Jestem szczerze zmartwiony... skąd ta agresja? Przeczytaliście byle artykulik w internecie i już podnosicie krzyk zamiast się najpierw zastanowić. Podstawowe pytanie - gdzie wyczytaliście, że ta suma dotyczy JEDNEGO logotypu?
Na samej górze artykułu jest napisane:
"Ministerstwo Finansów, które słynie ostatnio z mówienia o konieczności oszczędzania budżetowych pieniędzy, zamówiło nowe logo. Dla siebie oraz podległych mu służb. Nowego znaku graficznego używa już Służba Celna i Urzędy Kontroli Skarbowej. Koszt - prawie 220 tysięcy złotych"
Ja sie moze na tym nie znam, ale tak prawde mowiac, ile moze kosztowac jakiekolwiek logo ? Kilka tysiecy to dla mnie juz przesada. Rozumiem, szata graficzna strony internetowej, zaprojektowanie graficznie oryginalnych wizytowek, komplet logotypow poszczegolnych dzialow, wizualizacje reklamowe - w sumie jakby tak to razem zebra do kupy to moge zrozumiec, ze ktos zaplacil za to kilkaset tysiecy. Ale za 2 loga ? Ludzie tyraja po 200h miesiecznie i dostaja 2500
@GOHAN: Resort tłumaczy, że ta nowa - jak to określa - identyfikacja wizualna
Czyli nie dwa loga, a cała identyfikacja wizualna, czyli to, co wymieniłeś w swoim poście, a czego nie chce zauważyć dziennikarz, bo szuka taniej sensacji. Kropka.
Wiem, że może głupia prośba, ale nie potrafię sobie sam z tym poradzić. Czy mógłby ktoś w zamian za plusa dostarczyć jakiekolwiek źródło gdzie można przeczytać co było obiektem przetargu i kto wygrał? Próbowałem na stronie ministerstwa ale niestety nie udało mi się :(
Komentarze (142)
najlepsze
Na samej górze artykułu jest napisane:
"Ministerstwo Finansów, które słynie ostatnio z mówienia o konieczności oszczędzania budżetowych pieniędzy, zamówiło nowe logo. Dla siebie oraz podległych mu służb. Nowego znaku graficznego używa już Służba Celna i Urzędy Kontroli Skarbowej. Koszt - prawie 220 tysięcy złotych"
"Dla
@GOHAN: Resort tłumaczy, że ta nowa - jak to określa - identyfikacja wizualna
Czyli nie dwa loga, a cała identyfikacja wizualna, czyli to, co wymieniłeś w swoim poście, a czego nie chce zauważyć dziennikarz, bo szuka taniej sensacji. Kropka.