Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko151
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki

    Ciekawostki
  • Rozrywka

    Rozrywka
  • Sport

    Sport
  • Motoryzacja

    Motoryzacja
  • Technologia

    Technologia
  • Informacje

    Informacje
  • Gospodarka

    Gospodarka
  • Podróże

    Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

Blueedge
Blueedge

Blueedge

Dołączył 5 lat i 10 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 76
  • Znaleziska 74
  • Mikroblog 2
  • Obserwujący 0
  • Obserwowane 1
K.....1
K.....1
konto usunięte 07.06.2019, 07:19:09
  • 0
@Blueedge: mireczku i jak sprawa z laptopem?
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Blueedge
Blueedge
Blueedge 07.06.2019, 20:30:47
  • 1
Niestety cisza, która mnie martwi. Policja nie daje znać o sobie, Inpost tak samo, Asus też milczy. Nie wiem ile to wszystko może się ciągnąć, nigdy nie byłem w podobnej sytuacji. Wiem, że to nie serial CIA czy w11, ale no fajnie by było mieć n czym się uczyć czy pracować. Jeśli będzie jakiś przełom w sprawie, to dam znać pewnie kolejnym wykopem chociaż nie wiem czy tak można. Niestety nie znam
  • Odpowiedz
Blueedge
Blueedge
Blueedge 12.06.2019, 14:37:02
  • 0
Chętnie napiszę jaki sprawa ma finał, niestety z tego co się dowiedziałem może się to toczyć miesiącami.
  • Odpowiedz

1306

Chciałem laptopa, a nie trzy opakowania ryżu!

Chciałem laptopa, a nie trzy opakowania ryżu!

Cześć,  co byście zrobili, gdybyście wysłali swojego laptopa do naprawy i po naprawie zamiast laptopa dostali 3 pudełka ryżu?

Blueedge
z
wykop.pl
dodany: 04.06.2019, 08:36:02
  • 353
  • #
    wykop
Blueedge
Blueedge
Blueedge
Autor
04.06.2019, 13:02:45
  • 1
@Kohrd: Dzięki za zainteresowanie. Nigdy nie miałem problemów z firmą Inpost i ich paczkomatami, a ponad kilkadziesiąt przesyłek odebrałem. Mam nadzieję, że ten wpis pozwoli choć trochę zmienić podejście firm kurierskich do podobnych zdarzeń i zlikwiduje czyjś dodatkowy "biznes".
Blueedge
Blueedge
Blueedge
Autor
04.06.2019, 13:04:04
  • 0
@ddzwon: w X-komie był kupiony laptop, natomiast został wysłany na gwarancję do autoryzowanego serwisu Asusa NMC-PE z Koszalina. Niestety z Koszalina dotarł tylko ryż.
Blueedge
Blueedge
Blueedge
Autor
04.06.2019, 13:07:54
  • 9
@airflame: niestety moja aczkolwiek miałem nadzieję, że to głupi żart lub faktycznie jakaś podmiana, niestety dane na etykiecie się zgadzają, a także jak już Panu odpowiedziano, nikt normalny nie wysyła paczek ryżu w pudle po laptopie i nie wypycha tego papierem, żeby to nie latalo jakoś. Dzięki za zainteresowanie, wierzę, że dzięki niemu uda się odzyskać coś co kupiłem za swoje pieniądze.
Blueedge
Blueedge
Blueedge
Autor
04.06.2019, 13:10:09
  • 0
@PeteMa: sprawa została już wszędzie zgłoszona i mimo mojej wiary w policję, mogę zobaczyć wiadomość o umorzeniu. Dlatego staram się temat poruszyć w Internecie, tak aby nikomu innemu już podobna sprawa się nie przytrafiła.
Blueedge
Blueedge
Blueedge
Autor
04.06.2019, 13:11:33
  • -1
@bronsky: technicy kryminalistyki co najwyżej będą mogli sobie zrobić ryż :) mi zostało tylko wysyłanie pism i poruszanie tematu w sieci.
Blueedge
Blueedge
Blueedge
Autor
04.06.2019, 13:12:54
  • 1
@Enviador: szkoda, że ten obrazek to rzeczywistość z którą teraz walczę, aczkolwiek bardzo dziękuję za zainteresowanie
Blueedge
Blueedge
Blueedge
Autor
04.06.2019, 13:14:16
  • 1
@jackera_Wiley: niestety ja też obecnie nie mam ryżu, bo technicy starają się coś z tego pozdejmowac. Dzięki za zainteresowanie. Przykro mi, że był Pan też w takiej sytuacji, bo naprawdę nikomu tego nie życzę.
Blueedge
Blueedge
Blueedge
Autor
04.06.2019, 13:16:07
  • -2
@MrAndy: Szkoda, że żart, bo jednak ktoś powinien pociągnąć do konsekwencji osobę która sobie teraz lata z moim laptopem. Rzeczywistość jednak jest smutna i każdy zna realia i jedynie będę się cieszył jak nie umorza mi tego szybko
Blueedge
Blueedge
Blueedge
Autor
04.06.2019, 13:20:01
  • 0
@DzieckoNaLato: pewnie umorza, ale kurcze no gdzie my żyjemy, że ktoś sobie biznes zrobił z zabierania czyjegoś mienia i nie poniesie, żadnej odpowiedzialności?

Szczerze nie wiem kto mógł zwinąć laptopa i mieć przy sobie akurat ryż. Stworzyłem wpis ponieważ, może dzięki temu uda się dotrzeć do innych poszkodowanych. A może to jakaś zorganizowana grupa przestępcza (tak tylko głośno myślę)? Dzięki za zainteresowanie.
Blueedge
Blueedge
Blueedge
Autor
04.06.2019, 14:00:24
  • 2
@Eetam: Asus niezwłocznie skontaktował się z firmą Inpost z tego co mi odpisali. Odnośnie zabezpieczenia co do lokalizacji sprzętu mam nadzieję, że takie istnieje i podejmę niezwłocznie temat, z Asusem aby coś więcej ustalić. Dla mnie to by było nawet lepsze rozwiązanie, bo jasne, zależy mi bardzo na odzyskaniu sprzętu, ale gdyby namierzyli sprzęt to sprawca zostałby ukarany i może przy okazji by się znalazło coś od innych ludzi. Dzięki
Blueedge
Blueedge
Blueedge
Autor
04.06.2019, 14:05:21
  • 0
@Yunior_82: Bardzo mi przykro, może jeszcze da się jakoś powrócić do sprawy? Mimo wszystko warto walczyć i spróbować zlikwidować ten proceder, bo jeszcze się okaże, że zaraz ludzie zaczną pracować jako kurierzy, żeby sobie "dorobić", bo nie da się ukarać sprawcy.

Nie ukrywam sam liczę, że "mój" sprawca odnajdzie w ryżu jakieś egzotyczne zwierzątko, które go upierd... I zginie w meczarniach.
Blueedge
Blueedge
Blueedge
Autor
04.06.2019, 14:22:08
  • 1
@LeD7: Mógłbym, ale też nie mogę powiedzieć, że to wina serwisu albo kuriera, nie wiem kto sobie zwinął laptopa i czyja firma odpowie za to. Przykro, bo możliwe, że Inpost, Asus lub serwis Asusa NMC-PE, to uczciwi ludzie, a znalazł się jeden baran, który sobie zgarnął sprzęt i cierpi cała firma.
Blueedge
Blueedge
Blueedge
Autor
04.06.2019, 14:24:09
  • 0
@agent89: Przykro mi, że tak podchodzisz do tematu, bo nie chodzi mi, żeby tutaj zniesławić jakąś firmę lub nie wiem "wybić się" jakoś. Chciałbym, żeby była jakaś sprawiedliwość na tym świecie i żeby nikt inny nie musiał spotkać się z taką sytuacją.
Blueedge
Blueedge
Blueedge
Autor
04.06.2019, 14:27:45
  • 0
@okin: dziękuję bardzo, że ostrzegasz mnie o tym, tylko nie wiem czy uda mi się taka paczkę zdobyć skoro już technicy kryminalistyki nad nią pracują i to jest już zabezpieczone tak, żeby nikt nie ingerował w materiał dowodowy. Przykro mi, że miałeś taką sytuację i tak naprawdę to firma w której dotknęło Cię nieszczęście powinna "wyciągnąć rękę" do Ciebie, a nie tysiąc papierów do wypełnienia i regulaminy tak zrobione, żeby
Blueedge
Blueedge
Blueedge
Autor
04.06.2019, 14:30:03
  • 0
@szampon_ziolowy: Marzy mi się taka kara, bo to to naprawdę smutny widok, kiedy czekasz na coś na czym Ci naprawdę zależy i widzisz jakieś trzy opakowania ryżu.
Blueedge
Blueedge
Blueedge
Autor
04.06.2019, 14:32:37
  • 0
@kielbovic: wiesz pocieszyles mnie trochę, bo jak zlodziejowi padnie ten laptop to serwisy maja chociaż numer seryjny i wróci do mnie. Szczerze nawet nie wiem co było dokładnie naprawione, bo cały raport był razem z laptopem i to też zniknęło.
Blueedge
Blueedge
Blueedge
Autor
04.06.2019, 14:35:28
  • 0
@g455: właśnie to dobry trop, tylko jak dokładnie są ważone te paczki, jeśli są duże błędy pomiarowe, to niestety te pudła z ryżem mogły być idealne, aby podmienić z laptopem. Niestety laptop dosyć leciutki, był więc różnie może być. Ale nawet jakby był ciężki laptop, to pewnie znalazł by się jakiś pomysłowy dobromir co by wrzucił inne materiały wagowo podobne do ciężaru laptopa.
Blueedge
Blueedge
Blueedge
Autor
04.06.2019, 14:36:54
  • -1
@lubiejablecznikzkruszonka: Nom uwierz, człowiek najpierw skonsternowany patrzy na paczkę i myśli o co k--w... chodzi? A potem to już ogromna złość.
Blueedge
Blueedge
Blueedge
Autor
04.06.2019, 14:40:13
  • -1
@krasnodebski: mi nie chodzi, żeby wymyślać i zrobić super show przy, którym ludzie będą się bawić patrząc na ryż i czytając opowiadanie. Mi chodzi o to, żeby nikogo takie coś nie spotkało. Nie życzę Tobie takiej sytuacji i nikomu innemu. W każdym razie dzięki za zainteresowanie czy to pozytywne czy negatywne, a nie wiem jak udowadniać i po co. Mogę jedynie na bieżąco informować jak sprawa się toczy.
Blueedge
Blueedge
Blueedge
Autor
04.06.2019, 14:42:46
  • 0
@oremi: no właśnie, ale czy to musi być na porządku dziennym i ktoś może sobie w taki sposób dorabiać? Może warto próbować chociaz trochę to zmienić? A nie ma co ukrywać temat trochę się rozkręcił i może dzięki temu zostaną wprowadzone jakieś dodatkowe środki zabezpieczające. Dzięki za wpis.
Blueedge
Blueedge
Blueedge
Autor
04.06.2019, 14:44:25
  • 0
@4kroki: najpierw dzwoniłem do serwisu Asusa infolinia nie pracuje w weekendy. A inpost wymaga do reklamacji wielu dokumentów. Wolałem też, żeby na policji to jakoś zabezpieczyli, a nie ktoś z inpostu.
Blueedge
Blueedge
Blueedge
Autor
04.06.2019, 14:46:35
  • 0
@tommit: szczerze liczyłem, że bez problemu sprawę rozwiąże serwis Asusa, ale nawet jakbym oddał na rękojmie to ten laptop też by był w tym serwisie i też by był w rękach kurierów. Mimo wszystko masz rację, skuteczniej jest oddać na rękojmie. Dzięki za wpis.
Blueedge
Blueedge
Blueedge
Autor
04.06.2019, 14:52:04
  • -1
@Manah: nie zamierzam Cię przekonywać do tego, że historia jest prawdziwa, masz prawo wątpić i słusznie wszędzie bywają oszuści. Tylko przykro mi, że mimo Twoich wątpliwości ja naprawdę zobaczyłem pudełka ryżu i teraz "bawię się" w dokumentowanie wszystkiego. Nawet jeśli Twój wpis jest negatywny to pomaga zwiększyć zasięg tego wykopu i być może uda się zmniejszyć skalę tego procederu, za co bardzo dziękuję.
Blueedge
Blueedge
Blueedge
Autor
04.06.2019, 14:54:29
  • 1
@januszemlubiembyc: Tak moja fanaberia, żeby wysyłać całego laptopa z zasilaczem i dokumentem zakupu, zachęcam do zapoznania się z treścią regulaminu z Asusa, który nie ukrywam dosyć restrykcyjny jest. Ale jeśli będziesz miał kiedykolwiek problemy z pamięcią to wyślij kości i zobaczysz "co się stanie"
Blueedge
Blueedge
Blueedge
Autor
04.06.2019, 14:57:58
  • 0
@al_cohones: Bardzo bym chciał żeby to nie było możliwe, nawet nie wiesz jak bardzo. Odebrałem już kilkadziesiąt paczek i myślałem, że takie coś to spotka co najwyżej osobę, która kupuje najnowszego IPhone za 100 zł i myśli, ze przyjdzie prawdziwy sprzęt. Jak najbardziej masz prawo negować wpis. W każdym razie dzięki za dorzucenie swoich przemyśleń.
Blueedge
Blueedge
Blueedge
Autor
04.06.2019, 14:58:49
  • 0
@ciulus: starales się jakoś odzyskać zawartość listu? Dzięki za wpis
Blueedge
Blueedge
Blueedge
Autor
04.06.2019, 15:00:59
  • 1
@Minikus: co dokładnie zrobi policja tego nie wiem. Ale każda propozycja jest godna uwagi. Sam obecnie nawet ryżu nie mam i go nie dotykalem, aby nie zostawić zbyt wielu odbitek
Blueedge
Blueedge
Blueedge
Autor
04.06.2019, 15:02:24
  • 0
@wyjadacz-wyjadaczowski: Radzę odświeżyć informację, bo nie zgadzają się z aktualnym stanem rzeczy.
Blueedge
Blueedge
Blueedge
Autor
04.06.2019, 15:05:00
  • 0
@skyrunner: Tak niestety obecnie serwis Asusa bawi się w transport paczek przez Inpost i oni załatwiają cała procedurę dostarczenia paczki do serwisu w Koszalinie jak i wysyłanie paczki do klienta. Ale czy byłby to kurier innej firmy czy Inpostu nie może dochodzić do takich sytuacji, gdzie klient musi modlić się żeby zawartość jego paczki się zgadzała. Dzięki za wpis
Blueedge
Blueedge
Blueedge
Autor
04.06.2019, 15:06:14
  • 0
@snake_take: będę starał się aktualizować jakoś wpis czy w komentarzach coś będę dodawał. Chciałbym żeby sprawa się jak najszybciej potoczyła i, żeby osoba winna odpowiedziała za swój czyn. Dzięki za wpis
Blueedge
Blueedge
Blueedge
Autor
04.06.2019, 15:08:39
  • 1
@cmateusz: Bardzo bym chciał, żeby było takie zaangażowanie policji, niestety jak spojrzymy ile aut ginie i ile zostaje odnalezionych to można stać się pesymista. A w miastach jest monitoring i jednak auto jest trochę innych rozmiarów niż laptop. Mam jedynie nadzieję, że temu kto ukradł laptopa szybko się zepsuje. Dzięki za wpis
Blueedge
Blueedge
Blueedge
Autor
04.06.2019, 15:09:59
  • 0
@rock21: nie wiem czy policja aż takie siły i środki ma, żeby posprawdzac to wszystko, ale pomysł bardzo fajny. Dzięki
Blueedge
Blueedge
Blueedge
Autor
04.06.2019, 15:11:46
  • 0
@Radokop: przeprowadz eksperyment to dowiesz się czy dałoby się usłyszeć co tam jest w pudełku. Możliwe, że ja mam słaby słuch albo zbyt słabo trzaslem tym pudelkiem, aby usłyszeć w środku wymarzony ryż, który przyszedł do mnie z serwisu. Dzięki za wpis
Blueedge
Blueedge
Blueedge
Autor
04.06.2019, 15:12:43
  • 1
@tekbbar: Niestety masz rację, ale mam nadzieję, że coś się uda osiągnąć. Przecież nie może być tak, że ktoś sobie kradnie zawartość paczek. Dzięki za wpis
Blueedge
Blueedge
Blueedge
Autor
04.06.2019, 15:15:17
  • 1
@Intelektualista: ja niestety nie wiem kto mógłby sobie zwinąć taki sprzęcik, ale wiem, że pech chciał, że trasa była z zachodniopomorskiego, aż na Śląsk i przez ile osób przeszła paczka nie wiadomo. Najgorsze jest to, że ktoś kto dokonał tego czynu może być bezkarny, a tego bardzo nie chcę. Dzięki za wpis.
Blueedge
Blueedge
Blueedge
Autor
04.06.2019, 15:16:54
  • 0
@pesel67: Możliwe ze faktycznie ktoś też zwinal ten ryż skoro idzie w zyciu na łatwiznę i kradnie
Blueedge
Blueedge
Blueedge
Autor
04.06.2019, 15:17:41
  • 0
@Jestem_Wybrancem_Janusza: tak jak najbardziej reklamację zgłosiłem w Inposcie, Asusie i serwisie Asusa, a także sprawa jest prowadzona przez policję. Dzięki za wpis
Blueedge
Blueedge
Blueedge
Autor
04.06.2019, 15:21:38
  • 0
@Intelektualista: niestety paczka po wyjęciu z paczkomatu była owiniety folia stretch. Natomiast po usunięciu foli było pudło, którego zdjęcie umieściłem i to pudło było wzdłuż zaklejone taśma klejąca. Na pierwszy rzut oka. No totalna amatorka, ale myślałem, że w środku jest super zabezpieczone i ten dziwny sposób zapakowania paczki to nic takiego. Dzięki za wpis. Znasz może procedury jak dokładnie Asus pakuje paczki? Jak to powinno prawidłowo wyglądać? Chętnie dowiedzialbym
Blueedge
Blueedge
Blueedge
Autor
04.06.2019, 15:23:22
  • 0
@ScypioAfricanus: Może nie trzeba mscic się na całej firmie, a trzeba dorwać jednego gościa i "popracować" nad nim, ale może i masz rację, każdy może inaczej działać, byle by zrobić porządek z procederem znika nią zawartości paczek.
Blueedge
Blueedge
Blueedge
Autor
04.06.2019, 15:26:28
  • 1
@login_musi__miec_od_4_do_35_znakow: No właśnie przeczytałem sobie po fakcie, ale no nawet jakby wrócił laptop źle naprawiony to następnie bym go na rękojmie oddał, ucząc się na błędach. Natomiast wrócił do mnie niestety ryż. Dzięki za wpis. A powiesz co dokładniej zrobili z Twoim sprzętem? Może warto też trochę podążyć temat tego serwisu skoro to jest autoryzowany serwis Asusa. Ludzie z Asusa też wkrótce dostaną link do tego wykopu, a może już
Blueedge
Blueedge
Blueedge
Autor
04.06.2019, 15:28:14
  • 0
@maciejwu71: właśnie, a czemu się pogodziles? Nie walczyles z tym? Wiem, że to nic łatwego, bo widzę sam po swojej sprawie, ale jeśli ludzie będą przymykac oko w tej sprawie, to ktoś patrzac na te przesyłki będzie myślał, że ma codziennie Boże Narodzenie i sobie będzie otwierał "prezenty" dzięki za wpis.
Blueedge
Blueedge
Blueedge
Autor
04.06.2019, 15:31:05
  • 1
@cierpkiezale: może i masz rację, ale czy faktycznie trzeba żyć w takim strachu odbierając przesyłkę? Przecież ja teraz każda przesyłkę naprawdę będę otwieral przy paczkomacie gdzie jest monitoring i do tego będę musiał chyba prosić kogoś obcego, żeby mi towarzyszył przy otwarciu paczki. Przykre to trochę. Dzięki za wpis
Blueedge
Blueedge
Blueedge
Autor
04.06.2019, 15:32:04
  • 0
@SatoshiNakamoto: No to tak jak ja, bo naprawdę ponad kilkadziesiąt paczek mam odebranych z paczkomatu i nigdy nie było takiej historii.
Blueedge
Blueedge
Blueedge
Autor
04.06.2019, 15:36:09
  • 0
@Cash1337: to ludzie dają skany zgłoszenia na policji? Ja jak potrzebowałem zrobić zdjęcie zawiadomienia, to nie mogę natomiast dostanę zaświadczenie o wszczęciu sprawy, które zostaje wysłane do wszystkich firm z tej sprawy. Możliwe, że znasz się dużo więcej na prawie, a może nawet pracujesz na policji i wiesz dokładnie jakie są procedury, jeśli tak to będę wdzięczny za każdą pomoc. A tak to masz prawo podejść do tego negatywnie, bo
Blueedge
Blueedge
Blueedge
Autor
04.06.2019, 15:39:38
  • 1
@borychu: Przykre jest to o czym piszesz, ale jak bezpiecznie wysyłać paczki? Czytałem też, że kurierzy innych firm gdzieś kradli zawartość lub całe paczki, więc jak dostarczyć gdzieś bezpiecznie paczkę, nie wozac jej samemu?. Dzięki za wpis. I może Twój wpis wpłynie jakoś na poprawę bezpieczeństwa w Inposcie, bo z pewnością ktoś z Inpostu też przeczyta ten wykop
Blueedge
Blueedge
Blueedge
Autor
04.06.2019, 15:40:42
  • 0
@gusjon: ryż spakowany jest i zabezpieczony, więc ani, ani policjanci nie pojedza sobie
Blueedge
Blueedge
Blueedge
Autor
04.06.2019, 15:41:15
  • 0
@Wozik: jak najbardziej temat został zgłoszony i mam nadzieję, że bardzo szybko okaże się co dalej. Dzięki za wpis.
Blueedge
Blueedge
Blueedge
Autor
04.06.2019, 15:42:48
  • 1
@thethreatisreal: jak zobaczyłem na wierzchu papierowe kulki, to z dystansem podszedłem do przesyłki i nawet nie dotknalem pudełek po ryżu, co by była większa nadzieja ba fakt znalezienia jakichś odbitek na pudelkach.
Blueedge
Blueedge
Blueedge
Autor
04.06.2019, 15:45:35
  • -1
@cloudshark: Twoje podejście jest jak najbardziej słuszne, niestety obawiam się, że nawet nagranie mogłoby nie pomoc, bo to trochę działa jak te ubezpieczenia na zdrowie czy inne chociażby AC, trzeba kilka lat udowadniać, że nie jest się wielbłądem, a i tak znajdzie się jakiś zapis malutkim druczkiem, aby nie dostać odszkodowania
Blueedge
Blueedge
Blueedge
Autor
04.06.2019, 15:47:11
  • 1
@szycha_za_dwa: z jednej strony rozumiem, bo walka o cokolwiek z jakąś firma jest droga przez mękę, ale jeśli tka każdy odpuści, to czy po czasie takie osoby nie dorobia się majątku? Grosz do grosza, a będzie kokosza... Dzięki za wpis
Blueedge
Blueedge
Blueedge
Autor
04.06.2019, 15:48:08
  • 0
@xer78: nom jakby tak zapchac całe pudło pietruszka to może by była równowartość laptopa. Niestety to był ryż... Dzięki za wpis
Blueedge
Blueedge
Blueedge
Autor
04.06.2019, 15:49:45
  • 0
@Piw_Benzyna: przyznam tragiczne, ale co zrobić, żeby takich sytuacji już nie było? Nie wierzę, że poddales się i nigdy nie myślałeś jak takiego Janusza załatwić? Dzięki za wpis i przykro mi, że Ciebie taka sytuacja tez spotkała, bo wiem co mogłeś czuć
Blueedge
Blueedge
Blueedge
Autor
04.06.2019, 15:50:58
  • 0
@Lech1990: a jakby były butelki z wodą to pomyslalbym, że bracia z Afryki będą płakać, dzięki za wpis
Blueedge
Blueedge
Blueedge
Autor
04.06.2019, 15:52:37
  • 0
@Quimeen: pomyłka nie bolalaby mnie tak bardzo jak po prostu czyjeś lenistwo i kradzież czyichś rzeczy. Bo nie wiem z czego innego może wynikać kradzież, niż z lenistwa i uczciwego zarobienia pieniędzy. Dzięki za wpis
Blueedge
Blueedge
Blueedge
Autor
04.06.2019, 15:53:12
  • 1
@jack_: chętnie bym Ci wysłał, gdybyś faktycznie miał dostać laptopa, szkoda, że zawartość paczki zmienia się tylko na niższą
Blueedge
Blueedge
Blueedge
Autor
04.06.2019, 15:54:59
  • 1
@Cointreau: Proszę spróbuj eksperymentalnie włożyć trzy pudełka ryżu dać tam zwiniety papier w kulki i po prostu przenieść paczkę do domu bez celowego energicznego poruszania nią. Można się zdziwić, ale nie grzechocze nic, a może ja mam tak słaby słuch.
Blueedge
Blueedge
Blueedge
Autor
04.06.2019, 16:00:53
  • 0
@Kyriet: Dzięki za wpis, naprawdę super opisane i na temat, ciekawe czy sytuacja choć trochę się poprawi, po tym wykopie. W każdym razie ja naprawdę jestem bardzo zadowolony z usług Inpostu i dopóki jednoznacznie nie będzie potwierdzone kto zawinił nie mogę nikogo oceniać negatywnie.
Blueedge
Blueedge
Blueedge
Autor
04.06.2019, 16:01:45
  • 0
@bLnq: nom, ale może serwis słabo naprawił i długo nie będzie korzystał z "nowego" sprzętu
Blueedge
Blueedge
Blueedge
Autor
04.06.2019, 16:42:58
  • 0
@Kapsel_: z tego co się orientuję to nie ma, ale muszę się upewnić u Asusa, mam nadzieję, że coś jest.
Blueedge
Blueedge
Blueedge
Autor
04.06.2019, 16:43:39
  • 1
@revoolution: no teraz tak nie ma, ale ktoś musi mieć w życiu pecha i tym razem trafiło na mnie
Blueedge
Blueedge
Blueedge
Autor
04.06.2019, 16:44:48
  • 2
@axelus25: nie wiem czy profesjonalny czy też nie, nie miałem okazji sprawdzić ich wysiłku, ale może nowy właściciel Ci odpisze czy dobrze naprawili lapka
Blueedge
Blueedge
Blueedge
Autor
04.06.2019, 16:46:40
  • 0
@Michalius: no niestety to serwis cały transport załatwiał, więc jedynie o co się modlilem to, żeby wrócił naprawiony laptop, ale chyba słabo się modlilem, bo wrócił ryż
Blueedge
Blueedge
Blueedge
Autor
04.06.2019, 17:45:59
  • 0
@tom001: nie wiem jak działa policja, mam nadzieję, że nie wykluczą takich działań. Ja wierzę, że prędzej czy później gdzieś się znajdzie
Blueedge
Blueedge
Blueedge
Autor
04.06.2019, 17:48:45
  • 0
@interman: ściema z czym? Niestety nie znam działania wykopu, staram się rozglaszac to co mnie spotkało nie tylko na wykopie, ale także na innych serwisach, aczkolwiek tutaj największe zainteresowanie wzbudziło to co mnie spotkało
Blueedge
Blueedge
Blueedge
Autor
04.06.2019, 17:56:24
  • 0
@login_musi__miec_od_4_do_35_znakow: kurcze to faktycznie serwis okazał się fatalny, ale pytanie jest dlaczego Asus kieruje tam laptopy skoro taki niski poziom, a nawet podchodzilo to co mówisz pod jakieś oszustwo
Blueedge
Blueedge
Blueedge
Autor
04.06.2019, 20:09:10
  • 0
@Lorenzo_von_Matterhorn: fotki sprzętu są numer seryjny jest, pewnie jakieś informacje o sprzęcie, który siedzi w środku też są, bo serwis coś musiał grzebać w środku, a oni wszystko dokumentują. Stale przeglądam olxa i inne grupy na fb. Laptop jest specyficzny, bo nie ma portu rj-45, nie ma napędu cd, dodatkowo ma srebrne klawisze, co jak już zdążyłem zauważyć jest mało spotykane w laptopach Asusa które są wystawione na ogłoszeniach. Szum
Blueedge
Blueedge
Blueedge
Autor
04.06.2019, 20:32:46
  • 0
@Lorenzo_von_Matterhorn: też się boję wyjazdu sprzętu, niestety teraz z tego co się orientowalem, wielu Polaków w tych centrach logistycznych i jako kurierzy nie pracuje. Być może sprzęt trafi do innego kraju. Szczerze nie wiem co z nim teraz może być, ale nawet jakbym miał dostać kasę z ubezpieczenia to nie będzie mnie to satysfakcjonowac, bo może się wkrótce przytrafić podobna sytuacja każdemu z nas. A nie o to w tym
Blueedge
Blueedge
Blueedge
Autor
05.06.2019, 14:11:08
  • 0
@Michalius: no mi trudno ocenić, kto sobie zwinął laptopa, ale jak to się okaże, że ktoś z serwisu to pewnie będzie ładna afera. Póki co Asus zgłosił reklamację w Inposcie i zobaczymy co dalej. Jedyne co mogę powiedzieć, że naprawdę bardzo dobry kontakt jest z firmą Asus, jeśli chodzi o to zdarzenie. Widać, że podchodzą do tego z wysokim priorytetem, ale z jakiej firmy człowiek sobie zwinął sprzęt tego póki
Blueedge
Blueedge
Blueedge
Autor
05.06.2019, 14:12:51
  • 2
@lobozmarcin: A Ty gdzie byś odesłał laptopa jakby Ci się zepsuł? Czy chodzi Ci o sam fakt wysłania przesyłki ? Średnio mi się chciało jechać z laptopem ze Śląska do zachodniopomorskiego.
Blueedge
Blueedge
Blueedge
Autor
05.06.2019, 14:16:36
  • 0
@LuxEtClamabunt: przecież to jakiś dramat jest, serio ja póki co chwilowo rezygnuje z usług tej firmy, bo boję się. A jakbym miał coś odebrać z paczkomatu to tak jak mówisz nóż ze sobą i otwierać przy paczkomacie, oczywiście trzeba jeszcze się dobrze ustawić co by kamera dokładnie wszystko złapała... Powinni popracować jakoś nad zabezpieczaniem paczek. Może zabezpieczać jakimiś tasmami czy innymi foliami, tak zeby nigdy to się nie powtórzyło. A
Blueedge
Blueedge
Blueedge
Autor
05.06.2019, 19:19:56
  • 1
@LuxEtClamabunt: Z jednej strony rozumiem, odpuszczenie sobie, bo w bawienie się z tymi procedurami po zniknięciu zawartości jest męczące, a z drugiej strony ile osób niestety odpuscilo takie coś, a dzięki temu jakiś leniwy pajac żyje sobie jak pączek w maśle
Blueedge
Blueedge
Blueedge
Autor
06.06.2019, 15:39:19
  • 1
@Michalius: oo fajna akcja :) , człowiek dzięki takiemu tematowi dowie się jak to bywa. Póki co trochę czuję się bezsilny, bo wszędzie poszły pisma czy to ode mnie czy od policji i teraz czekanie, kto jak odpowie. Super masz brata i oby więcej było tak uczciwych osób. Ja nawet niestety nie wiem komu "wklepac" i to jest najgorsze.
Blueedge
Blueedge
Blueedge
Autor
07.06.2019, 20:26:37
  • 0
@JohanLiebert: Skontaktowałem się i oni złożyli reklamację w Inposcie i póki co cisza

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 04.06.2022

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Wykop.pl