@artur-kowalski-39501: moja informacja jest prawdziwa, jeśli chcesz podeślę fakturę z play i skany umów potwierdzające to co opisałem!
Netflix w Play za darmo.. ale czy na pewno? Historia prawdziwa
![Netflix w Play za darmo.. ale czy na pewno? Historia prawdziwa](https://wykop.pl/cdn/c3397993/link_kKTfvaCm6egsDqRnAZqBt7l9Bbrzztlf,w220h142.jpg)
Netflix w Play za darmo.. ale czy na pewno? Historia prawdziwa...............Witam ...............Jestem wieloletnim użytkownikiem usług Play (od co najmniej 10 lat) - po tym jak firma potraktowała moją reklamację chciałem wszystkich przestrzec i podzielić się historią którą zafundował mi Play....
z- 159
- #
- #
- #
- #
- #
- #
źródło: comment_0qzvrx3X9ZKStH3KeikF6kvwKBLYlj8z.jpg
PobierzZgodnie z art 221 kodeksu cywilnego za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
W moim przypadku ma zastosowanie powyższy zapis i
Dla jasności mój wpis powstał tylko w jednym celu: pokazać innym jak Play traktuje swoich klientów.
Bo chyba przyznasz że takie traktowanie nie jest odpowiednie dla takiej firmy jak Play? :
"Na tym przykładzie widać jak Play traktuje swoich klientów - oczekiwanie na odpowiedź na pierwszą reklamację to 12 dni .. w międzyczasie otrzymywałem informacje które jak mniemam miały mnie zniechęcić do dalszego dochodzenia sprawy (np informacja ze sprawa została zakończona gdyż Play nie może znaleźć konta na którym jest aktywowany netflix..jak to możliwe skoro play ma dostęp do mojego konta? ), dodatkowo niemiły telefon przerwany przedwcześnie przez przedstawiciela Play, jak widać firma Play robi wszystko aby uznać reklamację za
Informację o darmowym netflix na 6 miesięcy otrzymałem przy zawieraniu umowy od konsultanta (jako bonus za przedłużenie umowy), jest ona umieszczona jedynie w Regulamine usługi „Netflix – płacę z Play”
Po drugie pokaż mi punkt w regulaminie który mówi że usługę muszę założyć na karcie do internetu, od razu wspomnę że nie ma takiego punktu. Jest
Jednak chciałem podkreślić, że nie po to powstał ten wpis. Opisałem całą historię aby pokazać Play, że nie zgadzam się na takie traktowanie jak mnie spotkało i w związku z tym powiedziałem sobie że "nie odpuszczę" dla tego sprawa pojawiła się tutaj. I chciałem wam podziękować za jej wykopanie na
niestety ale wszystkie punkty regulaminu spełniłem:
punkt 1 ok - umowa zawarta w wyznaczonym terminie
punkt 4 ok - posiadam na moim koncie abonenckim umowę na taryfę BIZNES BOX Ultra
pozostałe punkty nieistotne
brakuje punktu, który by stwierdzał, że aktywacja musi nastąpić na karcie z usługą internetu a nie na drugiej karcie do telefonu.
Jak widać po komentarzach to niedopowiedzenie wprowadziło w