Mireczki,
W związku z ogłoszonymi wzrostami składek #zus od 2022 opowiem Wam moją cudowną historię z tym organem, który w wiekszości przypadków zawiedzie Was swoją postawą i na pewno sprawi, że stracicie sporo cierpliwości. Jest to historia spod znaku #afera. Historia w krótkich punktach, żeby łatwiej się czytało, zapnijcie pasy, bo jest wysoko ;)
- Prowadzę od kilku lat działalność gospodarczą i od zeszłego roku chciałem się mocniej rozwijać, więc zatrudniłem
W związku z ogłoszonymi wzrostami składek #zus od 2022 opowiem Wam moją cudowną historię z tym organem, który w wiekszości przypadków zawiedzie Was swoją postawą i na pewno sprawi, że stracicie sporo cierpliwości. Jest to historia spod znaku #afera. Historia w krótkich punktach, żeby łatwiej się czytało, zapnijcie pasy, bo jest wysoko ;)
- Prowadzę od kilku lat działalność gospodarczą i od zeszłego roku chciałem się mocniej rozwijać, więc zatrudniłem
Otwieram paczkomat, nadaje paczkę w paczkomacie, paczka o dużej wartości (ponad 1000 zł). Nagle w aplikacji widnieje status jako nieopłacona.
Potem jest lepiej. Dzwonię codziennie na infolinie i CODZIENNIE słyszę to samo. Konsultant wysyła prośbę o przeszukanie paczkomatu. Dokładnie codziennie ta sama informacja, bicie głową w ścianę, zero odpowiedzi mimo deklaracji ustaleń w 48h. Paczka o dużej wartości przepada, a inpost nic nie robi!
Rozmowy z konsultantami są jeszcze gorsze
Na reklamacje maja prawny obowiazek odpowiedziec, w ciagu okreslonego czasu i to im powinno zalezec zeby ta sprawe rozwiazac. I zlozenie reklamacji uruchamia u nich konkretne procedury.