@inny-dawid: Cześć, dziękujemy za informację. Błąd działu serwisu - reklamacja oczywiście powinna zostać uznana. Bardzo Cię przepraszamy za problem, postaram się wyjaśnić jutro, z czego to wynikło i poinformujemy Cię na temat sposobu realizacji reklamacji.
Morele.net udaje, że nie sprzedało mi karty...
Morele.pl wypiera się, że sprzedało mi kartę graficzną. Kolejna taka zagrywka. Proszę o nagłośnienie tematu! Dzięki!
z- 214
- #
- #
- #
- #
- #
- #
Na prawde mam wrazenie, ze gdyby nie cala akcja tutaj to temat bylby dla mnie problemem jeszcze przez dlugi czas
https://www.morele.net/karta-graficzna-gainward-geforce-gtx-1060-3gb-gddr5-192-bit-hdmi-dvi-3xdp-box-426018336-3798-1004494/
W kontakcie!
Jeszcze raz dzieki wszystkim za support i morele.net za pozytywny final.