Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko221
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
MarcelMC

MarcelMC

Dołączył 10 lat i 10 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 682
  • Znaleziska 34
  • Mikroblog 648
  • Obserwujący 1
  • Obserwowane 20
  • Dodane (40)
  • Komentowane (240)
  • Plusowane (368)
egocentryczka
egocentryczka
14.03.2015, 18:29:38
  • 1
jak tam Mireczki sobotni wieczór wam mija?

#weekend
  • 17
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

MarcelMC
MarcelMC 14.03.2015, 18:31:01 via Android
  • 0
@egocentryczka: Całkiem sympatycznie. A Tobie?
  • Odpowiedz
MarcelMC
MarcelMC 14.03.2015, 18:33:22 via Android
  • 0
@egocentryczka: Co konkretnie porabiasz, jeśli mogę zapytać?
  • Odpowiedz
cometa93
cometa93
12.03.2015, 22:06:24
  • 14
#gamedev #unity3d

Cześć od dłuższego czasu oglądam wykop ale jeszcze raczej nie udzielałem się na nim indywidualnie, wraz z chłopakami pracujemy nad grą od ponad półtora roku w wolnym czasie. Jesteśmy właśnie na etapach beta testów i zbieramy opinie, pomysły i problemy w naszym user community ( www.dudewars.heeduser.com).

Właśnie walczymy o wejście do finałów Imagine Cup gdzie mamy na prawdę duże szansze, żeby pojechać walczyć międzynarodowo do Seattle
cometa93 - #gamedev #unity3d 



Cześć od dłuższego czasu oglądam wykop ale jeszc...

źródło: comment_4DKlafZZUxzBiIhZMrFuebHNbHiF8nSW.jpg

Pobierz
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

MarcelMC
MarcelMC 13.03.2015, 09:31:18
  • 0
@cometa93: Kolego odblokuj pw.
  • Odpowiedz
MarcelMC
MarcelMC 10.03.2015, 23:10:22
  • 2
Witam. Czy jest jakiś sposób na wykrycie "kliknięcia na obiekt" oprócz OnMouseDown. Zrobiłem tak: if (Input.GetMouseButtonDown(0)) {
RaycastHit hit;
Ray ray = Camera.main.ScreenPointToRay(Input.mousePosition);

if (Physics.Raycast(ray, out hit))
{
  • 25
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

MarcelMC
MarcelMC
Autor
10.03.2015, 23:18:04
  • 1
@blisher: Nie boli, nie boli. Sprawdziłem kilka opcji zanim tu napisałem, niestety żadne rozwiązanie nie zadziałało. Nie śmiem zawracać Wam głowy jeśli nie ma takiej potrzeby.
  • Odpowiedz
MarcelMC
MarcelMC
Autor
10.03.2015, 23:21:45
  • 1
@sproject: Chyba tak. Tylko zastanawiam się jaki wpływ będzie na wydajność gry.
  • Odpowiedz
MarcelMC
MarcelMC
Autor
10.03.2015, 23:26:53
  • 0
@Wextor: W przypaku 2D trzeba zmienić na RaycastHit2D, czy też wykryje?
  • Odpowiedz
MarcelMC
MarcelMC
Autor
10.03.2015, 23:38:44
  • 1
@t3rmi: Może się przyda.

if (Input.GetMouseButtonDown (0)) {
Vector3 pos = Camera.main.ScreenToWorldPoint (Input.mousePosition);
RaycastHit2D hit = Physics2D.Raycast (pos, Vector2.zero);
if (hit != null && hit.collider !=
  • Odpowiedz
MarcelMC
MarcelMC
Autor
13.03.2015, 10:28:59
  • 0
@cometa93: Już znalazłem rozwiązanie. Nie mogłem użyć OnMouseDown, ponieważ odnoszę się do różnych gameobjectów w całej grze, a OnMouseDown działa tylko do konkretnego obiektu, któremu przypisujemy skrypt.
  • Odpowiedz
MarcelMC
MarcelMC 09.03.2015, 22:57:29
  • 3
Witam. Mam pytanko. Czy ten dysk będzie działał pod SATA II? #komputery #sprzetkomputerowy
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

MarcelMC
MarcelMC
Autor
09.03.2015, 23:03:00
  • 2
@Murzinio: Dziękuje kolego.
  • Odpowiedz
koc_grzewczy
koc_grzewczy
07.03.2015, 23:06:35
  • 2
mirki mirki co teraz leci w #radio #trojka !!! ?? ?
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

MarcelMC
MarcelMC 07.03.2015, 23:10:54 via Android
  • 1
@koc_grzewczy: możesz sobie później sprawdzić na playliście
  • Odpowiedz
MarcelMC
MarcelMC 07.03.2015, 23:23:03 via Android
  • 1
@koc_grzewczy: salva mea
  • Odpowiedz
O.....9
O.....9
konto usunięte 07.03.2015, 23:05:56
  • 10
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

MarcelMC
MarcelMC 07.03.2015, 23:12:47 via Android
  • 1
@Oskarek89: Masz jakiś link do video?
  • Odpowiedz
MarcelMC
MarcelMC 07.03.2015, 23:15:34 via Android
  • 1
@Oskarek89: Dziękuję.
  • Odpowiedz
Frollo
Frollo
03.03.2015, 13:04:36
  • 3
No siema. Poszukuje kogoś, kto podjąłby się wykonania dużej (powiedzmy 1.5x1.5 m) tablicy hmmm interaktywnej tj. mapy konturowej miasta z naniesionym na nią schematem sieci ciepłowniczej, przyłączami etc. Całość musi mieć możliwość wyboru głównych sieci lub węzłów i ich podświetlania (diody led? świecące taśmy? jakieś światłowody?). Musi być elegancko, nowocześnie i z przytupem. Sterowanie z bocznego panelu. Gdzie w ogóle szukać firm lub osób zajmujących się czymś takim? Ktoś ma doświadczenie? Tylko
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

MarcelMC
MarcelMC 03.03.2015, 13:47:55
  • 1
@Frollo: ddspoland.com, myślę że dadzą radę.
  • Odpowiedz
Sad-
Sad-
02.03.2015, 11:26:04
  • 3
Witam Mirki! znacie jakiegoś dobrego grafika, który zrobi bannery reklame? Słyszałem, że @niemenel się tym zajmuje.
Baner będzie związany z pracą fundacji polaków na uchodźstwie.

#reklama #unaswuk #heheszki
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

MarcelMC
MarcelMC 02.03.2015, 11:29:32
  • 0
@Sad-: Ja mogę zrobić. Jak coś pisz na priv.
  • Odpowiedz
TadeuszSynZygmunta
TadeuszSynZygmunta
01.03.2015, 20:43:31
  • 92
Taki tam biedarender, śmiesznie to wyszło, mogłem dodać chmurki jakieś, już niedługo pokażę Wam jak to wszystko w grze wygląda ^__^

#odzeradogamedevelopera
TadeuszSynZygmunta - Taki tam biedarender, śmiesznie to wyszło, mogłem dodać chmurki ...

źródło: comment_BDud6h5u5SlW5TPafSKoGwBPxvhMFzls.jpg

Pobierz
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

MarcelMC
MarcelMC 01.03.2015, 21:40:51
  • 3
@TadeuszSynZygmunta: Dobry ten niemiecki grafik :D
  • Odpowiedz
MarcelMC
MarcelMC 27.02.2015, 20:23:45
  • 3
Rozwiązałem swój problem z przekazywaniem danych pomiędzy scenami za pomocą - PlayerPrefs. Zastanawiam się tylko, czy to jest dobre rozwiązanie. Jak, to widzicie? #unity3d #unity #stodnizunity #gamedev
  • 20
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

MarcelMC
MarcelMC
Autor
27.02.2015, 20:41:47
  • 0
@blamedrop: Możesz dać mi jakąś wskazówkę? Wybacz, niedawno zacząłem naukę Unity.
  • Odpowiedz
MarcelMC
MarcelMC
Autor
27.02.2015, 20:49:45
  • 0
@blamedrop: @jigsaw96: No i o to chodziło. Dzięki śliczne!
  • Odpowiedz
MarcelMC
MarcelMC
Autor
27.02.2015, 21:09:39
  • 0
@severian: Dlatego chciałem się upewnić czy nie ma innej możliwości.
  • Odpowiedz
MarcelMC
MarcelMC
Autor
27.02.2015, 22:32:34
  • 0
@blamedrop: Możesz mi jeszcze powiedzieć dlaczego zmienne mają być statyczne?
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • Strona 9 z 12
  • >

Marcin Krzyszczak

  • Uczeń, który pragnie przewyższyć swego mistrza.
  • Sulęczyno
  • http://www.cornerart.pl
  • marcel_von_clima@wp.pl

Osiągnięcia

  • Ekshibicjonista
    od 20.02.2015

    Ekshibicjonista
  • Rocznica
    od 05.02.2022

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 07.02.2015

    Gadżeciarz

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking