Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko201
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
dawkur9493

dawkur9493

Dołączył 5 lat i 10 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 99
  • Znaleziska 99
  • Mikroblog 0
  • Obserwujący 0
  • Obserwowane 0

186

RESTAURACJA, KTÓRA WYŁUDZA KASĘ OD GOŚCI I STRASZY SĄDEM

RESTAURACJA, KTÓRA WYŁUDZA KASĘ OD GOŚCI I STRASZY SĄDEM

Witam, mam na imię Dawid i dziś opiszę Wam pewną restaurację, która próbuje wyłudzić ode mnie pieniądze, straszy sądem, policją i prokuraturą. Liczę na Wasze szczere opinie, gdyż sytuacja nabrała ciekawego obrotu.

dawkur9493
z
wykop.pl
dodany: 22.11.2019, 13:24:09
  • 428
  • #
    restauracja
  • #
    polska
  • #
    kultura
  • #
    rozrywka
  • #
    ciekawostki
  • #
    heheszki
dawkur9493
dawkur9493
Autor
22.11.2019, 13:52:54
  • -9
@Zerodutch: jakie "zdemolowaliście"? Czytałeś/aś cały wpis? Szyba zsuneła się ze szklanych drzwi, o mało nie doszło do jakiejś tragedii z powodu złego stanu technicznego i szyby niehartowanej, niedostosowanej do takich miejsc. Sądziłem, ze znajdę tu elokwentne wypowiedzi, a nie pochopne wnioski. O żadnym "demolowaniu" nie było mowy.
dawkur9493
dawkur9493
Autor
22.11.2019, 14:19:47
  • -22
@Funky__Koval: tu nie chodzi o fakt finansowy, tylko bezczelność restauracji, kłamstwa i ich pogróżki. Z drugiej strony możnaby zadać to pytanie restauracji? O 400 zł takie aferki?
dawkur9493
dawkur9493
Autor
22.11.2019, 14:19:59
  • -11
@donar89: tak zamierzam.
dawkur9493
dawkur9493
Autor
22.11.2019, 16:21:42
  • -22
@DoswiadczonySprzedawcaPradu: sporo, byłem między innymi w sierpniu Jastrzębiej Górze na corocznym Festiwalu W----y w Domu W----y. W październiku w Warszawie na W----y Live Warsaw. Wypiłem tam same nietuzinkowe odmiany w----y, niektóre miały nawet swój debiut europejski. Na chrzcinach z kolei nie chciałem mieć wódki i browaru lanego (szczochów) tylko coś egzotycznego, np. w----y z Tajwanu Kavalan, które ostatnio skradło moje serce. Tak, a-----l na chrzcinach przy dużej ilości dzieci -
dawkur9493
dawkur9493
Autor
22.11.2019, 16:24:26
  • -22
@pinkfloyd12: w dniu imprezy nie sądziłem, że wyjdą z tego takie jaja i że będziemy o cokolwiek oskarżani. Zdjęcia mocować można zrobić bez problemu, bo te szklane drzwi są dalej.
dawkur9493
dawkur9493
Autor
22.11.2019, 16:25:15
  • -19
@senkjuwerymacz: nie rozumiem czepialstwa. Taki mam styl pisania i już. Na zdjęciu z wezwania do zapłaty widać nasze imiona i nazwiska, więc chciałem rozwiać wszelkie wątpliwości. Ja nie mam nic do ukrycia.
dawkur9493
dawkur9493
Autor
22.11.2019, 16:28:40
  • -22
@aldi7x: we wpisie wyjaśniłem, że po chrzcinach jechalismy na urlop. Jako przedsiębiorca mam sporo telefonów, więc ich zwyczajnie na wyjeździe nie obierałem. Po otrzymaniu pisma dzwoniłem do menadżerki 4x i odrzucała mnie, nie oddzwoniła co też jest udowodnione we wpisie. Zresztą telefon to nie jedyna droga kontaktu - mogli napisać na messengerze, na którym się już wcześniej kontaktowaliśmy, na maila czy listownie (ale w sprawie wyjaśnień ale nie z groźbą
dawkur9493
dawkur9493
Autor
22.11.2019, 16:32:27
  • -19
@senkjuwerymacz: pisałem to dwie godziny i nie zamierzam się z tym kryć. Taki mam styl pisani i już. Widzisz, dla Ciebie to głupia szyba, dla mnie sprawa honoru. Nie dość, że każdy wypomina mi tą imprezę, to jeszcze teraz próbują robić ze mnie dłużnika, męczennika, osobę która kłamie i zniesławia. Wolałem spędzić 2 godziny i napisać to w swoim stylu, niż w 6 średnio zbudowanych zdaniach.
dawkur9493
dawkur9493
Autor
22.11.2019, 16:38:31
  • -16
@senkjuwerymacz: przeczytalem i sprawdziłem czy wyredagowałem odpowiedni materiał. Było pare błędów, ale poradziłem sobie. Taki nawyk z prowadzenia firmy o charakterze informacyjno-sportowym.
dawkur9493
dawkur9493
Autor
22.11.2019, 16:45:57
  • -14
@aldi7x: Jasne, rozumiem. Ale trzeba też umieć udowodnić swoje racje. W piśmie, które mi wysłali wspominają o „chęci załatwienia sprawy polubownie”. Gdyby taka chęć była to w ciągu prawie 5 miesięcy potrafiliby sie skontaktować również innymi drogami niz kilka telefonow podczas ktorych bylismy na urlopie :)
dawkur9493
dawkur9493
Autor
22.11.2019, 17:25:20
  • -21
@deni28s: po prostu chciałem przedstawić to ze wszystkimi szczegolami, aby nikt mi nie zarzucił, że coś zatajam. 4 strony sa dlatego, ze 80% to zdjecia. Samą akcją z szybą sie nie przejmuje, bo wiem co zaszło. Bardziej irytuje mnie, że nie potrafią wziąć na klate że ludzie sie o tym dowiedzieli i masowo walą im 1 na opiniach. Za co wini mnie - sugeruje fikcyjne konta, mowe nienawisci i pomowienia.
dawkur9493
dawkur9493
Autor
22.11.2019, 18:09:59
  • -40
@ImpresjaZabrze: W Pani wypowiedziach ciągle znajdują się kłamstwa, mam tego dosyć. Jeśli szyba nie wypadła bez powodu to proszę przedstawić jak wypadła? Co twierdzą Ci niby "świadkowie"? Czemu nie ustosunkuje się Pani do faktu, że Pani obsługa NIE ZAREAGOWAŁA na to wydarzenie, tylko moi gości musieli doprowadzać Pani restaurację do ładu? Po zakończeniu imprezy dla Pani świadomości (ponieważ jak zawsze Pani tam nie było) moja żona czekała w samochodzie, a
dawkur9493
dawkur9493
Autor
22.11.2019, 18:13:25
  • -11
@Akirra: w żadnym wypadku nie nastąpiła deklaracja, że wstawimy szybę. Pani Dagmara wypowiada się jako osoba trzecia, bo nie było jej na miejscu w swojej restauracji! Nie zgodziłbym się uiszczać opłaty za coś, co nie było naszą winą. Rozliczyliśmy imprezę normalnie i nawet słowem nie wspomniałem o tym, że jestem zdegustowany tą sytuacją. Zachowałem się kulturalnie, zapytałem czy wszystko jest rozliczone, dostałem odpowiedź twierdzącą i opuściłem lokal.
dawkur9493
dawkur9493
Autor
22.11.2019, 18:15:13
  • -4
@ImpresjaZabrze: proszę wypowiadać się publicznie. Ciekawe jak mam odnieść się do rzeczy napisanych komuś na priv. Od momentu odebrania przez nas pisma i jak to Pani ujęła "rozpętania się burzy w internecie" nie odebrała Pani ode mnie telefonu ani nie oddzwoniła. To kto w końcu chce to polubownie zakończyć? My czy Wy?
dawkur9493
dawkur9493
Autor
22.11.2019, 18:17:19
  • -7
@ImpresjaZabrze: nie napisała do mnie Pani jako przedsiębiorcy. Przypominam, że adresatem listu była "Magdalena, Dawid Kur" a nie moja firma. Proszę po raz kolejny nie szerzyć bzdur. Nie zgodziłem się na przetwarzanie u Pani moich danych ani żona. Zresztą dla mnie to najmniejszy problem. To nie ja szukam konfliktu, tylko Państwo.
dawkur9493
dawkur9493
Autor
22.11.2019, 18:21:33
  • -27
@ImpresjaZabrze: jak Pani widzi żona nie odzczytała tej wiadomości. Nie trzeba być alfą i omegą, żeby to zobaczyć. Trafiła do folderu "inne". I co to za tekst "Państwo nie chcieli polubownie"? Po pierwsze nie miała ze mną Pani żadnego kontaktu, żadnego. Nie widziałem Pani na oczy, nie zamieniłem słowa ani przez sekunde na żywo ani przez telefon. Zasadnicza jednak sprawa to fakt, że nie jest w stanie Pani nam nic
dawkur9493
dawkur9493
Autor
22.11.2019, 18:27:47
  • -10
@powsinogaszszlaja: Jestem tego samego zdania, dlatego zanim opowiedziałem znajomym o tym, że restauracja chce ode mnie pieniądze za szybę, która została stłuczona nie z naszej winy ZADZWONIŁEM do Pani Dagmary 4x - bez odzewu, odrzucała mnie i nie oddzwoniła. W związku z tym ustosunkowywaliśmy pismo, które dziś otrzymała oraz opowiedzieliśmy znajomym o zajściu. Reszta to juz opinie ludzi, wśród których sięto rozniosło. Nie mam na to wpływu, ale też nikogo
dawkur9493
dawkur9493
Autor
22.11.2019, 18:41:38
  • -7
@ImpresjaZabrze: oddzwoniła Pani na te połaczenia? Ktore wykonalem zaraz po otrzymaniu grozby sadem?
dawkur9493 - @ImpresjaZabrze: oddzwoniła Pani na te połaczenia? Ktore wykonalem zaraz...

źródło: comment_Fm06C3u2w2SnoMiQXPtdYlQ8mWp5mu3H.jpg

Pobierz
dawkur9493
dawkur9493
Autor
22.11.2019, 18:42:47
  • -34
@Adriano: fajnie sie trolluje ale to nie czas i miejsce. Nie zamierzam nawet brać w tym udziału i klikać tu łapki. Chciałbym zakonczyc tę farsę.
dawkur9493
dawkur9493
Autor
22.11.2019, 18:48:27
  • -43
@ImpresjaZabrze: wytłumaczyłem już, że byliamy na urlopie, nie odbieramy na wakacjach telefonow. Jesli ktos natarczywie dzwonił to dostał bloka (być może Pani). Wtedy sms nie dochodzi. Do żony na facebooku nie napisala Pani z konta Impresji tylko obcego, przez co wiadomosc trafila do folderu inne i nie została odczytana. Prosze powiedziec czemu jest tak, ze to ja sie tlumacze i odpowiadam na kazde Pani klamstwo lub zarzut, a Pani dalej
dawkur9493
dawkur9493
Autor
22.11.2019, 18:50:10
  • -6
@powsinogaszszlaja: a czy ja ją pisałem? Moje opinie są ujęte z imienia i nazwiska (moje dwie i jedna żony). Niczego sie nie wstydze. Mam rozliczać innych za wystawiane opinie w internecie? Czy w tym wpisie zachecilem kogokolwiek do dawania negatywnych opinii? Nie. Bo mi na tym nie zalezy, ale takie sprawy niosa sie okropnie szybko.
dawkur9493
dawkur9493
Autor
22.11.2019, 18:53:16
  • -28
@Adriano: opisalem to we wpisie jak i w komentarzach tutaj. Po otrzymaniu pisma z grozba sądu Pani Dagmara odrzucila ode mnie 4 polaczenia, nie oddzwonila. Uznałem wiec, ze rzeczywiscie chce drogi sadowej. Opowiedzialem wiec o sprawie moim gosciom ktorzy cała sytuacje dobrze znaja oraz bliskim znajomym. Oni zdecydowali ze wystawia odpowiednie opinie. Chcialem rowniez zaznaczyc, ze mnostwo opinii na 1 bylo przed data naszych chrzcin. Ludzie rowniez mieli pretensje o
dawkur9493
dawkur9493
Autor
22.11.2019, 18:57:45
  • -19
@ImpresjaZabrze: ile razy mozna Pani tlumaczyc jaki byl powod zablokowania numeru? Nie wiem jak dojdziemy do porozumienia skoro do Pani nie docieraja podstawowe argumenty. Prosze wyobrazic sobie sytuacje ze leci Pani np do Tajlandii, gdzie otrzymuje Pani 30 polaczen od nieznanych numerow dziennie. Odbiera je Pani? Nie wydaje mi sie. Jesli ktos dzwonil natarczywie dostał bloka. Czy po powrocie z takich wakacji oddzwaniałaby Pani do tych 30 osob? Rowniez nie
dawkur9493
dawkur9493
Autor
22.11.2019, 19:02:42
  • -28
@Adriano: nie zamierzam łaczyc zbicia szyby z akcjami charytatywnymi. Nie widze tu w niczym mojej winy czy moich gosci. Jedyne czego moglbym zarzadac to przeprosin.

A dzieci nie mieszajmy do tego zaraz zaczniecie mnie hejtiwac ze jestem znieczulicom. Nie, nie jestem.
dawkur9493
dawkur9493
Autor
22.11.2019, 19:05:06
  • -9
@powsinogaszszlaja: ja rowniez nie wystawilem wczesniej opinii. Tak jak napisalem w tekscie bylem niezadowolony, ale powstrzymalem sie nawet od wypomnienia kelnerkom ich zachowania w momencie rozliczania. Nie opiniowalem, poniewaz myslalem ze temat jest zakonczony i mimo, ze bylem zdegustowany, nie uwazalem tego za powod do „rozpetania burzy”. Jednak obwinianie nas i grożenie sadem sprawilo, ze zmienilem zdanie k wyrazilem swoja opinie.
dawkur9493
dawkur9493
Autor
22.11.2019, 19:08:45
  • -16
@ImpresjaZabrze: zatem prosze ustosunkowac sie do pisma, ktore Pani dzis otrzymala. I milo jest wiedziec, ze to Pani jest wlascicielka. Dziwne, ze nie tytuuje sie Pani WŁAŚCICIELEM tylko menadzarem kiedy przychodzi sie do lokalu. Cos ma Pani do ukrycia? Jeszcze raz podkresle. Nie zamierzam placic za cos, co bylo ewidentnie Waszym uchybieniem a probujecie bezczelnie nas w to ubrac. A z negatywnymi komentarzami procz 3 napisanych przeze mnie i żone
dawkur9493
dawkur9493
Autor
22.11.2019, 19:11:38
  • -11
@LysyCham: masz troche w tym racji. Dla mnie sam fakt pieniedzy nie jest jakas bariera. Dlatego dopytywalem kelnerki w momencie platnosci (przy 2 swiadkach, moim kuzynie i jego dziewczynie) czy wszystko jest uregulowane. Odpowiedz byla twierdzaca i ani wzmianki o szybie. Nagle po 5 miesiacach ktos mnie straszy sadami, a gdy otrzymuje negatywne opinie prokuratora i pomowieniami.
dawkur9493
dawkur9493
Autor
22.11.2019, 19:15:06
  • -12
@ImpresjaZabrze: to ja mam wychodzić z próbą kontaktu? Pani pismo i żądanie zapłaty nie ma żadnej podstawy prawnej. To ja zapraszam Panią, najchętniej z monitoringiem. Jeśli zależy Pani na zakończeniu tej farsy to ja zapraszam do kontaktu. Osobiscie ze mna, a nie z żoną. A co do opinii w internecie prosze przestac sie błaznic tymi wpisami o prokuraturze i IP. Wyglada to co najmniej smiesznie.
dawkur9493
dawkur9493
Autor
22.11.2019, 19:19:10
  • -9
@LysyCham: tyle że ja osobiscie widzialem to zdarzenie i moge poreczyc ze to nie ma zwiazku z zamknieciem drzwi. Zostaly zamkniete delikatnie po czym dziecko zrobilo 2,3 kroki i wtedy gruchnęło. Gdyby było blisko mogloby sie skonczyc roznie. Jesli wiec jestem naocznym swiadkiem (i jest takich wielu) dlaczego mam przyznac sie do niepopelnionej winy i oplacic knajpie nowa szybe? Gdyby w czasie naszej imprezy spadla lampa albo zepsul sie piekarnik
dawkur9493
dawkur9493
Autor
22.11.2019, 19:21:11
  • -30
@Ulvarin: we wpisie jest o tym ze bylismy na urlopie. Prosze czytac.
dawkur9493
dawkur9493
Autor
22.11.2019, 19:23:50
  • -25
@dammad: skad wziales informacje o rozwaleniu szyby? Nie czytasz wpisu. Szyba zsunela sie z drzwi i potłukła dopiero w kontakcie z ziemia. Nie ma z tym nic wspolnego dziecko, ktore drzwi zamknelo. I mam na to co najmniej 20 swiadkow, w tym ja widzialem to osobiscie. Pani menadzer/wlasciciel jedynie z opowiesci kelnerek (ktore i tak tego nie widzialy) bo nie bylo jej na miejscu. Dlatego prosze o monitoring.
dawkur9493
dawkur9493
Autor
22.11.2019, 19:25:59
  • -22
@Ulvarin: przepraszam. Jednak nie ujalem tego we wpisie. Wykop zablokowal mi dodanie artykulu ze wzgledu na limit 20 000 znakow. Usunalem ten akapit. Moj blad. Zaraz po chrzcinach razem z rodzina ktora byla na chrzcinach udalismy sie na wyjazd. Bez problemu moge to udowodnic. Przepraszam za oskarzenie, ze nie czytasz.
dawkur9493
dawkur9493
Autor
22.11.2019, 19:29:45
  • -6
@powsinogaszszlaja: musiałbym sprawdzić czy OWU obejmuje takie zdarzenia ale tak czy siak - to nie byla nasza wina. Restauracja musi sie liczyc z tym, ze raz na czas wypada cos wymienic, tym bardziej ze chodzi tu o sprawy bezpieczenstwa.
dawkur9493
dawkur9493
Autor
22.11.2019, 19:35:58
  • -10
@powsinogaszszlaja: nie. Mialem
Na mysli to, że ta sala ma styl rystukalny, została zaadaptowana na sale weselną a nie budowana od podstaw. Niektore elementy tam - jak z pewnoscia ramy okien - sa juz bardzo, bardzo leciwe. Gdybys widzial to na żywo zrozumiał us o czym mowie. Mam przeczucie, ze szyby sa tam niewymieniane od lat. Nie zajalem tu twardego stanowiska, bo nie wiem, ale wydaje mi sie ze moge
dawkur9493
dawkur9493
Autor
22.11.2019, 19:39:16
  • -11
@losiu20: zależało mi na tym, żeby pokazać Pani menadzer że w internecie nic nie ginie a informacje rozchodza sie szybko. Nie hejtuje, nie namawiam do niczego, nie szerze mowy nienawisci. Ale nauczka jaka wyniesie z tej lekcji (mam nadzieje) zaboli pewnie podwojnie.
dawkur9493
dawkur9493
Autor
22.11.2019, 19:42:40
  • -7
@LysyCham: i dla nas sprawa byla zamknieta. Co jeszcze mialem zrobic niz dwukrotnie zapytanie czy WSZYSTKO JEST UREGULOWANE (przy dwoch swiadkach)? Mialem zapytac czy aby na pewno nie szukaja jelenia ktory im zasponsoruje nowa szybe, bo stara posypala sie jak domek z kart?
dawkur9493
dawkur9493
Autor
22.11.2019, 19:53:29
  • -6
@LysyCham: raczej nikt nie udowodni, że nasza wina jest. To my mamy naoczynych świadków zdarzenia. Jeśli Pani menadżer przedstawi monitoring to tym bardziej jest umoczona. A z tym, że wynajęliśmy gównianą salę się nie zgodze. Żona już raz robiła tam jakąś uroczystość, wszystko było (chyba) w poprządku, a przynajmniej nie skarżyła mi się (ja nie brałem w niej udziału). Sala ma potencjał, urok, styl rustykalny - coś co jest teraz
dawkur9493
dawkur9493
Autor
22.11.2019, 19:59:34
  • -20
@jgwr: możecie wierzyć lub nie. 7-latek zamknął te drzwi delikatnie, oddalił się i szyba spadła. A to, że jest niskiej postury to fakt, który z pewnością będzie można dostrzec na monitoringu, o który tak prosimy a niestety jakoś nie potrafimy go otrzymać.
dawkur9493
dawkur9493
Autor
22.11.2019, 20:01:32
  • -13
@LuksikT: pani Dagmara zamiast oddzwonić odpisała tutaj. Co miałem zrobić? Milczeć? Niestety nie potrafiła odebrać moich 4 telefonów ani później oddzwonić jak cywilizowany człowiek.
dawkur9493
dawkur9493
Autor
22.11.2019, 20:06:26
  • -22
@BMcM: proszę wskazać w którym miejscu nastąpiło to zniesławienie? Po pierwsze zakryłem wszelkie dane, nie używałem żadnych nazwisk ani nazw. Nie namawiałem do żadnych negatywnych opinii (nie wiem skąd ta informacja, typowo subiektywna). Zniesławienie czy pomówienie to szerzenie nieprawdy, więc najpierw restauracja musi udowodnić, że szerzę nieprawdę, a ja to czego widziałem jestem pewien i jest w tym sama prawda. W Twoim komentarzu jest jeden merytoryczny i zasadniczy błąd -
dawkur9493
dawkur9493
Autor
22.11.2019, 20:11:26
  • -14
@ImpresjaZabrze: tłumacze kolejny raz, że powodem zablokowania numerów było notoryczne telefonowanie, podczas gdy zaraz po chrzcinach byliśmy na wyjeździe rodzinnym (wiedziałaby Pani o tym gdyby rozmawiała z nai chociaż raz, jeden raz). Nie mam ani ja ani żona w zwyczaju podczas urlopu odbierać telefonów, więc gdy ktoś dzwonił natrętnie numer został zablokowany (pewnie nie tylko Pani). Sms gdy numer jest zablokowany nie dochodzi. Nie dostaliśmy więc żadnego smsa. Na facebooku
dawkur9493
dawkur9493
Autor
22.11.2019, 20:17:40
  • -13
@kiernek: nie udało mi się. To, że drzwi zostały stłuczone akurat po ich zamknięciu nie ma ze soba nic wspólnego. Ale to trzeba właśnie zobaczyć nagranie żeby rozwiać tu wszelkie wątpliwości. I nigdzie nie użyłem słów: "dzieciak szyby nie może zbić jednak mu się udało ale lekko więc winy nie ma" więc nie będe się do tego odnosił bo wyssane z palca.
dawkur9493
dawkur9493
Autor
22.11.2019, 20:22:43
  • -14
@powsinogaszszlaja: konto od 15 minut na wykopie. Wiadomo skąd taka osoba przyszła. Nie odnoszę się do tego komentarza. Ja chociaż we wpisie dodałem na samym początku, że konto mam nowe, bo nie szukam sensacji i nigdy nie spotkała mnie tak dzicz jak teraz.
dawkur9493
dawkur9493
Autor
22.11.2019, 20:27:32
  • -9
@powsinogaszszlaja: zwróciłem na to uwagę już na samym początku tego wpisu, że mam nowe konto, nikogo nie próbuje czarować. I nie miałem na celu ujawniania danych restauracji. To oni ujawnili się sami. Nie wspomniałem ani słowem o tym, że czekam na reakcję wykopowiczów czy na ocenianiu/oczernianiu restauracji.
dawkur9493
dawkur9493
Autor
22.11.2019, 20:34:16
  • -17
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 11
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

dawkur9493
dawkur9493
Autor
22.11.2019, 20:36:25
  • -19
@hipokampO_o: tak też to widzę i niosię się z zamiarem usunięcia. Ale poczekam najpierw na jakikolwiek znak, że Pani menadżer chce to jakoś załatwić.
dawkur9493
dawkur9493
Autor
22.11.2019, 20:37:51
  • -10
@powsinogaszszlaja: wszystko się zgadza - nie wspomniałem we wpisie ani słowem o tym, że czekam na reakcję wykopowiczów czy na ocenianiu/oczernianiu restauracji (zresztą zataiłem wszelkie dane).
dawkur9493
dawkur9493
Autor
22.11.2019, 20:42:54
  • -16
@ImpresjaZabrze: oczywiscie, że tak. Przeciez napisalem we wpisie, że po otrzymaniu wezwania i groźby opisalem sytuacje znajomym i zaczeli wystawiać opinie. Ale sa to realni uzytkownicy a nie jak Pani sugeruje - fejk konta. A przy okazji w tym momencie sama strzelila sobie Pani w kolano, bo skoro do tej pory pojawialy sie 2 opinie w tygodniu to jakim cudem pojawilo sie 30 opini na 5 gwiazdek jednej nocy? Pani
dawkur9493
dawkur9493
Autor
22.11.2019, 20:44:20
  • -10
@kolotego: nie wiem ale na to licze. Restauracja dalej nie potrafi sie w tej sprawie wypowiedziec.
dawkur9493
dawkur9493
Autor
22.11.2019, 20:45:28
  • -15
@Metios2013: tak jak juz na pewno czytales „zapytalem dwukrotnie czy mamy uregulowana platnosc za impreze” :) Pozdrawiam
dawkur9493
dawkur9493
Autor
22.11.2019, 20:58:30
  • -16
@yegomosc: rozróżnia Pan spawacza od inspektora spawania, inżyniera spawalnika? Pewnie :) Co do Majera czy Loftów, owszem, czesto bywamy. Np ostatnio na rocznicy ślubu. Pokazac zdjecia? :)
dawkur9493
dawkur9493
Autor
22.11.2019, 21:00:13
  • -10
@powsinogaszszlaja: niby dlaczego? Bo pokazalem, ze nie wymyslam tylko rzeczywiscie cos z Pania menadzer jest nie tak? Jesli mi wytlumaczysz merytorycznie co w tym komentarzu jest nie tak to z checia go usune.
dawkur9493
dawkur9493
Autor
22.11.2019, 21:05:47
  • -9
@powsinogaszszlaja: ale podeprzyj czyms swoja obiektywna opinie. Czym sie samozaorałem? Tym, ze w googlach knajpa jak i Pani menadzer maja mase jedynek wystawionych w podobnych sprawach - obslugi, lokalu? Hmm. No ok.
dawkur9493
dawkur9493
Autor
22.11.2019, 21:07:42
  • -6
@Metios2013: czyli wg Ciebie kazde piamo ktore ktos mi wysle z bezpodstawnym nakazem zaplaty mam oplacac a potem boegac po sądach? Spoko pomysł.
dawkur9493
dawkur9493
Autor
22.11.2019, 21:08:28
  • -6
@Metios2013: wezwanie moge Ci nawet nagrac film jak je trzymam w domu. O wezwaniu wspominala ty nawet restauracja, wiec po do wymyslasz :)
dawkur9493
dawkur9493
Autor
22.11.2019, 21:12:46
  • -5
@kolotego: tlumaczylem to juz kilka razy. Jak wytlumaczysz fakt, ze wlascicielka nie odbierala ode mnie rowniez 4-rokrotnie? To dziala w dwie strony. @powsinogaszszlaja: moim celem nie jest obrzucenie nikogo blotem. Ja chce jedynie faktow. Stwierdzenia przez wlascicielke ze obsluga dala ciala, ze sala nie byla przygotowana (szyba rozleciala sie jak klocki), nie bylo apteczki co jest ich oczywistym uchybieniem. I ze nie jestem im w zwiazku z tym
dawkur9493
dawkur9493
Autor
22.11.2019, 21:14:52
  • -8
@powsinogaszszlaja: jesli nie uda sie dogadac to z niecierpliwoscia czekam na sprawę w sadzie i z miłą checią poinformuje Cie o jej wyniku, poniewaz niczego nie jestem tak pewien jak czegos co widzialem na wlasne oczy. Pozdrawiam.
dawkur9493
dawkur9493
Autor
22.11.2019, 21:19:52
  • -17
@yegomosc: no niestety. Spawacz to pracownik fizyczny. Spawalnik to pracownik umyslowy. Ja nie potrzebuje panoszyc sie wyjsciami do knajp. Prosze spojrzec na mojego facebooka - zero obnoszenia sie tym co robie.
dawkur9493
dawkur9493
Autor
22.11.2019, 21:21:38
  • -6
@Daleki_Jones: niestety jest to klamstwo.
dawkur9493
dawkur9493
Autor
22.11.2019, 21:25:28
  • -12
@yegomosc: oczywiscie ze nie. Tak jak nie mielismy zastrzeżeń do omawianej restauracji zanim dostalismy wezwanie do zaplaty i pogróżki (a bywalismy tam kilkukrotnie).
dawkur9493
dawkur9493
Autor
22.11.2019, 21:26:51
  • -8
@Daleki_Jones: no i przy rozliczeniu nie było żadnej reakcji ze strony restauracji. Nie chcieli nic i zapewnili że „jestesmy rozliczeni”.
dawkur9493
dawkur9493
Autor
22.11.2019, 21:32:01
  • -8
@powsinogaszszlaja: nigdzie tego nie zasugerowalem. Wskazalem tylko na roznice stanowisk bo Pan opisujac mnie spawaczem myslal ze mnie obrazi.

Widze ze masz na mnie jakiegos hejta i szukasz czegoa zeby sie doczepic. Rozumiem.
dawkur9493
dawkur9493
Autor
22.11.2019, 21:39:31
  • -5
@powsinogaszszlaja: dokladnie to dwie rozne specjalizacje. Pan myslal ze zrobil research i nie wiem czy chcial mnie obrazic czy co (gdybym byl spawaczem i tak nie bylaby to dla mnie obelga) ale niestety znalazl złe informacje bo spawaczem nie jestem. I tyle :)
dawkur9493
dawkur9493
Autor
22.11.2019, 21:41:19
  • -12
@tazoo8: szyba roztrzaskla sie o ziemie a jej czesc z boku (duzy kawal) zostal w drzwiach. I te wlasnie czesc zabezpieczaliamy. Wszystko trzyma sie kupy, bo w niczym nie krece tylko opowiadam jak bylo.
dawkur9493
dawkur9493
Autor
22.11.2019, 22:05:02
  • -6
@Marlon001: Dla Twojej świadomości zapłaciliśmy za całą imprezę, dodatkowo upewnialiśmy się kelnerek czy aby na pewno wszystko mamy uregulowane.
dawkur9493
dawkur9493
Autor
22.11.2019, 22:10:25
  • -14
@tazoo8: nie wiem czy pękła w drzwiach czy jak to nazwać, zwyczajnie zsuneła się z miejsca, a jej część została przytwierdzona. W niczym nie kręcę, proszę nie łap mnie za słowa. Część szyby się rozbiła o ziemie a jej część zostałą i zabezpieczał ją mój szwagier, bo obsługa się nie kwapiła. Nie mam zdjęć tej szyby rozstrzaskanej. Jestem normalny i nie sądziłem że ktoś mnie będzie o cokolwiek oskarżał i
dawkur9493
dawkur9493
Autor
22.11.2019, 22:14:25
  • -9
@Marlon001: gdyby zepsuła się spłuczka w toalecie też miałbym za nią płacić? Opanuj się. To było zdarzenie losowe (a być może niedopatrzenie restauracji, szyba powinna być wymieniona pewnie zanim się rozbiła), na które nie miał wpływu żaden z moich gości. Również dobrze można oskarżać imprezę mieszcząca sięprzed drzwiami że to ich wina. Chore.
dawkur9493
dawkur9493
Autor
22.11.2019, 22:17:07
  • -5
Pan Marek Kaźmierczak na google dodał opinię, która dopiero jest zniesławieniem i pomówieniem. Co na to @ImpresjaZabrze?

"Zamieszczane w ostatnim czasie negatywne komentarze pochodzą od oszusta oraz jego znajomych. Człowiek ten poprzez brak opieki nad dzieckiem doprowadził do zniszczenia wystroju restauracji, uchyla się od zapłacenia niewielkiej kwoty za wybita szybę a na dodatek szkaluje dobre imię Pani Dagmary w mediach społecznościowych oraz na portalu wykop."

Brak opieki nad dzieckiem? Zniszczenie
  • 10
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

dawkur9493
dawkur9493
Autor
22.11.2019, 22:23:10
  • -8
@powsinogaszszlaja: opinie google działają tak, że każdy ma prawo zopiniować daną instytucje. Jak widzisz aktualnie oceniają również pozytywnie znajomi właścicielki - tak samo zrobili moi znajomi tylko w drugą stronę.

Także po przedstawieniu moim znajomym prawdy (niektórym nie musiałem nic przedstawiać bo byli naocznymi świadkami) naisali odpowiedni komentarz. I sporo z nich nie szasta opiniami na prawo i lewo, bo to były ich pierwsze opinie w google (m. in. moja
dawkur9493
dawkur9493
Autor
22.11.2019, 22:31:25
  • -10
@ImpresjaZabrze: gdyby była Pani obecna na sali w dniu imprezy może miałaby Pani okazję zobaczyć ten stan "pomiędzy". Dla przykłądu zobrazuje to Pani zdjęciem. Większa część szyby spadła na ziemie rozbijając się (jakby zsunęła się, przestała trzymać na stelażu. Pozostałe fragmenty zostały na drzwiach i to właśnie zabezpieczali moi gości. Podobnie zresztą jak kawałki roztrzaskane na ziemi. Co do płatności - gdyby kelnerka na pytanie czy wszystko jest uregulowane odpowiedziałaby
dawkur9493 - @ImpresjaZabrze: gdyby była Pani obecna na sali w dniu imprezy może miał...

źródło: comment_P0vjrjAOY4tO4nBZMpNnQld7BG0w4nCU.jpg

Pobierz
dawkur9493
dawkur9493
Autor
22.11.2019, 22:36:36
  • -6
@Marlon001: to znaczy, że jest Pan zwykłym hejterem i nie mamy ze sobą o czym rozmawiać. Ja przedstawiłem logiczne argumenty, dowody i fakty. Pan nie przedstawił nic poza oszczerstwem, że "nie potrafie zapłacić za butelkę wina i kolację". Miłego wieczoru.
dawkur9493
dawkur9493
Autor
22.11.2019, 22:42:36
  • -10
@tazoo8: Pominałeś jedną rzecz: Próbowali kontaktować się grzecznie, brak odzewu, wysłali pismo I TUTAJ DZWONIŁEM 4 RAZY DO PANI DAGMARY, BEZ ODZEWU, NIE DOCZEKAŁEM SIĘ PONOWNEGO TELEFONU a typ wykręcił im g---o z komentarzami. Bądź dpkładny jak wydajesz wyroki :)
dawkur9493
dawkur9493
Autor
22.11.2019, 22:44:00
  • -10
@gundis24: Jedz tam i zobacz jak wygląda ta szyba. Potem pogadamy czy to ściema.
dawkur9493
dawkur9493
Autor
22.11.2019, 22:47:25
  • -4
@Marlon001: jeśli zwrot miłego wieczoru oznacza dla Pana odsyłanie do łożka to brak mi słów. Coś Panu umknęło - po otrzymaniu pisma z groźbą o skierowanie sprawy do sądu próbowałem załatwić sprawę bezpośrednio z restauracją, a nawet jej właścicielką. Niestety nie odebrała ode mnie 4 razy ani nie raczyła oddzwonić.

"To że ktoś ma inne zdanie to pewnie musi być mowa nienawiści ;" - proszę to przekazać Pani Dagmarze, która
dawkur9493
dawkur9493
Autor
22.11.2019, 22:55:32
  • -4
@ImpresjaZabrze: jest różnica między stłuczeniem szyby a samoistnym jej wyłamaniem się. Stłuczenie jest na przykład za pomocą młotka. Natomiast szyba w Pani lokalu spadła z miejsca, w którym powinna być.

Widziała Pani tylko skutek tej szkody, a nie przyczynę.

Nie jestem w ogóle zawiedziony, ani też szczęśliwy. Nie wiedziałem że sprawa się tak potoczy - celowo nie ujawniałem Pani danych ani restauracji, nie wiedziałem że Pani się ujawni. Gdybym chciał
dawkur9493
dawkur9493
Autor
22.11.2019, 22:57:57
  • -8
@powsinogaszszlaja: przy takiej ilości tekstu wolałem wytłuścić najważniejsze informacje, ponieważ z doświadczenia wiem, że większości osób nie chce się czytać. Jesteśmy z natury leniwi :)
@Marlon001: skąd wziął Pan wniosek że mam kredyt we frankach?
dawkur9493
dawkur9493
Autor
22.11.2019, 23:02:04
  • -2
@Marlon001: jak Pan się odniesie do mojej wypowiedzi? Coś Panu umknęło - po otrzymaniu pisma z groźbą o skierowanie sprawy do sądu próbowałem załatwić sprawę bezpośrednio z restauracją, a nawet jej właścicielką. Niestety nie odebrała ode mnie 4 razy ani nie raczyła oddzwonić.

Lepiej przemilczeć i nie odpowiadać na niewygodne sprawy? :)
dawkur9493
dawkur9493
Autor
22.11.2019, 23:07:02
  • -12
@powsinogaszszlaja: Nie jest obiektywna właśnie Pana opinia. Tak jak napisałem we wpisie - chcieliśmy osobiście rozmawiać z menadżerką, trzykrotnie bylśmy umówieni, ale nie stawiła się na spotkaniach? Gdyby Pan kupował auto w salonie i chciał się umówić z menadżerem, żeby ustalać warunki byłby Pan zadowolony, gdyby 3x na spotkania przyszedł zwykły sprzedawca, a nie właściciel ani menadżer? Proszę odpowiedzieć szczerze.
dawkur9493
dawkur9493
Autor
22.11.2019, 23:11:04
  • -12
@tazoo8: jakie ma znaczenie że 4 razy w ciągu 5 minut skoro menadżerka używa dokładnie tego samego argumentu? Że dzwoniła do nas i nie było kontaktu.

Skończ się doszukiwać jakichś specyfikacji złamań, pęknieć. Nie jestem ani ja biegłym ani tym bardziej Ty jak nie widziałeś tej szyby. Dlatego ja wiedząc, że biegłym nie jestem napisałem "nie wiem czy pękła w drzwiach czy jak to nazwać, zwyczajnie zsuneła się z miejsca".
dawkur9493
dawkur9493
Autor
22.11.2019, 23:26:12
  • -8
@powsinogaszszlaja: szukasz jakichś dziwnych zdań między wierszami. Nie potrzebowalem się dowartościowywać, że rozmawiam z poważną personą, tylko chciałem załatwiać sprawę z osobą decyzjyną, ponieważ mieliśmy indywidualne potrzeby. Kelnerka to tylko kelnerka, nie można z nią negocjować cen, warunków, oferty itd. Co trzeba Panu powiedzieć żeby przejrzał Pan na oczy? Mam wrażenie że doszukuje się Pan na siłe i wsadza mi do ust wypowedzi, które nie miały miejsca.

@ImpresjaZabrze:
dawkur9493
dawkur9493
Autor
22.11.2019, 23:32:22
  • -4
@ImpresjaZabrze: kolejny raz nagina Pani prawdę? Proszę pokazać Pani połaczenia w ciągu 3 miesięcy? Chce Pani powiedzieć że dzwoniła codziennie, co drugi dzień, co tydzień przez 3 miesiace? Ja trzymam się FAKTÓW - jeśli mówie że dzwoniłem 4 razy to dzwoniłem 4. Pani już pisze że nie odbieraliśmy 3 miesiące, żeby pokazać się w dobrym świetle. Otóż nie, dzwoniła Pani zaraz po imprezie (kiedy byliśmy nieosiągalni), a potem już nie
dawkur9493
dawkur9493
Autor
22.11.2019, 23:37:56
  • -6
@ImpresjaZabrze: kolejna manipulacja - proszę pokazać na zdjęciach wiarygodne 150 połączeń a już jutro przeleje całą sumę za szybę oraz drugie tyle w celach charytatywnych tak jak zaproponowała to któraś z tu obecnych osób. Ja nie naginam faktów - jeśli piszę że dzwoniłem 4 razy to dzwoniłem 4. Pani zaczyna pisać o "150 połączeniach" o tym że "dzwoniła Pani do nas 3 miesiące". Kłamstwa. Ja mam czyste sumienie, ponieważ w
dawkur9493
dawkur9493
Autor
22.11.2019, 23:41:55
  • -4
@ImpresjaZabrze: proszę o cytat gdzie nazwałem kogoś osobą "podrzędną" ? Coraz bardziej sobie Pani pozwala, to są właśnie "pomówienia" o które mnie Pani oskarża.

@powsinogaszszlaja: super, że Ty masz fajne doświadczenia w takim sytuacjach, my jednak chcieliśmy rozmawiać z kimś innym niż kelnerka, dlatego umawialiśmy się 3 razy? Czy to tak ciężko uszanować? Czy to taka trudna rzecz? Skoro Pani nieraz obsługuje osobiście gości to chyba nic trudnego
dawkur9493
dawkur9493
Autor
22.11.2019, 23:45:27
  • -6
@wuadek: Wytłumacz co zepsułem? Przeprosić za co?
dawkur9493
dawkur9493
Autor
22.11.2019, 23:50:27
  • -13
@tazoo8: nie zmienia mi sie żadna wersja, raczej Ty zmieniasz ją za mnie. Nie wiem skąd wziąłęś info, że kontakowali się z nami na maila - nie, nie kontakowali się. Na facebooku również. Mimo, że mogli napisać z profilu, na którym pisaliśmy wcześniej (profil firmowy) to napisano z innego (prywantego) przez co wiadomość trafiłą do spamu i była nieodczytana. Próba kontaktu ze strony restauracji prawdopodobnie odbyła się z dwóch numerów,
dawkur9493
dawkur9493
Autor
22.11.2019, 23:58:46
  • -11
@bikerbiker: Ma Pan rację. Czas to najcenniejsza jednostka i to jedyne czego żałuję w tej sprawie - że poświęcam go tyle na tę sytuację. Tego żałuje. Natomiast nie mogę zgodzić się z resztą. Kontaktowałem się w tej sprawi i znam swoje prawa. Wiem, że nie ma w tym naszej winy. Nie chciałem, żeby sytuacja się tak potoczyła, ale poczekam na finał. Na pewno nie zapłacę za coś, co nie było
dawkur9493
dawkur9493
Autor
23.11.2019, 04:29:06
  • -2
@sejbr: nie. Lacznie 3. Wszystkie z naszych oficjalnych kont oznaczonych imieniem i nazwiskiem, żadnych fikcyjnych.
dawkur9493
dawkur9493
Autor
23.11.2019, 04:32:07
  • -11
@sejbr: odnosnie zasad bezpieczenstwa i norm odnosnie oszklen w takich miejscach dowiem sie wiecej. Nie wydaje mi sie, aby szyba w takim miejscu miala nie spelniac jakichs okreslonych wymogow, napisalem o nich czesciowo w artykule. Zsunela sie, spadla, zwał jak zwał. Prawda jest taka że opuscila swoje miejsce rozpadajac sie.
dawkur9493
dawkur9493
Autor
23.11.2019, 04:34:54
  • -8
@powsinogaszszlaja: nie sporo na tej imprezie, tylko sporo niszowych w----y ogólnie. Tak traktowałem pytanie I tak na nie odpowiedziałem.
dawkur9493
dawkur9493
Autor
23.11.2019, 04:35:59
  • -16
@wykop-yolo: oj człwowieku o czym Ty mowisz.
dawkur9493
dawkur9493
Autor
23.11.2019, 04:50:23
  • -16
Widze, ze sporo ludzi próbuje zrobić ze mnie krętacza, rozbójnika, wandala, pijaka i zwykłego kłamcę. Rozumiem, macie do tego prawo. Będę zatem podwójnie szczęśliwy kiedy dowiodę przed sądem, że jestem w tej sprawie niewinny. Bo do tej pory jak przedstawiłem mnóstwo faktów i czymś je poparłem, natomiast nikt nie zauważa, że restauracja nie przedstawiła dowodów praktycznie żadnych. Mógłbym się całkiem wyprzeć tej sytuacji (choć tego nie robie), nie ma monitoringu, nie ma
  • 2
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

dawkur9493
dawkur9493
Autor
23.11.2019, 07:35:06
  • -8
@powsinogaszszlaja: cytuj całość, a nie tylko część jak telewizja publiczna ;) „sporo, byłem miedzy innymi w sierpniu w Jastrzebiej Gorze...” pozniej wspominam o Warszawie w pazdzierniku. Wiec nie brnę tylko po raz kolejny pokazuje jak wybiorczo przedstawiasz informacje :)

Pismo, które Pani do mnie wysłała NIE MA ŻADNYCH PODSTAW PRAWNYCH, wiec smiem twierdzić, ze Restaruscja probuje ode mnie wyludzic pieniadze. Wiec to raczej przestepstwo w druga strone. Zapłace za szybe
dawkur9493
dawkur9493
Autor
23.11.2019, 07:53:53
  • -9
@mitatuyo: odniosłem sie do niej wielokrotnie. Nie bede tu juz wiecej robil gownoburzy. Nie taki byl moj cel. Czekam na ruch od restauracji - jakiekolwiek dowody na to, ze to nasza wina albo zadeklarowalismy sie wymienic/zaplacic na szybe. Nie bede tu juz wiecej pisal. Pani Dagmara ma na nas namiary.
dawkur9493
dawkur9493
Autor
23.11.2019, 07:57:15
  • -8
@ImpresjaZabrze: czy jakakolwiek kelnerka zwrocila nam uwage ze innie goscie prosza o cisze? Dla Pani swiadomosci na fortepianie grała najpierw osoba, która to robi regularnie w szkole muzycznej i zagrała pieknie. Potem rzeczywiscie dzieci uderzyly pare razy w klawisze. I tutaj znowu - gdyby obsluga byla odpowiednia podeszlaby do nas i zwrocila uwage, ze jest za glosno i prosza o niekorzystanie z fortepianu. Czy to takie trudne? Dalej nie odpowiedziala
dawkur9493
dawkur9493
Autor
23.11.2019, 07:58:42
  • -6
@bojownik69: owszem za wyrzadzone szkody płace zawsze. Jednak nie wyrzadzilismy zadnej szkody. Szkoda powstala w lokalu podczas naszej imprezy. Jesli bylo inaczej prosimy to udowodnic.
dawkur9493
dawkur9493
Autor
23.11.2019, 08:00:09
  • -7
@the_revenant: Nie chcialem by informacja o nazwie lokalu ani nazwiskach osob byly jawne. Dlatego je zakrylem. Ja nie szastam danymi osobowymi.
dawkur9493
dawkur9493
Autor
23.11.2019, 08:14:43
  • -9
To mój ostatni post w tym serwisie. Nie miałem na celu ujawniania danych restauracji, które zakryłem tak jak imiona i nazwiska. Nie wiedziałem, że to zabrnie w taką stronę.

Dalej jestem pewien, że nie mamy sobie nic do zarzucenia. Uszkodzenie nie nastąpiło w najmniejszym stopniu z winy mojej lub moich gości. Obsługa pozostawiła wiele do życzenia. W dniu imprezy nie został sporządzony żaden protokół szkody, nie zadeklarowałem się na jakakolwiek naprawę, ani
  • 6
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

dawkur9493
dawkur9493
Autor
23.11.2019, 08:17:10
  • -7
A i oczywiście nie usunę tego wpisu, bo zarzucicie mi, że kręciłem i kłamałem, czuje sie winny, a tak nie jest. Więc go zostawię, chyba że dojdziemy do porozumienia i wyjaśnimy sprawę.

Miłego dnia.

Dawid Kur

  • Zabrze

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 22.11.2022

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking