@lapovsky: Panie nie po to ja kupiłem łychę na miły wieczór a tu premiery nie ma. A pół flaszki już za mną. Chyba prędziej ją skonczę zanim wbije na serwer.
@lapovsky: Możesz w Unity przy pomocy Tiling Textures, ale to raczej architektura itp. Modele bardziej unikalne - Substance Painter albo Quixel Mixer. Pamiętaj o UV mapie.
@lapovsky: obczaj sobie kanał ChamferZone na Youtube. Ma tutorial na granat błyskowy, jest tam też właśnie rozkładanie siatki UV. Przewiń sobie do tego momentu ;)
@lapovsky: Ale z wyposażeniem czy sama bryła domu? Bo jak bryła to nie ma problemu, jak już jednak w decor chcesz się pobawić, tooo paaanieee. To nie łatwo. ;)
@lapovsky: Na kilka miesięcy może być ciężko. Ale z reguły banki dają możliwość "wakacji kredytowych" np. na miesiąc. Jakby bank mówił, że się nie da, to możesz np. spróbować zmienić termin płatności raty (przesuwając go o 29 czy tam 30 dni) - to też da Ci praktycznie miesiąc. Takiej zwykłej gotówki nikt raczej na dłużej nie zawiesi.
Gdyby chciał napisać grę w czystym JS i obiekt poruszał by się strzałkami przez dodawanie do position absolute wartości to jak wtedy wykrywać kolizję z innymi obiektami?
@lapovsky: Robisz requestAnimationFrame, w to wrzucasz kalkulacje wszystkie, a strzałkami tylko przełączasz booleany typu isMovingUp. Nie możesz dodawać zmiany pozycji do eventu keyDown
@lapovsky: Aha, no i bez sensu pisać od nowa, chyba że chcesz się podszkolić. Wybierz sobie jakiś fajny silnik renderujący oparty o canvas i spoko. W sumie to możesz zrobić tę grę w Unity XD Ale rozumiem że chodziło w pytaniu o vanille
#lostark