Idioci to Ci, co się nabierają na tą przekładankę reklamową.
To tak, jakbym założył dwa sklepy po przeciwnych stronach ulicy i jeden by psioczył wprost przed klientami na drugi, że drogi, że kiepski, że coś tam.
A klient to faktycznie idiota i się nabiera. Obejrzałem ostatnio czeski film (he, he... czeski film...) o takiej akcji otwarcia fikcyjnego supermarketu. No comments... Ale zobaczyć warto, jak to takie kmiotki się nabierają na te reklamy.
Dzięki baron12 za linka. Blog tego gościa jest zajefajny. Może nawet się nadaje na wykop. Spędziłem Tam parę fajnych godzin - gościu to typowy przedstawiciel PR, ale sypie z rękawa mnóstwem zarąbistych reklam via YouTube - zabawa przednia :-)
Komentarze (13)
najlepsze
To tak, jakbym założył dwa sklepy po przeciwnych stronach ulicy i jeden by psioczył wprost przed klientami na drugi, że drogi, że kiepski, że coś tam.
A klient to faktycznie idiota i się nabiera. Obejrzałem ostatnio czeski film (he, he... czeski film...) o takiej akcji otwarcia fikcyjnego supermarketu. No comments... Ale zobaczyć warto, jak to takie kmiotki się nabierają na te reklamy.
http://adblog.media2.pl/184
http://pl.wikipedia.org/wiki/Metro_Group
http://www.blog.mediafun.pl/index.php/2007/01/05/saturn-kontra-media-markt-versus-media-markt-kontra-saturn/