@topspin1956: Dziękujemy za sprawną pomoc w dopełnieniu obowiązku prawnego, który na nas ciąży.
- 0
@topspin1956: Dziękujemy za sprawną pomoc w wypełnieniu obowiązków prawnych, które na nas ciążą.
Nie jest moim zadaniem psuć Państwu opinię aczkolwiek stopień skomplikowania i ilość prywatnych danych które Państwo otrzymali jest zatrważająca.
Dlatego też piszę i relacjonuję przebieg na bieżąco. Jeśli środki wpłyną to natychmiast o tym napiszę w poście tak aby rozwiać wszelkie wątpliwości. Poinformuję także grupę Fila Koniecznego, Tradera 21, oraz Kamila Jarząbka do której należę iż problem został rozwiązany w sposób kompetentny i zgodnie ze sztuką.
Pozdrawiam
serdecznie :)
Dlatego też piszę i relacjonuję przebieg na bieżąco. Jeśli środki wpłyną to natychmiast o tym napiszę w poście tak aby rozwiać wszelkie wątpliwości. Poinformuję także grupę Fila Koniecznego, Tradera 21, oraz Kamila Jarząbka do której należę iż problem został rozwiązany w sposób kompetentny i zgodnie ze sztuką.
Pozdrawiam
serdecznie :)
@Bitbay: dostałem informację o dodatkowej weryfikacji konta przez infolinię, jakie informację mam przygotować aby przejść weryfikację pozytywnie?
- 0
- 0
@Bitbay: Zonda nie działa
- 0
Cześć!
Jeśli występuje u Ciebie problem, to proszę skontaktuj się z nami poprzez czat online.
Pozdrawiamy!
Zespół Zonda :)
Jeśli występuje u Ciebie problem, to proszę skontaktuj się z nami poprzez czat online.
Pozdrawiamy!
Zespół Zonda :)
- 1
@jukit: Prawdopodobnie to kwestia przeglądarki, spróbuj wyczyścić cache. Ponadto, zalecamy bezpośredni kontakt z supportem- rozwiążemy napotkany problem :)
Wchodzę sobie na BitBay, a tu ojojoj xDDD
To kiedy exit scam finalny?
#bitcoin #dascoin #kryptowaluty #heheszki
To kiedy exit scam finalny?
#bitcoin #dascoin #kryptowaluty #heheszki
@Bitbay: Proszę o pilne sprawdzenie mojego zgłoszenia nr: 285262
Z góry dziękuję.
Z góry dziękuję.
@Bitbay: Witam
Mój znajomy inwestował razem z dziewczyna tylko ona nie znajac sie na tym kompletnie wplacala pieniadze na jego konto i on ze swojego konta na bitbay. Tlumaczylem mu ze raczej nie powinno byc zadnego problemu z tym aczkolwiek pytam was. Jak sie do tego odniesiecie? Bedzie jakis problem podczas weryfikacji czy nie?
Mój znajomy inwestował razem z dziewczyna tylko ona nie znajac sie na tym kompletnie wplacala pieniadze na jego konto i on ze swojego konta na bitbay. Tlumaczylem mu ze raczej nie powinno byc zadnego problemu z tym aczkolwiek pytam was. Jak sie do tego odniesiecie? Bedzie jakis problem podczas weryfikacji czy nie?
- 0
Cześć, każda sytuacja jest inna i należy do niej podejść indywidualnie. Jeśli dany klient będzie w stanie potwierdzić otrzymane środki, to nie będzie najmniejszego problemu z ich wypłatą.
Pozdrawiamy,
Zespół BitBay :)
Pozdrawiamy,
Zespół BitBay :)
- 0
Cześć, tak jak wspominaliśmy w poprzedniej wiadomości każdy przypadek, jest inny i podlega indywidualnemu podejściu do sprawy. Więcej informacji możemy udzielić w odpowiedzi na wysłane do nas zgłoszenie.
Pozdrawiamy,
Zespół BitBay :)
Pozdrawiamy,
Zespół BitBay :)
@Bitbay: Witam
Znajomy inwestował razem z dziewczyną tylko wpłacała na jego konto bo ona kompletnie sie na tym nie zna i z jego konta wpłacał na Bitbay teraz boi sie wypłaty ale tłumacze mu ze nie powinno być zadnych problemów. Jak sie odniesiecie do tego? Mam rację czy jednak ma powody do obaw? Pozdrawiam
Znajomy inwestował razem z dziewczyną tylko wpłacała na jego konto bo ona kompletnie sie na tym nie zna i z jego konta wpłacał na Bitbay teraz boi sie wypłaty ale tłumacze mu ze nie powinno być zadnych problemów. Jak sie odniesiecie do tego? Mam rację czy jednak ma powody do obaw? Pozdrawiam
- 14
@Bitbay: Witam, czy mogę prosić o pomoc na moim tickecie? nr: 278846 sprawa nie jest rozwiązana od 20 dni a moje środki zamrożone. Pierwszy termin wynosił 2 tygodnie a teraz wybija 20ty dzień a ja nadal czekam na pomoc z odzyskaniem $1200. Pozdrawiam
- 2
- 0
@WhiskeyIHaze: Napisz do nas w tej sprawie na: support.bitbay.net. Staramy odpisywać się jak najszybciej to możliwe ;).
- 0
@WhiskeyIHaze: Przepraszamy za pomyłkę, rzeczywiście źle oznaczyliśmy użytkownika aby udzielić odpowiedzi.
- 0
@b4neno: Aby zamknąć konto w naszym serwisie, należy skontaktować się z nami drogą mailową (support@bitbay.net) z adresu e-mail przypisanego do konta BitBay - to umożliwi nam rozpoczęcie tego procesu.
- 19
- 13
Nie wstrzymaliśmy jeszcze, prosimy nie siać dezinformacji ;), planowana jest przerwa techniczna 24.10 o której informujemy z wyprzedzeniem
- 0
- 0
@Bitbay: Też czekam na weryfikację II etapu. Proszę o pilne rozwiązanie sprawy, nr zgłoszenia: 259833
- 0
@Bitbay: Czekam już prawie 2 tygodnie na weryfikację II etapu. Mój numer zgłoszenia 257093
- 0
@urszula-kozlowska: Dziękujemy za podanie numeru, już sprawdzamy.
- 0
@urszula-kozlowska: Cześć, po sprawdzeniu widzimy, że jeden z naszych konsultantów kilka minut temu przesłał odpowiedź. Sprawdź proszę swoją skrzynkę mailową (również folder spam).
- 0
@michadar55: Cześć, już sprawdzamy zgłoszenia.
Zonda
- Największa giełda kryptowalut w Polsce :)
- https://zondaglobal.com/pl/home
- X (dawny Twitter)
Posiadam drugi poziom weryfikacji. To są moje pieniądze. Napisałem już maila ze zgłoszeniem Czekam na odpowiedź. Czy tak jak inne osoby będę czekał 3 miesiące? Wybrałem Zondę mimo wyższych opłat za względu na bezpieczeństwo. Chyba się pomyliłem. Przyznam że się boję.