Aktywne Wpisy
Opas +227
Niektórzy przeżywają jak odchodzi ich pies czy kot, a ja… przeżywam króla mojego akwarium Suma. Wczoraj zauważyłem że on trafił tęczowym mostem do krainy Posejdona. Był ze mną 28 lat…, dostałem go w pierwszej lub drugiej klasie podstawówki, przeżył kilka wyskoków, podsuszeń, pogryzienie przez pierwszego psa, błędy akwarystyczne, choroby, nawet wakacje u babci. Śmiałem się że córka w spadku go odziedziczy, ale nie będzie jej to dane :( W trakcie ostatniego serwisu
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Dlaczego jest tak, że stały klient chcąc przedłużyć umowę dostaje gorsze warunki od nowego?
Taka sytuacja właśnie spotkała mojego tatę. Obecnie posiada Pakiet Familijny Max HD + Pakiet Polsat Sport Premium + Pakiet Eleven Sports HD (na tych pakietach najbardziej mu zależy). Płaci za to 80 zł. Teraz chcąc przedłożyć umowę i mieć to samo musi zapłacić 90 zł miesięcznie (Sprawdzone w punkcie sprzedaży oraz telefonicznie. Panie twierdzą, że nic lepszego nie mogą zaoferować). Ale jeśli umowę wypowie i weźmie nową to płaciłby też 90 zł, jednak przez 3 miesiące 0 zł. Co jeśli umowa przejdzie na czas nieokreślony (stanie się to za tydzień), nadal będzie płacił jak do tej pory 80 zł i oglądał to co miał?
#polsat #cyfrowypolsat #telewizory #telewizjasatelitarna @Specjalista_Cyfrowy_Polsat
Po przejściu umowy na czas nieokreślony, warunki pozostają bez zmian bądź opłata wzrasta po zakończeniu okresu promocyjnego. Jest to zależne od warunków, jakie są zawarte w umowie.