Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko276
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki

    Ciekawostki
  • Rozrywka

    Rozrywka
  • Sport

    Sport
  • Motoryzacja

    Motoryzacja
  • Technologia

    Technologia
  • Informacje

    Informacje
  • Gospodarka

    Gospodarka
  • Podróże

    Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

Turbinator
Turbinator

Turbinator

Dołączył 3 lata i 3 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 333
  • Znaleziska 7
  • Mikroblog 326
  • Obserwujący 0
  • Obserwowane 1
saakaszi
saakaszi
09.11.2021, 08:25:37
  • 279
Ale dzban (-‸ლ)

#pilkanozna #polska #neuropa #bekazprawakow #rakcontent #patologiazewsi #4konserwy #konfederacja
saakaszi - Ale dzban (-‸ლ)

#pilkanozna #polska #neuropa #bekazprawakow #rakcontent...

źródło: comment_1636446301uCEBw92tWwQLaXEidNod3r.jpg

Pobierz
  • 19
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Turbinator
Turbinator
Turbinator 09.11.2021, 12:57:12
  • 0
@saakaszi: Smuniewski to giga dzban. Dzięki obserwacji jego profilu dostrzegłem, jakim rakiem są narodowcy i jak wiele nie brakuje tym socjalistom do lewactwa
  • Odpowiedz
Leniek
Leniek
08.11.2021, 20:13:07
  • 3
uwaga #4konserwy #konfederacja, ogłoszenie publiczne!

Nie wiem czy zdajecie sobie sprawę, ale znakomita większość tych o których na co dzień krzyczycie per "lewactwo" ma taki sam stosunek do sytuacji na granicy z #bialorus.

No chyba że chcecie strzelać do bezbronnych ludzi, to wtedy nie
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Turbinator
Turbinator
Turbinator 08.11.2021, 20:36:15
  • 0
@kamil-mg: dokładnie, plus narodowcy to też lewaki
  • Odpowiedz
mcdevillo
mcdevillo
06.11.2021, 13:14:45
  • 6
Mocne słowa dr Mentzena o problemie braku dostępu do bezpiecznej i legalnej aborcji w Polsce.


#konfederacja #bekazprawakow #4konserwy #mentzen
mcdevillo - Mocne słowa dr Mentzena o problemie braku dostępu do bezpiecznej i legaln...

źródło: comment_1636204472VNOZTa8MioWONXsVzTy54C.jpg

Pobierz
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Turbinator
Turbinator
Turbinator 06.11.2021, 13:28:11
  • 4
@mcdevillo: On to mówił o lekarzach, którzy traktują ludzi jak bydło, tak samo jak zawieszeni lekarze którzy ze względów zdrowotnych powinni ratować tamtą nieszczęsną kobietę
  • Odpowiedz
F.....r
F.....r
konto usunięte 06.11.2021, 13:12:32
  • 4
Wpis jest bardzo słaby i nie ma tutaj w zasadzie czego bronić. I piszę to jako zwolennik obecnego prawa aborcyjnego; ponadto uważam, że tak samo obrzydliwe są zarówno takie komentarze, jak i próba upolityczniania tej całej tragedii ( pojedynczej w skali 40-milionowego kraju jakby nie patrzeć... ).
Liczę na to, że facet się niedługo zreflektuje i sprostuje ten wpis na tt.
#neuropa #4konserwy #konfederacja #polska
F.....r - Wpis jest bardzo słaby i nie ma tutaj w zasadzie czego bronić. I piszę to j...

źródło: comment_1636204282DtVg0oJGHDTyl0tAtfsJ8U.jpg

Pobierz
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Turbinator
Turbinator
Turbinator 06.11.2021, 13:25:31
  • 1
@FailureMaster: No takiego wpisu po Tobie się nie spodziewałem, zaczynam bić brawo
  • Odpowiedz
dioxyna
dioxyna
04.11.2021, 07:44:45
  • 1281
Śmieszą tłumaczenia zamordystów aborcyjnych, że przecież tę kobietę i tak trzeba było ratować, bo ta przesłanka pozostała i obowiązuje. Tak, obowiązuje, ale nakłada na lekarzy większą ostrożność przy podejmowaniu decyzji o integracji w życie płodu. Kiedyś wady wystarczyły i to zapobiegało dalszemu ryzyku potencjalnego wstrząsu septycznego. Teraz to nie jest takie oczywiste. Lekarze nie będą ryzykować swojej wolności i spokoju przy każdej patologicznej ciąży.

Lekarze o tym mówili gdy cała afera trwała,
  • 106
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Turbinator
Turbinator
Turbinator 04.11.2021, 08:01:35
  • 5
@dioxyna: Temat jest ciężki. Na upartego lekarz mógł wpisać, że ciąża zagrażała życiu i ominąć prawo. Podejrzewam, że najwięksi proliferzy stanęli by za nim murem w przypadku konsekwencji prawnych. Niestety jak to mawia powiedzenie ,,dobre czasy produkują słabych ludzi". Co to znaczy, że lekarz boi się ratować życie ludzkie ? W jakich my chorych czasach żyjemy ? Czy naprawdę wszystkim do reszty odebrało rozum? To samo w sprawie covida i
  • Odpowiedz
Turbinator
Turbinator
Turbinator 04.11.2021, 08:23:01
  • 0
@dioxyna: Nie chce nikogo oceniać, mówię jak to widzę. Dla mnie prawo jest jak płot. A że ludzie się boją je łamać to są po prostu pipami i tyle. Gdyby przez moją decyzję jako lekarz umarł człowiek, chyba bardziej bałbym się mojego sumienia niż konsekwencji prawnych. Tyle i aż tyle. Oczywiście rozumiem Twój wpis. Każdy jest inny.

@PeterGosling: Pozwolę nie komentować twojego komentarza który nic nie wnosi do
  • Odpowiedz
Turbinator
Turbinator
Turbinator 04.11.2021, 08:25:21
  • 0
@addendum: Rozumiem. W pełni się zgadzam. Ta cała sytuacja jest niesamowicie przykra, również dla lekarza
  • Odpowiedz
Turbinator
Turbinator
Turbinator 04.11.2021, 08:27:40
  • 1
@swinkapl: Wydaje mi się że ludzie nie rozumieją całej tej sytuacji. To też jest jakby nie patrzeć bardzo emocjonalny temat. Kurcze chyba z godzinę ten tag czytałem zanim zrozumiałem i doszło do mnie co tu się odwala, a podejrzewam, że większość ludzi nie wie, jakie konsekwencje mogą spotkać takiego lekarza ze strony partyjnej prokuratury.
  • Odpowiedz
Turbinator
Turbinator
Turbinator 04.11.2021, 08:32:43
  • 0
@Tajch: Mendy znajdą się w każdym środowisku. Ludzie mają różne poziomy empatii. Tak samo można powiedzieć że lekarze to mendy i liczenie na ich dobrą wolę to skrajna naiwność. Ale to nie prawda. Żyjemy w czasach dezinformacji i masowej propagandy polegającej na niskich emocjach. Ludzie też mają dużą na głowie w tym państwie i ciężko im zrozumieć więcej niż czubek własnego nosa. Ale założę się, że jakby ta sytuacja dotyczyła
  • Odpowiedz
Turbinator
Turbinator
Turbinator 04.11.2021, 08:34:21
  • 0
@dioxyna: Nie znałem tego, nie śledzę każdych jego poczynań, ale widzę co tu się dzieje. Makabra. Jeszcze dojdzie do tego, że za wszystkie nadmiarowe zgony zwalą na lekarzy .
  • Odpowiedz
Turbinator
Turbinator
Turbinator 04.11.2021, 08:38:03
  • 0
@PeterGosling: Schowaj emocje bo wystaje Ci słoma z butów. Chyba obraziłem Twój autorytet, no szkoda. Niestety w tej sytuacji nikt nie zachował się dobrze i tak jak należy. I PiS z----ł i konfederacja z-----a i Lempart z-----a i lekarz z----ł.
  • Odpowiedz
Turbinator
Turbinator
Turbinator 04.11.2021, 08:41:18
  • 0
@PeterGosling: Ale dlaczego mojego pokroju ? Nie wypowiadałem się nigdzie na temat aborcji, miałem jedynie jakieś zdanie wyrobione na podstawie postulatów protestu. Zostałem nieźle zmanipulowany i przez jedną i przez drugą stronę, ale nie zajmowałem żadnego stanowiska. Masz jakieś chyba urojenia. Wiesz o tym że istnieją ludzie o umiarkowanych poglądach? I z lewa i z prawa.
  • Odpowiedz
Turbinator
Turbinator
Turbinator 04.11.2021, 08:45:45
  • 1
@PeterGosling: Musisz mieć niesamowicie niską samoocenę, ale nie będę Cię dobijał, masz ochotę, śmiało wyżyj się na mnie, jeśli Ci to pomoże. Nie robi to na mnie wrażenia, obrażaj do woli, za to, że śmiałem zrozumieć temat i wdać się w dyskusję oraz wyrazić swoją opinię. Nie będę dawał Cię na czarną listę bo nawet nie wiem jak to się robi, poza tym każdemu należy się szansa i zrozumienie, a
  • Odpowiedz
Turbinator
Turbinator
Turbinator 04.11.2021, 09:00:19
  • 1
@dioxyna: @addendum: Dziękuję Wam za zrozumienie jeszcze bardziej tematu i pozdrawiam życząc udanego dnia
  • Odpowiedz
Turbinator
Turbinator
Turbinator 04.11.2021, 09:37:38
  • 0
@maciejasty: Niektórzy są naprawdę okropni. Skąd ta nienawiść w moim kierunku ?
  • Odpowiedz
Turbinator
Turbinator
Turbinator 04.11.2021, 09:41:03
  • 1
@swinkapl: Totalnie nie moja wina, że strajk poszedł w takim kierunku, kojarzę go jedynie ze śmiesznymi hasłami na kartonach i brakiem merytorycznej dyskusji. Pamiętam wrzask i "w---------j" lempartowej. A skrajne zdanie miałem właśnie z jej powodów i podobnych. Także jeśli za samo własne zdanie mam być winny, to również wina jest dosłownie tam.
  • Odpowiedz
Turbinator
Turbinator
Turbinator 04.11.2021, 09:46:50
  • 0
@swinkapl: Właśnie o to chodzi że nie miałem jakiegoś szczególnego zdania, oprócz tego że oczywiście byłem za kompromisem jaki był. Ale w istocie całkowicie umknął mi temat takiej sytuacji jak jest omawiana, bo się po prostu no, nie znam na tym, przez hasła typu aborcja full dla każdego z powodu małego mieszkania. I najlepsze jest to, że teraz to jestem za całkowicie legalną aborcją patrząc po tym co się stało
  • Odpowiedz
Turbinator
Turbinator
Turbinator 04.11.2021, 09:49:11
  • 0
@maciejasty: Człowieku opanuj się, przeczytaj 20 razy ze zrozumieniem co napisałem. B--ń boże nie bronie Ziobry, wypluj te kłamstwa i naprawdę rozumiem Twoją nienawiść ale kierujesz ją nie do tej osoby co trzeba.
  • Odpowiedz
Turbinator
Turbinator
Turbinator 04.11.2021, 09:50:27
  • 0
@McWozniak: Ten wpis to był żart jeśli znasz coś takiego jak ironia, co nie zmienia faktu że nie lubię kiedy wolność jest mi odbierana w jakikolwiek sposób, a teraz rozumiem pojęcie wolności do aborcji. Dziękuję temat zamknięty .
  • Odpowiedz
Turbinator
Turbinator
Turbinator 04.11.2021, 09:53:34
  • 0
@McWozniak: Jeszcze przytocz mój pierwszy wpis jak jakiegoś kryptopsiowca jechałem że mówił że lepiej było glosowac na Dudę niż trzaska w drugiej turze. I to że tam wspomniałem że wolałbym coroczne marsze równości i zrezygnować z marszów niepodległości , jeśli byłaby większa wolność gospodarcza. Taki ze mnie symetrysta. Ale świat nie jest czarno biały i jak ktoś lubi brunetki to nie musi lubieć w dupę
  • Odpowiedz
Turbinator
Turbinator
Turbinator 04.11.2021, 09:55:15
  • 0
@McWozniak: Tracę wiarę w ludzi i normalność po takim Twoim wpisie. Na c--j ja się tu rejestrowałem. S--------m stąd , j---ć was babrajcie się dalej w gównie
  • Odpowiedz
Turbinator
Turbinator
Turbinator 04.11.2021, 09:59:42
  • 0
@McWozniak: ale ja sram na ten portal człowieku, chciałem się wypowiedzieć i porozmawiać, a p---ą to sam jesteś, chcesz to możemy się p-----------ć. I sram na PiS , lewicę i narodowców.
  • Odpowiedz
Turbinator
Turbinator
Turbinator 04.11.2021, 10:15:02
  • 0
@McWozniak: mistrzu, masz jakieś urojenia symetralne. Rozumiem że według Ciebie ludzie są albo prawakami albo lewakami? Ja się uważam za prawaka co nie zmienia faktu że nie dzierżę socjalistów pokroju bosaka, lewaków pokroju zandberga oraz nienawidzę dyktatorów jak Kaczyński i uważam, że kobiety powinny mieć prawo wyboru. Bo wiesz co najbardziej sobie w życiu cenie ? Wolność. Również wolność do wyrażania poglądów. Ale tego nie ogarniesz, bo masz za mały
  • Odpowiedz
Turbinator
Turbinator
Turbinator 04.11.2021, 10:21:15
  • 0
@McWozniak: Człowieku i nie pisałem o mordowaniu lewaków tylko o eutanazji. Jak chcą to niech się sami usuwają. Wolność wyboru ;)

@Instrybutor_z_Orlenu: Otóż to. Ale z drugiej strony neubert wrzucał jak w lutym ziobrowska prokuratura ścigała w Białymstoku ludzi którzy wykonywali jeszcze aborcję . Także kurde to jest śliski niesamowicie temat, jeszcze biorąc pod uwagę, że dziewczyna dużo wcześniej wiedziała o wadzie płodu. Cholera wie już co o
  • Odpowiedz
Turbinator
Turbinator
Turbinator 04.11.2021, 10:25:52
  • 0
@McWozniak: I ty tak wszystko bierzesz na poważnie ;) No nic. Miłego dnia życzę ;) a Axe kicka wątpię że umiesz robić bo za długo siedzisz na komputerze.
Pozdro
I serio nie jestem symetrystą
Chociaż czasem miałbym ochotę niektórych ... Sam wiesz co. Ale tylko czasem. I Ty pewnie też tak masz
Peace
  • Odpowiedz
Turbinator
Turbinator
Turbinator 04.11.2021, 10:57:41
  • 1
@zirytowana_plaszczka: Nawet nie wiedziałem, że tam chodzi o kwestie wad płodu, widziałem tylko memowe transparenty, po prostu się tym nie interesowałem, bo uważałem to za temat zastępczy i kolejną gownoburze światopoglądową, która mnie nie interesowała. Ciężko się wszystkim interesować ;) No i się okazało że to serio może dotyczyć każdego z nas i również mnie. Tak to został wykreowane w mediach, sam też protest został sprowadzony do takiego a nie
  • Odpowiedz
Turbinator
Turbinator
Turbinator 04.11.2021, 11:04:46
  • 1
@zirytowana_plaszczka: Nie drążyłem tematu bo myślałem że totalnie mnie nie dotyczy. Prowadzę firmę, mam swoje życie i dużo na głowie. Ignorowałem to, do dnia dzisiejszego. Gdyby wiesz temat rozchodził się, że ze swoich podatków mam finansować aborcję to pewnie bym się interesował za wczasu, a że to nie dotykało bezpośrednio mojego życia, to żyłem w swojej bańce . No i kurcze myliłem się niesamowicie oraz miałem obraz tego zupełnie inny
  • Odpowiedz
Turbinator
Turbinator
Turbinator 04.11.2021, 11:08:38
  • 1
@maciejasty: pomogłem, wykopałem

@zirytowana_plaszczka: I to totalnie wielopoziomowa, bo nie korzystam z żadnych pisowskich źródeł informacji. W ogóle tv nie oglądam tylko internet. Interesuje mnie kasa, krypto, geopolityka, wiesz, zawsze tematy światopoglądowe trzymałem z boku. To jest ciekawe że ja w tej swojej ignorancji byłem wręcz zakodowany, a myślałem że jestem właśnie odporny na propagandę całkowicie. To jeden z pewnością z ciekawszych dni w tym roku. Dzięki za
  • Odpowiedz
Turbinator
Turbinator
Turbinator 04.11.2021, 11:11:45
  • 1
@zirytowana_plaszczka: Największe ich przekręty finansowe czuje nosem. Za bardzo wiesz w finanse też patrzę, może dlatego . Dzięki. Będę naprawdę uświadamiać ludzi w okol siebie, bo wydaje mi się że mało osób o tym wie. Pozdro wielkie !
  • Odpowiedz
Turbinator
Turbinator
Turbinator 04.11.2021, 11:31:05
  • 1
@maciejasty: Widziałem to ! To z Białymstokiem całkowicie mnie rozwaliło od środka.

@zirytowana_plaszczka: Jest jeszcze coś ciekawego. Pamiętam takie teksty, że aborcja to sprawa kobiet i faceci nie powinni mieć nic do gadania. I ja się z tym jako wolnościowiec i zwolennik kompromisu zgadzałem ! Ale kurde to też niezła zmyłka i błąd. Bo to dotyczy również mężczyzn, wiadomo, że mniej i nie chodzi mu tu o samą
  • Odpowiedz
Turbinator
Turbinator
Turbinator 04.11.2021, 11:32:27
  • 1
@fuechsinn: Mi już chyba starczy na dziś myślenia. WOLNOSC WYBORU DLA KOBIET I WOLNOSC DLA KAZDEGO PRZDDE WSZYSTKIM!
  • Odpowiedz
Turbinator
Turbinator
Turbinator 04.11.2021, 11:59:42
  • 0
@sosn: Spoko. Wypowiedziałem się z dwa razy przedtem na tagu konfederacja. Nic o aborcji nie mówiłem do dziś . Kłamstwo nie ma sensu ziomek.

@maciejasty: nie bronie i nigdy nie byłem za proliferami. Byłem za kompromisem. Teraz wręcz optuję za pełną aborcją, bo uważam, że to nawet zwiększy dzietność i decyzję o podjęciu potomka
  • Odpowiedz
Turbinator
Turbinator
Turbinator 04.11.2021, 12:03:35
  • 0
@Volki: zluzuj. Przesłanka eugeniczna jest bez sensu. Tak jak bez sensu jest kłócenie się kiedy jest człowiek a kiedy płód. Lekarze powinni leczyć i ratować ludzi, a nie się tego bać. Kobiety powinny chcieć rodzić dzieci, a nie się tego bać. A nie że pan Jarek z ordo szuris i populistami narodowcami decydują o tym.
  • Odpowiedz
Turbinator
Turbinator
Turbinator 04.11.2021, 12:14:04
  • 1
@maciejasty: Już trochę latek mam więc wypadało by być dorosłym ;) Choć czasem też nerwy ponoszą, ale nie dziś ;)

W pełni Cię rozumiem. To państwo (kraj to rejon geograficzny :P ) nie jest atrakcyjne pod żadnym względem. Sam bym z chęcią się stąd wyniósł, ale jestem cwaniakiem i daje sobie tu radę, chociaż z tym dzieckiem to sam się boje, bo na to wiele poradzić nie mogę... no i
  • Odpowiedz
Turbinator
Turbinator
Turbinator 04.11.2021, 14:04:10
  • 0
@Emerkaes: Ja pierniczę to już największe proaborcyjne oszołomy mają więcej rigczu od tych proliferów.

@maciejasty: Nie czytaj po prostu, daj sobie odpoczynek od natłoku informacyjnego, ja tak robię często i może też dlatego potem właśnie wychodzi moje niezrozumienie niektórych tematów. I też sporo się uodporniłem na same takie informację. Ostatnio bardziej agresją reaguje na życie i ludzi wokół, którzy wchodzą na teren mojego komfortu psychicznego. Ale nie uwierzysz,
  • Odpowiedz
Turbinator
Turbinator
Turbinator 06.11.2021, 05:17:41
  • 0
@yareq73: Nie oglądam TV od niepamiętnych lat. No nie powiem rozwiałeś teraz wszelkie wątpliwości, , zagrożenie zdrowia jak i życia było ewidentne, bo sama pacjentka pisała w SMS, że może dostać sepsy. Także wracam do zdania od samego początku czytania tego tematu, EWIDENTNA WINA LEKARZA. Oby miał z tego konsekwencje prawne, bo wątpię, że ma jakieś moralne wyrzuty, pewnie nie jednego zabił.
  • Odpowiedz
N.....t
N.....t
konto usunięte 04.11.2021, 08:05:32 via Wykop Mobilny (Android)
  • 1107
#neuropa #4konserwy #konfederacja #aborcja #bekazprawakow #bekazkatoli

Chciałbym uprzejmie przypomnieć, że już w lutym prokuratura Pana Zero zastraszała środowisko medyczne z Białegostoku, które nadal wykonywało aborcję.

A potem prawactwo wszelkiej maści będzie jeszcze próbowało zrzucać winę na lekarzy, którzy czekali aż płód sam obumrze.

Czekali,
N.....t - #neuropa #4konserwy #konfederacja #aborcja #bekazprawakow #bekazkatoli

Chc...

źródło: comment_1636013132PKgwoeFGUtwmavkYeLsQUf.jpg

Pobierz
  • 59
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Turbinator
Turbinator
Turbinator 04.11.2021, 08:12:29
  • 1
@Neubert: A idzie tą samą wiadomość przekazać bez dzielenia ludzi na prawactwo, lewactwo , katolstwo i tęczostwo ? Tak samo pretensje możesz mieć do Pani Lempart, bo zawłaszczyła sobie strajk kobiet i przez nią przyniósł on klęskę. Uświadamiaj ludzi dałbym Ci plusa za ten wpis ale zamiast uświadamiać i łączyć ludzi sprawiasz niechęć, mimo że ta wiadomość jest mega istotna i powinna dotrzeć do każdego prolifera. Rozumiesz ? Powinna dotrzeć.
  • Odpowiedz
Turbinator
Turbinator
Turbinator 04.11.2021, 08:16:41
  • 0
@Neubert: Naprawdę to co wrzuciłeś jest mega istotne i nie każdy może sobie zdawać sprawy z takich rzeczy i myślę, że wiele osób może zmienić postrzeganie tego absurdu do którego doszło . I naprawdę nie trzeba być katotalibem, żeby kiedyś popierać zakaz aborcji, ale sądzę, że jak otworzy się oczy największym nawet katotalibom to zmienią zdanie. Ale kurde. Wszyscy jesteśmy ludźmi, takimi samymi, bez dzielenia na mych i onych, bo
  • Odpowiedz
Turbinator
Turbinator
Turbinator 04.11.2021, 08:53:16
  • 0
@HrabiaTruposz: Ok, ale z tego co pamiętam to Witek została wybrana również dzięki Lewicy. Poza tym tam był argument wywalenia segregacji sanitarnej itd. poza tym ani czarzastego ani witek nie lubię. Mówisz oczywiście o tym agencie moskiewskim co to żołnierzy patrolujących granice nazwał najgorszym scierwem? Pół tego sejmu bym w-----ł do piachu z chęcią jak nie trzy czwarte. Razem z narodowcami. Co nie zmienia faktu, że mówię o ludziach z
  • Odpowiedz
Turbinator
Turbinator
Turbinator 04.11.2021, 08:58:40
  • 0
@Neubert: Nie wiem jak się cytuje. Ale wiesz, że jeśli nie przekonasz o tym prawako-katolikow to nic się nie zmieni? Żyjemy w takim kraju, niestety i patrząc po wyborach, większość ludzi ma takie a nie inne poglądy. Ja się postaram bynajmniej w swoim otoczeniu, przekazać morał z tej sprawy. Bo uważam że to ważne i dotyczy to każdego Polaka. Aborcja nie dotyczy tylko lewej strony, a zakaz aborcji lewej. Wszyscy
  • Odpowiedz
Turbinator
Turbinator
Turbinator 04.11.2021, 09:08:44
  • 0
@Szechter_: Nie stawiali oporu tylko dali argument że poprą wycofanie Witek, jeśli opozycja zagłosuje za ich projektami i przeciwko kolejnym zamordyzmom tej władzy, dzięki której zginęło już kilkaset tysięcy osób . Czyli nowy ład, segregacja sanitarna itd... To ma do rzeczy. Czyli nie to że bardziej są za Witek, ale mniej są przeciwko ludziom. Bo w zamordyzmach to opozycja z PiSem glosuje łeb w łeb . Też mają krew na
  • Odpowiedz
Turbinator
Turbinator
Turbinator 04.11.2021, 09:16:53
  • 0
@Szechter_:

Konfederacja jest gotowa zagłosować za wnioskiem opozycji o odwołanie marszałek Sejmu Elżbiety Witek, ale stawia warunki wstępne: oczekuje od sejmowych klubów i kół pisemnego zobowiązania do poparcia ustawy "Stop segregacji sanitarnej" oraz do blokowania "Nowego ładu" PiS - przekazał "Rzeczpospolitej" Robert Winnicki, poseł Konfederacji.
  • Odpowiedz
Turbinator
Turbinator
Turbinator 04.11.2021, 09:20:01
  • 0
@Szechter_: Opozycji również nie przeszkadza skoro głosowali za podwyższeniem podatków ząb w ząb, d------------m polskiego złotego, nowym ładem i nowymi socjalizmami i tak dalej i tak dalej. Fikołki robisz niezłe, nadajesz się na paraolimpiadę. Bez odbioru bo szkoda mi czasu na opłacanych trolli przez bandę czworga. W przeciwieństwie do Ciebie mam prawdziwą prace do której właśnie idę. Żegnaj
  • Odpowiedz
Turbinator
Turbinator
Turbinator 04.11.2021, 09:22:43
  • 0
@Szechter_: Na zakończenie, chciałem połączyć ludzi z lewa i prawa w słusznej sprawie. Ale jak zwykle przyszedł jakiś dzban i zaczął polityczne fikołki wyprawiać. No cóż. W tym kraju nic się nie zmieni, chyba że zrobi się konkretny depopulację i zwiększy jakościową pulę genów
  • Odpowiedz
Turbinator
Turbinator
Turbinator 04.11.2021, 09:24:33
  • 0
@Szechter_: Ale stary, ja się śmieje z Ciebie i uśmiecham, nie wyszło Ci. Żegnam już na poważnie ;)
  • Odpowiedz
Turbinator
Turbinator
Turbinator 04.11.2021, 09:26:07
  • 0
@Szechter_: Acha, kolejna ciekawa teoria. Wiesz z doświadczenia? Podejrzewam, że pracuje więcej niż masz lat i o zgrozo! w jednej i tej samej firmie ( ͡° ͜ʖ ͡°) papa, buziaczki. Robię logout więc nic Ci nie da odpowiadanie, zaloguje się może kiedyś na ten śmieszny portal
  • Odpowiedz
Turbinator
Turbinator
Turbinator 04.11.2021, 09:33:22
  • 0
@Szechter_: A po co ja mam Cię człowieku ,, gasić,, ? Masz jakieś niespełnione ambicje bycie dojechanym? Może kogoś innego uda Ci się sprowokować, ale trafiłeś na nieodpowiednią osobę dzisiaj, nie wyprowadzisz mnie z równowagi. Zresztą k---a pozwany temat z tą aborcją i tą kobietą, a ten jakieś wycieczki osobisto polityczne. Weź Ty się człowieku zbadaj. Albo jak masz ochotę idź do jakiegoś klubu figterskiego na sparingi, tam Cię zgaszą
  • Odpowiedz
Turbinator
Turbinator
Turbinator 04.11.2021, 09:35:31
  • 0
@McWozniak: o kolejny dzban. Tyle że ja nie bronie tutaj prawicy. Po prostu chciałem zrozumieć temat i wdałem się w dyskusję. Chciałem dobrze, ale jak zwykle, człowiek chce dobrze to c--j w dupę. No nic przykro mi z tego powodu. Tu nigdy nie będzie dobrze jak zamiast wspólnie rozumieć i rozwiązać problem będzie dzielonko na prawo i lewo. Może jak skończysz gimnazjum to zrozumiesz. Tymczasem bajbaj
  • Odpowiedz
Turbinator
Turbinator
Turbinator 04.11.2021, 09:56:22
  • 1
@Szechter_: j---ć papieża
  • Odpowiedz
Turbinator
Turbinator
Turbinator 04.11.2021, 12:22:35
  • 0
@TenTypZez: No właśnie nie, bo jak nie Witek to inny sitek z sitwy więc to bez znaczenia, a nie zgadzam się z nowym wałem i segregacją. Ale każdy ma swój punkt widzenia, nie wiem jakie tam warunki były nie do spełnienia być może masz rację i projekt stop segregacji zawierał jakieś kruczki
  • Odpowiedz
Turbinator
Turbinator
Turbinator 04.11.2021, 12:41:12
  • 0
@TenTypZez: Ale nie było głosowania o odwołanie Witek, opozycja tylko lała wodę. Także też dziwię się, że nie dostrzegasz tej gry politycznej .Co do głosowania w ważnych sprawach, jedynie głosowanie za aborcja mogę zarzucić konfie. Bo w wielu aspektach cichy koalicjant z drugiej strony opcji politycznej wspierał PiS i wiesz o kim mówię ;) Choćby zaostrzenie zakazu handlu w niedzielę
  • Odpowiedz
Turbinator
Turbinator
Turbinator 04.11.2021, 14:29:34
  • 0
@Szechter_: Napisałem. Nie będę się powtarzać.
  • Odpowiedz
c.....e
konto usunięte 04.11.2021, 08:50:44
  • 3
Ludzie traktujący aborcję jak wyrwanie zęba zapominają chyba, że ta nieszczęsna kobieta NIE CHCIAŁA USUWAĆ płodu z wadami, który nosiła pod sercem. 22 tydzień to nawet według poprzedniego prawa granica przerywania ciąży w tym wypadku. Kobieta chciała urodzić dziecko, więc przywolywanie zniesionoge wyjątku, jako argumentu jest zwyczajnym politycznym nadużyciem. Lekarz miał wedle prawa narzędzia do przerwania ciąży, lecz ich nie wykorzystał. Kobieta miała 39 stopni gorączki i wysokie CRP, sepsa mogła rozwijać
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Turbinator
Turbinator
Turbinator 04.11.2021, 09:01:19
  • 0
@ciemnienie: Skąd wiesz że nie chciała? Dzięki wyrokowi TK chyba nawet nie mogła, skoro nawet lekarz tego nie mógł zrobić ?
  • Odpowiedz
Turbinator
Turbinator
Turbinator 04.11.2021, 09:12:32
  • 0
@ciemnienie: Bo nie ma rozdzielenia na wady letalne i nieletalne. A chorego dziecka zdaje się usunąć już nie można. Musi się tu ktoś wypowiedzieć znajacy temat
  • Odpowiedz
Turbinator
Turbinator
Turbinator 04.11.2021, 09:30:05
  • 0
@ciemnienie: Patrząc po jej smsach do rodziny wydaje mi się, że mogła chcieć, ale lekarz już sam wiesz... Natomiast dziwne że jeśli wiedziała wcześniej o tych wadach, nie zdecydowała się usunąć. Chociaż tutaj może być dużo odpowiedzi, jak brak choćby kasy na wyjazd do Czech, może nawet sam temat szczepień albo dziecko poprzednie też wykazywało wady a jednak urodziło się zdrowe. Ciężki strasznie temat. Pozdrawiam mocno , bo normalny użytkownik
  • Odpowiedz
Turbinator
Turbinator
Turbinator 04.11.2021, 09:57:07
  • 0
@ciemnienie: Rozwaliłeś system.
  • Odpowiedz
PoIand
PoIand
26.10.2021, 15:35:59
  • 8
6 lat rządów prawa i niesprawiedliwości, afera za aferą, szalejąca inflacja, skłócenie się z każdym na arenie międzynarodowej, dyktatura jednego człowieka, a za to wszystko można podziękować platformie i tuskowi. To dzięki platfusom i po ich beznadziejnych rządach Polacy w 2015r. mieli dość i wybrali jak im się wydawało mniejsze zło - pis.
Nigdy więcej mniejszego zła! #pispojednozlo

#takbylo #takaprawda #bekazpisu #polityka
PoIand - 6 lat rządów prawa i niesprawiedliwości, afera za aferą, szalejąca inflacja,...

źródło: comment_1635261782aV7atgc7QJSXEgOELnRIVA.jpg

Pobierz
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Turbinator
Turbinator
Turbinator 26.10.2021, 15:46:25
  • 2
@PoIand: Brawo. RIGCZ
  • Odpowiedz
quizonmyface
quizonmyface
24.10.2021, 15:12:33
  • 2
#4konserwy #wolnosc #polityka #konfederacja

A prawaki to są za legalną eutanazją czy nie? Jak to ma się do wolności?
A są za karą śmierci czy nie?
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Turbinator
Turbinator
Turbinator 24.10.2021, 16:36:27
  • 0
@quizonmyface: Jeśli chodzi o lewactwo i socjalistów to ja wręcz jestem za obowiązkową eutanazją.( ͡° ͜ʖ ͡°) A to ma się tak do wolności że lewactwo i socjaliści zabierają mi każdego dnia trochę wolności . Bez nich byłaby wieksza wolność ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
F.....r
F.....r
konto usunięte 14.10.2021, 19:07:02
  • 44
"Prawaku jak mogłeś zagłosować na Dudę, a nie na Trzaskowskiego w 2. turze!? Duda to literalnie ZAMORDYZM!!!"
Tymczasem LIBERALNY i WOLNOŚCIOWY Trzaskowski - w przeciwieństwie do "zamordysty" z PiSu - popiera wprowadzenie zamordystycznej segregacji sanitarnej, bądź też zwykłą cenzurę przeciwników politycznych ( screen ) XDDD
W 4. literach mam wasze urojenia - wolę już miernego Dudę od tęczowego hipokryty klękającego przed "uciśnionymi" feministkami i płaszczącego się przed poprawnością polityczną.
#polska
F.....r - "Prawaku jak mogłeś zagłosować na Dudę, a nie na Trzaskowskiego w 2. turze!...

źródło: comment_1634238325i45vTL1ZEVi7aaOaKwaFNq.jpg

Pobierz
  • 30
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Turbinator
Turbinator
Turbinator 14.10.2021, 22:31:34
  • 0
@FailureMaster: Celowo się zarejestrowałem, żeby odpowiedzieć na ten wpis. Pomijając, że śmierdzisz PiSem na odległość trzech kilometrów , to:

1. Głosowałem na konfederację, na partię Korwinowskie głosuje odkąd uzyskałem prawa wyborcze .
2. W 2015 głosowałem w drugiej turze na Dude, tak mnie raził Bronek.
3. W 2020 głosowałem w drugiej turze na Trzaskowskiego, bo:
a) Jestem świadomym człowiekiem i wiem co to jest weto prezydenckie i wiem, że wybranie Czaskoskiego utrudniłoby podział społeczny
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • Strona 2 z 2
  • >

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 14.10.2022

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Wykop.pl