@Quantuum: Przecież to wrzucił bordo. Oni są oderwani od rzeczywistości.
- 0
#mechanikasamochodowa a6 c5..
Ostatni gruby problem w moim złomie...
Kola z tyłu przynajmniej na "oko" stoją symetrycznie...
Za to prawy przód(stojąc za autem) jest k---a krzywo, normlanie pochylone xD
Ostatni gruby problem w moim złomie...
Kola z tyłu przynajmniej na "oko" stoją symetrycznie...
Za to prawy przód(stojąc za autem) jest k---a krzywo, normlanie pochylone xD
@maks112: Czy nie masz tam przyczasem zawieszenia pneumatycznego? Bo na tym jednym zdjęciu wygląda tak jakby miał zawias pneumatyczy i był podniesiony w trybie off-road. Jedz na geometrie. Powiedz że chcesz tylko zmierzyć zawieszenie ale nie chcesz ustawiać. Powinni Cie policzyć za to mniej.
Przyczyn może być mnóstwo. Krzywy wahacz, pęknięta sprężyna, skrzywione sanki itp.
Nie dawno robiłem zbieżność w Volvo V70. Przy pomiarze wyszła spora różnica w pochyleniu koła
Przyczyn może być mnóstwo. Krzywy wahacz, pęknięta sprężyna, skrzywione sanki itp.
Nie dawno robiłem zbieżność w Volvo V70. Przy pomiarze wyszła spora różnica w pochyleniu koła
@maks112: Ja wiem że trzeba te kilka dych wydać na sprawdzenie geometrii, ale fachowcy sprawdzą gdzie jest problem i podpowiedzą co robić dalej.
Sprzęgło wysprzęgla mi od samego początku GMP pedału przez 2cm, a potem PEDAŁ leci z 15cm aż do podłogi bez znaczenia na wysprzęglanie już. Strasznie *ujowo się tak jeździ. Co robić!?
W dodatku na 3 biegu jak puszczam sprzegło to w pewnej pozycji (jeszcze na sto procent nie bierze bo potem znowu cisza i dopiero zabiera) słychać jakieś napieprzanie spod maski, krzywy zamach?
#mechanikasamochodowa
W dodatku na 3 biegu jak puszczam sprzegło to w pewnej pozycji (jeszcze na sto procent nie bierze bo potem znowu cisza i dopiero zabiera) słychać jakieś napieprzanie spod maski, krzywy zamach?
#mechanikasamochodowa
@dwiesciedziewiecdziesiatpiec: "nie zmierzył czujnikiem zegarowym bicia zamachu." xD Ty sie dobrze czujesz?
ludzie pytają mnie czemu serwisuje swoj samochód 50km od miejsca zamieszkania, u „swojego” mechanika. Ano chętnie odpowiem - potrzebowałem ustawić geometrię, wiec skuszony opiniami google jednego warsztatu dzwonię i ustawiam termin za 3 dni w miejscu gdzie mieszkam. (serwis gdzie robie wszystkie naprawy nie ma odpowiedniego stanowiska). Jadę na drugi koniec miasta, jestem punktualnie i czekam pod warsztatem. 10 minut po czasie dzwonię i mówię, ze jestem (może pojechał gdzieś na jazdę
@abrakadabra1859: To jakiś mit że wszystko wychodzi na ulicy i trzeba robić korekte. W każdym samochodzie można idealnie ustawić geometrie za pierwszym razem, tylko trzeba wiedzieć jak :) Mi się jakoś samochody nie wracają na korekte. No, może zdarzy sie jakiś 1 na 100
@BiletNaKrucjate: Poczekaj sobie jeszcze z wymianą opon do przełomu marca/kwietnia. Już się zdarzyło kilka razy tak, że ludzie zaczęli wymieniać opony w marcu bo zrobiło się ciepło. A tu jeb, niespodzianka, 10cm śniegu na wielkanoc :P
#motoryzacja #mechanikasamochodowa 2.0 tdi 170km seat exeo2012, nie odgrzewa do 90 st i mniej obciążony, stygnie. Ktoś gdzieś pisał że ten typ tak ma bo silnik jest tak wydajny, ale mnie się wydaje że poprostu termostat. Co myślicie?
@PanStrasznieZuy: Tak, piszcie dalej takie głupoty. Nie świadomi ludzie to łykają a później piszą co chwile na forach że w Eclipse jebnęła panewka albo UPG. Temperatura otwarcia termostatu w Eclipse 420a czy 4G63 to ok 90-92°.
@PanStrasznieZuy:
1. W 1G nie było silnika 420a, ten pojawił się dopiero w 2G
2. Nie znam samochodu w którym termostat otwiera się przy temperaturze większej niż 95-96°C
3. Panewki nie są pancerne, wręcz przeciwnie - są mocno narażone na zjawisko zwane "crank-walk" (w 4G63)
4. Różnica 6bolt i 7bolt występowała w silnikach 4G63 ale tylko w 1 generacji. W 2G był montowany seryjnie tylko 7bolt.
5. Ja
1. W 1G nie było silnika 420a, ten pojawił się dopiero w 2G
2. Nie znam samochodu w którym termostat otwiera się przy temperaturze większej niż 95-96°C
3. Panewki nie są pancerne, wręcz przeciwnie - są mocno narażone na zjawisko zwane "crank-walk" (w 4G63)
4. Różnica 6bolt i 7bolt występowała w silnikach 4G63 ale tylko w 1 generacji. W 2G był montowany seryjnie tylko 7bolt.
5. Ja
- 0
W sumie zakładałem już kiedyś temat o jednym oplu co pali 4L oliwy na 1000... (x18xe1)
I jednak się uparłem że nie realne jest to aby był tak zużty żeby palił 4L.. wtedy nie powinno być kompresji żadnej przy takim spalaniu na logikę. A on rwie się do przodu jak zły..
Gwinty świec są całe w oleju... a nie powinny być.. No to chyba jasno to podpowiada że olej wlewa się z góry.
I jednak się uparłem że nie realne jest to aby był tak zużty żeby palił 4L.. wtedy nie powinno być kompresji żadnej przy takim spalaniu na logikę. A on rwie się do przodu jak zły..
Gwinty świec są całe w oleju... a nie powinny być.. No to chyba jasno to podpowiada że olej wlewa się z góry.
@r5678: Ja stawiam że wytarły się uszczelniacze zaworowe.
Mirki, pan na filmik (zdj w kom) ma przednią żarówkę postojową w5w w plastikowej oprawce na zaciski. Naciska i wtedy żarówka wychodzi. A u różowej pic rel są jakieś gumki wciśnięte na amen. No za cholerę nie mogę tego wyciągnąć. Żarówka się rusza, ale nie mogę wyszarpać na zewnątrz, a nie ma żadnego przycisku.
Pomysły?
#opel #corsa #mechanikasamochodowa
Pomysły?
#opel #corsa #mechanikasamochodowa
@red7000: Próbowałeś ją przekręcić? W Oplach żarówki postojowe najpierw się wsadza a później lekko przekręca.
- 0
#mechanikasamochodowa #mechanika
Ile powinna trwać prawidłowa wymiana oleju? oddałem auto do mechanika na wymianę oleju i filtra, po 15 minutach dzwoni i mówi że gotowe.
Zastanawia mnie czy nie za szybko zalał silnik olejem? temperatura silnika to około 90 stopni, przypuszczam że po 10-15 min temperatura zeszła do 70-80 stopni. Silnik został zalany olejem trzymanym w temperaturze pokojowej, czyli miał około 20 stopni celsjusza. Czy jest to bezpieczne
Ile powinna trwać prawidłowa wymiana oleju? oddałem auto do mechanika na wymianę oleju i filtra, po 15 minutach dzwoni i mówi że gotowe.
Zastanawia mnie czy nie za szybko zalał silnik olejem? temperatura silnika to około 90 stopni, przypuszczam że po 10-15 min temperatura zeszła do 70-80 stopni. Silnik został zalany olejem trzymanym w temperaturze pokojowej, czyli miał około 20 stopni celsjusza. Czy jest to bezpieczne
@canas: "szok termiczny" xD Histeryzujesz :P
W jednym aucie wymiana będzie trwała 15 minut a w innym 1,5 godziny. Wszystko zależy od auta.
Jeśli filtr oleju jest w łatwodostępnym miejscu i nie ma osłon pod silnikiem to można sie spokojnie wyrobić w czasie krótszym niż 15min. Sam olej zlatuje w 2-3 minuty.
Jeśli są osłony na i pod silnikiem, filtr oleju jest w ciężko dostępnym miejscu, korek spustowy jest już
W jednym aucie wymiana będzie trwała 15 minut a w innym 1,5 godziny. Wszystko zależy od auta.
Jeśli filtr oleju jest w łatwodostępnym miejscu i nie ma osłon pod silnikiem to można sie spokojnie wyrobić w czasie krótszym niż 15min. Sam olej zlatuje w 2-3 minuty.
Jeśli są osłony na i pod silnikiem, filtr oleju jest w ciężko dostępnym miejscu, korek spustowy jest już
- 0
Mirasy mam taki problem, w c--j paruje albo bardziej robi się tłusta szyba przednia czołowa, tak że płynem do szyb i recznikiem papierowym myje to z dobre 15minut, duzo pale e papierosa i ciagle myslalem ze to wina jego, ale dziwe bylo mi to ze szyba znowu robila sie tak samo u---------a po 1 maks 2 dniach byla cala biała i dopoki nie jechalo auto z naprzeciwka cokolwiek widzialem XD Dzisiaj umyłem
@Tomekv23: Typowy objaw uszkodzonej nagrzewnicy. U ojca w Golfie 4 to samo + smród przy włączaniu ogrzewania.
#mechanikasamochodowa #mechanika #samochody #motoryzacja
Mirki co tu można zrobić bo kończą mi się pomysły. Pacjent Astra G z silnikiem 1.2 benzyna.
Co jakiś czas silnik chodzi bardzo nierówno tak jak by wypadał jakiś zapłon. Odpala normalnie problem trwa kilka/kilkanaście minut nie ważne czy na zimnym czy na ciepłym, czasem z d--y po pół godziny czasem parę minut po odpaleniu, bywa czasem 2 dni nie
Mirki co tu można zrobić bo kończą mi się pomysły. Pacjent Astra G z silnikiem 1.2 benzyna.
Co jakiś czas silnik chodzi bardzo nierówno tak jak by wypadał jakiś zapłon. Odpala normalnie problem trwa kilka/kilkanaście minut nie ważne czy na zimnym czy na ciepłym, czasem z d--y po pół godziny czasem parę minut po odpaleniu, bywa czasem 2 dni nie
@droid43210: Skoro problem występuje również podczas jazdy to silniczek krokowy odpada (krokowiec odpowiada tylko za obroty na biegu jałowym, nie podczas jazdy). Mi to wygląda na cewkę ale piszesz że masz nową. Więc może przepływomierz lub sonda Lambda.
#
Bez problemu znajdziesz coś dobrego w cenie ok 220zł za szt.