Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko155
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
RecoilX
RecoilX

RecoilX

Dołączył 8 lat i 9 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 29
  • Znaleziska 26
  • Mikroblog 3
  • Obserwujący 0
  • Obserwowane 1

427

Trzy grosze o „dziennikarzu”-kameleonie Maciejczuku

Pokaż treści 18+

Trzy grosze o „dziennikarzu”-kameleonie Maciejczuku

Istnieje pojęcie „Polak na etacie”. Mowa o „profesjonalnych” Polakach, których praca polega na występowaniu w rosyjskiej telewizji. W roli „wrogów”, którzy odważnie walczą z bełkotem rosyjskich propagandystów. I chłopców do bicia, jak pokazały ostatnie wydarzenia z Maciejczukiem w roli...

Opipramoli_dihydrochloridum
z
eastbook.eu
dodany: 25.11.2016, 23:31:58
  • 184
  • #
    polska
  • #
    4konserwy
  • #
    rosja
  • #
    wykop
  • #
    ukraina
RecoilX
RecoilX
RecoilX 26.11.2016, 16:20:20
  • -13
@The_Riddler: A na jakiej podstawie piszesz, że Twoim zdaniem jest to "100% POP"? Bo z tego co ja zauważyłem, to raczej jest tak, że Maciejczuk jest wściekle atakowany przez Ukraińców i giedroyciowskich, pro-ukraińsko nastawionych Polaków za mówienie nie wygodnej prawdy o Ukrainie.

Polecam Ci głęboko zapoznanie się ze sprawą neonazistów-dirlewangerowców z ukraińskim batalionie ochotniczym "Ajdar" i o tym, jak Maciejczuk stał się obiektem ataków, oszczerstw, nienawiści za to, że powiedział
RecoilX
RecoilX
RecoilX 26.11.2016, 16:22:29
  • -3
@belzebubek6: Proponuję, żebyś przyjrzał się sprawie neonazistów-dirlewangerowców z ukraińskiego batalionu ochotniczego "Ajdar" i jak Maciejczuk stał się celem ataków i nienawiści ze strony polskich giedroyciowców za to, że ośmielił się pokazać prawdę niewygodną dla strony ukraińskiej.
RecoilX
RecoilX
RecoilX 26.11.2016, 16:42:23
  • -7
@tomasz-maciejczuk: Ja czytając ten artykuł mam dokładnie takie samo wrażenie - że autorce nie zależy na prawdzie, tylko na medialnemu "dokopaniu" Panu.

Szczególnie złe wrażenie robi na mnie fragment odnośnie awantury odnośnie neonazistów-dirlewangerowców z ukraińskiego batalionu "Ajdar". Autorka pisze:

"1 marca 2015 roku Maciejczuk napisał post o swoim styczniowym spotkaniu z żołnierzami SS Dirlewanger, którzy jakoby walczyli w składzie batalionu Ajdar.
RecoilX
RecoilX
RecoilX 26.11.2016, 16:46:58
  • -3
@grajek_luk: Ja mam do Pana pytanie: jak ocenia Pan poziom rzetelności i obiektywności tego artykułu?

Moją uwagę zwrócił np. fragment odnośnie obecności neonazistów-dirlewangerowców w ukraińskim batalionie ochotniczym Ajdar:

"1 marca 2015 roku Maciejczuk napisał post o swoim styczniowym spotkaniu z żołnierzami SS Dirlewanger, którzy jakoby walczyli w składzie batalionu Ajdar. "

Autorka pisze "jakoby", tak jakby nie było to wiadome - a przecież obecność neonazistów-dirlewangerowców w Ajdarze jest 100% pewnym,
RecoilX
RecoilX
RecoilX 26.11.2016, 18:59:18
  • -2
@bem_ben: No właśnie jest dokładnie odwrotnie - dałeś się nabrać na propagandę giedroyciowców. Przy czym absolutnie nie musisz mi wierzyć - wystarczy, że zapoznasz się ze sprawą neonazistów-dirlewangerowców z ukraińskiego batalionu ochotniczego "Ajdar" i z tym, jak Maciejczuk stał się ofiarą ataków za powiedzenie prawdy na ten temat. Zapoznaj się z tą sprawą, to najprawdopodobniej sam zmienisz zdanie.
RecoilX
RecoilX
RecoilX 26.11.2016, 19:02:41
  • -3
@bahanadala: Mam do Ciebie prośbę - weź się zapoznaj ze sprawą neonazistów-dirlewangerowców z ukraińskiego batalionu ochotniczego "Ajdar" i z tym, jak Maciejczuk stał się ofiarą ataków za powiedzenie prawdy na ten temat. Zapoznaj się i ciekawe co wtedy powiesz na temat Maciejczuka, a co powiesz na temat atakujących go giedroyciowców.
RecoilX
RecoilX
RecoilX 26.11.2016, 19:11:30
  • -3
@kopalina: Dokładnie. Ja osobiście nie jestem fanem ani Rosjan, ani Ukraińców - co zresztą moim zdaniem powinno być oczywistością, bo po jednej stronie mamy Katyń i przedwojenną operację polską NKWD, a po drugiej ludobójstwo dokonane przez OUN/UPA oraz inne zbrodnie ukraińskie. W dodatku Rosjanie i Ukraińcy są ze sobą blisko spokrewnieni kulturowo, mają podobną mentalność, co zresztą widać na przykładzie zakłamania jednych i drugich.

Natomiast o ile Rosjanie i Ukraińcy
RecoilX
RecoilX
RecoilX 26.11.2016, 19:32:21
  • -1
@bem_ben: No to trochę smutne, że zabierasz głos, a nie wiesz kim są giedroyciowcy. Giedroyciowcy to zwolennicy ideologii opartej o Doktrynę Giedroycia, ludzie którzy chcą "budować przyjaźń polsko-ukraińską" w celu przeciwstawienia się Rosji. I problem jest taki, że wielu z nich podchodzi do tego fanatycznie, na zasadzie "cel uświęca środki" - gdy pojawiają się ludzie mający inne zdanie, podający argumenty przeciwko temu, to giedroyciowcy często przeprowadzają na takie osoby ataki
RecoilX
RecoilX
RecoilX 27.11.2016, 03:28:10
  • -4
@jucio: Dlatego, że interesuje się tą tematyką, a niektóre treści wypisywane w tym temacie denerwują mnie na tyle, że czuję się zmuszony coś napisać. Nie za bardzo przy tym rozumiem, dlaczego interesuje Cię to, kiedy założyłem konto.

Proponuję raczej, abyś przeczytał to co napisałem w wcześniejszej wiadomości i sprawdził, przeanalizował, przemyślał co wynika z tamtej sytuacji. Bo tamta sytuacja z Maciejczukiem i to jak posypały się na niego ataki, oszczerstwa
RecoilX
RecoilX
RecoilX 27.11.2016, 03:44:36
  • 0
@tomasz-maciejczuk: Dla mnie osobiście komentarze wielu osób w tym wątku są po prostu przerażające, moim zdaniem widać w tym zaślepienie propagandą środowisk giedroyciowskich, pro-ukraińskich - bo przecież każdy może stosunkowo łatwo sprawdzić, że w sprawie dirlewangerowców miał Pan rację, a autorka artykułu rozmija się z prawdą sugerując, że sprawa nie została wyjaśniona.
RecoilX
RecoilX
RecoilX 27.11.2016, 17:17:29
  • 0
@bem_ben: Ale o czym Ty mówisz pisząc mi "nie konfabuluj"? To co napisałem o zakłamaniu panujących w środowiskach giedroyciowskich, o wspieraniu Ukrainy na zasadzie "cel uświęca środki", to niestety wierny opis rzeczywistości.

I polecam w dalszym ciągu, abyś zapoznał się ze sprawą Maciejczuka i dirlewangerowców z Ajdaru - zapoznaj się z tamtą sytuacją, ciekawe co powiesz.
RecoilX
RecoilX
RecoilX 27.11.2016, 17:19:42
  • 0
@RecoilX: Odpowiadam na swój własny post, bo ciekawi mnie to, co siedzi w głowach osób dających mi minusy - czy zadaliście sobie trud sprawdzenia, dowiedzenia się o co chodziło we wspomnianej przeze mnie sytuacji z Maciejczukiem i dirlewangerowcami? Czy też może dajecie minusy, a nawet nie wiecie o co chodzi?
RecoilX
RecoilX
RecoilX 27.11.2016, 23:26:52
  • 1
@michalxl600: O jakie "pieprzenie bzdur" miałoby niby chodzić? Ja odnoszę się do konkretnej sytuacji, w której Polacy zaangażowani we wspieranie Ukrainy obrzucili go oszczerstwami za to, że "ośmielił" się ujawnić niewygodną prawdę o obecności neonazistów-dirlewangerowców w batalionie "Ajdar". Czy znasz tę sytuację? Bo tak się składa, że autorka artykułu rozmija się z prawdą i pisze, że sprawa nie została wyjaśniona - a właśnie została wyjaśniona, Maciejczuk mówił prawdę, bo obecność
RecoilX
RecoilX
RecoilX 30.11.2016, 12:32:57
  • 1
@michalxl600: Tak, Maciejczuk pił wódkę z banderowcami i to dokumentował - miała to być próba zrozumienia Ukraińców-banderowców. Ja osobiście tego nie pochwalałem i nie pochwalam, natomiast nie rozumiem dlaczego sama zmiana tego zachowania miałaby świadczyć o Maciejczuku źle.

Wielu Polaków popierało w dużej mierze banderowski Majdan na fali bezkrytycznego entuzjazmu, a potem im ten entuzjazm przeszedł, np. gdy Ukraina zaczęła oddawać cześć OUN/UPA na poziomie państwowym. To zaprzestanie poparcia dla
RecoilX
RecoilX
RecoilX 30.11.2016, 18:00:15
  • 1
@michalxl600:

1. Jak dla mnie to jest 100% NIE w porządku, czy w sferze państwowej czy nie - ja całkowicie potępiam jakikolwiek kult OUN/UPA. Natomiast pamiętam jaki był entuzjazm wokół Majdanu, jaka propaganda leciała w polskich mediach - ja akurat trochę się na tym znam, więc widziałem to, że nasze media ostro manipulują, ale widziałem też, że wielu innych ludzi daje się na to nabrać. I mimo, że mam tych
szurszur
szurszur
19.10.2016, 20:09:17
  • 8
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

RecoilX
RecoilX
RecoilX 20.10.2016, 13:39:30
  • 0
@szurszur: Niestety ta deklaracja w obecnym kształcie zawiera gloryfikację OUN/UPA, co jest czymś głęboko haniebnym. A ZSRR można i należy potępiać, ale to nie usprawiedliwia gloryfikowania OUN/UPA.
  • Odpowiedz

322

Na kolanach przed rosyjską potęgą. O działalności portalu Kresy.pl

Pokaż treści 18+

Na kolanach przed rosyjską potęgą. O działalności portalu Kresy.pl

Oskarżenia stawiane twórcom portalu Kresy.pl sugerują zbieżność publikowanych tam informacji z interesami pewnego wschodniego mocarstwa.

A_question_mark
z
eastbook.eu
dodany: 19.09.2016, 07:50:35
  • 81
  • #
    polska
  • #
    polityka
  • #
    4konserwy
  • #
    rosja
  • #
    historia
RecoilX
RecoilX
RecoilX 22.09.2016, 09:05:54
  • 1
@luksus2: Sprawa wygląda jeszcze inaczej - po prostu Kresy.pl to portal anty-giedroyciowski, który w przeciwieństwie do wielu polskich mediów NIE uprawia propagandy ukraińskiej i "śmiał" we wcześniejszych latach informować o tym, co giedroyciowcy chcieli ukryć przed społeczeństwem.

Przykładowo gdy ukraiński parlament uhonorował Szuchewycza - dowódcę UPA podczas Rzezi Wołyńskiej, to Kresy.pl o tym napisało, a większość polskich mediów to przemilczała, bo przecież poinformowanie o tym nie sprzyjałoby ich celowi nakłaniania
RecoilX
RecoilX
RecoilX 22.09.2016, 09:07:53
  • 0
@CKDezerter: Ty sobie żartujesz? Przez długi okres czasu Kresy.pl było jednym z niewielu źródeł informacji, z których mogłeś dowiedzieć się tego, co ukrywała przez polskim społeczeństwem propaganda pro-ukraińska w większości mediów. Stąd też te ataki na Kresy.pl - giedroyciowcy chcieliby mieć monopol informacyjny i móc wciskać Polakom pro-ukraińską propagandę.
RecoilX
RecoilX
RecoilX 22.09.2016, 09:09:34
  • 1
@Mordochlap: Nieprawda - Kresy.pl są mocno krytyczne względem Ukrainy, wręcz antyukraińskie, ale nie są prorosyjskie. Natomiast są obiektem ataków (oszczerstw) i nienawiści ze strony środowisk pro-ukraińskich, które zarzucają prorosyjskość każdemu, kto krytykuje Ukrainę.
RecoilX
RecoilX
RecoilX 22.09.2016, 09:10:17
  • -1
@hcuj: Oczywiście. Prawda jest taka, że Kresy.pl informują o tym, co przemilcza dominująca w Polsce propaganda pro-ukraińska.
RecoilX
RecoilX
RecoilX 22.09.2016, 09:12:05
  • 1
@ToJeCzeskyFilm: "No no, sama prawda i tylko prawda .... jakoś dziwnym trafem autor tego artykułu jest redaktorem konkurencyjnego portalu dla Kresy.pl. czyli iście prawda objawiona wg. wschodniego modus operandi .... " - dokładnie. I to portalu konkurencyjnego także w sensie podejścia do Ukrainy. Ten artykuł to po prostu atak środowisk pro-ukraińskich na portal sprzeciwiajacy się wspieraniu banderowskiej Ukrainy.
RecoilX
RecoilX
RecoilX 22.09.2016, 09:19:47
  • 0
@duga: "Hmm "agentura ukraińska" zarzuca "agenturze rosyjskiej" o bycie agenturą... Seems legit.

A tak serio, rozumiem że żeby nie być etykietowanym jako "agentura moskiewska" to trzeba pisać wyłącznie o porażkach rosji i ich wpadkach." - to jest jedna sprawa, a druga sprawa jest taka, że jeżeli ktoś pisze w jakikolwiek krytyczny sposób o Ukrainie, to staje się obiektem nienawiści i ataków (oszczerstw) ze strony środowisk giedroyciowskich, pro-ukraińskich. I to właśnie
RecoilX
RecoilX
RecoilX 22.09.2016, 09:27:28
  • 1
@wilma: Niestety jak widać nie masz zielonego pojęcia o czym piszesz. Bo ukraińskie trolle jak najbardziej istnieją, tylko nie są to opłacani agenci Ukrainy, a po prostu członkowie mniejszości ukraińskiej w Polsce, potomkowie przesiedleńców z Akcji Wisła, którzy urodzili się w Polsce i mówią świetnie po polsku, przez co mogą udawać Polaków i wspierać Ukrainą poprzez propagandę pro-ukraińską.

Jeszcze inną kategorią trolli- już nie ukraińskich, tylko polskich giedroyciowskich trolli są
RecoilX
RecoilX
RecoilX 22.09.2016, 09:47:32
  • -2
@Frank_Costello: Ok, tylko niestety "ludzie z branży" to w dużej mierze środowisko pro-ukraińskie, giedroyciowskie, które jest takie na zamówienie polityczne, bo polskie elity przybrały kurs pro-ukraiński. Jeżeli ktoś jest nastawiony nie pozytywnie, a negatywnie do Ukrainy, to często jest szykanowany, obrzucany błotem, ma zamkniętą drogę do awansu, itd itp.

"W branży" jest dużej mierze selekcja przez filtr pro-ukraińskości i poparcia dla doktryny Giedroycia - jeżeli ktoś ma poglądy pro-ukraińskie to
RecoilX
RecoilX
RecoilX 07.10.2016, 20:47:13
  • -1
CKD


@CKDezerter: Bredzisz od rzeczy. W III RP generalnie mamy wśród elit, w mediach narrację giedroyciowską, pro-ukraińską. A w okresie fascynacji Majdanem to się jeszcze nasiliło i mieliśmy w polskich, teoretycznie bezstronnych mediach, narrację silnie pro-ukraińską. I w tym okresie Kresy.pl odegrało bardzo pozytywną rolę, mówiąc ludziom o tych aspektach post-majdanowej Ukrainy, o których mainstreamowe media mówiły niechętnie. W mainstreamowych mediach były bajeczki o dobrych Ukraińcach i złych separatystach, a
RecoilX
RecoilX
RecoilX 07.10.2016, 20:57:33
  • -2
@Frank_Costello: Ja osobiście widzę różnicę w sensie używanego języka, a także różnicę w sensie tego, że w NEW jest więcej analiz/komentarzy, a na Kresy.pl więcej wiadomości. Natomiast mam wrażenie, że w kontekście Ukrainy Kresy.pl jednak mówią więcej, a to co mówi NEW jest "przycięte" granicami wyznaczanymi przez ogólną pro-ukraińską postawę - nie w jakiś drastyczny sposób, ale jednak.

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 22.09.2022

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking