@maxdebesciak: ja bym sie pewnie bał, że mi opony nie skleją na tyle żeby przejechać na prawo, ale po lewej jest dość miejsca by się wbić jak klin, stracić lusterka i lakier, ale nie zycie
@Sepzpietryny: jasne, że to co napisałem wydarzyło się tylko w mojej głowie, chociaż trochę po śniegu i lodzie jeździłem, przodem i bokiem, fwd i rwd. Skomentowałem to bo na śniegu czuje się jak ryba w wodzie, nie ma zaśnieżonej nocy żebym nie jechał w góry albo na inne zakręty. Nie zmienia to faktu, że w rzeczywistości mogło być tam tak oblodzone, że nawet w lewo nie było szans uciec. Tylko skąd
Mirki, potrzebuje kontrolować napięcie akumulatora. Ale że cenie sobie komfort to żeby z każdym razem nie otwierać maski i nie mierzyć baterii miernikiem pomyślałem żeby sobie wewnątrz auta zamontować jakiś voltomierz. Taki wpinany w zapalniczke będzie ok? Czy trzeba coś poważniejszego?jak to podłączyć ?
@jestem_legenda: taki w zapalniczkę będzie okay, o ile nie potrzebujesz super dokładności, na zapalniczce będziesz miał wynik o tyle mniejszy ile wynoszą straty w instalacji, ale czy masz 10 czy 12V i czy ładuje 12,8 czy 14,4V też się dowiesz
@ekanwro: Tak z tego wynika, ale wydaję mi się, że to może być jakiś błąd bo nie chce mi się wierzyć, że jest aż taka dysproporcja. @adrix: no tak, tylko czemu taka różnica między longiem a shortem?