Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko225
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
Jestem_Leniwcem

Jestem_Leniwcem

Dołączył 10 lat i 10 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 2528
  • Znaleziska 136
  • Mikroblog 2392
  • Obserwujący 3
  • Obserwowane 30
  • Dodane (26)
  • Komentowane (235)
  • Plusowane (2131)
Jestem_Leniwcem
Jestem_Leniwcem 22.12.2014, 14:13:42
  • 1
Mireczki, ktoś robił kiedyś jakieś zamknięte lokacje w #3dsmax i #unity? Bo potrzebuję zrobić pewne zamknięte pomieszczenia do gry i napotkałem problem:

Mając duże pomieszczenie i teksturę starczającą na 10% całkowitej powierzchni jednej ściany, jak mogę powielić tą teksturę zamiast ją rozciągać? Normalnie przy pracy na materiałach jest coś takiego jak tiling, ale nie mogę tego znaleźć przy uvw map...

Chyba, że ma ktoś jakiś sprawdzony sposób
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

cfani4k
cfani4k
cfani4k
22.12.2014, 22:21:34
  • 1
@Jestem_Leniwcem: uvw tez ma tiling
cfani4k - @Jestem_Leniwcem: uvw tez ma tiling

źródło: comment_Wf9LM7JTqrnWum9cVNP3JNOxqFfKmsFw.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
Jestem_Leniwcem
Jestem_Leniwcem 20.12.2014, 20:33:22
  • 2
Mireczki, ostatnio miałem przyjemnośc oglądać film "Chaplin" z 1992 roku. O samym filmie dużo nie będę mówił, niesamowicie klimatyczny i dobrze zroziony, a rola Roberta Downeya Jr. - arcydzieło.

I właśnie odnośnie Downeya mam do Was pytanie - słyszałem niegdyś od znajomych anegdotkę, że podczas grania Chaplina był momentami tak pijany, że w czasach obecnych ludzie musieli mu przypominać, że go grał.

Czy ktoś ma jakieś źródła co do tego? Bo sama
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

endymion80
endymion80
20.12.2014, 20:36:39
  • 2
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Jestem_Leniwcem
Jestem_Leniwcem
Autor
20.12.2014, 21:08:15
  • 1
@endymion80: Chętnie zobaczę :)
  • Odpowiedz
Jestem_Leniwcem
Jestem_Leniwcem 18.11.2014, 15:24:13
  • 1
Mirki i mirabelki. Mam w lodówce:

- makrelę wędzoną

- ser żółty

-
  • 16
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Jestem_Leniwcem
Jestem_Leniwcem
Autor
18.11.2014, 16:28:34
  • 4
@mroz3: @emmmsi: @tiris: @AnnMari: @Bodhisattwa: @Furious: @
Jestem_Leniwcem - @mroz3: @emmmsi: @tiris: @AnnMari: @Bodhisattwa: @Furious: @tynk: 
...

źródło: comment_paKrd9pMaF5fSmoGjSgHDhDWd8gqr1JK.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
A.....i
A.....i
konto usunięte 18.11.2014, 16:31:17 via Android
  • 1
@Jestem_Leniwcem: wygląda smacznie. Smacznego!
  • Odpowiedz
Jestem_Leniwcem
Jestem_Leniwcem 07.11.2014, 17:49:48
  • 2
Mirki, czy jest jakiś sposób, żeby do modelu z nałożoną w 90% UV-ką dodać jeszcze parę polygonów? Bo dopiero teraz zauważyłem dwie dziury w modelu... Jeszcze nie mapowałem niczego w ich bezpośrednim sąsiedztwie, ale kiedy wychodzę z unwrap UVW i tworzę nowe polygony, wracając do UVki cała mapa tworzy się od nowa...

Opcja "preserve UVs" nic nie pomaga ( ͡° ʖ̯ ͡°)

#pytanie #3dsmax
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

c.....s
c.....s
konto usunięte 07.11.2014, 17:56:09
  • 1
@Jestem_Leniwcem: Jak zatykasz dziure(border), to masz nowy poligon, jedynie stitch Cię ratuje. Jak nie mapowałeś niczego w sąsiedzctwie dziury to zatkaj dziure i zrób unwrapa.

Jak dodajesz edge loopa na zmapowanym już modelu, to on jest ładnie rozłożony na uvce.

Odnośnie preserve uv:

https://www.youtube.com/watch?v=ABEScImfgvg
  • Odpowiedz
Jestem_Leniwcem
Jestem_Leniwcem
Autor
07.11.2014, 18:32:44
  • 0
@ch3steros Nadal męczę kuszę z tego wpisu :) Zrobiłem już modele na 1500, 500, 250 poly, a teraz cisnę UVki i tekstury - chociaż z tego co teraz widzę mogłem najpierw zrobić 1500, później UVkę, i dopiero wtedy redukować... A teraz wszystkie uvki muszę robić od nowa :<

Ogólnie w tym semestrze robimy zespołowo grę, kusza do gry właśnie będzie - ale czeka mnie jeszcze wiele pracy, modele bohatera, postaci, wszystkie
  • Odpowiedz
Jestem_Leniwcem
Jestem_Leniwcem 04.11.2014, 13:51:47
  • 2
Mirki, mam pytanie - czy białą tkaninę (najbliżej będzie fakturze typowego prześcieradła) zafarbowaną barwnikami (tie-dye) można jakoś wybielić, by powróciła mniej więcej do poprzedniego stanu (i zafarbować jeszcze raz)?

Pytam, ponieważ robiłem sobie tie-dye - ale nie za bardzo wyszło, za krótko trzymałem tkaninę nasączoną barwnikami. Część zabarwiła się ok, ale część nie złapała barwnika w ogóle (zbyt powierzchownie polałem). Chciałbym poprawić wzór, kolorystyka pozostanie mniej więcej taka sama, więc chyba nie
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Mika_el
Mika_el
04.11.2014, 13:57:40
  • 0
@Jestem_Leniwcem: Minimalne szanse. Możesz próbować zrobić coś ciemniejszego albo wyrzucić.

  • Odpowiedz
Jestem_Leniwcem
Jestem_Leniwcem
Autor
04.11.2014, 14:28:08
  • 0
@Mika_el: ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz
Jestem_Leniwcem
Jestem_Leniwcem 27.10.2014, 22:42:31
  • 3
Mireczki specjalizujące się w #3dsmax - mam na zajęcia wymodelować i oteksturować asset do gry. Wybrałem sobie kuszę automatyczną podobna do tej z Van Helsinga. Nigdy wcześniej nie modelowałem czegoś większego (jedynie młotek z kursu eduweba :D), i cóż, trochę z------m. Dlaczego?

Zrobiłem model hi-poly (załączone zdjęcie) - jak na pierwszy model (4 dni go robiłem...) to jestem z niego mega zadowolony, tylko... Oprócz hi-poly musimy naturalnie zrobić również low-poly. Odpowiednio
Jestem_Leniwcem - Mireczki specjalizujące się w #3dsmax - mam na zajęcia wymodelować ...

źródło: comment_eZMwUQfLIVlMQGwzrr0sIXjGVjof7hfY.jpg

Pobierz
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

c.....s
c.....s
konto usunięte 28.10.2014, 07:54:03
  • 2
@Jestem_Leniwcem: Mistrzu drogi, piszesz, że zrobiłeś hp, to ze zdjęcia. No nie bardzo. Nałóż na tą siatke TurbooSmotha, pewnie wiesz co się dzieje.

Druga sprawa, jak modelujesz pod gry, to robisz miękkie krawędzie, lepiej normal mapa łapie się wypala.

Kolejna rzecz, zaczynasz robić low poly, hp sobie kopiuj i rób na kopii, problem rozwiązany. Tak to możesz jeszcze odpalić ribbona i lecieć po aktualnej siatce, retopo z maksa. Jak z
  • Odpowiedz
Jestem_Leniwcem
Jestem_Leniwcem
Autor
28.10.2014, 08:22:10
  • 0
@ch3steros: Wow, obejrzałem te 3 tutoriale, narzędzie wygląda magicznie! Chyba niekóre elementy zrobię właśnie w taki sposób - wczoraj zacząłem robić low-poly od zera, na bazie hi-poly... Nie jest to zbyt fajne, szczególnie przy naprawdę szczegółowych elementach.
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • Strona 2 z 2
  • >

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 02.09.2022

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 30.06.2016

    Gadżeciarz

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking