Starszy Pan (80 lat) od dwóch lat jest przekonany, że rozwiązał umowę na telefon stacjonarny. Tymczasem bardzo grzeczny i pomocny doradca w salonie Orange wdrożył rozwiązanie, w którym Starszy Pan od dwóch lat płaci co miesiąc 21,53 zł za zawieszenie telefonu i 12 zł za ubezpieczenie związane z telefonem stacjonarnym, którego Starszy Pan nie używa. W dobrej wierze założył,
@bijotai często starsze osoby nie chcą rezygnować tylko zawieszają usługi a za to jest opłata właśnie no i do tego ubezpieczenie - nie istnieje bez aktywnej linii - nie znamy rozmowy jaka odbyła się z doradcą w salonie ale zdradzę Ci, że z zawieszenia linii nikt nic nie ma i żaden sprzedawca nie będzie chciał się w to bawić bo grosza za to nie zobaczy a straci czas. Możliwe, że wcześniej
@bijotai: ok, a jaki mamy dowód na to, że starszy Pan nic o tej umowie nie wiedział? I skoro chcemy traktować ludzi starszych jak niepełnosprawnych umysłowo i dać im dodatkową ochronę jako konsumentom (ogromne pole do nadużyć) to przy okazji też ograniczamy im prawa obywatelskie? Bo skoro ktoś jest zbyt ograniczony by podpisać umowę na telefon to tym bardziej jest zbyt ograniczony, żeby głosować.
Mam tu konto 12 lat ale nie mogę się pochwalić screenem bo musiałem założyć nowe konto :( W zamian screen jak wyglądał Wykop jak tu trafiłem. Od 12 lat moje centrum internetu.
@Wilczeniec właśnie dzisiaj czytałem zwyczaje wigilijne bo po rozmowie z żoną co do postu w wigilię i okazało się, że zjedzenie mięsa w wigilię nie jest grzechem. Niestety staty, musisz wymyśleć coś innego aby spłonąć w piekle ¯_(ツ)_/¯
źródło: comment_rUu7vtTzCGp0Xu4kJHUrRo0Nr9cJM3JA.jpg
PobierzI skoro chcemy traktować ludzi starszych jak niepełnosprawnych umysłowo i dać im dodatkową ochronę jako konsumentom (ogromne pole do nadużyć) to przy okazji też ograniczamy im prawa obywatelskie? Bo skoro ktoś jest zbyt ograniczony by podpisać umowę na telefon to tym bardziej jest zbyt ograniczony, żeby głosować.