Od jakiegoś czasu zastanawia mnie mnie jedna rzecz związana z buspasami, które obowiązują tylko w godzinach szczytu a przez resztę doby można nimi normalnie jeździć. Jak OFICJALNIE, od strony kodeksu drogowego wygląda zjeżdżanie NA albo Z tych pasów? Bo co jak co, ale one zawsze są oddzielone grubą, ciągłą linią, przechodzącą w przerywaną tylko na krótkich odcinkach, zwykle przy początku i końcu buspasa. Czy poza godzinami "buspasowymi" można ją traktować jak zwykłą,
@Endriu_: Sorry, #!$%@?ły mi się wpisy i myślałem że otagowane #warszawa było. No nie no, na Twoim przykładzie to jest zwyczajnie #!$%@? oznakowanie xD @murmurlrl: Prawoskręty na Wołoskiej są powydzielane przerywaną (są odpowiednio wcześniej linie przerywane) a tak poza tym no to ciągła to ciągła i jest ona ważna bez względu na godziny buspasa.
Jechałem sobie niedawno al. Sikorskiego i zastanowiła mnie jedna rzecz. W ciągu dnia, w godzinach szczytu dwa pasy są wyłączone i są buspasami, ale przez resztę doby można nimi normalnie jeździć. Tylko... jak OFICJALNIE, od strony kodeksu drogowego wygląda zjeżdżanie NA albo Z tych pasów? Bo co jak co, ale one zawsze są oddzielone gruuubą, ciągłą linią, przechodzącą w przerywaną tylko na początku i końcu alei. Czy poza godzinami "buspasowymi" można ją
@Endriu_ mamy prawo jazdy z czipsów. 4 sekundy googlania
Linia ciągła, której grubość jest dwukrotnie większa od standardowej - P-2b linia pojedyncza ciągła - szeroka - służy do wyznaczania pasów dla autobusów lub rowerów.
@Endriu_: normalnie masz ciągłą linię i zakaz jej przekraczania, w praktyce każdy kto ma chociaż jedną szarą komórkę we łbie normalnie tam zmienia pasy ale ponieważ większość rzeszowskich kierowców jest upośledzona i prawo jazdy zrobili za dofinansowanie z pfronu to jadą do oporu lewym pasem zesrani że ich prawym pasem auta mijają
@Ranage: No raczej nie. Hamilton odpuścił zanim nawet zaczął MYŚLEĆ o zmieszczeniu się w drugim zakręcie. Nos bolidu nawet na chwilę nie był skierowany w stronę drugiego wierzchołka. Przy drugim incydencie obaj już byli skierowani w drugi apex szykany, ale będąc po zewnętrznej trzeba chyba nieco miejsca zostawić, bo czasoprzestrzeń to wredna suka i nie pozwala dwóm obiektom być w jednym miejscu w tym samym czasie.
Kojarzy ktoś czy da się skonfigurować FluentValidation tak, żeby przy failu walidacji wyrzucało JEDNO message z listą wymaganych pól, zamiast po jednym messagu indywidualnie do każdego obiektu?
@WielkiElektronig: Tia, właśnie analizowałem ten dokładnie wątek, próbowałem zrobić to podobnie, ale coś nie idzie. Problem w tym, że mam obiekt "Foo", który zawiera kolekcję obiektów "Bar", które mają trzy propertiesy. Walidować muszę wszystkie trzy property na każdym obiekcie Bar należącym do jednego Foo. Ustawiłem message na "poziomie" tego Foo, ale message dostaję dla każdej property nie przechodzącej walidacji... Da się to jakoś zebrać do jednego "worka"?
@Lerain: Tę kierownicę z "Ferrari" to masz w częściach, bo miałeś składać, ale nie wyszło, czy miałeś jeszcze coś modyfikować? Masz jakieś fotki jak toto wygląda i ile tego jest?
Robiłem projekt kierownicy Ferrari i wydrukowałem zamawiałem części u kumpla, ale w międzyczasie kupiłem też drukarkę, więc sam jeszcze raz przedrukowałem.
Noooo i... nie mam silnej woli. Poległem - skorzystałem z promocji na Morelach i kupiłem Thrustmastera T300RS ( ͡°͜ʖ͡°) Po 8 latach zabawy na DFGT pora na przesiadkę na zabawkę dla dużych chłopców :D I teraz będzie problem - są gdzieś jakieś poradniki na temat ustawiania tego ustrojstwa pod np. AC?
A na Sky wymyślają, że Parabollica jest taka ciasna a Ham ma taki niewielki kąt widzenia, że nie mógłby zobaczyć byczych czerwonych tablic na zewnętrznej zakrętu... #f1
#f1