@Bitbay: czekam już ponad 3 tygodnie i nadal, tak jak inni nie mogę doczekać się na II etap weryfikacji konta. Proszę o pilne sprawdzenie ticketu nr. 251307 i pozytywne załatwienie mojej sprawy.
@adrian-witonski: Cześć, wszystkie formularze staramy się weryfikować najszybciej jak to możliwe. Dziękujemy za podanie numeru, już sprawdzamy zgłoszenie :)
Cześć, ktoś miał taki problem na BitBay,że po zalogowaniu przenosi go od razu do ustawień konta i wymusza zmianie hasła? Nie można w ogóle wyjść z tej zakładki #bitcoin #bitbay
@ola_trufla: Cześć, daj znać proszę z czym dokładnie pojawił się problem. Twoje zgłoszenie oczywiście jest już też sprawdzane przez naszych konsultantów :)
@Bitbay: Mam ten sam problem co wiele osób wczesniej. Nie mogę przejśc na drugi etap weryfikacji. Od 3 lat mam konto, robiłam wszystkie operacje, muszę teraz pilnie wypłacić pieniądze. Okazuje się że nic nie moge zrobić, cały proces od nowa. Prosze o rozpatrzenie sprawy. Zgłoszenie 250569
@bemowska: Bardzo prosimy o ponowne połączenie i odrobinę cierpliwości, zapewniamy, że robimy wszystko aby jak najszybciej rozładować kolejkę na kanale infolinii, natomiast z uwagi na ogromną ilość oczekujących osób czas ten może być nieco wydłużony.
@tuvenroi: Odpowiedzieliśmy już w innym wątku, Twoje zgłoszenie jest już sprawdzane przez naszych konsultantów. Bardzo prosimy o jeszcze odrobinę cierpliwości :)
@Bitbay: Ja również mam problem z weryfikacją 2 etapu, mój nr zgłoszenia to 252178, pisałem już kilka dni temu i nikt do tej pory się ze mną nie skontaktował.
@CHRIS_ACE: Bardzo prosimy o cierpliwość, z uwagi na to, że w ostatnim czasie otrzymujemy mnóstwo formularzy czas na zatwierdzenie procesu KYC może być nieco wydłużony. Zapewniamy jednak, że robimy wszystko aby jak najszybciej zweryfikować konto każdego Użytkownika.
@Bitbay: Problem widzę bardzo powszechny... Nie rozumiem dlaczego potrzebne jest potwierdzenie adresu zamieszkania do wypłacenia pieniędzy z konta. Skoro już macie taką politykę to zadbajcie o szybki proces weryfikacji, a nie, że człowiek nie może przez ponad miesiąc pieniędzy wypłacić. Proszę o weryfikacje drugiego stopnia na moim koncie: nr zgłoszenia 251068, mój dziadek ma podobny problem, tyle, że on czeka dłużej i wyświetla mu się napis NIEZWERYFIKOWANY, mimo, iż po
@Bitbay: Mam ten sam problem co wiele osób wcześniej. Nie moge przejść do drugiego etapu weryfikacji konta. Używam go od 3 lat, mam tam środki które chciałam szybko wyjąć, mogłam robić wszystkie operacje, wypłaty, wpłaty a tu nagle problem, że cały proces weryfikacji od nowa. Numer zgłoszenia to 250569.
@Bitbay: Ile trwa weryfikacja źródła dochodów? 10 dni to mało? Dokumenty przy rejestracji sprawdzacie w oka mgnieniu. Ticket 247042 - czekam na interwencję.