- 1
@kupujemy_to: witam, wczoraj coś mi odpisaliście ale komentarz został usunięty, mogę poprosić jeszcze raz ?
Witam serdecznie, każdy komentarz, który pisze nasza firma jest natychmiast usuwany - co jest absurdem. Trudno nam jest powiedzieć, jaką treść Pan otrzymał, ale możliwe, iż oficjalną odpowiedź. Została ona oczywiście usunięta:
Szanowni Państwo, jako firma KUPUJEMY.TO, nie mamy nic do ukrycia, chcemy udzielić klarownych i oficjalnych odpowiedzi, w związku z pojawiającymi się pytaniami. Użytkownik: Almost20, faktycznie dokonał zakupu w naszej firmie, zgodnego z kartą produktu, która mówiła, iż towar posiada zarysowania. Niemiej jednak należy przytoczyć bardzo ważny aspekt, zgodnie z obowiązującym prawem handlowym, każda osoba dokonująca zakupu na odległość ma prawo do zwrotu towaru. Jesteśmy firmą, która ma kilka tysięcy zadowolonych klientów, wracających do nas, nie bez powodu. Oferujemy towary nowe oraz powystawowe pochodzące z polskiej, jak i zagranicznej dystrybucji.
Nasza firma, zaoferowała Panu / Użytkownikowi Almost20 kilka propozycji rozwiązania niniejszego problemu:
1. Zwrot towaru – kupujący odmówił.
Szanowni Państwo, jako firma KUPUJEMY.TO, nie mamy nic do ukrycia, chcemy udzielić klarownych i oficjalnych odpowiedzi, w związku z pojawiającymi się pytaniami. Użytkownik: Almost20, faktycznie dokonał zakupu w naszej firmie, zgodnego z kartą produktu, która mówiła, iż towar posiada zarysowania. Niemiej jednak należy przytoczyć bardzo ważny aspekt, zgodnie z obowiązującym prawem handlowym, każda osoba dokonująca zakupu na odległość ma prawo do zwrotu towaru. Jesteśmy firmą, która ma kilka tysięcy zadowolonych klientów, wracających do nas, nie bez powodu. Oferujemy towary nowe oraz powystawowe pochodzące z polskiej, jak i zagranicznej dystrybucji.
Nasza firma, zaoferowała Panu / Użytkownikowi Almost20 kilka propozycji rozwiązania niniejszego problemu:
1. Zwrot towaru – kupujący odmówił.
jako firma KUPUJEMY.TO, nie mamy nic do ukrycia, chcemy udzielić klarownych i oficjalnych odpowiedzi, w związku z pojawiającymi się pytaniami. Użytkownik: Almost20, faktycznie dokonał zakupu w naszej firmie, zgodnego z kartą produktu, która mówiła, iż towar posiada zarysowania. Niemniej jednak należy przytoczyć bardzo ważny aspekt, zgodnie z obowiązującym prawem handlowym, każda osoba dokonująca zakupu na odległość, ma prawo do zwrotu towaru. Jesteśmy firmą, która ma kilka tysięcy zadowolonych klientów, wracających do nas, nie bez powodu. Oferujemy towary nowe oraz powystawowe pochodzące z polskiej, jak i zagranicznej dystrybucji.
Nasza firma, zaoferowała Panu / Użytkownikowi Almost20 kilka propozycji rozwiązania niniejszego problemu:
1. Zwrot towaru – kupujący odmówił.
2. Wymianę towaru – kupujący odmówił.
jako firma KUPUJEMY.TO, nie mamy nic do ukrycia, chcemy udzielić klarownych i oficjalnych odpowiedzi, w związku z pojawiającymi się pytaniami. Użytkownik: Almost20, faktycznie dokonał zakupu w naszej firmie, zgodnego z kartą produktu, która mówiła, iż towar posiada zarysowania. Niemniej jednak należy przytoczyć bardzo ważny aspekt, zgodnie z obowiązującym prawem handlowym, każda osoba dokonująca zakupu na odległość, ma prawo do zwrotu towaru. Jesteśmy firmą, która ma kilka tysięcy zadowolonych klientów, wracających do nas, nie bez powodu. Oferujemy towary nowe oraz powystawowe pochodzące z polskiej, jak i zagranicznej dystrybucji.
Nasza firma, zaoferowała Panu / Użytkownikowi Almost20 kilka propozycji rozwiązania niniejszego problemu:
1. Zwrot towaru – kupujący odmówił.
2. Wymianę towaru – kupujący odmówił.
jako firma KUPUJEMY.TO, nie mamy nic do ukrycia, chcemy udzielić klarownych i oficjalnych odpowiedzi, w związku z pojawiającymi się pytaniami. Użytkownik: Almost20, faktycznie dokonał zakupu w naszej firmie, zgodnego z kartą produktu, która mówiła, iż towar posiada zarysowania. Niemniej jednak należy przytoczyć bardzo ważny aspekt, zgodnie z obowiązującym prawem handlowym, każda osoba dokonująca zakupu na odległość, ma prawo do zwrotu towaru. Jesteśmy firmą, która ma kilka tysięcy zadowolonych klientów, wracających do nas, nie bez powodu. Oferujemy towary nowe oraz powystawowe pochodzące z polskiej, jak i zagranicznej dystrybucji.
Nasza firma, zaoferowała Panu / Użytkownikowi Almost20 kilka propozycji rozwiązania niniejszego problemu:
1. Zwrot towaru – kupujący odmówił.
2. Wymianę towaru –
jako firma KUPUJEMY.TO, nie mamy nic do ukrycia, chcemy udzielić klarownych i oficjalnych odpowiedzi, w związku z pojawiającymi się pytaniami. Użytkownik: Almost20, faktycznie dokonał zakupu w naszej firmie, zgodnego z kartą produktu, która mówiła, iż towar posiada zarysowania. Niemniej jednak należy przytoczyć bardzo ważny aspekt, zgodnie z obowiązującym prawem handlowym, każda osoba dokonująca zakupu na odległość, ma prawo do zwrotu towaru. Jesteśmy firmą, która ma kilka tysięcy zadowolonych klientów, wracających do nas, nie bez powodu. Oferujemy towary nowe oraz powystawowe pochodzące z polskiej, jak i zagranicznej dystrybucji.
Nasza firma, zaoferowała Panu / Użytkownikowi Almost20 kilka propozycji rozwiązania niniejszego problemu:
1. Zwrot towaru – kupujący odmówił.
2. Wymianę towaru –
Szanowni Państwo,
jako firma KUPUJEMY.TO, nie mamy nic do ukrycia, chcemy udzielić klarownych i oficjalnych odpowiedzi, w związku z pojawiającymi się pytaniami. Użytkownik: Almost20, faktycznie dokonał zakupu w naszej firmie, zgodnego z kartą produktu, która mówiła, iż towar posiada zarysowania. Niemniej jednak należy przytoczyć bardzo ważny aspekt, zgodnie z obowiązującym prawem handlowym, każda osoba dokonująca zakupu na odległość, ma prawo do zwrotu towaru. Jesteśmy firmą, która ma kilka tysięcy zadowolonych klientów, wracających do nas, nie bez powodu. Oferujemy towary nowe oraz powystawowe pochodzące z polskiej, jak i zagranicznej dystrybucji.
Nasza firma, zaoferowała Panu / Użytkownikowi Almost20 kilka propozycji rozwiązania
Szanowni Państwo,
jako firma KUPUJEMY.TO, nie mamy nic do ukrycia, chcemy udzielić klarownych i oficjalnych odpowiedzi, w związku z pojawiającymi się pytaniami. Użytkownik: Almost20, faktycznie dokonał zakupu w naszej firmie, zgodnego z kartą produktu, która mówiła, iż towar posiada zarysowania. Niemniej jednak należy przytoczyć bardzo ważny aspekt, zgodnie z obowiązującym prawem handlowym, każda osoba dokonująca zakupu na odległość, ma prawo do zwrotu towaru. Jesteśmy firmą, która ma kilka tysięcy zadowolonych klientów, wracających do nas, nie bez powodu. Oferujemy towary nowe oraz powystawowe pochodzące z polskiej, jak i zagranicznej dystrybucji.
Nasza firma, zaoferowała Panu / Użytkownikowi Almost20 kilka propozycji rozwiązania niniejszego problemu:
1. Zwrot towaru –
Szanowni Państwo,
jako firma KUPUJEMY.TO, nie mamy nic do ukrycia, chcemy udzielić klarownych i oficjalnych odpowiedzi, w związku z pojawiającymi się pytaniami. Użytkownik: Almost20, faktycznie dokonał zakupu w naszej firmie, zgodnego z kartą produktu, która mówiła, iż towar posiada zarysowania. Niemniej jednak należy przytoczyć bardzo ważny aspekt, zgodnie z obowiązującym prawem handlowym, każda osoba dokonująca zakupu na odległość, ma prawo do zwrotu towaru. Jesteśmy firmą, która ma kilka tysięcy zadowolonych klientów, wracających do nas, nie bez powodu. Oferujemy towary nowe oraz powystawowe pochodzące z polskiej, jak i zagranicznej dystrybucji.
Nasza firma, zaoferowała Panu / Użytkownikowi Almost20 kilka propozycji rozwiązania
Szanowni Państwo,
jako firma KUPUJEMY.TO, nie mamy nic do ukrycia, chcemy udzielić klarownych i oficjalnych odpowiedzi, w związku z pojawiającymi się pytaniami. Użytkownik: Almost20, faktycznie dokonał zakupu w naszej firmie, zgodnego z kartą produktu, która mówiła, iż towar posiada zarysowania. Niemniej jednak należy przytoczyć bardzo ważny aspekt, zgodnie z obowiązującym prawem handlowym, każda osoba dokonująca zakupu na odległość, ma prawo do zwrotu towaru. Jesteśmy firmą, która ma kilka tysięcy zadowolonych klientów, wracających do nas, nie bez powodu. Oferujemy towary nowe oraz powystawowe pochodzące z polskiej, jak i zagranicznej dystrybucji.
Nasza firma, zaoferowała Panu / Użytkownikowi Almost20 kilka propozycji rozwiązania
Nasza firma, zaoferowała Panu / Użytkownikowi Almost20 kilka propozycji rozwiązania niniejszego problemu:
1. Zwrot towaru – kupujący odmówił.
2. Wymianę towaru – kupujący odmówił.
3. Upust na zakupiony towar –
Nasza firma, zaoferowała Panu / Użytkownikowi Almost20 kilka propozycji rozwiązania niniejszego problemu:
1. Zwrot towaru – kupujący odmówił.
2. Wymianę towaru – kupujący odmówił.
3. Upust na zakupiony towar –
http://wizytowka.rzetelnafirma.pl/pl/T6L0BY38