Wpis z mikrobloga

Witam, może ktoś miał podobnie lub pracuje w CP i wie.
Dlaczego jest tak, że stały klient chcąc przedłużyć umowę dostaje gorsze warunki od nowego?
Taka sytuacja właśnie spotkała mojego tatę. Obecnie posiada Pakiet Familijny Max HD + Pakiet Polsat Sport Premium + Pakiet Eleven Sports HD (na tych pakietach najbardziej mu zależy). Płaci za to 80 zł. Teraz chcąc przedłożyć umowę i mieć to samo musi zapłacić 90 zł miesięcznie (Sprawdzone w punkcie sprzedaży oraz telefonicznie. Panie twierdzą, że nic lepszego nie mogą zaoferować). Ale jeśli umowę wypowie i weźmie nową to płaciłby też 90 zł, jednak przez 3 miesiące 0 zł. Co jeśli umowa przejdzie na czas nieokreślony (stanie się to za tydzień), nadal będzie płacił jak do tej pory 80 zł i oglądał to co miał?
#polsat #cyfrowypolsat #telewizory #telewizjasatelitarna @Specjalista_Cyfrowy_Polsat
  • 4
@aus88: Witam. Jeśli nadal Twój tata jest zainteresowany przedłużeniem, to proszę o wiadomość prywatną.

Po przejściu umowy na czas nieokreślony, warunki pozostają bez zmian bądź opłata wzrasta po zakończeniu okresu promocyjnego. Jest to zależne od warunków, jakie są zawarte w umowie.