#motocykle #motomirko #pokazmotor #benelli
Mam takie przemyślenia ,jako że pyknie mi zaraz pierwszy tysiączek i troche już poznałem się z maszyną i mineło już pierwsze zauroczenie.
Pojeżdziłem trochę w terenie, głównie miasto ale i parę przelotów autostradowych zaliczyłem.
Motocykl na miasto jest ok, nie wyróżnia się niczym szczególnym,ot kolejny naked jakich wiele na rynku, pozycja jest całkiem wygodna kierownica ma odpowiednią szerokość na przeciskanie się w korkach, dźwięk na fabrycznych wydechach jest całkiem przyjemny, choć dźwięk pracy motocykla na luźnych obrotach przypomina trochę klekot starego diesla xD. Trochę zawiodło mnie spalanie, spodziewałem się wyników bliższych 4l niż 5. Jednym z moich poprzednich motocykli był DL650 z 2012 roku i tam potrafiłem zejść ze spalaniem poniżej 4l i to zbytnio się nie wysilając.
Co irytuje mnie najbardziej to dosyć spore wibracje, szczególnie przy wyższych obrotach i prędkościach są one mocno odczuwalne, czuje je na rękach jeszcze długo po zakończeniu jazdy. Moje dwa ostatnie motocykle były chińskiej produkcji i oba wibrowały mniej (adv400 i scrambler 125). Może po wymianie oleju i ostatecznym dotarciu będzie lepiej, to się okaże.
Mam takie przemyślenia ,jako że pyknie mi zaraz pierwszy tysiączek i troche już poznałem się z maszyną i mineło już pierwsze zauroczenie.
Pojeżdziłem trochę w terenie, głównie miasto ale i parę przelotów autostradowych zaliczyłem.
Motocykl na miasto jest ok, nie wyróżnia się niczym szczególnym,ot kolejny naked jakich wiele na rynku, pozycja jest całkiem wygodna kierownica ma odpowiednią szerokość na przeciskanie się w korkach, dźwięk na fabrycznych wydechach jest całkiem przyjemny, choć dźwięk pracy motocykla na luźnych obrotach przypomina trochę klekot starego diesla xD. Trochę zawiodło mnie spalanie, spodziewałem się wyników bliższych 4l niż 5. Jednym z moich poprzednich motocykli był DL650 z 2012 roku i tam potrafiłem zejść ze spalaniem poniżej 4l i to zbytnio się nie wysilając.
Co irytuje mnie najbardziej to dosyć spore wibracje, szczególnie przy wyższych obrotach i prędkościach są one mocno odczuwalne, czuje je na rękach jeszcze długo po zakończeniu jazdy. Moje dwa ostatnie motocykle były chińskiej produkcji i oba wibrowały mniej (adv400 i scrambler 125). Może po wymianie oleju i ostatecznym dotarciu będzie lepiej, to się okaże.
#motocykle #motomirko #pytaniedoeksperta