Jeśli kiedykolwiek zastanawiałeś/aś się czy skorzystać z usług firmy Netia szczerze odradzam.
Całkiem możliwe, że będą próbowali wyciągnąć od Ciebie pieniądze za usługi, których nie świadczyli!
Zaczęło się tak: w związku z przeprowadzką i w związku z tym dostępem do linii UPC chcieliśmy zrezygnować z usług Netii na rzecz wcześniej wymienionej firmy. Rezygnacja z usług głosowych została przesłana dnia 24.07.2011, potem przypomnieliśmy sobie, że umowa z Cyfrowym Polsatem trwa jeszcze kilka miesięcy, więc dnia 11.10.2011 anulowaliśmy rezygnację.
![](https://www.wykop.pl/cdn/c0834752/01rItgk_ZtsxuaLoP7sRs65HbWCKmvUocN3qRqF9,wat600.jpg?author=sroka22&auth=d2c07d98432488d255596090a05a5786)
Jednak pomimo zapewnień, że usługa będzie działać technicy TP zadzwonili z informacją, że linia zostaje dnia 03.11.2011 odłączona. Zdziwiło nas to trochę, jednak zapomnieliśmy o sprawię, myśląc, że Netia i TP załatwi to między sobą (nie jesteśmy przecież pośrednikami pomiędzy Netią a TP). W granicach 13-14 listopada zauważyliśmy, że linia nie jest aktywna a po próbie dodzwonienia się na nasz nr stacjonarny słychać informację "Nie ma takiego numeru".
Pomyśleliśmy "no trudno" i oczywiście zadzwoniliśmy o fakcie poinformować Netię (dnia 15.11.2011). Pani konsultantka była raczej nie miła, cały czas powtarzała "u mnie w systemie widnieje, że usługa działa". Nie rozumiała chyba tego, że mnie guzik obchodzi co widnieje u niej w systemie, że mnie interesuje to co mam w słuchawce i nie chcę po prostu otrzymywać faktury za usługę, która nie działa, że informuję o awarii. Po kilkukrotnej rozmowie w stylu: "-u mnie w systemie widnieje, że działa, -ja nie płacę za to co widnieje w systemie, tylko za stan faktyczny" poinformowałem Panią, że próba otrzymania od nas pieniędzy byćmoże będzie stanowiła próbę wyłudzenia pieniędzy (niestety z nerwów zapomniałem zapisać jej godność). Wtedy powiedziała, że mnie przełączy, powiedziałem, że tego nie chcę, chce, żeby przyjęła informację, że ta usługa jest nieaktywna i tyle. Podziękowaliśmy sobie za rozmowę i się rozłączyliśmy.
Miałem nadzieję, że sprawdzą, że jest tak jak mówię i po prostu nie otrzymam faktury. Nic bardziej mylnego! Otrzymałem fakturę na kwotę 50,76zł (abonament+kilka groszy za rozmowy sprzed tego okresu rozliczeniowego).
Zadzwoniłem poinformować o pomyłce, tym razem rozmawiałem z osobą wydaje mi się dużo bardziej kompetentną. Pan był bardzo miły, grzecznie powiedział, że otrzymamy fakturę korygującą, żebym się o nic nie martwił. Otrzymałem korektę, nawet informację o nadpłacie 50,06zł. Reklamacja nie została uwzględniona, jak się dowiedzieliśmy telefonicznie powodem jest fakt, że awarii nie zgłaszaliśmy! Mimo, że w pliku sami się przyznają, że to wszystko z ich winy.
![](https://www.wykop.pl/cdn/c0834752/11rItid_ZtsxuaLoP7sRs65HbWCKmvUocN3qRqF9,wat600.jpg?author=sroka22&auth=d2c07d98432488d255596090a05a5786)
Kilka dni później otrzymaliśmy pismo o wszczęciu postępowania windykacyjnego na kwotę 50,76zł! Czyli ostatniej faktury.
Wydaje mi się, że w ten sposób nie powinno się traktować klientów. Zdecydowanie odradzam Wam i wszystkim znajomym korzystania z usług tej firmy.
Komentarze (6)
najlepsze
kalashnikov
" @sroka22: a zgłosiłeś już tą "próbę wyłudzenia"?"