@Najtwardszy_Tifoso: zawsze wina ferrari nigdy klekle. Prawda tak że w tych samych warunkach był wolniejszy. Na slikach by się r------ł albo zrobil 360 i by było jako on ma talent że 360 zrobił.
No jak tam Charles? Heheh Carlos znów szybszy? Nie nauczyłeś się jeszcze, że twoje sugestie nawet jak słuszne to nie będą brane pod uwagę? No szkoda szkoda hehe a teraz ide z Xavim i Ruedą na przyjęcie u szefa Santandera, za Monako 2022 na pewno przyjmą nas jak królów ( ͡º͜ʖ͡º) #f1
To było przepiękne Le Mans, nawet nie z powodu zwycięstwa Ferrari czy Piekarzy którzy zapisali się złotymi zgłoskami na kartach historii polskiego Motorsportu. Dramaturgia tego maratonu była piękna. Nie wierzyłem że ktoś zdetronizuje Toyote a tu proszę. Dla takich wyścigów czlowiek się pasjonuje motorsportem. #f1 #wec
@T4_LOVER: Jak Leclerc co chwila ma DNF czy kary cofnięcia pozycji to się dziwisz? Charles czystym skillem i tempem zjada Gravel Oguratora, gdyby nie te DNFy to Sainztander nie miałby co do gadania xd.
Prawda jest taka, że każdy na tym tagu tęskni za jedyną słuszną i sprawiedliwą dominacją sir Lewisa, ale niektórzy po początkowej euforii wywołanej zwrotem akcji w Abu Dhabi zbyt późno ogarnęli, że był to zwykły wał i wpadli w niefortunną pętlę p00szkarskiego zapalenia mózgu, z której nie wiedzą, jak się teraz wydostać, aby nie wyjść na chorągiewy. #f1
#f1 Dobre imie Estebana zostanie obronione !! #ocieplaniewizerunkuocona tag do obserwowania/ czarnolistowania :) Kanada 2017 Po starcie Perez P6 Ocon P8 Perez po szybkiej zmianie kół utknął za Riccardo na twardych oponach. Ocon na dłuższym stincie zmienia opony(33 kólko), dość szybko wyprzedza Raikkonena i dochodzi Pereza i Riccardo(46 kółko).Perez na 52 kółku dostaje team orders ale g---o se z tego robi. 66 kółko dochodzi Vettel(2 pit,miękka mieszanka), zamieszanie i wyprzedza Ocona a 2 kólka później Pereza. Koniec PER P5 OCO P6 Wnioski: Ocon mógł realnie powalczyć o P3(bo miał świeższe i bardziej miękkie opony) z Riccardo. Perez nic nie ugrał ani dla siebie ani dla zespołu swoją defensywną jazdą.
Vettel wielokrotnie podkreśla, ze F1 nie ma być elektryczne a baterie są złym pomysłem, bo to inna seria która nie ma nic wspólnego z dziedzictwem F1. W DNA f1 jest innowacja i ograniczanie wpływu na środowisko powinno odbywać się przez syntetyczne paliwa przyszłości. Oby go tam nie bałamucili. Bring Back fucking V12
@cinu4: To jest dobre imo i to głównie przez to dzieciaki się wkręcają w temat - bo ktoś z rodziny, czy to tata, wujek, dziadek czy starszy brat to oglądają