Udało mi się skończyć modernizację Skody, która powstała w strasznych bulach. W przyszłym tygodniu będzie można zassać. Jeszcze będzie naszykowana wersja zmieniająca kolor.
Wcześniej wspominałem o aktualizacji pierwszej parti trambaii
To teraz już jest komplet. Głównie zmiany polegały na dodaniu additive shader'a, dodanie propowych wersji modeli oraz o zmianie parametru prędkości by wagony nie przekraczały vmax 70 km/h. Tekstury teraz są dzielone między modelami wagonów, co powinno poprawić optymalizację pamięci. Najwięcej zmian dostały konstale, gdzie znacząco zmieniłem teksturę wagonów, dodana została normal mapa, sam model został trochę przebudowany. https://steamcommunity.com/id/SzaraWydra/myworkshopfiles/?appid=255710
Jest w ogóle możliwość przefiltrowania sobie wyścigów w Horizon Open na taką klasę i taki rodzaj jaki chcemy albo stworzenia własnej listy wyścigów w evencie. Czy generalnie kij ci w twarz i tak jak ci wylosuje taki wyścig będziesz miał?
Jak pewnie niektórzy zauważyli albo i nie, część z moich tramwajów dostała małe aktualizację. Zmiany dotyczyły wagonów Skody, Pesy Twist i Moderusa Beta, we wszystkich dostępnych wersjach (w malowaniu przewoźników jak i generycznych).
Główna zmiana to dodanie additive shadera do modeli przez co wymagany jest mod o tej samej nazwie by poprawnie wyświetlić efekty świetlne. Są to obrysówki i na stałe włączone światła mijania. Dodane zostały też wersje propowe. Z innych zmian
@VUL7UR3 tak, jest w planach. LF07 która będzie zaraz testowana w Poznaniu również. Teraz robię aktualizacje starych modeli uzupełniając o additive shader i propy, oraz modernizację 16t od saatz
#wroclawskylines Beta 17AC wylądowała. Dzisiaj już mi się nie chce ale jutro, góra w piątek pojawi się wersja generyczna. #citiesskylines Link jest tutaj
#wroclawskylines #citiesskylines Moderus jest już dostępny do zassania. O tutaj W przyszłym tygodniu będę udostępniał wersję zmieniającą kolor i w malowaniu 17AC.
@WormRider: wcześniej na mapie tekstury miałem osobno wydzielone poligony pod okna, drzwi itd. Był przez to cięższy model ale łatwiej było mi rozmieścić poszczególne elementy tak żeby plik tekstury nie był zbyt duży. Ostatnio próbuje całymi bokami rozkładać model na mapie. Wyciągam kształt mesha z blendera, wrzucam do gimpa i część rzeczy przerzucam ze zdjęć, część dorabiam ręcznie (głównie wgłębienia, kratki itp.). Nie wiem czy to taka filozofia ¯\_(ツ)_/¯
Szykuje się nowsza rewizja modelu beta. W zasadzie całe pudło jest identyczne z modelem 19AC, więc praca polega głównie na zmianie frontu, tyłu i podmiance tekstur. Będzie wersja w malowaniu 17AC, 24AC oraz generyczna - zmieniająca kolor. Myślę, że do końca tygodnia się wyrobie z modelem.
Chyba powoli wracam po przerwie od grania. Może jeszcze nie do końca właściwego, bo cały czas chce parę jeszcze assetów dokończyć zanim zacznę od nowa budowę.
Zapis gry nawet jakoś działa, mam parę konfliktów i gra chodzi tragicznie, także trzeba będzie zrobić trochę porządków w modach. A w komentarzach (nie) jedyny powód mojej zwłoki ( ͡º͜ʖ͡º)
Płotek z podwala, myślałem na początku żeby go nie wydawać ale teraz widzę, że chyba jeden z lepszych jakie mi wyszły. Jest to płotek networkowy, do niego potrzebne będzie dlc park life.
Propsik Mirku
dzięki