Zepsul mi sie ekspres do kawy DeLonghi - panel dotykowy przestal dzialac, wiec nie da sie zrobic kawki. Mam dwie opcje reklamacji. Bezposrednio u DeLonghi albo przez MediaExpert. Ktora wybrac? Ktos mial jakies doswiadczenia z jedna z form i moze polecic lub nie polecic?
@luklew: Ja oddawałem niedawno DeLonghi dedica na gwarancje u producenta, generalnie serwis działa szybko z przyjęciem wysłaniem kuriera itp. Tylko dwa razy odsyłali mi dalej zepsuty ekspres(podobno wymieniali coś tam) a ostatnie wysłanie skończyło się stwierdzeniem że ekspres jest nienaprawialny i Mediaexpert oddało mi kasę(po pokazaniu orzeczenia z serwisu) Myślę że warto u nich uderzyć najpierw najwyżej później bić się z media expert
#reklamacja #ekspresdokawy #mediaexpert #delonghi
Ja oddawałem niedawno DeLonghi dedica na gwarancje u producenta, generalnie serwis działa szybko z przyjęciem wysłaniem kuriera itp. Tylko dwa razy odsyłali mi dalej zepsuty ekspres(podobno wymieniali coś tam) a ostatnie wysłanie skończyło się stwierdzeniem że ekspres jest nienaprawialny i Mediaexpert oddało mi kasę(po pokazaniu orzeczenia z serwisu)
Myślę że warto u nich uderzyć najpierw najwyżej później bić się z media expert