliczałem początkowy bet 10 zł i ile musisz obstawić w ciągu 16 cyfr jednego koloru. A jest zakazane dlatego że TEORETYCZNIE zwiększasz swoje szanse na wygraną.
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
29.12.2017, 10:14:12
  • 14
@etimeel: Nie ma żadnych magnezów :) Jak mamy czyszczenie stołów to jest wiele osób które patrzy i szuka cudów a tam nic nie ma :)

Znam przypadki że ludzie robili z 300 zł ponad 20 tys. Gdzie nie kład pieniędzy to wygrywał. Chciał żeby zwiększyć mu limity stołu...no i przegrał. Pazerność.
Jeżeli gracz wygrywa dużo to zmienia się krupiera. Jak ekstremalnie dużo to zamyka się stół pod byle pretekstem. Wtedy
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
29.12.2017, 10:14:38
  • 15
@Kapsula: A dziękuję o ile to nie żart :)
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
29.12.2017, 10:14:51
  • 1
@Angelika91: Pewnie tak.
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
29.12.2017, 10:15:29
  • 1
@szymas70: Po zakończeniu pracy zazwyczaj do dożywotni.
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
29.12.2017, 10:16:39
  • 13
@rycerzyk87: Tak. W 2018 roku planuję objąć stanowisko inspektora. Do 5 lat chciałbym zostać kierownikiem sali.
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
29.12.2017, 10:17:04
  • 2
@MalcolmInTheMiddle: Nie. Nie wiem dlaczego :)
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
29.12.2017, 10:17:55
  • 6
@RomeYY: Tak się mówi. Krupier dobrze brzmi w otoczeniu. Jeżeli jest inaczej to przepraszam. Ja tylko piszę co słyszałem :)
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
29.12.2017, 10:19:16
  • 2
@simon999: Dla normalnego klienta to zazwyczaj 100 zł/300 zł na numer. Dla wąskiej grupy ultra vip nie ma limitów.
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
29.12.2017, 10:21:31
  • 4
@trv61866: Jak w każdym zawodze wchodzi rutyna lecz krupier przy stole jest zazwyczaj 1h bądź 80 minut i idzie na przerwę a potem idzie na inny stół więc inni klienci. Lubię jeszcze swoją pracę i bawię się w niej więc nie dokucza mi zmęczenie psychiczne. Fizyczne sporadycznie.
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
29.12.2017, 10:23:39
  • 1
@MisterMr: 1. Dla mnie się opłaca. Stać mnie na dobre życie.
2. Największa stawka to okolice 20 tyś. Niżej pisałem o najwyższej przegranej na jeden bet także.
3. Nie wydaje mi się. Jeżeli działa to tylko dyrekcja o tym wie.
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
29.12.2017, 10:24:26
  • 5
@only_HD: Wątpię że miałbym "czas". Chcę dojść do bycia kierownikiem w PL.
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
29.12.2017, 10:29:42
  • 8
@TheGreatCornholio: 1/2 odpowiem razem. Jest VIP u nas który potrafi siedzieć po 30h w kasynie. Ćpa i się z tym nie kryje lecz przynosi duży dochód. To jest patologiczna sytuacja taka największa. Potrafi krzyknąć czasem " Jak byś potrzebował białego proszku to zapraszam do mnie". Gościu nie ogarnia rzeczywistości ale pozwalają mu grać.

3. Jeżeli są to nie mam takiej świadomości.

4. Próbował wrzucić kierownika sali na stół do ruletki.
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
29.12.2017, 10:30:17
  • -1
@lenovoz61m: Odpowiadałem już na to. Tak się mówi. Ja tego nie stosuję.
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
29.12.2017, 10:38:25
  • 15
@mus_tang: Stali klienci są i to sporo ale ciężko odpowiedzieć kto ma problem z hazardem. Czy osoba która gra co drugi dzień ciągle za taką samą kasę bo wydaje połowę pensji w miesiącu jest uzależniona czy nad tym panuje? Nigdy nie przekracza limitu swojego. Czy starsze Panie grające na automatach są też uzależnione bo kilka razy w miesiącu przychodzi?
Ciężko jest odpowiedzieć na to pytanie ponieważ gdybym się na to
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
29.12.2017, 10:39:37
  • 11
@kali_z_malii: Nie wygrywa się za dużo. Są sposoby na wygrywające osoby aby traciły passę jak zmiana krupiera czy stołu.
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
29.12.2017, 10:39:59
  • 2
@Dychus: Napisz na priv.
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
29.12.2017, 10:40:45
  • 2
@sekat: Zazwyczaj nie. Jeżeli ktoś kradnie to tak. Jak sprawy czysto kasynowe jak liczenie kart to nie.
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
29.12.2017, 10:43:04
  • 6
@ver8: Jak ktoś gra za 20 zł a nagle wali bety po 100 czy 200 zł to wiedz że coś się dzieje :) Częste zmiany stawek i po swoim nerwowym zachowaniu.
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
29.12.2017, 10:44:15
  • 1
@maniak713: Jak kolega wyżej. Przy recepcji jak dajesz dowód to się wpisuje dane do rejestracji w danym dniu i wyskakuje czy masz zakaz czy jesteś vip itp.
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
29.12.2017, 10:46:32
  • 3
@WykopDzik: Jedną odmianę pokera wycofali bo gracze za dużo wygrywali. Na dłuższą metę nie można być na plus w kasynie. Ja preferuję turnieje pokera bez gier cash czy z krupierem więc wybieram naziemne.
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
29.12.2017, 10:47:23
  • 0
@MagicznyMateusz: Zostaniesz upomniany aczkolwiek limity stołów zazwyczaj kończą zabawę.
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
29.12.2017, 10:49:07
  • 3
@kali_z_malii: Ja ubolewam tylko nad pokerem. Wielka szkoda mi z tego powodu ponieważ miałem okazję grać na Mistrzostwach Polski i Pucharze Polski. Do reszty nie mam zdania aczkolwiek za mało wolności nam dają.
Nielegalne kasyno że ruletka? Nigdy.
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
29.12.2017, 10:49:59
  • 5
@Sappheiros: Próbowałem dokonać lecz bez odpowiedzi.
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
29.12.2017, 10:54:11
  • 9
@rycerzyk87: Wczesne godziny pracy gdy jest pusto. Idzie się zanudzić. Czasem jest taki natłok że po godzinie na stole jesteś wyczeprany bo masz 12 klientów i każdy rzuca pieniądze i coś Ci mówi. Zmęczenie przy większym obłożeniu kasyna. A tak jak są normalne dni i jest trochę ludzi to raczej dobrze się bawię.
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
29.12.2017, 10:56:09
  • 3
@simon999: To napisałem. Na normalnym stole możesz postawić 100 zł na numer, 200 zł na split itd. Limity stawek tworzą max wygraną. Nie ma górnego ŁĄCZNEGO limitu wygranej.
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
29.12.2017, 11:00:14
  • 24
@Tuchaj: Nie masz 50% szans! Błędne myślenie. Zielone zero jest tutaj kluczowe bo zabiera losowości pół na pół. Mało osób zdaje sobie z tego sprawę :)
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
29.12.2017, 11:02:21
  • 9
@CzarnoCzarny: Nie ma. Możesz przyjść w dresie nawet. Jedyne to zakaz chodzenia w czapce z daszkiem. Nie musisz grać i możesz obserwować.

Ceny za barze różne za bardzo się nie interesuję. Soki,pepsi,herbata czy kawa jest za darmo.
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
29.12.2017, 11:02:41
  • 3
@Mbt_Grt: średnie
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
29.12.2017, 11:05:35
  • 9
@seeksoul: Możesz coś rzucić pod stołem komuś np. Najważniejsze jest to aby nie stracić uwagi na klientach. Chcą grać a Ty się schylasz. Albo komuś podkradną żetony. Oj wiele takich.
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
29.12.2017, 11:05:58
  • 1
@Uriel0987: Zadaj osobne pytanie to napiszę w jednym :)
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
29.12.2017, 11:08:21
  • 17
@padobar: tylko vip może wnioskować o zmianę krupiera bo mu źle idzie :) Krupierzy zmieniają się co 60/80 minut. Miałem raz sytuację że miałem zmienić krupiera ale VIP powiedział że mnie nie chce na stole i zostałem wysłany na inny :D
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
29.12.2017, 11:13:31
  • 16
@zolwixx: Nieodpowiednia osoba w nieodpowiednim czasie. Był spokój w kasynie więc dali mi wejść na stół aby poczuć presję że ktoś przyjdzie i rzuci kasę. Kasyno ma to do siebie że nie wiesz o której i ile osób przyjdzie. Nikt nie grał. Wchodzę na stół i nagle 5 osób. Każdy rzuca kasę i daje swoje zagrania. Ja stoję jak debil i nie wiem co robić. Byłem tak zestresowany że nawet
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
29.12.2017, 11:14:20
  • 4
@szymas70: Rozdanie za rozdaniem na pieniądze grają gracze. Nie na krupiera tylko między sobą.
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
29.12.2017, 11:16:29
  • 0
@tijiv: Każdy jest świadom że ma zakaz wstępu :)
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
29.12.2017, 11:17:16
  • -1
@Michaltrzoska: hahahahah :D
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
29.12.2017, 11:20:58
  • 2
@jakubeskulap: kasyno mnie rozlicza i odprowadza podatki. To jest tak :
Kiedy otrzymywałeś każdy tip dla siebie bez podziału to na koniec zmiany do kasy i wypłacali Ci pieniądze bo odliczeniu podatku.
Teraz jest system napiwkowy i raz w miesiącu otrzymujesz wypłatę do ręki w kasie za napiwki.

4 tys łącznie.

Podatek to 35% chyba z tego co pamiętan.
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
29.12.2017, 11:23:51
  • 9
@wychu: Butem nazywa się urządzenie z którego krupier wybiera karty. Zawsze przy rozpoczęciu gry odcina się odpowiednią ilość kart tak by nie grać wszystkim. Gdy widać że ktoś liczy bądź próbuje to skraca się tego buta do połowy kart.
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
29.12.2017, 11:25:12
  • 1
@tijiv: największy szajs jaki widziałem. Zacinają się i nie ma radości z tasowania kart. Jak jest ten badziew to prawie nikt nie gra w BJ. Na pokerze to jeden ciul.
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
29.12.2017, 11:27:21
  • 13
@flo0666: Podczas liczenia nie grasz jedną stałą stawką. Jak ktoś je często zmienia to wtedy się uważa. Samo liczenie zwiększa szanse gracza czego kasyno nie uznaje. Oficjalnie nie ma takiego zakazu w regulaminie ale cały proceder jest szybko rozwalany.
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
29.12.2017, 11:29:53
  • 4
@WMPP: Krupierek tak ( ͡° ͜ʖ ͡°) Klientki bywają na weekendy. Ciężko w tygodniu spotkać dziewczyny grające przy stołach :)
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
29.12.2017, 11:30:33
  • 1
@Fajnaciasna: Więc mówisz że w USA nie ma limitów stawek na stołach?
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
29.12.2017, 11:32:37
  • 0
@kontomierz: Jeżeli zachowywałeś się zbyt wulgranie i głośno to mogli Cię wyprosić.
Ja wychodzę z założenia że przegrywa się tylko to z czym zaczynało się grę. Są lichwy w kasynie.
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
29.12.2017, 11:35:56
  • 7
@qj0n: każdy krupier rzuca inaczej :) Jeden robi długie rzuty a jeden krótkie :)
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
29.12.2017, 11:59:58
  • 13
@Uriel0987: Chodzi o zasady które ma krupier. To co pisałem wcześniej daję dla inych oraz nowe.
- Nigdy nie możesz wziąć gotówki z ręki do ręki od gracza. Musi On je położyć na stole. Tak samo żetony. W żadnym kasynie nie dostaniesz od krupiera nic do ręki.
- Twój inspektor ma zawsze racje. Dyrektor kasyna mi to tak wyjaśnił "Jeżeli wpada komuś numer i masz do wypłaty 35 zł a Twój inspektor
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
29.12.2017, 12:01:48
  • 1
@gokussj: Krupier robi rzuty na 30-40 okrążeń. Wtedy ludzie mogą ciągle obstawiać więc nie można ocenić kto jak postawi :) Na ostatnie 3-5 okrążeń kończy się zakłady i nie przujmuje.
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
29.12.2017, 12:05:56
  • 6
@supa: Zazwyczaj klienci są mili ale był taki jeden co mi podpadł i co rzut chciał robić weryfikację video bo On inaczej zagrał. Gościu gra np 8 z sąsiadami i mi to mówi, ja kładę obstaiwenie na 8 z sąsiadami i wpada "5". Gościu prosi o weryfikacje bo on nie grał 8 sąsiad :D zrobił tak 3 razy i kierownik go upomniał. Potem smutas siedział i gadał jak ch***** rzucam
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
29.12.2017, 12:08:13
  • 1
@APOLO11: Żetony kolorowe są określonej liczby więc ciężko je podrobić. Żeton cash ma pewne swoje oznaczenia ale jakby ktoś grał podrobionym to pewnie bym się nie domyślił bo podczas gry się na to nie zwracs uwagi. Przy liczeniu stołu są sprawdzane.
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
29.12.2017, 12:14:39
  • 2
@Szwarc94: Do tej pory mie ogarniam jak jeden z klientów siedząc przy pustym stole po pokera chciał zrobić coś podobnego biorąc pod uwagę że krzesła nie mają oparcia. Podobno nie dokończył zakładać pierwszej nogi a już zaliczał spektakularny lot na ziemię :)
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
29.12.2017, 12:16:37
  • 0
@PC66: Osoby strasze proszą o chwilę przed rzutem i podczas niego siedzą i czekają. Najwięcej osób próbuje grać na ostatnią chwilę i wtedy jest młyn. Zwłaszcza jak ktoś rzuci hajs i pójdzie na inny stół czy automat.
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
29.12.2017, 12:17:00
  • 4
@FRIX1988: Dziękuję :)
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
29.12.2017, 12:17:46
  • 1
@susuke15: Osoba która gra dużo i często. Ma specjalne przywileje.
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
29.12.2017, 12:20:28
  • 3
@eMDeeM: Jeden z najgorszych miesięcy to było dobrze poniżej 10 tys zarobku kasyna. Każdy myśli że kasyna wiele zarabiają lecz nie wie ile kasyno płaci podatków :) Kwoty gier czy zakładów idą na pewno powyżej 2mln miesięcznie. Liczę stoły i widzę ile jest w puszce :)
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
29.12.2017, 12:22:28
  • 1
@Uriel0987: Zależy od ilości składu. Kiedyś miałem sytuację że inspektor był na 3 stoły i 3 krupierów bo tyle gier było. Kierownik nie wziął nikogo na dodatkową godzinę i przez 2 godziny była taka sytuacja :) Zazwyczaj inspektor ma 2 stoły.
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
29.12.2017, 12:24:27
  • 1
@susuke15: Znam przypadek że ktoś brał pożyczkę pod zastaw auta w kasynie żeby grać i pożegnał się z autem.
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
29.12.2017, 12:26:39
  • 5
@hsshssss: @a5f5c1: Tak. Nie musicie grać. Można iść do baru i poprosić o napoje.
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
29.12.2017, 12:28:44
  • 1
@CzarnoCzarny: jeżeli pierwszy raz to wypełniasz formularz i wchodzisz. Musisz mieć dowód osobisty przy każdym wejściu do kasyna chyba że wychodzisz na 30 minut to luz nie musisz znowu pokazywać bo recepcja Cię kojarzy.
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
29.12.2017, 12:30:12
  • 0
@kruger92: VIP mało kiedy dostaje zakaz
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
29.12.2017, 12:33:15
  • 1
@kontomierz: Jest sobie Pan X który udzieli Ci pożyczki. Ma przy sobie dokumenty i kasę. Jak ktoś jest majętny to dostanie na miejscu kasę pod zastaw. Kasyna dają też limity dla swoich VIPów np po 10 tys. Może wybrać gotówkę z kasy kiedy chce. Nie znam przypadku żeby VIP nie oddał kasynu pieniędzy. Lichwa zawsze jakiś przypał.
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
29.12.2017, 12:35:09
  • 1
@Fajnaciasna: Ale limity stołu zablokują takie granie. 10 betów. 10 zł stawka.
10
20
40
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
29.12.2017, 12:37:18
  • 1
@animuss: stoły są ale kasyno nie zarabia na takich grach. Więc bez sensu jeszcze dawać krupiera który ma pensje :)

@gokussj: amerykańskiego wycofali
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
29.12.2017, 12:42:37
  • 6
@dzikireks: 80 rzutów na godzinę? Poniosły kolegę emocje trochę. Na pustym stole albo z jedną osobą może i byłoby to realnie ale nie na pełnym stole. Proszę Cię nawet dwóch krupieróe by nie dało rady zrobić tylu rzutów :) Pomimo wprawy i szybkiego liczenia.
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
29.12.2017, 12:53:22
  • 0
@medevacs: zakazy dla klientów? Są legalne. Każdy kto ma zakaz dostaje go za złamanie regulaminu kasyna. Jak ktoś żebra to dostaje zakaz bo przeszkadza graczowi. Eliminuje się takie sytuacje żeby klient czuł się dobrze.
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
29.12.2017, 12:57:18
  • 0
@kruger92: musiałby ostro przesadzić :)
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
29.12.2017, 13:01:04
  • 0
@JanJanocha: jakbym znał odpowiedzi... Spółki zarządają kasynami ale jest ich kilka :) Smutnych Panów i mafii nie spotkałem.
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
29.12.2017, 13:02:14
  • 1
@Tata_Stiflera: Tak. Krupierzy omijają takie działania. Może to doprowadzić do różnych dziwnych sytuacji.
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
29.12.2017, 13:05:16
  • 3
@perki51: Normalni ludzie. Znajdziesz tam każdy typ człowieka. Starsze osoby lubią spokojną atmosferę i wolną grę. Cwaniaki po 30tce ostro i głośno. Jest dużo emocji, głośno zazwyczaj.
Ubieraj się jak chcesz ale jak Cię widzą tak Cię piszą.
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
29.12.2017, 13:10:39
  • 0
@Uriel0987: Krupier-Inspektor-Kierownik sali-Dyrektor

Wiadomo że krupierzy bywają inspektorami lecz aby być nimi oficjalnie trzeba zdać kursy :)
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
29.12.2017, 13:11:21
  • 0
@kruger92: Kasyno dla VIPów ma linię kredytową.
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
29.12.2017, 13:12:48
  • 1
@animuss: gdy były gry cash to dokładnie tak było. Dostawali krupiera i grali cash sobie.
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
29.12.2017, 13:23:49
  • 1
@morfeuszNo1: Wyprosić nie wyproszą - Chyba że gracie w grupie. Jak samemu to zazwyczaj zakaz czasowy. Kiedy klient przychodzi znowu i ma zakaz to idzie do dyrekcji zapytać za co - Wtedy mu mówią że sobie nie życzą liczenia i koniec tematu. Licząc karty i próbując to robić ciągle można narobić sobie zakazów bo kasyna współpracują ze sobą.
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
29.12.2017, 13:30:05
  • 4
@Fuv: Inspektor nadzoruje grę. Pinluje żeby gracze nie oszukiwali i zachowywali się normalnie oraz czy krupier wykonuje swoje obowiązki prawidłowo. Sprawdza krupiera pod względem wyniku i ilości jaką chce zapłacić krupier. Odpowiada za złe wypłaty krupiera.
Kierownik może robić to samo co inspektor, wita gości, pinluje porządku w kasynie, jest obecny na liczeniach stołu i tworzy na bieżąco grafik zmiany. Nie ma ustalonego z góry kto idzie na jaki stół
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
29.12.2017, 13:33:41
  • 2
@GotowacUmiem: A czy ktoś pisał że jest taki zapis? Na pewno nie ja a co więcej pisałem że nie ma tego w regulaminach.
Kasyna są mądrzejsze od graczy dlatego liczeniem kart zajmuje się mało osób bo szybko to kasyna wychwycają. Jak kasyno ma kantować? Są zagrywki jak zmiana krupiera,przycięcie buta,zmiany max stołu. Ograniczają możliwości graczy.
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
29.12.2017, 13:39:01
  • 7
@majstersztykja: Dodaje bo widzę oburzony minus. Jeżeli krupier powinien robić rzut który ma okolice 30 kręceń to w jaki sposób ma.ich zrobić 80 w godzinę? Jeden spin(samo kręcenie) trwa około 30-40 sekund jak nie dłużej. W jaki sposób ma ktoś zrobić jeszcze grę? Zawalony stół,wszystkie kolory grają i kilka osób cash. Bez żartów proszę. Poniosło kolegę i to ostro.
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
29.12.2017, 13:43:19
  • 1
@medevacs: Do konkurencji możesz iść. Firma daje swoim byłym pracownikom zakaz żeby eliminować możliwość oszustw po dogadaniu się znajomych którzy pracowali razem :)
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
29.12.2017, 13:46:01
  • 2
@perki51: Czapki z daszkiem są zakazane. Okulary chyba tylko od jak kierownik nie ma co robić to się przyczepi .
Ubiór jaki chcesz.
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
29.12.2017, 13:53:28
  • 2
@obecny_duchem: Niestety nie oglądałem. Jak polecasz to obejrzę?
1. Mało kiedy lecz jeden przykład był taki. Bardzien gościu był bogaty i babeczka mu sprawiła przyjemność w łazięce za co dostali zakaz w kasynie.
2.Jak przegrywają i patrzą na wygrywających to zazwyczaj mówią żeby kończyli bo passa się kiedyś kończy i opowiadają ile to wygrali a potem przegrali.

3. Chcę osiągnąć swoje cele w Polsce najpierw. Potem kto wie ale chyba Vegas
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
29.12.2017, 13:56:04
  • 3
@Picfan: Nie miłem. Mi tylko zasypiają przy stołach. Raz ktoś wymiotował ale nie na stół na szczęście :D
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
29.12.2017, 14:02:34
  • 0
@animuss: Taka że podczas cash gracze grają między sobą i krupier nie ma swoich kart tylko prowadzi grę. Podczasy gry na krupiera każdy gracz gra osobno na krupiera i tak jest teraz. Są zasady kiedy jest otwarcie u krupiera,tabele wypłat itp.
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
29.12.2017, 14:27:34
  • 1
@dagiraaz: Nie ma podstawionych osób albo ja sobie nie zdaję o tym sprawy. U nas w kasynie jest kilka osób które są każdego dnia albo od poniedziałku do piątku zawsze taki sam czas. Czasem ktoś gra na kilka stołów i po prostu rzuca pieniądze i idzie na następny. Mógł też pójść do WC/baru/kasy/bankomatu a poprosił o zdjęcie wygranej jeżeli by była. Dla niektórych osób kasyno to drugi dom.
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
29.12.2017, 14:31:19
  • 0
@dielel_: 1. Okulary nie ale to zależy od nastroju kierownika. Może prosić o zdjęcie ich ale nie powinien.

2. Nie tyle co zna znajomych ale adres zamieszkania. Jak ktoś się połączy z okolicą moja to pytają czy znam. Krupier sam powinien informować że zna osobę. Mógłbym współpracować ale sprawy karnej nie chcę mieć :)
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
29.12.2017, 14:34:56
  • 2
@WesolySromek: Można wejść i oglądać. Nikt Cię nie wygoni. Mecze często lecą w kasynie i sporo osób ogląda. Wejście za darmo. P--o w przystępnych cenach. Przy pierwszej wizycie dostajesz drinka za darmo więc spokojnie. Teraz uwaga. Za polecenia znajomych w sensie przyprowadzenia ich dostaje się bony do baru. Przyprowadź 10 znajomych i macie dobre alkohole za darmo. Że nikt tego nie opatentował :D
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
29.12.2017, 14:42:33
  • 4
@niepogadasz: Jeżeli znajdziesz stoły od 1 zł to można się długo bawić grając po 10 zł/rzut. Krupierzy niekoniecznie lubią takie gry ale nie każdy ma kupe hajsu na gre. Jeżeli jesteś pierwszy raz w kasynie to polecam nie brać kart bankowych i 100 zł w kieszeń. Pierwsze wizyty są trudne bo dużo się dzieje, do końca sam nie wiesz co i jak, barmanka Cię pyta czy chcesz coś do picia
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
29.12.2017, 14:47:17
  • 1
@Picfan: Znam 3 osoby które miały po 13 tys napiwku jednego dnia. Zarobione w ciągu 3 godzin na DNIÓWCE w okolicach południa.

Działki dla kasyna? Chyba podatku dla państwa :)
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
29.12.2017, 14:54:45
  • 6
@Uriel0987: krupier nie powinien mówić tych numerów bo jeszcze taki wpadnie i będą kłopoty. Zasada jest taka że krupier nie może sugerować co może grać gracz. I sytuacja :
Gość: Którego dnia się urodziłeś?
Krupier: 18
G: To obstawiam 18!
Pada 18 i są problemy. Bo klienci myślą że ustawka a kamery mają problem bo muszą sprawdzać czu krupier gra z gościem razem i jakaś ustawka.

Jeżeli krupier mówi jakiś
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
29.12.2017, 15:00:49
  • 18
@xpiston: dla vip to a-----l za darmo,większe limity na stołach,mała linia kredytowa,taxi za darmo i mogą pozwolić sobie na więcej. Jak zwykły klient mnie obraża to mogą go wyprosić a jak vip to tylko popatrzą.
SuperVIP mają obiady za darmo(byłem świadkiem obiadu za 3 tys za znajomych na koszt kasyna), jak jest koniec zakładów to oni dalej mogą grać i tylko słyszą "Następnym razem cofniemy zakład" a to g---o prawda
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
29.12.2017, 15:04:04
  • 5
@Jarek_P: kamery muszą widzieć wszystkich i nie można się "ukrywać". Dla bezpieczeństwa i weryfikacji kim jest ta osoba.
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
29.12.2017, 15:06:38
  • 2
@BQP: Ja tu tylko odpowiadam na pytania. Dziękuję :)
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
29.12.2017, 16:00:50
  • 3
@renalum: 1. Jest p---r lecz grany przeciwko krupierowi - Nie ma gier "cash" w moim kasynie. Na turniejach też nie pracuje jako krupier ponieważ wolę grać.

2. Wszyscy byli. Nie znam krupiera który nie dostał by kilku ciepłych słów. Dotykać krupiera gracze nie mogą i mało kiedy się zdarza. Czasem w formie żartu. Standardowe że jesteś piz ,ch i wyglądasz jak pe* . Krupierki dostają bardziej kreatywne zaczepki. Ostatnio była
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
29.12.2017, 16:29:47
  • -1
@salamandraplamista: PODOBNO.Ja tak nie uważam. Wiem że w Polsce nie mają dobrej opinii lecz za granicą są cenieni.
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
29.12.2017, 16:31:38
  • 0
@arcyzuzel: ze względów bezpieczeństwa i weryfikacji. W razie problemów, wypadku czy kradzieży taką osobę ciężko indetyfikować. Już na recepcji proszą aby nie chodzić w takich czapkach.
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
29.12.2017, 16:32:40
  • 0
@bonifacy2: Obliczanie prawdopodobieństwa jakie karty mogą być następne.
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
29.12.2017, 16:33:43
  • 0
@IzkaDoPyska92: mam nadzieję że odpowiedzi nie zawodzą.
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
29.12.2017, 16:57:57
  • 0
@morszczuk: Nie bo kasyna nie mają takich metod. Chyba?
W kasynach nie ma ochrony zazwyczaj. Jest ochrona na tzw "guzik" :)
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
29.12.2017, 17:32:24
  • 0
@trolltunga: 1. Codziennie są nowe osoby. Kasyna działają na koncesji na czas określony więc po kilku latach się je zamyka dlatego nowe osoby są praktycznie codziennie. Są stali klienci których znamy z imion i dużo o nich wiemy. Raczej większość kojarzymy.

2. Gangusy - nie. Nie znam takiego przypadku i nie słyszałem. Lichwa jest codziennie. Kierownictwo przymyka na to oko. Nie raz widziałem umowy podpisywane przy barze i kasa w łape.

3.
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
29.12.2017, 17:42:02
  • 1
@bonifacy2: agresywna to gra na swoich porażkach. Widać zdenerwowanie klienta i robie głupich błędów. Osoby które liczą są sztuczne i grają schematem. Nie dają ponieść porażce.
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
29.12.2017, 17:53:38
  • 2
@kamil077: Nie polecam za zbyt duże możliwości manipulacji. Jest film na YT jak krupier podmienia kartę. Na pewno nas oszukują tylko nie wiemy jak bardzo. Jakoś nie chce mi się wierzyć że ruletka działa jak normalna. To tylko moja opinia.
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
29.12.2017, 18:32:57
  • 0
@kamil077: może nie jest to praktyka codzienna ale bywają takie akcje. Pamiętam jedną akcje jak gościu zagrał 1 i 2 tuzin po 1 tys i powiedział że jak wejdzie to daje jakiejś parze która była na stoliku. Oni w ogóle nie ogarniali. Weszło i dał im ten tysiąc zł. Zgadali się że będą grać razem. Najlepsze dla mnie to że uczył ich o napiwkach - akurat ten klient dobrze tipuje.
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
29.12.2017, 18:40:09
  • 6
@8345647: Obowiązuje. Koszula,kamizelka,muszka,spodnie od garniaka i buty. Jedyny luz to gatki i skarpetki. Jakbyś był w kasynie to zapytaj jakie mają. Wielu krupierów lubi jakieś w kolorowe wzorki czy coś żeby były śmieszne :D
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
29.12.2017, 19:33:00
  • 0
@IzkaDoPyska92: gdzie mogę CV wysłać? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Miłego dnia :)
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
29.12.2017, 19:41:43
  • 2
@arturs123: Tłumaczym klientowi że krupier nie może witać się poprzez podanie dłoni. Wszyscy rozumieją. Część z nich podchodzi jak odchodzę ze stołu aby podać dłoń i wtedy wszystko jest ok. W innym kasie będzie miał to samo więc żaden problem.

Mają mój adres i pracowników i jakoś to kojarzą tylko po adresach. Nikt Ci facebooka nie sprawdza a spora część krupierów ma w znajomych VIPów. Znam przypadki że krupierka podczas
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
29.12.2017, 19:44:35
  • 3
@8345647: na szczęście nie widać :D ogarnięci klienci czasem pytają kto ma dziś najlepsze :D
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
29.12.2017, 20:02:33
  • 0
@JayJay12: przyszedłeś ukraść ze sklepu batona a ochroniarz podchodzi i mówi "Nie kradnij bo Cię obserwuję". Myślisz że ukradnie? Zazwyczaj upomnienia wystarczą i klient odpuszcza.
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
29.12.2017, 20:09:23
  • 0
@JayJay12: jak zmienisz kilka razy stawkę to nic się nie stanie. Jak będzie bliżej końca rozdania to wtedy jest to podejrzane. Jak będziesz przychodził do kasyna kilka razy i tak robił tobwtedy obserwują bardziej. Są zachowania normalne i wypracowane przez lata a Ty zachowujesz się inaczej niż 5tka gracz obok?
Są automatyczne tasowarki kart które nie dają możliwości liczenia kart lecz mało graczy wtedy gra.
W ruletce nie zmniejsza się
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
29.12.2017, 21:22:03
  • 3
@Zielona_Beczka: Dyrektor kasyna zawsze jak przychodzi do kasyna to wchodząc na salę wita każdego gościa osobno i rozmawia o ile ma czas. Więc z tym podawaniem ręki to słabo :D

Nie interesuję się mafiami czy gangami dopóki mnie temat nie dotyczy :)
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
29.12.2017, 23:09:01
  • 1
@openyourseyes: Chyba nie taki był cel tego AMA :D ale jak z głową to good luck and have fun :)
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
30.12.2017, 16:11:33
  • 0
@zino: kasyno nie jest głupie i zyskasz jeden raz. Potem zakazy w całym kraju. Jaki tu zysk?
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
30.12.2017, 16:23:55
  • 2
@zino: 1. Do 35 roku życia myślę że by przyjęli choć oficjalnie nie ma żadnych informacji

2. 20-27 lat

3. Myślę że po 40 ciężko znaleźć
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
31.12.2017, 13:38:09
  • 1
@wykup: Zazwyczaj nowi gracze wygrywają ale to jest ich szczęście. Kasyno nie ma możliwości ingerencji.
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
31.12.2017, 17:56:20
  • 2
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
31.12.2017, 18:06:28
  • -1
@Zielona_Beczka: Sam soboe trochę zaprzeczasz. Niby praca dla każdego ale stres jest i trzeba z nim radzić sobie. Nie każdy umie. Spora część klientów to zwykli ludzie jak my sami. Jest w kasynach wiele osób które mają firmy bardzo dobrze rozwinięte czy Prezesi spółek. Oczywiście jest też margines społeczny lecz gdzie go nie ma?

Co do zarobków. Przrz pierwszy miesiąc masz najniższą bo się uczysz na szkoleniu. Po 1 miesiącu
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
31.12.2017, 20:37:48
  • 0
@Zielona_Beczka: Możliwe że lokalizacja:) U mnie jednorazowy to 400 zł więc też "bez szału" w porównaniu z innymi ale ogółem sporo. Kasyno dla mnie fajna praca bo jak krupier ma umiejętności a klient go wkurza to też potrafi mu popsuć zabawę ( ͡° ͜ʖ ͡°)
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
01.01.2018, 01:23:21
  • 0
@Zielona_Beczka: Ja od "skosów" czasem gdy mają po 30-40 tys wypłaty nie dostaję nic :) Polacy mało rzucają tipów jeżeli to nie są stali bywalcy. 80 zł za 4 tys? Dobry tip. Jak na polaka dobry :)

Chodzi legendarna opowieść o tym że w jednym z kasyn gościu na automatach trafił 100 tys i dał tipa dla kasjerek 100 zł :D to jest poniżenie dopiero :D
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
02.01.2018, 15:24:40
  • 1
@pralin: 1. Większość przejściowo w moim otoczeniu. Pracują po 1 rok i uciekają. Podobno w CV krupier wygląda dobrze i podczas rozmów kwalifikacyjnych można dużo na ten temat rozmawiać czym przyciąga się uwagę. Może nie wiesz ale kasyna otrzymują koncesję na kilka lat. To nie jest stałe miejsce pracy bo jak je zamykają to albo idzie się do konkurencji która trwa, delegacja z firmy bądź czeka pół roku aż otworzą
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
03.01.2018, 14:45:21
  • 0
@Zielona_Beczka: "Rożek" w blackjack nie jest dla krupiera. Jasne że takie są ustalenia w kasynie i większość graczy o tym wie ale napiwek nigdy się krupierowi należy dopóki gracz nie da jasnej słownej bądź gestownej informacji o tym że to dla Ciebie. Jak krupier sam uważa że to dla niego to w moim mniemaniu trochę przegina. To nadal są pieniądze gracza i to On o nich decyduje. Mi jeden stały
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
03.01.2018, 14:47:18
  • 1
@Psychopathy_Red: Tak. Tylko to musi być ktoś znany w kraju. Od razu ma wszystkie udogodnienia.
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
06.01.2018, 01:17:09
  • 0
@Dychus: jak to zmienić?

653

Jak morele.net oszukało mnie na ponad 800 złotych.

Jak morele.net oszukało mnie na ponad 800 złotych.

Zakupiłem w Morelach sporo sprzętu za prawie 4 tysiące. Odebrałem w Netpunkcie. W domu okazało się, że procesor Ryzen 5 1600 jest uszkodzony. Pomijając jakieś lipne zaklejenie pudełka, które zupełnie nie wyglądało na oryginalne, procesor okazał się być uszkodzony. Część pinów była powykrzywiana:...

konto usunięte
z
wykop.pl
dodany: 28.12.2017, 16:26:09
  • 280
  • #
    morele
  • #
    afera
  • #
    oszukujo
  • #
    komputery
  • #
    pcmasterrace
  • #
    prawo
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja 29.12.2017, 02:04:40
  • 1
Ja z przyjemnością dodam swoje 3 grosze.

Zamawiam komplety zestaw komputerowy za 9 tys zł. W wysłanej przez nich paczce brakuje :
- Słuchawek
- Myszki
- Podkładki
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja 28.12.2017, 14:10:55
  • 5
Było ponad 6 lat temu AMA z krupierem w kasynie. Czy byłoby zainteresowanie osób na kolejne i odświeżone? Pracuję trochę ponad rok i z przyjemnością obaliłbym kilka mitów oraz potwierdził.
#ama #krupier #kasyno
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
28.12.2017, 14:56:20
  • 1
@Question: wołam! Chyba tak to się robi?:)
  • Odpowiedz
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
28.12.2017, 15:15:52
  • 0
@KingFight @ActiZ @Question @bonczur :)
  • Odpowiedz
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
28.12.2017, 17:14:13
  • 0
@Kodziak: Już jest :)
  • Odpowiedz
majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja 28.12.2017, 15:41:01
  • 5
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

majstersztykja
majstersztykja
majstersztykja
Autor
28.12.2017, 15:56:10
  • 0
@dzieju41: :D
  • Odpowiedz

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 10.01.2018

    Komentator
  • Rocznica
    od 28.12.2022

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking