@daan-187: Takich odcinków będzie jeszcze dużo. Kanał Kamila jest ewenementem wśród innych kanałów na YT, bo jednak z 50k ludzi obejrzy film. Dla sponsora to satysfakcjonująca liczba. Wiele kanałów jak wrzuca reklamę, to ma może 30% regularnych wyświetleń. Ciekawy jestem ile ludzi kupuje reklamowane produkty z linków pod filmami? Patrząc na statystyczną widownię Kamila, to myślę że ten temat dobrze żre, inaczej nie zdecydowałby się na sprzedaż ścierek. Nie oszukujmy
@Centrala_w_Sosnowcu: Tylko kto to kupuje co tam jest reklamowane, te "dzieci" co oglądają ale tych dzieci już co raz mniej, dorosły przez lata oraz same filmy nie są już podróżami przyczepą rodziny z 3 dzieci czy do dzieci dawno przestały być kierowane. Na dodatek - po co dzieciom: namioty, elektronarzędzia, traktory, kosiarki. Nawet mało który dorosły jest tym zainteresowany... Dorosły sobie sprawdzi w necie i kupi okazyjnie lub innej wybranej