Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko235
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
Specjalista_Polsat_Box
Profil firmowy

Specjalista_Polsat_Box

Dołączył 8 lat i 4 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 921
  • Znaleziska 12
  • Mikroblog 909
  • Obserwujący 18
  • Obserwowane 10
Mrjohnsmith
Mrjohnsmith
04.02.2021, 18:12:09 via Android
  • 0
Chce kupić z bratem #ipla pakiet polsat sport premium. Czy na jednym pakiecie moze on u siebie na TV oglądać a ja u siebie (jest napisane 2 urządzenia)? Czy w tym samym momencie mozemy na dwóch różnych urządzeniach oglądać ten sam mecz?

#pytaniedoeksperta
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Specjalista_Polsat_Box
Specjalista_Polsat_Box 04.02.2021, 18:38:02
  • 0
@Mrjohnsmith: Tak. Limit urządzeń, na których możesz korzystać z pakietu IPLA POLSAT SPORT PREMIUM to dwa urządzenia w ciągu 24h.
  • Odpowiedz
Specjalista_Polsat_Box
Specjalista_Polsat_Box 04.02.2021, 18:40:27
  • 0
Tak, dokładnie.
  • Odpowiedz
aus88
aus88
03.02.2021, 12:02:42
  • 0
Witam, może ktoś miał podobnie lub pracuje w CP i wie.
Dlaczego jest tak, że stały klient chcąc przedłużyć umowę dostaje gorsze warunki od nowego?
Taka sytuacja właśnie spotkała mojego tatę. Obecnie posiada Pakiet Familijny Max HD + Pakiet Polsat Sport Premium + Pakiet Eleven Sports HD (na tych pakietach najbardziej mu zależy). Płaci za to 80 zł. Teraz chcąc przedłożyć umowę i mieć to samo musi zapłacić 90 zł miesięcznie (Sprawdzone
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Specjalista_Polsat_Box
Specjalista_Polsat_Box 03.02.2021, 16:02:50
  • 0
@aus88: Witam. Jeśli nadal Twój tata jest zainteresowany przedłużeniem, to proszę o wiadomość prywatną.

Po przejściu umowy na czas nieokreślony, warunki pozostają bez zmian bądź opłata wzrasta po zakończeniu okresu promocyjnego. Jest to zależne od warunków, jakie są zawarte w umowie.
  • Odpowiedz
ashmedai
ashmedai
01.02.2021, 01:04:39 via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
Wie ktoś może o co chodzi? Nagle się pojawiło i nie idzie..
Tv Samsung z Smart. Apka ipla.
#ipla #polsat
ashmedai - Wie ktoś może o co chodzi? Nagle się pojawiło i nie idzie..
Tv Samsung z S...

źródło: comment_1612141479HuDwgvU86GfMK1dFL40qKX.jpg

Pobierz
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Specjalista_Polsat_Box
Specjalista_Polsat_Box 02.02.2021, 08:13:33
  • 0
@ashmedai: Witam. Jaki posiadasz dokładnie model TV (system i rocznik)? Proszę również o przeinstalowanie aplikacji zgodnie z instrukcję:

- naciśnięcie "domku" na pilocie,
- z dolnego menu wybieramy pozycję APPS i zatwierdzamy,
- wyszukujemy IPLA (w sekcji Pobrane aplikacje) i zaznaczamy ikonkę aplikacji,
- przytrzymujemy dłużej przycisk zatwierdzenia; aż pojawi się dodatkowe menu obok
  • Odpowiedz
Specjalista_Polsat_Box
Specjalista_Polsat_Box 02.02.2021, 09:52:30
  • 1
@ashmedai: Cieszę się, że sytuacja wróciła do normy. Pozdrawiam.
  • Odpowiedz
robert7454
robert7454
22.01.2021, 13:12:05
  • 0
#cyfrowypolsat Czy jak wypełniam formularz wypowiedzenia umowy na stronie icok to co muszę wpisać w treści wiadomości, wystarczy zwykłe wypowiadam umowę czy muszę całą formułkę ze wszystkimi danymi? Wysyłam ze swojego konta w icok.
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Specjalista_Polsat_Box
Specjalista_Polsat_Box 22.01.2021, 13:41:28
  • 0
@robert7454: Witam. Należy wybrać numer usługi, której dotyczy sprawa i zawrzeć w treści informację o rezygnacji (dane nie są wymagane, ponieważ zgłoszenie jest wysyłane poprzez ICOK).

W przypadku chęci rozwiązania umowy obowiązuje Cię miesięczny okres wypowiedzenia skuteczny na koniec okresu rozliczeniowego.

Czym jest spowodowana chęć podjęcia takiej decyzji?
  • Odpowiedz
dziki17
dziki17
19.01.2021, 09:45:20
  • 0
#cyfrowypolsat #telewizja
Witam, mam takie pytanie. Niedługo kończy mi się umowa z Cyfrowym, po zakończeniu okresu umowy mam komunikat, że zostanie ona automatycznie przedłużona.
Jest jakiś wzór odstąpienia który wyślę do Polsatu albo zaniosę do punktu żeby nie przedłużali mi tej umowy z automatu?

Czy to jest to?

https://www.cyfrowypolsat.pl/uploaded-files/reg-repo/archiwum_2018-05-15_wzor-odstapienia-od-umowy.pdf
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Specjalista_Polsat_Box
Specjalista_Polsat_Box 19.01.2021, 14:10:19
  • 0
@dziki17: Witam, jest możliwość wysłania rezygnacji przez ICOK, jak wspomniał mariusz589.

W przypadku chęci rozwiązania umowy obowiązuje Cię miesięczny okres wypowiedzenia skuteczny na koniec okresu rozliczeniowego. Czym jest spowodowana chęć podjęcia takiej decyzji?
  • Odpowiedz
kemor77
kemor77
kemor77
16.01.2021, 14:35:51 via iOS
  • 0
#cyfrowypolsat Treść wiadomości:
Witam,po zalogowaniu sie i prubie ogladania kanalu telewizyjnego przez strone https://go.cyfrowypolsat.pl niestety kanal tv sie nie wyswietla.jest informacja ze mam aktywowac ON THE GO!Nadmienię ze przez aplikacje CP Go np smartfon działa,korespondowałem na ten temat z Polsat massenger i usluga powinna byc aktywna,dzwoniłem do obsługi klienta bez pomocy tylko mnie przełączali.Czy ktoś wie dlaczego nie moge oglądać z poziomu laptopa-przeglądarki internetowej.
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Specjalista_Polsat_Box
Specjalista_Polsat_Box 18.01.2021, 14:10:19
  • 0
Dzień dobry. Próbowałeś z innej przeglądarki lub po wyczyszczeniu ciasteczek?
  • Odpowiedz
KooXoo
KooXoo
10.01.2021, 23:10:23
  • 0
Siemka
Wie ktoś może jak wygląda sytuacja z #ufc na #ipla ? 23 stycznia ma sie bić Conor i nie wiem czy tam są całe gale transmitowane czy tylko te kilka pierwszych walk.
Pozdro z #nocnazmiana
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Specjalista_Polsat_Box
Specjalista_Polsat_Box 11.01.2021, 11:48:49
  • 2
@KooXoo: Witaj. Walki a karty głównej będziesz mógł zobaczyć na kanale Polsat Sport News po zakupie dedykowanego pakietu w serwisie IPLA: https://www.ipla.tv/pakiety/sport
  • Odpowiedz
maryjuszpitagoras
maryjuszpitagoras
maryjuszpitagoras
10.01.2021, 13:11:40 via Android
  • 0
#polsat #cp #cyfrowypolsat #cafefutbol
Wykopki o co chodzi z tą funkcją cyfrowy Polsat go czyli oglądanie programów, które leciały na żywo z przesunięciem czasowym. Zawsze mam problem bo w niedzielę chce oglądnąć cafe futbol, które leci o 11.30 popołudniu, no np o 14. Odpalam program z listy i raz obejrzę całość i jest ok ale często mnie wywala i pojawia się informacja, że tego
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Specjalista_Polsat_Box
Specjalista_Polsat_Box 11.01.2021, 10:20:27
  • 0
Jaki model urządzenia posiadasz?
  • Odpowiedz
Birui
Birui
07.01.2021, 20:18:11
  • 0
Jaki dekoder do cyfrowego polsatu? PVR HD 7000 czy EVOBOX HD?
#kiciochpyta #cyfrowypolsat #tv #telewizja
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Specjalista_Polsat_Box
Specjalista_Polsat_Box 08.01.2021, 08:32:27
  • 0
Witam. Wspomniane urządzenia zostały szczegółowo opisane na stronie: https://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/telewizja-cyfrowa/nasze-dekodery.cp Jeśli chciałbyś zapoznać się z dostępnymi propozycjami, to prosiłbym o wiadomość prywatną.
  • Odpowiedz
s.....7
s.....7
konto usunięte 07.01.2021, 16:26:42
  • 0
Panowie tragedia. spalila mi sie karta cyfrowego polsatu. Normalnie dziura. Jak wyglada ewentualna wymiana karty? Mam umowe na czas nieokreslony z wlasnym modulem. Sprzet dzialal bezawaryjnie przez ponad 12 lat az do dzis i zostalem bez tv wiem ze to mala strata ale baba jedzie po mnie jak po burej suce. Dzwonie na infolinie cyfrowego polsatu ale tam sobie jaja urzadzjjaja 3 minuty pieprzenaia o ofertach i ochronie danych i jestem od
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Specjalista_Polsat_Box
Specjalista_Polsat_Box 07.01.2021, 16:42:16
  • 0
@setka007: Należy odesłać uszkodzoną kartę listem poleconym z dołączoną informacją, jakiego typu jest to usterka.
Cyfrowy Polsat S.A.
ul. Łubinowa 4A
03-878 Warszawa
Konsultant wystawia protokół przyjęcia karty, na podstawie którego wystawiane jest zlecenie wysyłki sprawnej karty. Koszt karty 49 zł, koszt wysyłki 8,50 zł.
  • Odpowiedz
pwn3r
pwn3r
04.01.2021, 14:37:35
  • 1
Hej @Specjalista_Cyfrowy_Polsat coś się dzieje z serwisem Cyfrowy Polsat Go?
Nie mogę się zalogować. Przy próbie logowania na https://go.cyfrowypolsat.pl/ wyskakuje taki błąd:

Dodatkowo na ICOK po wejściu w dostępne usługi również wali błędami
#cyfrowypolsat #polsat
pwn3r - Hej @SpecjalistaCyfrowyPolsat coś się dzieje z serwisem Cyfrowy Polsat Go?
N...

źródło: comment_1609771039fydJd80PyVNN8DrSLDmGFC.jpg

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Specjalista_Polsat_Box
Specjalista_Polsat_Box 05.01.2021, 14:44:25
  • 0
@pwn3r: Witam. Czy nadal występują utrudnienia z działaniem serwisu?
  • Odpowiedz
Specjalista_Polsat_Box
Specjalista_Polsat_Box 05.01.2021, 16:00:13
  • 0
Cieszę się, że sytuacja wróciła do normy. Pozdrawiam.
  • Odpowiedz
czupakabra
czupakabra
22.12.2020, 15:19:05
  • 1
#cyfrowypolsat
padła mi całkowicie TV od nich, zero sygnału, ktoś tak jeszcze ma?
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Specjalista_Polsat_Box
Specjalista_Polsat_Box 23.12.2020, 15:00:45
  • 0
Czy utrudnienia nadal mają miejsce?
  • Odpowiedz
Baciar93
Baciar93
09.12.2020, 22:09:17 via Zakop
  • 0
Ma tu ktoś internet z cyfrowego Polsatu? Idzie wam normalnie? Mi wykrywa ale nie łączy. Nie wiem czy awaria jakaś
#cyfrowypolsat #internet
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Specjalista_Polsat_Box
Specjalista_Polsat_Box 10.12.2020, 07:24:48
  • 0
Od kiedy występuje taka sytuacja? Proszę, podaj mi też lokalizację.
  • Odpowiedz
kondziox88
kondziox88
kondziox88
08.12.2020, 17:36:29 via Android
  • 0
Czy każdy mecz można kupić pojednynczo na ipli? Chce kupić manu - Lipsk ale widzę tylko pakiet za 4 dyszki. #mecz #ipla
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Specjalista_Polsat_Box
Specjalista_Polsat_Box 09.12.2020, 13:26:35
  • 0
@kondziox88: Tylko wybrane wydarzenia można zakupić w formie jednorazowego dostępu.
  • Odpowiedz
lubie_piwo
lubie_piwo
08.12.2020, 15:44:31 via Android
  • 0
Evobox stream od cyfrowego Polsatu to jedna wielka ściema! W reklamie ze potrzebny internet z prędkością 8mb/s. Ok mam w telefonie taki internet. Dzwonie do nich w sprawie tego, a przedstawiciel do mnie, że potrzeba światłowodu od plusa/Netii. XDDD
I przy zawarciu umowy podpisuje się zaświadczenie, że go posiadamy. XD2
C--j to kogo obchodzi jaki mam internet? XDD3
Dziadostwo i chłam. Nie polecam 0/10 Recenzja w załączniku
#cyfrowypolsat #iptv
lubie_piwo - Evobox stream od cyfrowego Polsatu to jedna wielka ściema! W reklamie ze...
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Specjalista_Polsat_Box
Specjalista_Polsat_Box 08.12.2020, 20:54:32
  • 0
@lubie_p--o: Witaj. Przykro mi z tego powodu, ale opisywana przez Ciebie oferta, to IPTV i nie ma w niej Evobox-a Stream. Będzie jednak możliwość skorzystania z oferty OTT TV, gdzie wymagany jest Internet 8 Mbps od dowolnego dostawcy i elastyczne pakiety. Sugeruję skorzystanie z formularza, który jest dostępny na stronie: https://sklep.cyfrowypolsat.pl/formularz?zrd=010&agt=01 W jego treści podaj dane: imię, nazwisko, numer kontaktowy i preferowane godziny rozmowy. Konsultant skontaktuje się z Tobą w
  • Odpowiedz
Specjalista_Polsat_Box
Specjalista_Polsat_Box 09.12.2020, 13:21:08
  • 0
Nie ma takiej możliwości. Jakość zależna jest od prędkości Internetu.
  • Odpowiedz
ActiZ
ActiZ
02.12.2020, 13:05:15
  • 2
Babcia ma błąd - Tego kanału nie ma w twoim abonamencie. Abonament opłacony, o co może chodzić? Możliwe, że skończyła się umowa? Z tego co wiem to nie była ona przedłużana chyba z 8 lat i przeszła w bezterminową
#cyfrowypolsat #kiciochpyta #telewizja
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Specjalista_Polsat_Box
Specjalista_Polsat_Box 02.12.2020, 13:16:17
  • 3
Witam. Sugeruję ponowienie uprawnień na dekoder. W tym celu zaloguj się do konta w Internetowym Centrum Obsługi Klienta (ICOK). Instrukcję jak to zrobić znajdziesz tutaj: https://bit.ly/2FB43fe Następnie po lewej stronie wybierz opcję "Usługi" --> "Telewizja" --> "Usługi serwisowe". W następnym kroku ustaw dekoder włączony na pozycji 1 - Polsat HD i kliknij "Wznów połączenie z satelitą". Po wykonaniu powyższej czynności proszę o pozostanie na kanale 1 przez ok. 15 minut, nie przełączając
  • Odpowiedz
Karol955
Karol955
24.11.2020, 13:12:15
  • 1
Ma ktoś moduł cam w multi roomie w cyfrowym polsacie ? #cyfrowypolsat
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Specjalista_Polsat_Box
Specjalista_Polsat_Box 25.11.2020, 06:37:29
  • 1
@Karol955: Moduł CAM w Multiroom może pełnić funkcję dekodera głównego.
  • Odpowiedz
klark
klark
klark
27.10.2020, 11:58:30 via Android
  • 0
Czy ligę mistrzów na #ipla można oglądać naraz na 2 urządzeniach?
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Specjalista_Polsat_Box
Specjalista_Polsat_Box 27.10.2020, 12:42:51
  • 0
@klark: Limit urządzeń, na których możesz korzystać z pakietu IPLA Polsat Sport Premium to dwa w ciągu 24h.
  • Odpowiedz
Specjalista_Polsat_Box
Specjalista_Polsat_Box 27.10.2020, 12:52:35
  • 0
@klark: Tak, tabela dostępności znajduje się tutaj: https://bit.ly/31P8Ffr
  • Odpowiedz
Specjalista_Polsat_Box
Specjalista_Polsat_Box 25.11.2020, 06:20:36
  • 0
@kamil93puzio: W takim przypadku można spróbować połączyć smartfona przez funkcję Screen Mirroring lub skorzystać z przeglądarki w TV albo podłączyć komputer za pomocą HDMI. Zalecam kontynuować konwersację mailową.
  • Odpowiedz
w.....e
konto usunięte 21.11.2020, 13:50:07 via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
Pytanie - czy na #evoboxhd w #cyfrowypolsat i majac dlinka dns320l #nas jestem w stanie nagrywać cokolwiek na tego nasa?

Ktoś sie spotkal z czyms takim? Widzi go jako DLNA serwer
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Specjalista_Polsat_Box
Specjalista_Polsat_Box 23.11.2020, 08:28:26
  • 0
@wzr1one: Witam. Nie ma możliwości nagrywania na tym dekoderze.
  • Odpowiedz
Specjalista_Polsat_Box
Specjalista_Polsat_Box 23.11.2020, 09:30:19
  • 0
@wzr1one: Przykro mi z powodu tej sytuacji, pracownik na pewno nie miał złych intencji. W tej sprawie właściciel usługi może wysłać zgłoszenie poprzez ICOK: https://icok.cyfrowypolsat.pl/logowanie.cp ze szczegółowym opisem.
  • Odpowiedz
tddz
tddz
tddz
18.11.2020, 22:54:30
  • 7
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Specjalista_Polsat_Box
Specjalista_Polsat_Box 19.11.2020, 07:15:04
  • 0
@tddz Witam. Na jakim urządzeniu występuje opisana sytuacja? Dodatkowo prosiłbym o informację czy korzystasz z usługi na terenie kraju.
  • Odpowiedz
Specjalista_Polsat_Box
Specjalista_Polsat_Box 23.11.2020, 07:48:59
  • 0
@tddz: W takiej sytuacji proszę o wysłanie zgłoszenia na adres: pomoc@ipla.tv z opisem sprawy. Następnie podaj mi numer referencyjny, który otrzymasz w wiadomości zwrotnej, a postaram się przyspieszyć realizację.
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Strona 5 z 8
  • >

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 19.06.2025

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking