Witajcie Najmilsi.
Zrobiłem dla was porównanie najszybszych okrążeń wyścigu Kubicy i Russella.
Dołączyłem także telemetrie byście mieli pełny obraz tego jak pracują kierowcy Williamsa na torze.
Ocenę tego jaki mają styl, gdzie popełniają błędy a gdzie pracują nadwyraz dobrze pozostawiam wam.
W między czasie obalić można teorię o brakującym paliwie w samochodach Williamsa.
Najszybsze okrążenia odpowiednio u Kubicy to 50 i Russella 51. Inżynierowie obu podczas ostatnich 10 okrążeń nie wydali polecenia
Zrobiłem dla was porównanie najszybszych okrążeń wyścigu Kubicy i Russella.
Dołączyłem także telemetrie byście mieli pełny obraz tego jak pracują kierowcy Williamsa na torze.
Ocenę tego jaki mają styl, gdzie popełniają błędy a gdzie pracują nadwyraz dobrze pozostawiam wam.
W między czasie obalić można teorię o brakującym paliwie w samochodach Williamsa.
Najszybsze okrążenia odpowiednio u Kubicy to 50 i Russella 51. Inżynierowie obu podczas ostatnich 10 okrążeń nie wydali polecenia
- ronni
- snickers111a
- konto usunięte
- konto usunięte
- xeredian
- +1520 innych
@Shewie:
Robert na 42 okrążeniu dostał polecenie lift&coast, a na kolejnych był proszony o podwojenie. Był też proszony o zmianę trybu silnika na 7. Dopiero przy obronie przed Vettelem anulowali lift&coast i pozwolili przełączyć się na tryb 5. To właśnie oszczędzanie paliwa.
Nawet na Twoim porównaniu widać
Inżynierowie obu podczas ostatnich 10 okrążeń nie wydali polecenia u żadnego z nich by zachowywać paliwo.
Robert na 42 okrążeniu dostał polecenie lift&coast, a na kolejnych był proszony o podwojenie. Był też proszony o zmianę trybu silnika na 7. Dopiero przy obronie przed Vettelem anulowali lift&coast i pozwolili przełączyć się na tryb 5. To właśnie oszczędzanie paliwa.
Najlepszy czas Russella był ~0.5sek lepszy od Kubicy.
Nawet na Twoim porównaniu widać
Na razie, po pierwszym pełnym dniu mogę powiedzieć tak: rozumiem, gdy ktoś mówi, że Nowy Jork jest "najlepszym miastem świata". #!$%@?ąc od absurdalnie wysokich cen na Manhattanie (pewnie można taniej, ale wokół głównych punktów jest drogo jak... nigdzie), to faktycznie jest tu przepięknie