- 3
- 8
#f1 #f1
Kubica C3 dzisiaj, martwi bardzo duża degradacja opon, to samo było u Russella
24.758
25.534
25.382
25.343
25.452
25.581
26.038
26.739
27.300
27.761
27.691
28.095
27.996
Vettel C3 dzisiaj, prawdopodobnie pierwszy stint symulacji wyścigu
23.047
22.759
23.008
23.102
23.003
22.924
23.253
23.275
23.271
23.690
23.736
23.862
23.790
23.895
23.849
Kubica C3 dzisiaj, martwi bardzo duża degradacja opon, to samo było u Russella
24.758
25.534
25.382
25.343
25.452
25.581
26.038
26.739
27.300
27.761
27.691
28.095
27.996
Vettel C3 dzisiaj, prawdopodobnie pierwszy stint symulacji wyścigu
23.047
22.759
23.008
23.102
23.003
22.924
23.253
23.275
23.271
23.690
23.736
23.862
23.790
23.895
23.849
@Dect: ja #!$%@?, przecież to jest kolosalna strata xD
- 1
@takie-inne-uczucie: innych, ale w F2 degradacja opon jest na wysokim poziomie, często trzeba oszczędzać. Ale nie wydaje mi się żeby to był problem dla Kubicy, przecież on przejechał dużo kilometrów w zeszłym roku
- 9
#f1 Russel z dzisiaj C3 bardzo dużo paliwa
1: 25.217
1: 24.978
1: 26.762
1: 25.547
1: 25.508
1: 25.968
1: 25.728
1: 26.052
1: 26.659
1: 27.146
i drugi
1: 26.173
1: 25.328
1: 25.747
1: 25.272
1: 25.385
1: 25.446
1: 25.535
1: 25.746
1: 25.883
1: 26.585
1: 27.404
Stroll c3 bardzo dużo paliwa (i duży rozrzut czasów)
1: 24.076
1: 23.981
1: 24.638
1: 25.028
1: 24.611
1:
1: 25.217
1: 24.978
1: 26.762
1: 25.547
1: 25.508
1: 25.968
1: 25.728
1: 26.052
1: 26.659
1: 27.146
i drugi
1: 26.173
1: 25.328
1: 25.747
1: 25.272
1: 25.385
1: 25.446
1: 25.535
1: 25.746
1: 25.883
1: 26.585
1: 27.404
Stroll c3 bardzo dużo paliwa (i duży rozrzut czasów)
1: 24.076
1: 23.981
1: 24.638
1: 25.028
1: 24.611
1:
@Dect: dlatego aktualnie to wszystko jest gdybaniem
- 3
@Dect: Pelno ludzi tu w tym roku chyba pierwszy raz sledzac z bliska testy i starajac sie wyjsc na eksperta powtarza jak mantre zaslyszane gdzies info, ze z testow to absolutnie nie da sie nic wyciagnac i nic nie wiadomo. Ewidentnie widac, ze na dzis Williams jest sporo z tylu.
- 16
#f1
Dzisiaj dużo kierowców robi przejazdy wyglądające na symulację Q1, szybkie okrążenie - jedno wolne - znowu szybkie
Kubica C3
1: 27.187
1: 20.600
1: 35.262
1: 20.650
1: 33.381
1: 20.694
weźmy teraz kogoś innego ze środka stawki np
Kwiat C3
1: 19.420
1: 34.862
1: 19.351
1: 31.203
1: 20.486
Perez C3
1: 19.962
1: 33.441
1: 31.593
1: 19.817
1: 28.152
1: 19.704
Sainz C3
1: 19.825
1: 50.168
Dzisiaj dużo kierowców robi przejazdy wyglądające na symulację Q1, szybkie okrążenie - jedno wolne - znowu szybkie
Kubica C3
1: 27.187
1: 20.600
1: 35.262
1: 20.650
1: 33.381
1: 20.694
weźmy teraz kogoś innego ze środka stawki np
Kwiat C3
1: 19.420
1: 34.862
1: 19.351
1: 31.203
1: 20.486
Perez C3
1: 19.962
1: 33.441
1: 31.593
1: 19.817
1: 28.152
1: 19.704
Sainz C3
1: 19.825
1: 50.168
- 1
- 0
wpisy z linkami do streama są usuwane?
#f1
#f1
- 19
przednie zawieszenie jest zupełnie inne niż na renderach
#f1
#f1
- 1
- 3
- 2
taki trochę konwencjonalny, ale rake chyba większy niż rok temu
#f1
#f1
@Dect: Rok temu miałem takie same odczucia, że jest konwencjonalny. Oby był równie szybki na początku i utrzymał to cały rok ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Przeterminowana wizja Europy
Spytajcie polityków Zjednoczonej opozycji, co sądzą na temat rozwoju opartego na wzroście PKB w czasach AGO, o powiązaniach między wolnym rynkiem a nierównościami płciowymi, o prekaryzacji pracy, o błędach strefy Euro, o transporcie publicznym? Usłyszycie garść regułek wolnorynkowego fundamentalizmu
z- 1
- #
- #
- #
- #
- #
- 11
#f1
konto usunięte via iOS
- 19
@Dect: oby był wolniejszy niż Ferrari
- 4
#wrc #rajdy #rajdy24
Ostatni odcinek Monte Carlo, między Ogierem a Neuvillem 0.4 sekundy
https://www.twitch.tv/flashday
Ostatni odcinek Monte Carlo, między Ogierem a Neuvillem 0.4 sekundy
https://www.twitch.tv/flashday
- 0
#macbook #apple #mac
Wymieniał ktoś baterię w starym macbooku pro 13 2010? Na allegro wybór jest spory ale rozpiętość cenowa też duża, ktoś poleca jakiś model? https://allegro.pl/listing?string=a1322ℴ=m&bmatch=baseline-n-ele-1-0-1130
Wymieniał ktoś baterię w starym macbooku pro 13 2010? Na allegro wybór jest spory ale rozpiętość cenowa też duża, ktoś poleca jakiś model? https://allegro.pl/listing?string=a1322ℴ=m&bmatch=baseline-n-ele-1-0-1130
@Dect: swiatbaterii.pl
- 1
@joyride: jak przewidział - po dobrej zmianie siorbiemy amerykańskiego kutanga aż po kule.
O żydowskim nic nie mówił, ale też siorbiemy.
O żydowskim nic nie mówił, ale też siorbiemy.
@joyride: Jeśli nie dostrzegasz tego, że siorbiemy amerykańską faję, to znaczy, że albo się do tego przyzwyczaiłeś i nie krytykujesz albo nie wiesz, że były czasy, kiedy nie siorbaliśmy ani ruskiej ani amerykańskiej fajki.
Może czasem trzeba było ręką zwalić, ale nie #!$%@? non stop spuszczać z amerykańsko-żydowskiego krzyża.
Ja pamiętam czasy, kiedy nie mieliśmy amerykańskiego #!$%@? w gębie.
Jakbym chciał mieć ruskiego, to bym się na wschód przeprowadził.
Może czasem trzeba było ręką zwalić, ale nie #!$%@? non stop spuszczać z amerykańsko-żydowskiego krzyża.
Ja pamiętam czasy, kiedy nie mieliśmy amerykańskiego #!$%@? w gębie.
Jakbym chciał mieć ruskiego, to bym się na wschód przeprowadził.
Robert Kubica - Droga do powrotu (Część 1)
Zgodnie z teorią przedstawioną przez Roberta Kubicę w rozmowie z serii Beyond the grid, dostanie się do Formuły 1 to dopiero wierzchołek góry lodowej. Zupełnie inną kwestią jest ugruntowanie swojej pozycji w mistrzostwach, by móc przejść do trzeciego etapu: zostania mistrzem świata
z- 0
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 3
Nowy samochód trochę zmienił na lepsze, już nie podskakuje tak jak ten poprzedni i nie jest tak potwornie wolny choć dalej śmiesznie się ślizga w zakrętach, realizacja ciągle słaba. Raczej bez zaskoczenia. Prócz znanych w europie nazwisk nie ma nic co może zaciekawić.
#formulae
#formulae
- 1
@petrolhead12: trudno to uznać za wadę moim zdaniem, samochód elektryczny musi tak brzmieć
- 3
- 6
@AmonGoeth w imieniu Polski powrutowej skazuje cię na shadowbana
Russell
średnie
1 16:15:18
2 1:33.355
3 1:32.781
4 1:32.743
5 1:32.944
6 1:32.537
7 1:32.251
8 1:32.579
9 1:32.593
10 1:32.412
11 1:31.997
12 1:32.384
13 1:33.004
14 1:32.319
15 1:33.235
16 1:32.137
17 1:32.299
18 1:32.118
19 1:31.928
20 1:31.645
21 1:33.069
22 1:31.812
23 1:31.693
24 1:31.681
25 1:31.605
miękkie
26 P 1:49.321
27 1:35.720
28 1:29.491
29 1:30.039
30 1:30.045
31 1:30.014
32 1:31.934
33 1:30.419
34