#szczecin Chciałbym zaprosić Was do głosowania na mój projekt w tegorocznym Budżecie Obywatelskim. W wielkim skrócie polega on na montażu fotoradarowych wyświetlaczy prędkości: 50 i mniej = zielona uśmiechnięta buźka lub zielone cyferki + napis: DZIĘKUJĘ, 51 i więcej = czerwona smutna buźka lub czerwone cyferki + napis ZWOLNIJ * - zależy od producenta.
Z powodzeniem działa w zasadzie w całych Czechach a u nas im bliżej granicy tym więcej tego. Przykład to ulica Sudecka w Jeleniej Górze - wjazdowa ulica od strony Karpacza. https://maps.app.goo.gl/oLRQcgf9Yf7J9iY46 Długa prosta a wszyscy jadą przepisowo. Wg słów mieszkańców w czasach przed radarem "limity nie istniały". Oczywiście śmigały pojedyncze pojazdy, no ale jak trafi na Ciebie to jeden wystarczy.... Wbrew temu co na etapie konsultacji twierdzili Szczecińscy urzędnicy takie wyświetlacze można
@JoeGlodomor: To info od rodziny i ich znajomych. Wiesz - mieszkasz na wlotówce i boisz się przejść na drugą stronę... Ta ulica dodatkowo jest dość mocno nachylona, także tego... obawy były uzasadnione.
@Kiciket: To trudny temat. Zgłaszając projekt wskazujesz konkretną działkę, na konkretnym osiedlu. Piastów (w ramach tego projektu) na pewno odpada, bo to już nie Śródmieście Północ. Tu u mnie sprawa dodatkowo się komplikuje, bo w chwili zgłaszania nie wiedziałem, że będą światła na przejściu. Na etapie procedowania wniosku była propozycja by przesunąć, ale w obrębie działki lub poza tą działkę ale koniecznie w granicach osiedla. Jak będzie - zobaczymy. Skoro
@Lefty: Tak, korci i są tacy co sprawdzają "ile się wyświetli". Natomiast sam pomysł na urządzenia nie jest nowy i producenci już uwzględniają nieprzewidziane wcześniej zjawiska w postaci funkcji "anty-rekord". Czyli np do 69km/h będą Ci się wyswietlały cyferki na czerwono + ZWOLNIJ a później już tylko ZWOLNIJ.
@Gleba_kurfa_Rutkowski_Patrol: Inni też mają. To obowiązkowe wyposażenie auta a jakoś radary oraz klasyczne stacjonarne i mobilne kontrole prędkości są cały czas potrzebne. Może nie każdy używa?
@pozdroxxx666: Jakie to Polskie... :) Pamiętaj, że zapisujesz się gdzieś tam w logach/statystykach.... Bez powodu ktoś tych mijanych przez Ciebie radarów nie stawiał.
@virtroy: Hej. Czy mógłbyś rozwinąć temat warsztatu "Dąbrowskiego 1". Ja swoją przygodę z nimi na szczęście już zakończyłem i również nie polecam. Ale generalnie przy takiej jakości obsługi dziwię się, że widzę dopiero drugą osobę niezadowoloną. Pisz - czy tu czy na priv - bardzo proszę.
Mirki z #ruchdrogowy może umiecie mi pomóc, a może ktoś ze #szczecin się znajdzie bo dziś taka sytuacja.
Jadę sobie środkowym pasem na półturbinowym i chciałem go zmienić na zewnetrzny, typowy do zjazdu a tutaj mi na ten zewnetrzny z boku wyskakuje facio i #!$%@? łapami. Oczywiście obtrąbiłem go i też odmachałem, ale sam zwątpiłem czy dobrze mnie nauczono, że to ja mam pierwszeństwo bo przecież on ma
@TadekNiekradek: Być może za wcześnie wrzuciłeś kierunkowskaz i gość myślał że zjeżdżasz wcześniej a tu (dla niego) niespodzianka, albo mu się przywidziało z tym kierunkowskazem i na tej podstawie trąbił. Będę Cię bronił w sprawie tego co Ci tu zarzucają, że "po co zmieniałeś pas". Otóż z oznakowania tego pseudo ronda nie wynika w jaką ulicę z jakiego pasa da się zjechać. Aż w 3 z 6ciu ulic zjedziemy wyłącznie
Po usunięciu ścianki działowej została mi w podłodze taka zajebiście fajna dziura i szukam inspiracji jak ją zagospodarować xD Ktoś ma jakiś pomysł? Szerokość ok 10cm, głębokość 2cm.
A u mnie był przedmiot, że czasu brakło żeby prowadząca mogła omówić to co chciała i odpowiedzieć na pytania zadawane przez studentów. Bywało że student jest coś "podpowiedział" i ona zapisywała by to dalej obadać bo to "ciekawy aspekt" i potrafiła jeszcze podziękować za ciekawą myśl itp idt. Aż chciało się przychodzić. Wykłady tam nie były obowiązkowe ale sala zazwyczaj pełna. Gdyby tak wszędzie było, nie potrzebny byłby przymus lub nie miałoby
Dobra jeden mirek napisał o Day0 w Amazonie, ja już pracuję tam drugi miesiąc. Zanim się rozpiszę to praca jest po prostu bardzo przeciętna. Jednak lepsza niż praca w Orange, z której przeszedłem jak najszybciej do Amazona, głównie dlatego, że studiuję zaocznie i grafik dla mnie wydawał się być wygodny.
Przed zatrudnieniem jedziemy do agencji Adecco, odbywamy tam półgodzinne spotkanie, na którym jest prezentacja multimedialna, która pokazuje jak wygląda magazyn, oraz co się tam robi. Po prezentacji dostajemy pytanie czy jesteśmy dalej zainteresowani, jeżeli nie to po prostu wychodzimy, jeżeli tak to zaznaczamy, z którego przystanku będzie dla nas najwygodniej jeździć i zapisujemy się na daną linię autobusową oraz dostajemy skierowanie na badania do lekarza medycyny pracy na Piastów lub w Zdrojach. Najlepiej iść tego samego dnia, wtedy ten day0 ma się już nazajutrz. U lekarza wiadomo - kolejki i jeszcze raz kolejki, ze mną było z 40 osób, ja wyszedłem o 14, a niektórzy o 18. Robią test psychologiczny na refleks (klikasz w jakieś łączenia lampek) badają poziom cukru i wzrok. WAŻNE - NIE PYTAJ O NIC LUDZI Z ADECCO, BO W WIĘKSZOŚCI TO CO ONI MÓWIĄ NIE MA POKRYCIA Z TYM CO JEST W RZECZYWISTOŚCI
Day0 - Z tego co pamiętam to rano jakoś o 5:49 miałem autobus, przyjazd pod halę, która jest ogromna, wejście na kantynę i czekanie na kogoś z team leaderów. Następnie wszyscy jesteśmy zabierani do pomieszczenia, w którym jest wykład z BHP, oraz robią nam zdjęcia do kart magnesowych, od 6:30 do 14:30 cały czas coś mówią, a to o pracy, a to o bezpieczeństwie, w międzyczasie jest darmowy obiad. Jest też oprowadzenie po całym magazynie, przekazywanie wskazówek bezpieczeństwa i opis danych stanowisk w pracy. Po wszystkim, jeżeli nadal jesteś zainteresowany następuje podpisanie umowy i wręczenie grafików. WAŻNE - JEŻELI IDZIESZ NA DAY0 W PIĄTEK TO BĘDZIESZ MIAŁ ZMIANĘ NIEDZIELA - ŚRODA, JAK IDZIESZ NP W PONIEDZIAŁEK TO WRZUCĄ CIĘ PRAWDOPODOBNIE NA ŚRODA-SOBOTA
Chciałbym zaprosić Was do głosowania na mój projekt w tegorocznym Budżecie Obywatelskim.
W wielkim skrócie polega on na montażu fotoradarowych wyświetlaczy prędkości:
50 i mniej = zielona uśmiechnięta buźka lub zielone cyferki + napis: DZIĘKUJĘ,
51 i więcej = czerwona smutna buźka lub czerwone cyferki + napis ZWOLNIJ
* - zależy od producenta.
Przykład to ulica Sudecka w Jeleniej Górze - wjazdowa ulica od strony Karpacza.
https://maps.app.goo.gl/oLRQcgf9Yf7J9iY46
Długa prosta a wszyscy jadą przepisowo. Wg słów mieszkańców w czasach przed radarem "limity nie istniały".
Oczywiście śmigały pojedyncze pojazdy, no ale jak trafi na Ciebie to jeden wystarczy....
Wbrew temu co na etapie konsultacji twierdzili Szczecińscy urzędnicy takie wyświetlacze można
Ta ulica dodatkowo jest dość mocno nachylona, także tego... obawy były uzasadnione.
Może nie każdy używa?