@IKEApl: Do tej pory miałem raczej przyjemne doświadczenia z #ikea i Waszymy usługami, jednak po tym co odstawiliście w tym tygodniu już rozumiem skąd zdziwienie na twarzach znajomych gdy mówiłem, że jestem z waszych usług zadowolony.
Zamówiłem montaż kilku szaf PAX na ubiegły poniedziałek, 19.09 w godzinach 8-11. Urlop wzięty, mieszkanie przygotowane, miejsce na montaż zrobione, czekamy. I czekamy. Mija 11, montażystów ani widu ani słychu. Telefon na infolinię, konsultantka sprawdza
@PanZobrazka: W Ikea ma sens kupować tylko same produkty, najlepiej z własnym odbiorem. Ikea nie ma własnego transportu itd. więc potem męczysz się z podwykonawcami. To, że na montaż czy z transportem nikt nie zjawi się 2-3 razy to nic niesamowitego i co więcej nawet nikt cię o tym nie poinformuje, dopiero jak zadzwonisz, dadzą rabat i umówią na następny termin.
@PanZobrazka: Przepraszamy za wszelkie niedogodności, które opisujesz. W tej sytuacji możesz złożyć reklamację w Punkcie Obsługi Klienta w sklepach, telefonicznie: 22 275 00 00 lub na czacie z pracownikiem na stronie: https://www.ikea.com/pl/pl/customer-service/contact-us/. Na czacie odezwie się do Ciebie bot, wtedy wpisz "kontakt z pracownikiem".
Zamówiłem montaż kilku szaf PAX na ubiegły poniedziałek, 19.09 w godzinach 8-11. Urlop wzięty, mieszkanie przygotowane, miejsce na montaż zrobione, czekamy. I czekamy. Mija 11, montażystów ani widu ani słychu. Telefon na infolinię, konsultantka sprawdza