Minęło 5 dni "produkcyjności" #gry #hackerclicker, więc małe podsumowanie statystyk: - pierwszy użytkownik zarejestrował się Tue, 18 Apr 2017 16:18:24, - od tamtej pory do teraz w bazie znalazło się 34858 użytkowników, - z łączną sumą hacker coins 4.63182450000000001, - zostały wyłapane dwie dziury za które użytkownicy zgarnęli nagrody, - udanych bruteforce'ów
Cośtam z kolegami piszemy "grę" #gamedev #gry, ale nie taką grę mainstreamową, tylko taką wiecie, hipsteriada, bo "dla hakerów" :^). Wszyscy jesteśmy mirkami, ale wolelibyśmy na tym etapie jednak się nie afiszować xD.
Gra się nazywa HackerClicker (https://hackerclicker.io #hackerclicker - domena .io musi być (⌐͡■͜ʖ͡■)). Kilka dni temu mieliśmy premierę alfy na świat. Żeby nie przedłużać: w grze chodzi o (programowanie | psucie innym | psucie ogólnie | spryt | kunszt hakera!), ale głównie o to, żeby być jak najwyżej w tabelce wyników (czyli mieć jak najwięcej Hacker Coinów). Przykładem jest np. to, że jeden z graczy podpiął javascript ("kopiący" Hacker Coiny) pod stronę -
@TheNewIcek: aktualnie jedynym sposobem zdobywania punktów jest bruteforce, czyli robienie requestow. Nie jest to jednak takie proste, bo są pewne limity które powodują, ze z jednej maszynki nie wyciągniesz optymalnej ilości przychodu w danej jednostce czasu :) To o czyn wspomniałem co zrobił jeden gracz było sprytne - wyczaił ze CORS akceptuje requesty z dowolnego źródła, i w ten sposób ma nieograniczona ilość maszynek które to robią.
@Melcma: około 21 będziemy robić call na hangoutsach, postaramy się wprowadzić trochę w zarys projektu i jak to wszystko działa. Pingnę Ci na PW z linkiem :)
@billy0o: a w czym na backu piszesz? Chcemy zrobić czat-bramkę (web <--> irc), a Railsy do tego tak średnio. Potrzeba czegoś stabilnego, gdzie pójdzie deploy raz i będzie stało ( ͡°( ͡°͜ʖ( ͡°͜ʖ͡°)ʖ͡°) ͡°)
@matiit: jest minimalny zarys do MVP na official release. Jeszcze nie jest skończony. Tak samo było w trybie alfy, i finalnie skończyliśmy MVP i udało się dowieźć wszystkie ficzery które chcieliśmy mieć.
Pozwolę sobie pingnąć raz jeszcze, bo kilka osób które odpowiedziało wiadomością prywatną na wczorajszy post chyba olało sprawę ( ͡°ʖ̯͡°) Robimy projekt po godzinach, całkowicie dla zabawy, for fun - https://hackerclicker.io - szczegóły w poście wyżej. :)
Potrzebujemy kogoś do pomocy na #frontend, bo dużo pomysłów "przyklepanych" a trochę rąk za mało ;) jeśli szukasz projektu po godzinach, i potrafisz w #react #nodejs #javascript to jesteś idealnym kandydatem. To nie jest oferta pracy - nie ma (przynajmniej narazie) planów monetyzacji, robimy po prostu gierkę w wolnych chwilach, kiedy nam się chce. Szczegóły o "flow" projektu są
Aktualnie tak. W liście TODO na oficjalne wydanie jest sporo jeszcze opcji (duele między graczami, challenge - odpowiednig questów, kilka innych), ale brakuje rąk do pisania narazie, małe kroczki stawiamy.
@AwizisieAkat: limity są dla każdego gracza takie same, ale pracujemy nad upgrade'ami, które pozwolą wykupić ulepszenie za hacker coiny. Jeden bruteforce = stała ilość hackercoinów dla każdego, co też będzie "upgrade-able" niedługo :)
1 adres IP może zrobić request raz na 10 sekund - więc w ciągu minuty jeden adres IP może uzyskać 6 jednostek bruteforce.
Limit na użytkownika wynosi 100 na minutę (aktualnie, narazie jeszcze tego upgrade'owac nie można, ale będzie można Niedługo™). W związku z tym, łatwo można policzyć, że skoro jeden adres IP może uzyskać 6 punktów na minutę, a limitem jest 100 na minutę, to potrzebujesz ~16,(6) adresów IP aby wysycić
@AwizisieAkat: słuchaj, no, nie będziemy szastać protipami. Pomyśl jak możesz wykorzystać to, że API przyjmuje zapytania z dowolnej strony WWW. ( ͡°͜ʖ͡°) Na tym polega ta gra, bądź sprytny, kombinuj, ucz się!
- pierwszy użytkownik zarejestrował się
Tue, 18 Apr 2017 16:18:24
,- od tamtej pory do teraz w bazie znalazło się
34858
użytkowników,- z łączną sumą hacker coins
4.63182450000000001
,- zostały wyłapane dwie dziury za które użytkownicy zgarnęli nagrody,
- udanych bruteforce'ów