@valdo: ok. 30 tys., jezdzilem nim 7 czy 8 miesiecy, ale mamy w rodzinie 2 LS400 i tez ludzie mysla, ze te auta sa kosmicznie drogie w utrzymaniu - a to tez jest mit - spalanie faktycznie jest wyzsze, czesci (to zalezy), ale lexusy generalnie sa dosc niezawodne (poza is220d, ktory byl totalna pomylka). Trzeba miec zaufanych mechanikow i wiedziec, co jest do zrobienia, a najlepiej rowniez organizowac czesci we
@valdo: w "tanich" i "niezawodnych" autach szczegolnie z silnikami diesla tez jest sporo elementow (sprzeglo, dwumasa, turbo itd.), ktore jak padna moga kosztowac sporo kasy, jednak takie rzeczy nie zdarzaja sie co 2 miesiace.
Czesci eksploatacyjne z reguly sa troszeczke drozsze (niektore praktycznie w takich samych cenach, co w bardziej popularnych markach) - natomiast musze sie z Toba zgodzic - sa takie czesci, ktore faktycznie kosztuja wiecej niz reszta. Pamietajmy
@Awianeczka: kapitalne auta :), g-klasa jest ponadczasowa, przypomina mi w tej konsekwencji designu Land Rovera Defendera
Auta w prawie niezmienionej formie produkowane po dzis dzien (oczywiscie poza roznymi udogodnieniami i ulepszeniami - wyglad jest prawie taki sam przez te wszystkie lata zarowno w przypadku g-klasy i defendera :) ).
#accord #honda #jdm #motoryzacja #pokazauto
źródło: comment_DmBtm9Bnb3ZOrzLm76dQDjFAAxVn0IEf.jpg
Pobierz