@mejd-in-czajna: Póki co jednak skill za niski, może kiedyś, kiedy sam będę zadowolony z tego, co tworzę :D Jak na razie cieszę się, że znalazłem chwilkę, żeby w ogóle coś namalować. Dopiero drugi raz w tym roku - wstyd. A jak wiadomo to praktyka jest tutaj jednak potrzebna.
@zuzannagryzmoli, @Wina_Segmentacji: A mi właśnie bardziej podoba się ta pierwotna wersja z okiem pod kątem. Nadaje to pracy ciekawy, baśniowy charakter. Pierwotnie myślałem, że taki właśnie był zamiar - zbliżenie postaci to kozła, który ma właśnie takie rozmieszczenie oczu. Przykuwało to wzrok (lel), ale w pozytywny, nierażący sposób.
@j4ace: Akurat to wszystko jest prostsze niż brzmi. Jeszcze chwila i do tego dojdziesz ( ͡º͜ʖ͡º)
@card_man: Nie, ponieważ zależało mi tutaj jednak na szybkości przetwarzania. Wykorzystuję więc najprostsze z najprostszych filtrów, które po prostu obliczają gradient wartości w poszczególnych kanałach dla zadanego piksela (w jego sąsiedztwie 3x3). I wartości te są właśnie moim wektorem cech. Potem każdy punkt maski, przy użyciu
@card_man: Nie, ale to dlatego, że uczenie drzew robiłem w Pythonie. Początkowo nie wiedziałem jakiej metody klasyfikacji/regresji użyję (zastanawiałem się też nad NN, czy SVR), a tutaj najszybciej było mi to przetestować. Samo podejmowanie decyzji na podstawie wczytanego z pliku drzewa to jest dosłownie 7 linii kodu, więc nie chciało mi się już ich przekształcać do postaci zgodnej z implementacją OpenCV :D
@card_man: Samo repo z projektem jest dostępne na githubie. Co prawda muszę jeszcze poczyścić ten kod i opisać jak skonfigurować wszystkie resourcy, ale kod tam można znaleźć.
Programista, artysta i miłośnik dobrego kina.Tutaj ma ujście moja twórczość para-artystyczna:https://www.facebook.com/Fixers.workshop/Tutaj znajdziecie moją stronkę do nauki programowania:http://trepl.xyz/i odpowiadający jej fanpage na facebooku:https://www.facebook.com/trepl.xyz/
źródło: comment_XISNI1jispB5WIXtdipb1hFOLlhSZxYg.jpg
Pobierz