Murki problem
Dobra, więc tak... Serwis GPZ500 zrobiony, czyszczenie i synchronizacja gaźników, olej, filtry (powietrze, olej), jakieś tam duperele jeszcze. Kawa brzmi i jedzie dużo lepiej (okazało się, że jeden gaźnik był zablokowany czy coś i ledwo cokolwiek podawał). Dźwięk +10. Pali od strzała bez ssania.
Niestety nadal występuje problem z przygasaniem po około 15-20 minutach jazdy. Pojeżdżę sobie trochę i zaczynają się objawy jak przy kończącym się paliwie. Stojąc na światłach
Dobra, więc tak... Serwis GPZ500 zrobiony, czyszczenie i synchronizacja gaźników, olej, filtry (powietrze, olej), jakieś tam duperele jeszcze. Kawa brzmi i jedzie dużo lepiej (okazało się, że jeden gaźnik był zablokowany czy coś i ledwo cokolwiek podawał). Dźwięk +10. Pali od strzała bez ssania.
Niestety nadal występuje problem z przygasaniem po około 15-20 minutach jazdy. Pojeżdżę sobie trochę i zaczynają się objawy jak przy kończącym się paliwie. Stojąc na światłach






źródło: comment_16585340517KfkhOoAWKSe8IllE1dQJx.jpg
PobierzJa taki zestaw założyłem do er5, więc też do leciwego sprzęta, i działa. Bez problemu można skalibrować tak że pokazuje 1:1 z prędkością rzeczywistą.
źródło: comment_1658557056QkV978RW9ELLXRTemH5g9Y.jpg
PobierzDruga opcja, to mieć szybką wiertarkę i kręcić przebieg do obecnego.