Dobra, lecimy z tematem. Post 1.
Pierwszy post będzie nieco mieszany, troszkę edukacyjny, troszkę analityczny. Na ruszt weźmiemy ofertę abonamentu na Hyundaia Tucsona od https://www.hyundaiabonament.pl który finansowany jest przez MasterLease (Najdłużej działający firma oferująca głównie najem długoterminowy, w trakcie przejęcia przez PKO Leasing). Abonament porównamy z ofertą najmu długoterminowego od mLeasing. Auto w tej samej wersji, przyjęta cena 74k PLN brutto. Powiedzmy że to realna oferta po wyrwanych rabatach, może ciut za niska.
Pierwszy post będzie nieco mieszany, troszkę edukacyjny, troszkę analityczny. Na ruszt weźmiemy ofertę abonamentu na Hyundaia Tucsona od https://www.hyundaiabonament.pl który finansowany jest przez MasterLease (Najdłużej działający firma oferująca głównie najem długoterminowy, w trakcie przejęcia przez PKO Leasing). Abonament porównamy z ofertą najmu długoterminowego od mLeasing. Auto w tej samej wersji, przyjęta cena 74k PLN brutto. Powiedzmy że to realna oferta po wyrwanych rabatach, może ciut za niska.





Dzisiaj transakcja z tego tygodnia.
Fiat Ducato.
Auto z 2015 roku, Salon Polska, I rejestracja 2016. Cena netto 34.500. Jako że auto dostawcze to klient może odliczyć 100% VAT (suma ubezpieczenia na polisie z tego tytułu również od netto). Finansujący mLeasing. Klient działalność od kilka lat. W transakcji ciekawym przypadkiem była ścieżka własności auta. Mianowicie auto zostało kupione w 2016 roku na kredyt lub pożyczkę w GetinBanku. O dziwo bank nie zabezpieczył