C++ na koniec roku 2022 (eng, 11 edycja raportu)

Niektóre poprzednie lata dla C++ mogą wydawać się nieco „nudne” i „stabilne”. Nowe "ficzery", nowy standard co trzy lata, spotkania, konferencje… życie jak zwykle (poza kilkoma dodatkowymi wydarzeniami na świecie, zdrowiu publicznym, czy wojnach...). Ten rok wydaje się inny, ponieważ...
z- 11
- #
- #
- #
- #





![[C++17] Przykład użycia std::variant do tworzenia Maszyny Stanów w grze](https://wykop.pl/cdn/c3397993/link_nT3ppDRqvBPq4AEQLaQCe3A4xxh7jfto,w220h142.jpg)


![CppNews #57 [18.02 - 24.02.2019] - m.in. propozycje przed spotkaniem w Kona](https://wykop.pl/cdn/c3397993/link_I95TZD1Hj1hRvKWdCpWLedSh7l4aa1sI,w220h142.jpg)


![[C++17] Kolejna porcja o std:filesystem::file_size, atrybutach i wydajności](https://wykop.pl/cdn/c3397993/link_r9wBsNc1MgOjuDrfOdcw6ifM2aSc7UBu,w220h142.jpg)






GCC, Clang, MSVC, Apple Clang, EDG eccp, Intel C++, IBM XLC++, Sun/Oracle C++, Embarcadero C++ Builder,
Cray Nvidia HPC C++
ale część z nich jest oparta na LLVM/Clangu
Te trzy pierwsze odpowiadają jednak za jakieś 95% ruchu - https://www.cppstories.com/2021/cpp-status-2021/#compilers-used