Otwieram paczkomat, nadaje paczkę w paczkomacie, paczka o dużej wartości (ponad 1000 zł). Nagle w aplikacji widnieje status jako nieopłacona.
Potem jest lepiej. Dzwonię codziennie na infolinie i CODZIENNIE słyszę to samo. Konsultant wysyła prośbę o przeszukanie paczkomatu. Dokładnie codziennie ta sama informacja, bicie głową w ścianę, zero odpowiedzi mimo deklaracji ustaleń w 48h. Paczka o dużej wartości przepada, a inpost nic nie robi!
Rozmowy z konsultantami są jeszcze gorsze niż rozmowy z botem, nikt nie poczuwa się do jakiejkolwiek odpowiedzialności, nikt nie trzyma się deklaracji i nikt nie przekazuje konkretów, zupełnie jakby sprawa nie istniała.
@Grzybin: a zglaszales oficjalna reklamacje, czy tylko bujasz sie na infolinii z konsultantami? Na reklamacje maja prawny obowiazek odpowiedziec, w ciagu okreslonego czasu i to im powinno zalezec zeby ta sprawe rozwiazac. I zlozenie reklamacji uruchamia u nich konkretne procedury.
Otwieram paczkomat, nadaje paczkę w paczkomacie, paczka o dużej wartości (ponad 1000 zł). Nagle w aplikacji widnieje status jako nieopłacona.
Potem jest lepiej. Dzwonię codziennie na infolinie i CODZIENNIE słyszę to samo. Konsultant wysyła prośbę o przeszukanie paczkomatu. Dokładnie codziennie ta sama informacja, bicie głową w ścianę, zero odpowiedzi mimo deklaracji ustaleń w 48h. Paczka o dużej wartości przepada, a inpost nic nie robi!
Rozmowy z konsultantami są jeszcze gorsze niż rozmowy z botem, nikt nie poczuwa się do jakiejkolwiek odpowiedzialności, nikt nie trzyma się deklaracji i nikt nie przekazuje konkretów, zupełnie jakby sprawa nie istniała.
Mirasy, co ja mam robić?
Na reklamacje maja prawny obowiazek odpowiedziec, w ciagu okreslonego czasu i to im powinno zalezec zeby ta sprawe rozwiazac. I zlozenie reklamacji uruchamia u nich konkretne procedury.