@kupujemy_to: witam, wczoraj coś mi odpisaliście ale komentarz został usunięty, mogę poprosić jeszcze raz ?
Zastraszony przez Kupujemy.to (dalsza cześć historii)
Kilka dni temu opublikowałem post Nabity przez Kupujemy.to, w którym opisałem i pokazałem laptopa, którego otrzymałem od firmy. Sprzęt miał być nowy, a był używany - mnóstwo rys, przekręcone śrubki, krzywo zamontowana klawiatura i przeinstalowany system (była wersja pro, a zainstalowali wersję...
z- 318
- #
- #
- #
- #
- #
- #
jako firma KUPUJEMY.TO, nie mamy nic do ukrycia, chcemy udzielić klarownych i oficjalnych odpowiedzi, w związku z pojawiającymi się pytaniami. Użytkownik: Almost20, faktycznie dokonał zakupu w naszej firmie, zgodnego z kartą produktu, która mówiła, iż towar posiada zarysowania. Niemniej jednak należy przytoczyć bardzo ważny aspekt, zgodnie z obowiązującym prawem handlowym, każda osoba dokonująca zakupu na odległość, ma prawo do zwrotu towaru. Jesteśmy firmą, która ma kilka tysięcy zadowolonych klientów, wracających
jako firma KUPUJEMY.TO, nie mamy nic do ukrycia, chcemy udzielić klarownych i oficjalnych odpowiedzi, w związku z pojawiającymi się pytaniami. Użytkownik: Almost20, faktycznie dokonał zakupu w naszej firmie, zgodnego z kartą produktu, która mówiła, iż towar posiada zarysowania. Niemniej jednak należy przytoczyć bardzo ważny aspekt, zgodnie z obowiązującym prawem handlowym, każda osoba dokonująca zakupu na odległość, ma prawo do zwrotu towaru. Jesteśmy firmą, która ma kilka tysięcy zadowolonych klientów, wracających
jako firma KUPUJEMY.TO, nie mamy nic do ukrycia, chcemy udzielić klarownych i oficjalnych odpowiedzi, w związku z pojawiającymi się pytaniami. Użytkownik: Almost20, faktycznie dokonał zakupu w naszej firmie, zgodnego z kartą produktu, która mówiła, iż towar posiada zarysowania. Niemniej jednak należy przytoczyć bardzo ważny aspekt, zgodnie z obowiązującym prawem handlowym, każda osoba dokonująca zakupu na odległość, ma prawo do zwrotu towaru. Jesteśmy firmą, która ma kilka tysięcy zadowolonych
jako firma KUPUJEMY.TO, nie mamy nic do ukrycia, chcemy udzielić klarownych i oficjalnych odpowiedzi, w związku z pojawiającymi się pytaniami. Użytkownik: Almost20, faktycznie dokonał zakupu w naszej firmie, zgodnego z kartą produktu, która mówiła, iż towar posiada zarysowania. Niemniej jednak należy przytoczyć bardzo ważny aspekt, zgodnie z obowiązującym prawem handlowym, każda osoba dokonująca zakupu na odległość, ma prawo do zwrotu towaru. Jesteśmy firmą, która ma kilka tysięcy zadowolonych
Szanowni Państwo,
jako firma KUPUJEMY.TO, nie mamy nic do ukrycia, chcemy udzielić klarownych i oficjalnych odpowiedzi, w związku z pojawiającymi się pytaniami. Użytkownik: Almost20, faktycznie dokonał zakupu w naszej firmie, zgodnego z kartą produktu, która mówiła, iż towar posiada zarysowania. Niemniej jednak należy przytoczyć bardzo ważny aspekt, zgodnie z obowiązującym prawem handlowym, każda osoba dokonująca zakupu na odległość, ma prawo do zwrotu towaru. Jesteśmy firmą, która ma kilka tysięcy zadowolonych
Szanowni Państwo,
jako firma KUPUJEMY.TO, nie mamy nic do ukrycia, chcemy udzielić klarownych i oficjalnych odpowiedzi, w związku z pojawiającymi się pytaniami. Użytkownik: Almost20, faktycznie dokonał zakupu w naszej firmie, zgodnego z kartą produktu, która mówiła, iż towar posiada zarysowania. Niemniej jednak należy przytoczyć bardzo ważny aspekt, zgodnie z obowiązującym prawem handlowym, każda osoba dokonująca zakupu na odległość, ma prawo do zwrotu towaru. Jesteśmy firmą, która ma kilka tysięcy zadowolonych
Szanowni Państwo,
jako firma KUPUJEMY.TO, nie mamy nic do ukrycia, chcemy udzielić klarownych i oficjalnych odpowiedzi, w związku z pojawiającymi się pytaniami. Użytkownik: Almost20, faktycznie dokonał zakupu w naszej firmie, zgodnego z kartą produktu, która mówiła, iż towar posiada zarysowania. Niemniej jednak należy przytoczyć bardzo ważny aspekt, zgodnie z obowiązującym prawem handlowym, każda osoba dokonująca zakupu na odległość, ma prawo do zwrotu towaru. Jesteśmy firmą, która ma kilka tysięcy zadowolonych
Szanowni Państwo,
jako firma KUPUJEMY.TO, nie mamy nic do ukrycia, chcemy udzielić klarownych i oficjalnych odpowiedzi, w związku z pojawiającymi się pytaniami. Użytkownik: Almost20, faktycznie dokonał zakupu w naszej firmie, zgodnego z kartą produktu, która mówiła, iż towar posiada zarysowania. Niemniej jednak należy przytoczyć bardzo ważny aspekt, zgodnie z obowiązującym prawem handlowym, każda osoba dokonująca zakupu na odległość, ma prawo do zwrotu towaru. Jesteśmy firmą, która ma kilka tysięcy zadowolonych
Nasza firma, zaoferowała Panu / Użytkownikowi Almost20 kilka propozycji rozwiązania niniejszego problemu:
1. Zwrot towaru – kupujący odmówił.
2. Wymianę towaru – kupujący odmówił.
3. Upust na zakupiony towar – kupujący odmówił.
Niestety kupujący nie wybrał żadnej z zaoferowanych propozycji. Co więcej nie chciał zwrócić towaru, o czym jest mowa w korespondencji naszej firmy z kontrahentem. Czy nie
Nasza firma, zaoferowała Panu / Użytkownikowi Almost20 kilka propozycji rozwiązania niniejszego problemu:
1. Zwrot towaru – kupujący odmówił.
2. Wymianę towaru – kupujący odmówił.
3. Upust na zakupiony towar – kupujący odmówił.
Niestety kupujący nie wybrał żadnej z zaoferowanych propozycji. Co więcej nie chciał zwrócić towaru, o czym jest mowa w korespondencji naszej firmy z kontrahentem. Czy
http://wizytowka.rzetelnafirma.pl/pl/T6L0BY38