@darek999: Net już wrócił, oczywiście support reaguje wtedy, gdy usługa już wraca i jak zwykle nic w logach modemu nie widzą. Że tak powiem, a u nas działa ¯\_(ツ)_/¯
#lime Wypożyczyłem dzisiaj hultajnogę, przejechałem 2km (9min), otwieram apkę a tam ciągle się kręci "Odblokowuję". Wychodzę z apki, uruchamiam, nie mam żadnego przejazdu do zablokowania ( ಠ_ಠ) Ale widzę, że w Revolut kwota zablokowana. Skanuję hulajnogę jeszcze raz, wypożyczam i odrazu blokuję. Udało się, wyłączyła się. W apce pokazuje się darmowy przejazd 0min, 23 metry. Tego faktycznego przejazdu nie ma na liście. W Revolut podwójna blokada środków, po godzinie
@darek999: Może nie podobnie, ale też na początku wjechała mi darmocha, a kilka razy błędy w rozliczeniach i po reklamacji zwrot podwójnie na kartę plus w postaci zasilenia w appce.
Czy #lime ma określone zasady wyłączania hulajnóg w okresie zimowym? Typu poniżej 0 stopni, przy silnym deszczu/śniegu itp Wczoraj można było wypożyczyć w Wawie a dzisiaj już nie mimo, że pogoda jest ładna, nie jest ślisko. Chyba, że to tylko moja plikacja nie pokazuje mi pojazdów na mapie ;-)
#revolut Potrzebuję, żeby w potwierdzeniu przelewu wyświetlił się numer rachunku odbiorcy. Przelew wysłałem dzisiaj i mam wciąż dostępną opcję "Anuluj wysyłanie", więc domyślam się, że wciąż jest w realizacji. Póki co w potwierdzeniu nie widać rachunku przeciwstawnego (w załączeniu). Czy jak przelew zostanie faktycznie zrealizowany będę mógł pobrać potwierdzenie z danymi których potrzebuję? Ktoś coś?
@Marcinowy: Chorwacja. Widzisz, korzystam z Revoluta od jakiegoś czasu i jest spoko, więc pomyślałem czemu i nie do przelewu zaliczki. Póki co nic się nie stało i mam nadzieję, że rezerwacja nie przepadnie... Ale następnym razem się zastanowię czy warto.
@login___zajety @Marcinowy: Jest dobrze :) Rezerwacja potwierdzona. Ale będę pamiętał, że do jakichś mega ważnych spraw to lepiej jakieś tradycyjne rozwiązanie, żeby mieć normalną dokumentację.
Dzisiaj zauważyłem, że #lime chyba nie łączy promocji. Mam aktywne darmowe odblokowanie i 1$ (zł) od rachunku i dzisiaj zaliczyło tylko to ostatnie. Ktoś potwierdzi? Jakie jest kryterium, która promocja pierwsza, ta która szybciej wygasa? (bo tak to wygląda)
@darek999: siema, sprawdziłem dokładnie i jednak zeszło tylko 1$ promki - myślałem, że to było 1zł (niby 1$) + 2zł (free unlock), ale jednak policzyłem unlocki i nie zeszły
czyli schodzi tylko 1 promka na raz i jest to chyba najszybciej się kończąca (czyli u mnie 1$ = ponad 3zł)
@Radek41 Dokładnie, mi też schodzi 1$ (~3.74 zł). Właśnie skończyły mi się dolary i zostały 3 darmowe odblokowania. Jakoś mało tych kodów lata po necie
Pierwszy raz coś wystawiłem na FB #marketplace i muszę powiedzieć, że odzew chyba większy niż na #olx. Niestety typ ludzi ten sam, gónwotargowanie i nie czytanie ogłoszeń ze zrozumieniem... a i jeszcze niektórzy myślą, że człowiek nic innego nie robi tylko siedzi na FB i handluje i powinien odpisywać w mgnieniu oka jakby nie miał życia prywatnego... wiadomości co minute: odpisze pan? aktualne? aktualne czy nie? halo? ... masakra :P
@darek999: Też szukałem kilka dni, ale ogólnie duży problem z dostępnością oryginałów. O promocjach można zapomnieć, kupiłem na allegro za 155 zł - o tyle dobrze, że 100% oryginał i przyszedł następnego dnia
Warunki do jazdy niesprzyjające ale zwiał mi autobus sprzed nosa i skusiłem się na wypożyczenie hulajnogi Lime. Generalnie spoko sprawa, po równym terenie fajnie jedzie łzy w oczach z zimna Gorzej już na oblodzonym chodniku, trzęsie niemiłosiernie i trzeba wolniej jechać, żeby gleby nie zaliczyć. No i cena, opłata za minutę wzięta z kosmosu. Z tego co pamiętam to chyba blisko samochodów na minuty, więc porażka. Wiem, że może trochę inny target
Złożyłem mailowo reklamację z tytułu rękojmi na kupiony przez internet kran, który po 2-3 tygodniach używania zaczął przeciekać w jego górnej części (na bocznej stronie szczytu kranu). Wygląda jakby od środka zrobiło się ognisko rdzy i przeszła na wylot (zrobił się purchel). W odpowiedzi otrzymałem informację, że reklamacja została przekazana do serwisu producenta i ktoś powinien się ze mną skontaktować (sprzedawca również czeka na wiadomość od gwaranta).
@Jade: Tutuł maila: Reklamacja z tytułu rękojmi i w treści: Na podstawie art. 561 § 1 Kodeksu cywilnego, żądam wymiany kranu na wolny od wad (naprawa raczej nie jest możliwa).
#ogrodnictwo #laswsloiku