@IKEApl: Do tej pory miałem raczej przyjemne doświadczenia z #ikea i Waszymy usługami, jednak po tym co odstawiliście w tym tygodniu już rozumiem skąd zdziwienie na twarzach znajomych gdy mówiłem, że jestem z waszych usług zadowolony.
Zamówiłem montaż kilku szaf PAX na ubiegły poniedziałek, 19.09 w godzinach 8-11. Urlop wzięty, mieszkanie przygotowane, miejsce na montaż zrobione, czekamy. I czekamy. Mija 11, montażystów ani widu ani słychu. Telefon na infolinię, konsultantka sprawdza w systemie, mówi, że potrzebuje więcej czasu na sprawdzenie, daje mnie "on hold" i czekam dalej. Po 25 minutach słuchania jakże kojącej nerwy ikeowej melodii (znam ją już na pamięć), konsultantka oświadcza, że w systemie miał miejsce błąd, płatność nie podpięła się do zamówienia i w związku z tym zlecenie nie zostało przyjęte przez firmę montażową. Pani nie potrafiła wyjaśnić jak to się mogło stać, pomimo, że dostałem potwierdzenie przyjęcia zamówienia i fakturę za montaż. Najbliższy wolny termin montażu to środa, 21.09 w godz. 17-20 więc urlop w poniedziałek zmarnowany. Po wyartykułowaniu niezadowolenia i wyjaśnieniu że właśnie Ikea zmarnowała mi urlop, konsultantka łaskawie oferuje bon na 50 zł (XD). Mieszkanie znowu trzeba przywrócić do stanu pierwotnego no ale co tam, montaż będzie "już" pojutrze (o ja naiwny...).
Przychodzi środa, przezornie i nauczony doświadczeniem, dzwonię około 15 na domolinię upewnić się, że na pewno wszystko jest ok z zamówieniem. Tym razem Pan konsultant pewnym tonem wyjaśnia, że zamówienie jest złożone poprawnie, potwierdza montaż w godzinach 17-20 i przypomina, że 17-20 oznacza, że montażyści mogą równie dobrze przyjechać o 19:59. Myślę sobie ok, dzisiaj się uda, jednak w głębi miałem jakieś dziwne przeczucie, że coś nie pójdzie dobrze. Mieszkanie znowu przygotowan do montażu, miejsce zrobione,
@PanZobrazka: W Ikea ma sens kupować tylko same produkty, najlepiej z własnym odbiorem. Ikea nie ma własnego transportu itd. więc potem męczysz się z podwykonawcami. To, że na montaż czy z transportem nikt nie zjawi się 2-3 razy to nic niesamowitego i co więcej nawet nikt cię o tym nie poinformuje, dopiero jak zadzwonisz, dadzą rabat i umówią na następny termin.
@PanZobrazka: Przepraszamy za wszelkie niedogodności, które opisujesz. W tej sytuacji możesz złożyć reklamację w Punkcie Obsługi Klienta w sklepach, telefonicznie: 22 275 00 00 lub na czacie z pracownikiem na stronie: https://www.ikea.com/pl/pl/customer-service/contact-us/. Na czacie odezwie się do Ciebie bot, wtedy wpisz "kontakt z pracownikiem".
Teraz wszystkie oczy na tag #mirkowyzwanie, bowiem rozpoczynamy jesienną edycję! ( ͡°͜ʖ͡°)
Jest to zabawa polega na wykonaniu jednego z dostarczonych trzech zadań. W akcji pojawia się czynnik mocno losowy, nie wiadomo jakie wyzwanie otrzymacie. Czy coś łatwego, czy może zmierzenie się z trudnością. Zabawa pomoże zmotywować do działania, do zmiany swoich nawyków czy też przełamania własnej nieśmiałości lub uprzedzeń. Chcąc zapisać do akcji, należy w tym poście zostawić komentarz o treści np. "biorę udział". Dołączyć może każdy, kto posiada niezbanowane konto i nie został dodany na czarną listę.. Zestawy zostaną rozesłane we czwartek i od tego dnia będziecie mieć 14 dni na realizację (do 04.11 włącznie). Niedopełnienie obowiązków wynikających z uczestnictwa w zabawie tj. realizacja zadania, podzielenie się relacją z załączonym zdjęciem lub filmem pod oficjalnym hasztagiem akcji w wymaganym terminie będzie skutkować wykluczeniem udziału w zabawie w przyszłości. Więcej szczegółów
@Bobek1234: Rozumiem, że ulotki dla Pacjenta to już nie czytała - jest tam jak byk wyłożone jakie są potencjalne skutki uboczne. No ale lekarze pchają i nie mówią...
Ks. Adam Boniecki na łamach 'Tygodnika Powszechnego' zapowiedział, że nie podpisze listu w obronie papieża Polaka. 'Janowi Pawłowi II teraz nie obrona jest potrzebna, ale pełna prawda. Mitowi może ona nie dorówna, ale już nie będzie trzeba papieża bronić' - napisał ks. Boniecki.
Powiatowy Szpital Specjalistyczny w Stalowej Woli poinformował, że lekarze przyjmujący w Poradni Okulistycznej, będą udzielać konsultacji lekarskich zdalnie, w formie teleporady. Przejście lekarzy – okulistów na taką formę pracy szpital ogłosił w oficjalnym komunikacie, na swojej stronie...
Nic nowego, w Bielsku-Białej (przychodnia przy ulicy Komorowickiej, kto mieszka ten zna) poradnia okulistyczna przyjmuje pacjentów w taki sposób od samego początku epidemii ¯\_(ツ)_/¯
Zamówiłem montaż kilku szaf PAX na ubiegły poniedziałek, 19.09 w godzinach 8-11. Urlop wzięty, mieszkanie przygotowane, miejsce na montaż zrobione, czekamy. I czekamy. Mija 11, montażystów ani widu ani słychu. Telefon na infolinię, konsultantka sprawdza w systemie, mówi, że potrzebuje więcej czasu na sprawdzenie, daje mnie "on hold" i czekam dalej. Po 25 minutach słuchania jakże kojącej nerwy ikeowej melodii (znam ją już na pamięć), konsultantka oświadcza, że w systemie miał miejsce błąd, płatność nie podpięła się do zamówienia i w związku z tym zlecenie nie zostało przyjęte przez firmę montażową. Pani nie potrafiła wyjaśnić jak to się mogło stać, pomimo, że dostałem potwierdzenie przyjęcia zamówienia i fakturę za montaż. Najbliższy wolny termin montażu to środa, 21.09 w godz. 17-20 więc urlop w poniedziałek zmarnowany. Po wyartykułowaniu niezadowolenia i wyjaśnieniu że właśnie Ikea zmarnowała mi urlop, konsultantka łaskawie oferuje bon na 50 zł (XD). Mieszkanie znowu trzeba przywrócić do stanu pierwotnego no ale co tam, montaż będzie "już" pojutrze (o ja naiwny...).
Przychodzi środa, przezornie i nauczony doświadczeniem, dzwonię około 15 na domolinię upewnić się, że na pewno wszystko jest ok z zamówieniem. Tym razem Pan konsultant pewnym tonem wyjaśnia, że zamówienie jest złożone poprawnie, potwierdza montaż w godzinach 17-20 i przypomina, że 17-20 oznacza, że montażyści mogą równie dobrze przyjechać o 19:59. Myślę sobie ok, dzisiaj się uda, jednak w głębi miałem jakieś dziwne przeczucie, że coś nie pójdzie dobrze. Mieszkanie znowu przygotowan do montażu, miejsce zrobione,