Debiut Hyundaia w segmencie hot hatchy jest spektakularny!
Zobaczcie jak to strzela z wydechu ( ͡º ͜ʖ͡º) I jest lepsze od Golfa, Megane RS i tak dalej...
z- 45
- #
- #
- #
- #
- #
- #
Zobaczcie jak to strzela z wydechu ( ͡º ͜ʖ͡º) I jest lepsze od Golfa, Megane RS i tak dalej...
zNastępca 488 GTB. Ma sporo nawiązań do historycznych modeli, jak np. pokrywa silnika a'la F40. Co powiecie?
zNa ten dzień czekała większość fanów motoryzacji od bardzo dawna. Seria 8 powraca i co najważniejsze to jest oficjalna informacja od samego BMW!
zCzy jakość 4K z kamery GoPro ma coś wspólnego z materiałami promocyjnymi producenta? Jak się okazuje, całkiem sporo. Skok jakościowy w stosunku do Hero 3 jest bardzo znaczny. Polecam sprawdzić.
zCzesi się bawią. 1000-konny Bugatti Veyron i nie tylko. 710-konne Ferrari FF Novitec Rosso, Mercedes SLR 722. Pokaz przyspieszeń. Zlot Klubu Sportowych Aut na Automotodrom Brno (3 maja 2014).
zJeden dzień w Berlinie a tyle perełek...
z23-letni Paul Wallace z Londynu od kilku lat nagrywa supersamochody poruszające się po jego mieście i umieszcza filmy na YouTube. Nagrania Anglika obejrzało już ponad 65 milionów internautów.
zNowiuśkie ferrari które zamówił sobie pan Kaziu haha Pan Kaziu od 1:40 coś bełkocze :D
zCzy jakość 4K z kamery GoPro ma coś wspólnego z materiałami promocyjnymi producenta? Jak się okazuje, całkiem sporo. Skok jakościowy w stosunku do Hero 3 jest bardzo znaczny. Polecam sprawdzić.
zWykop.pl
Akurat ja uznaję głównie hot hatche z manualem, dlatego ten mechanizm w Megane RS mocno mnie zawiódł. Zarówno samo przełączanie biegów, kształt gałki i ułożenie pedałów do robienia międzygazów wypadają mocno średnio. A na tę chwilę w zwykłej wersji jak chcesz EDC to nie możesz wziąć pakietu ze szperą, także bez sensu. Bez tego to auto mocno wybija przodem.
Ogólnie zawieszenie w Megane jest już trochę hardkorowe - sztywniejsze niż u całej konkurencji (może prócz Focusa RS, którego w sumie już nie sprzedają). Musisz się przejechać i stwierdzić, czy Ci odpowiada. Trophy będzie miało ten sam zawias co zwykła wersja z pakietem Cup, więc bodaj o 10% sztywniej niż w zwykłej RSce. Sporym highlightem jest na pewno system 4 control, czyli tylna ośka skrętna. Dziwne, nienaturalne uczucie, ale efekty daje fajne - w połączeniu ze szperą to auto naprawdę fajnie łyka zakręty. Dwie wyraźne wady (oprócz manuala) - układ kierowniczy (trochę za lekki i generalnie martwy) i dramatyczne spalanie. Pod pełnym obciążeniem nawet 30 litrów (raz po zatankowaniu do pełna pokazał się zasięg... 190 km), średnio jakieś 15, generalnie ciężko zejść na coś sensownego nawet w trasie. Nowy Civic Type R kolegi na dłuższą metę